Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

lastminute.com a błąd dotyczący bagażu
lastminute-com-a-blad-dotyczacy-bagazu,1568,179062
Strona 1 z 1

Autor:  jacob94 [ 21 Paź 2024 08:32 ]
Temat postu:  lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

Dzień dobry,

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem w OTA. Otóż przy zakupie biletu specjalnie zwróciłem uwagę na to aby taryfa obejmowała dwa podręczne (walizkę kabinową + przedmiot osobisty) i mam to wyraźnie również na mailowym potwierdzeniu. Linia z której korzystam (hkexpress) ma kilka różnych taryf, ta z dwoma podręcznymi jest nieznacznie droższa, więc pomyślałem, że OTA dokładnie taki bilet założy.

Jednak problem w tym, że jak wpisuję rezerwację na stronie linii jest ona w najtańszej taryfie (z małym plecakiem wielkości wizzairowego). Jakieś sugestie co z czymś takim można zrobić?

Autor:  mateusz323 [ 21 Paź 2024 08:43 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

pisać do OTA, do lastminute da sie dodzwonic i czesto wystawiaja rezerwacje recznie wiec sa szanse ze i bagaz dokupią

Autor:  jacob94 [ 21 Paź 2024 15:23 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

No więc spróbowałem trochę powalczyć i jak na razie nie mogę o nich dobrego słowa powiedzieć.

1 próba kontaktu na czacie - konsultant próbował mi wmówić że wszystko jest w porządku, nie widzi żadnych różnic a na końcu zbył mnie słowami żebym sam się skontaktował z linią a jak będę miał słowne potwierdzenie od linii to żebym dopiero do nich wrócił.

Zatem zmarnowałem kolejny czas na kontakt z przewoźnikiem, podeslalem im wszystkie screeny i wróciłem ponownie na czat. Tym razem rozmowa z jakąś Panią która zachowywała się jakby była niespełna rozumu. Pytała mnie po 3x '...a to nie widzi Pan bagazu?' a jak podałem im numer tel, potem kierunkowy poniżej (jako formę kontaktu) to po 5 min odpisała żebym napisał ten numer razem z kierunkowym w jednej linijce :oops: . Stanęło na tym, że mają oddzwonić/odpisać choć miałem uczucie bycia tam intruzem a nie klientem. Imho słabe podejście.

Autor:  virusq [ 27 Lis 2024 21:09 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

Witam,

Mam podobny problem do jacob94. Przez tydzień próbowałem kupić bilet na HK Express bezpośrednio na ich stronie, ale wszystkie płatności były anulowane ( mimo prób rożnymi kartami, bankami, przez aplikacje, stronę internetowa, różne przeglądarki, komputery, przez VPN za każdym razem anulowanie płatności). Wsparcie HK express nie pomogło.

Zdesperowany, zdecydowałem się na zakup przez lastminute.com. Przed dokonaniem zakupu trzykrotnie sprawdziłem, że wybrany bilet obejmuje zarówno bagaż osobisty, jak i podręczny. Niestety, po dokonaniu płatności okazało się, że zakupiłem taryfę Ultra Lite, która nie zawiera bagażu podręcznego, mimo że na stronie pośrednika była informacja o jego włączeniu i wciąż widnieje.

Skontaktowałem się z lastminute.com i przedstawiłem sytuację. Pracownik przyznał, że jest błąd i obiecał, że skontaktuje się ze mną agent.

Jacob94, chciałbym zapytać, jak zakończyła się Twoja reklamacja? Czy udało Ci się wymienić bilet na taryfę z bagażem podręcznym lub otrzymać zwrot środków ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

P.S. Najzabawniejsze ze musze jeszcze jeden bilet na przelot HK express i w sumie nie wiem gdzie, skoro na ich stronie nie da się.

Autor:  jacob94 [ 29 Lis 2024 08:23 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

Hej, mi powiedzieli finalnie po X rozmowach z nimi przez telefon żebym brał rachunek od linii jak będą nas chcieli obciążyć za bagaż i niby zwrócą ten koszt. Aczkolwiek brzmi to trochę mało prawdopodobnie. Spróbuj kupić przez aplikację revolutem, widziałem opinie że podobno przez app działa pomimo że na stronie przewoźnika nie chciało puścić.

Autor:  virusq [ 29 Lis 2024 20:57 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

jacob94 napisał(a):
Hej, mi powiedzieli finalnie po X rozmowach z nimi przez telefon żebym brał rachunek od linii jak będą nas chcieli obciążyć za bagaż i niby zwrócą ten koszt. Aczkolwiek brzmi to trochę mało prawdopodobnie. Spróbuj kupić przez aplikację revolutem, widziałem opinie że podobno przez app działa pomimo że na stronie przewoźnika nie chciało puścić.


Praktycznie następnego dni z rana zadzwonili do mnie z lastminute.com. Miły Pan z Indyjskim akcentem przyznał ze jest błąd i zaproponował 2x walizki rejestrowane po 20kg. Nie było to dla mnie idealne rozwiązanie ponieważ będziemy podróżować w 4. Także po chwili dyskusji i niemożności anulowania biletów i zakupienia z "Lite" z ich strony zaproponowali walizki 4x 20kg. Oczywiście z braku innego wyjścia zaakceptowałem rozwiązanie. Walizki wykupili praktycznie natychmiastowo i sprawa została zamknięta. Bagaż rejestrowany widnieje przy każdym nazwisku po stronie HK express.

Także obsługa 5+.

Wracając do HK próbowałem przez apke, na różne sposoby i kartami z różnych banków, revoluta jeszcze nie. Rozważam zakup biletów na Airpaz, gdzie widnieją wszystkie oferty biletów z HK express.

Autor:  Magnoliah [ 05 Cze 2025 02:46 ]
Temat postu:  Re: lastminute.com a błąd dotyczący bagażu

czyli to uznają?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/