Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Lastminute.com
lastminute-com,81,56787
Strona 4 z 6

Autor:  miras_1 [ 01 Gru 2014 14:43 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Jak wygląda w systemie lastminute? Potwierdzona?

Autor:  ranek [ 01 Gru 2014 14:54 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

miras_1 napisał(a):
Jak wygląda w systemie lastminute? Potwierdzona?

Po zalogowaniu na konto na lastminute.com jak wejdę w My orders i potem w szczegóły to ta rezerwacja widnieje normalnie ze wszystkimi szczegółami a w polu booking status jest 'booked'. Dziwna sprawa..

Autor:  jobi [ 01 Gru 2014 14:58 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Miałem tylko jeden nocleg w Poznaniu (hotel Gaja) 15.11 i do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzać, czy nie anulowali.
Widzę, że miałem szczęście, współczuję kolegom i koleżankom z anulacjami.

Autor:  ranek [ 01 Gru 2014 15:08 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Coś tu expedia miesza...napisałem skargę do lastminute.com. Czekam na odzew. dam znać na czym stanęło. Ale faktycznie nieładnie z ich strony, zero informacji, kasy nie zwrócili, hotel twierdzi, że anulowali prawie 2 miesiące temu...wiec jeśli ktoś jeszcze ma niebawem rezerwacje z tej promocji 30.09 to chyba jednak warto się zainteresować gdyż jak widać mnie na dziś hotel nie przyjmie...

Autor:  Joker [ 01 Gru 2014 15:49 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Ja tydzień temu miałem podobną sytuację w Jeleniej Górze w hotelu Mercure. Dzień przed wyjazdem druknąłem potwierdzenie,
oczywiście wszystko było na nim ok. Po przybyciu do hotelu okazało się, że rezerwacja została anulowana przez expedię 14.10.
Miałem jednak ogromne szczęście, gdyż obsługa hotelu wykazała się niebywałą troską o klienta. Pani sama dzwoniła do UK
i próbowała wyjaśnić sytuację. Po 30 minutach dalej nic nie było wiadomo, ale i tak dostaliśmy klucz od pokoju, żeby nie
siedzieć bezczynnie w lobby.

Sytuacja została wyjaśniona po ok. 2h. Okazało się, że expedia bez wiedzy lastminute.com anulowała tą rezerwację, dlatego
ani nie dostaliśmy zwrotu na konto, ani żadnego emaila z informacją. Główny problem polegał na tym, że expedia nadal nie chciała
zapłacić za tę rezerwację. Na koniec zapadła decyzja, nie wiem, czy to lastminute.com, czy expedii, ale oddziału USA, że bardzo
przepraszają za zamieszanie i inne departamenty i wysyłają dane karty wirtualnej do hotelu.

Było sporo zamieszania, ale skończyło się pozytywnie. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Pani z hotelu Mercure Jelenia Góra,
która poświęciła wiele czasu dzwoniąc do UK i USA w celu wyjaśnienia sytuacji.

Autor:  ranek [ 01 Gru 2014 15:54 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Joker napisał(a):
Ja tydzień temu miałem podobną sytuację w Jeleniej Górze w hotelu Mercure. Dzień przed wyjazdem druknąłem potwierdzenie,
oczywiście wszystko było na nim ok. Po przybyciu do hotelu okazało się, że rezerwacja została anulowana przez expedię 14.10.
Miałem jednak ogromne szczęście, gdyż obsługa hotelu wykazała się niebywałą troską o klienta. Pani sama dzwoniła do UK
i próbowała wyjaśnić sytuację. Po 30 minutach dalej nic nie było wiadomo, ale i tak dostaliśmy klucz od pokoju, żeby nie
siedzieć bezczynnie w lobby.

Sytuacja została wyjaśniona po ok. 2h. Okazało się, że expedia bez wiedzy lastminute.com anulowała tą rezerwację, dlatego
ani nie dostaliśmy zwrotu na konto, ani żadnego emaila z informacją. Główny problem polegał na tym, że expedia nadal nie chciała
zapłacić za tę rezerwację. Na koniec zapadła decyzja, nie wiem, czy to lastminute.com, czy expedii, ale oddziału USA, że bardzo
przepraszają za zamieszanie i inne departamenty i wysyłają dane karty wirtualnej do hotelu.

