Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Przydatne tematy na forum:
Opinie, recenzje nt. serwisu i obsługi w Air Canada: air-canada-opinie-recenzje-uwagi,226,108236
Wszystko na temat przesiadek: pierwszy-lot-z-przesiadka-pare-pytan,225,54345
Atrakcje w Bostonie: boston-co-warto-i-na-jak-dlugo,761,142683&p=1228152
Transfer z lotniska w Bostonie do miasta: boston-logan-airport,762,148154
Noclegi w Bostonie: boston-tani-dobry-nocleg,764,27931
Jedzenie w Bostonie: boston,763,142676

/J29


 [ 427 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 13 Lip 2020 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1853
srebrny
mateusz323 napisał(a):
Udało się komuś bezkosztowo przesunąć np o rok w przód ?

Ja tak próbuje ale jeszcze nie mam info od OTA (ticket) czy to możliwe i czy bez dodatkowych kosztów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#402 PostWysłany: 13 Lip 2020 19:59 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1510
srebrny
Aga_podrozniczka napisał(a):
Opodo oddało mi pieniądze za bilet, zajęło to 10 dni kalendarzowych. Wróciła dokladnie ta sama kwota, którą zapłaciłam.

Muszę teraz czekać jakiś czas, żeby przekonać się czy mój dolot do Barcelony zostanie skasowany przez BA czy sama będę musiała go anulować i stracić opłatę za anulowanie Avios Reward.

Jak dobrze pamietam miałaś wylot chyba koło sierpnia ? Jak się z nimi kontaktowalas ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#403 PostWysłany: 13 Lip 2020 20:08 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 427
Ostrzeżenia: 2
niebieski
Ze mnie się śmiali że w lutym lecę, że zimno i słabo. Ale poleciałem, za 59 dolków :D
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#404 PostWysłany: 13 Lip 2020 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2703
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
mateusz323 napisał(a):
Aga_podrozniczka napisał(a):
Opodo oddało mi pieniądze za bilet, zajęło to 10 dni kalendarzowych. Wróciła dokladnie ta sama kwota, którą zapłaciłam.

Muszę teraz czekać jakiś czas, żeby przekonać się czy mój dolot do Barcelony zostanie skasowany przez BA czy sama będę musiała go anulować i stracić opłatę za anulowanie Avios Reward.

Jak dobrze pamietam miałaś wylot chyba koło sierpnia ? Jak się z nimi kontaktowalas ?

Sami do mnie zadzwonili, wspominałam o tym pare stron temu.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#405 PostWysłany: 16 Lip 2020 11:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1853
srebrny
Mam info od ticket, że AC oferuje bezpłatną zmianę terminu na +- 7 dni od daty pierwotnego lotu, każda inna data to dopłata do różnicy w cenie, można też zawnioskowac o zwrot kasy wtedy kwota zwrotu pomniejszona o 595 koron norweskich /pax.
Góra
 Relacje PM off  
 
#406 PostWysłany: 16 Lip 2020 11:40 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1510
srebrny
Jaki pośrednik ?

Sorki widzę juz
Góra
 Relacje PM off  
 
#407 PostWysłany: 20 Lip 2020 02:24 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 25
Cześć, mam prośbe/pytanie, otóz mam wylot zaplanowany na 26 sierpnia, z tego co widze to nic z tego nie wyjdzie.
Możecie podpowiedzieć jaka jest droga żeby odzyskać kase za bilety? Czekać do daty odlotu i kiedy będzie anulacja to zwróca kasę czy jakaś inna procedura?

Biletów kupiłem sporo bo dla cąłej familii u dwóch pośredników: ticket.fi oraz budgetair
Góra
 Relacje PM off  
 
#408 PostWysłany: 20 Lip 2020 02:47 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2918
złoty
Wystarczy przeczytać ten wątek i będziesz wiedział. Poczekaj aż anulują i wtedy domagaj się od pośredników zwrotu gotówki, zamiast voucherów, które oferuje Air Canada. Potem pewnie chargeback, a na końcu sąd w Barcelonie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#409 PostWysłany: 20 Lip 2020 08:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1024
złoty
Mój BCN-YYZ z sierpnia już anulowali.
Pośrednik flighttix, nie ma z nimi kontaktu telefonicznego, na maile nie odpowiadają, a zapłaciłem multitransferem. Ale się wpieprzyłem w błoto...
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#410 PostWysłany: 20 Lip 2020 10:26 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1510
srebrny
Z tego co pisali ludzie wczesniej dalo rade wyciągnać kasę bez chargebackow
Góra
 Relacje PM off  
 
#411 PostWysłany: 23 Lip 2020 20:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1853
srebrny
U mnie żeby było ciekawie, skasowali powrót, mam tylko lot tam ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#412 PostWysłany: 23 Lip 2020 20:52 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1510
srebrny
Opodo wyraziło zgodę na zwrot na kartę
Góra
 Relacje PM off  
 
#413 PostWysłany: 08 Sie 2020 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2084
Loty: 177
Kilometry: 291 578
platynowy
Gate1.ie przysłało voucher do ważny przez rok na loty w terminie do 2 lat do wykorzystania nie tyle w AC co u nich na stronie. W międzyczasie zgłosiłem CB i czekam na rozwój wydarzeń
Góra
 Relacje PM off  
 
#414 PostWysłany: 08 Sie 2020 17:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 981
złoty
Mnie Opodo bombardowało mailami żebym się zgodził na voucher, później dorzucili do tego jeszcze własny voucher na 20GBP (ważny rok).
06.05 - reklamacja w PKO BP (płaciłem VD z Inteligo)
23.06 - nie uznana (w między czasie info, że potrzebują więcej czasu)
04.08 - pismo z PKO informujące, że bank odzyskał kwotę i tego samego dnia $ na koncie (nie odwoływałem się od negatywnie rozpatrzonej reklamacji z 23.06)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#415 PostWysłany: 08 Sie 2020 18:54 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 348
Loty: 86
Kilometry: 193 004
srebrny
Dopiero zaczynam moją walkę o zwrot kasy.
Wysłałem chargeback do revoluta.
Lot miał się odbyć dzisiaj.
Czy ktoś otrzymał i chargeback i voucher? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#416 PostWysłany: 13 Sie 2020 15:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1853
srebrny
Takiego zamieszania jeszcze nie widziałem:
AC już po raz enty przysyła mi zmianę trasy, tymczasem ticket.no przysyła swoje propozycje (całkowicie odmienne od planu podróży i w ogóle niezwiązane z tym co przysyła AC) - ktoś rozumie coś z tego?
Góra
 Relacje PM off  
 
#417 PostWysłany: 26 Sie 2020 19:31 

Rejestracja: 11 Lis 2014
Posty: 317
niebieski
Ja miałem lecieć w piątek, bilet przez Opodo.
Opodo stronę ma beznadziejną, ale przez infolinię (+48 22 504 85 55) bez większych problemów poprosiłem o zwrot. Nikt żadnego vouchera wciskać nie chciał. To tak w ramach zbierania doświadczeń.
Góra
 Relacje PM off  
 
#418 PostWysłany: 28 Sie 2020 22:16 

Rejestracja: 23 Lis 2016
Posty: 210
Czy da się skontaktować z Opodo mailowo? Bo nie słyszę, mail do kontaktu nie mogłem znależć na stronie. Moje loty zostały odwołane...
Góra
 Relacje PM off  
 
#419 PostWysłany: 28 Sie 2020 22:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2013
Posty: 476
Loty: 153
Kilometry: 352 943
niebieski
Ja dostałem wczoraj zwrot kasy ale tylko 40% pierwotnej ceny . Nie wiem co o tym myśleć.? Bilet kupiony na Ticket.dk
_________________
http://swiatwmoimzasiegu.blogspot.com/

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#420 PostWysłany: 04 Wrz 2020 11:54 

Rejestracja: 07 Paź 2016
Posty: 2
To teraz moje doświadczenia z Air Canada i Gotogate. Lot WAW-YYZ odwołany. Jeśli wciskają wam voucher, jako pasażer wylatujący z UE macie prawo do zwrotu środków na konto https://www.aircanada.com/content/dam/a ... eneric.pdf Od Air Canada dostałam maila tej treści : Air Canada is offering all of our customers whose travel is originating at an airport under EU 261 and whose flight was cancelled due to the COVID-19 crisis, including those with non-refundable tickets, the option to:

Transfer the remaining value of the ticket to a future travel credit.
Refund to the original form of payment.

Jeżeli załatwiacie to przez pośrednika i pośrednik pobiera opłatę manipulacyjną to zgodnie z wyrokiem TSUE z 12.09.2018 nie ma do tego prawa. https://www.pasazer.com/news/39439/wyro ... cyjna.html Nie jest to działanie pośrednika związane ze zmianą rezerwacji ani anulowaniem jej. To lot został odwołany, linia lotnicza nie pobiera opłat, więc zgodnie z prawem UE pasażerowi przysługuje pełen zwrot. Jeśli, tak jak w moim przepadku, pośrednik dalej upiera się przy opłacie proponuję bezpośredni wniosek o zwrot środków do linii, unijny formularz skargi lub chargeback.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
mmaratonczyk uważa post za pomocny.
 
 
 [ 427 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group