Było sporo zamieszania, ale skończyło się pozytywnie. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Pani z hotelu Mercure Jelenia Góra,
która poświęciła wiele czasu dzwoniąc do UK i USA w celu wyjaśnienia sytuacji.

Hmm...czyli ładny burdel tam mają...w takim razie nadal nie wiem czy jechać do hotelu i iść w zaparte, czy dzwonić do lastminute.com ale to pewnie na jednej rozmowie się nie skończy a to Przecież też koszty...

Autor:  michalp [ 01 Gru 2014 17:03 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

ranek napisał(a):
Czy ktoś miał jeszcze jakiś kłopot z rezerwacjami z tej promocji z 30.09? Dziś przypadkiem (pytajac o możliwość zestawienia bagażu) dowiedziałem się od hotelu w Wilnie, że rezerwacja była ale podobnie jak wyżej 17.10 została anulowana przez Expedie....Mimo że jest "non refundable", od razu była opłacona, pieniądze nie zostały zwrócone, nie dostałem żadnego maila z anulowaniem, rezerwacja nie była za darmo...Hotel napisał, że nic nie poradzą i ze to wina pośrednika...Miał ktoś podobnie?


tak, mial. Ale nie mielismy tyle szczescia co Joker.

Bylo po 22, infolinia juz nie dzialala, na karcie nie bylo zwrotu, a na stronie w My Orders byla rezerwacja. Hotel, owszem, dostal maila z rezerwacja, ale potem z expedii zeby ja anulowac. Recepcjonista powiedzial, ze nic nie moze zrobic, pokoj jest i mozemy wziac, ale musimy zaplacic - pieniadze zostana zwrocone rano, jak pogadamy z hotline. Rano, ponad godizne gadalismy i nic - twierdzili, ze po prostu dostali informacje (od nas!), ze nalezy anulowac nocleg. Na pytanie dlaczego rezerwacja widnieje na koncie uzytkownika i czemu brak zwrotu srodkow nie potrafil odpowiedziec - powtarzal tylko w kolko, ze rezerwacja zostala przez nich anulowana i ze on ma zapisane w komentarzach, ze przyszedl mail od expedii o anulacji noclegu. W hotelu pokazano nam ta wiadomosc anulacyjna, byla dosc krotka: "Please, cancel this reservation, it was made by mistake".

Wiec jak na razie koszty tego noclegu to 13 funtow lastminute (przed znizka pokoj kosztowal 33) oraz 40 euro, ktore zaplacilismy w hotelu, no a potem nam hotel nie oddal, bo nie dostal od lastminute takiego info, wiec ciezko ich winic. Jesli lastminute nam zwroci, to nie bedzie najgorzej, zaplacilismy tyle ile mial kosztowal nocleg. Moze tylko tyle, ze wiedzac wczesniej bysmy sobie znalezli cos lepszego. Ale najwiekszym problemem jest to, ze teraz trzeba sie o to upominac (o swoje pieniadze, bo przeciez uslugi nie bylo), a po tej rozmowie na infolinii mam zle przeczucia co do szans na odzyskanie srodkow...

Autor:  ranek [ 02 Gru 2014 10:29 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

No to niezły cyrk tam mają...nie dostałem od wczoraj żadnej odpowiedzi od lastminute.com. Jak coś ustale dam znac

Autor:  Michau23 [ 02 Gru 2014 13:13 ]
Temat postu:  Re: Londyn noclegi w 4* i 5* hotelach za 26 PLN

totutotam napisał(a):
Witajcie znalazłem informację na serwisie fly4free że pojawiła się super promocja na noclegi w hotelach ****\***** gwiazdkowych.

"Black Friday w Lastminute.com. Z tej okazji od 28 listopada od 11:00 do 1 grudnia będziecie mieli okazję zarezerwować jeden z 746 pokoi w jednym z 4* i 5* gwiazdkowym hotelu za 5 GBP (ok. 26 PLN)"

Udało mi się dziś trafić na pokój w tej cenie. Niezwłocznie dokonałem rezerwacji. Po wpisaniu danych do płatności wyskoczyła mi taka informacja
Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1417435228.803320.jpg


Sprawdzałem w banku i płatność została pobrana. Lecz nadal nie otrzymałem powiedzenia z kartonie.com.

Czy ktoś miał taki przypadek? Jeśli tak to czy udało się go rozwiązać?


Opisz sytuacje pod adresem social@lastminute.com, zwracają pieniądze.
Miałem tak samo, po prostu ktoś zabukował pokój szybciej, no ale sianko z karty wzięło. Z ich strony na FB widzę, że wiele osób miało podobnie.

Autor:  Wolny [ 03 Gru 2014 16:44 ]
Temat postu:  Re: Londyn noclegi w 4* i 5* hotelach za 26 PLN

totutotam napisał(a):
Witajcie znalazłem informację na serwisie fly4free że pojawiła się super promocja na noclegi w hotelach ****\***** gwiazdkowych.

"Black Friday w Lastminute.com. Z tej okazji od 28 listopada od 11:00 do 1 grudnia będziecie mieli okazję zarezerwować jeden z 746 pokoi w jednym z 4* i 5* gwiazdkowym hotelu za 5 GBP (ok. 26 PLN)"

Udało mi się dziś trafić na pokój w tej cenie. Niezwłocznie dokonałem rezerwacji. Po wpisaniu danych do płatności wyskoczyła mi taka informacja
Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1417435228.803320.jpg


Sprawdzałem w banku i płatność została pobrana. Lecz nadal nie otrzymałem powiedzenia z kartonie.com.

Czy ktoś miał taki przypadek? Jeśli tak to czy udało się go rozwiązać?


Miałem to samo. Pojawił się pokój w ***** wpisałem dane, kliknąłem rezerwuj i wyskoczył błąd, a kasa została zablokowana na koncie. @totutotam czy masz zrobioną blokadę tylko? Jeśli tak to po paru dniach ta blokada zniknie i problem sam się rozwiąże, bo płatność nie została sfinalizowana.
EDIT: u mnie po dwóch dniach już znikła blokada i kasa jest znów dostępna ;)

Autor:  michalp [ 11 Gru 2014 12:17 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

ranek napisał(a):
No to niezły cyrk tam mają...nie dostałem od wczoraj żadnej odpowiedzi od lastminute.com. Jak coś ustale dam znac


jakies newsy? Bo tez czekam...

Autor:  Anonymous [ 11 Gru 2014 12:27 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Do mnie w piątek dzwoniła kobieta z obsługi klienta. Powiedziała, ze 2 z 3 rezerwacji zostały anulowane przez jakiś błąd techniczny i potrzebuje danych ode mnie by je odtworzyć. Potrzebowała nr telefonu, potwierdzenia mailowego anulowanych rezerwacji, moich danych oraz deklaracji, że zamierzam skorzystać z tych noclegów - może dlatego, że zostały zrobione na maj 2015. Wszystko jej wysłałem, po czym dostałem info że rezerwację zostały na nowo potwierdzone. O trzecią rezerwację (z którą niby nie ma problemów) dopytałem, ale na razie nie dostałem odpowiedzi.

Nie doczepili się do tego, że jeden pobyt rozdzieliłem na dwa noclegi - z każdego odjąłem wartość kodu i płatność wyszła 0 EUR.

Autor:  miras_1 [ 11 Gru 2014 12:31 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Po nieciekawych doniesieniach potwierdzałem ostatnio rezerwację na 2 kolejne noce w Atenach na marzec 2015. Po kilku dniach oczekiwania hotel odpowiedział, że rezerwacje są potwierdzone i w pełni opłacone ( mój koszt 1,5 funta).

Autor:  redjaws [ 11 Gru 2014 12:34 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Ktoś podał im przez telefon nr karty kredytowej oraz kod zabezpieczający?

Mnie o to proszą - mam małe obawy.

Autor:  Anonymous [ 12 Gru 2014 12:24 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

O, i dostałem potwierdzenie trzeciej rezerwacji. Pan zadzwonił, potwierdził, podziękował. Ja również podziękowałem :)

Autor:  redjaws [ 12 Gru 2014 13:35 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Ja drązylem temat i drazylem i się udało - zabookowali mi sami nocleg ktory wczesniej anulowali -> bez konieczności dzwonienia do nich.

Autor:  ranek [ 21 Gru 2014 11:14 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

michalp napisał(a):
ranek napisał(a):
No to niezły cyrk tam mają...nie dostałem od wczoraj żadnej odpowiedzi od lastminute.com. Jak coś ustale dam znac


jakies newsy? Bo tez czekam...


Sorki za zwloke w odpowiedzi. Po zgloszeniu sprawy na maila dzwonili do mnie z Customer service. Oczywiscie udawali glupa, ze nie wiedza dlaczego rezerwacja zostala skasowana (mimo, ze byla bez mozliwosci anulowania). Zapytalem dlaczego Expedia skasowala moja rezerwacje skoro zrobilem ja via lastminute.com - niestety babeczka zupelnie byla nie w temacie, albo taka udawala, w kazdym razie powiedziala ze to "our mistake" i chca zwrocic siano na konto bo nie ma juz miejsc na moj termin w tym hotelu. Skontaktowalem sie wiec z hotelem i okazalo sie ze jest jeszcze jeden wolny pokoj dwuosobowy (widnial na booking.com). Zrobilem wiec rezerwacje i przy nastepnym telefonie z lastminute poprosilem o pokrycie kosztow tego pokoju i sprawe zamykamy. Niestety babeczka odmowila nie potrafiac powiedziec dlaczego nie moga pokryc mojego noclegu. Sprawa zakonczyla sie tak, ze oddali mi siano na konto i w ramach rekompensaty przysłalil voucher na owe 20 funtów. Wiec wlasciwie wyszlo jak wyszlo, za nocleg zaplacilem tak jak na booking.com, ale mam voucher na nowa rezerwacje...Co nie zmienia faktu, ze burdel spory tam maja...

Autor:  MUC2014 [ 21 Gru 2014 13:29 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

ranek napisał(a):
michalp napisał(a):
ranek napisał(a):
No to niezły cyrk tam mają...nie dostałem od wczoraj żadnej odpowiedzi od lastminute.com. Jak coś ustale dam znac


jakies newsy? Bo tez czekam...


Sorki za zwloke w odpowiedzi. Po zgloszeniu sprawy na maila dzwonili do mnie z Customer service. Oczywiscie udawali glupa, ze nie wiedza dlaczego rezerwacja zostala skasowana (mimo, ze byla bez mozliwosci anulowania). Zapytalem dlaczego Expedia skasowala moja rezerwacje skoro zrobilem ja via lastminute.com - niestety babeczka zupelnie byla nie w temacie, albo taka udawala, w kazdym razie powiedziala ze to "our mistake" i chca zwrocic siano na konto bo nie ma juz miejsc na moj termin w tym hotelu. Skontaktowalem sie wiec z hotelem i okazalo sie ze jest jeszcze jeden wolny pokoj dwuosobowy (widnial na booking.com). Zrobilem wiec rezerwacje i przy nastepnym telefonie z lastminute poprosilem o pokrycie kosztow tego pokoju i sprawe zamykamy. Niestety babeczka odmowila nie potrafiac powiedziec dlaczego nie moga pokryc mojego noclegu. Sprawa zakonczyla sie tak, ze oddali mi siano na konto i w ramach rekompensaty przysłalil voucher na owe 20 funtów. Wiec wlasciwie wyszlo jak wyszlo, za nocleg zaplacilem tak jak na booking.com, ale mam voucher na nowa rezerwacje...Co nie zmienia faktu, ze burdel spory tam maja...


a ja na lastminute.com nie napiszę nic złego miałem z nimi sytuację z błędu cenowego najpierw anulowali póżniej po rozmowie z nimi po 2 dniach dostałem przeprosiny i potwierdzenia , w tym przypadku nie rozumiem ludzi plują na portal który daje im za free 20 funtów i na końcu mimo że firma załatwia sprawę pozytywnie stwierdzają że jest tam burdel. ja wolę bałagan w lastminute.com niż bezczelne traktowanie ludzi przez booking.com w przypadku błędu cenowego i totalną zlewkę

Autor:  jacek96 [ 21 Gru 2014 20:22 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Mnie nigdy booking nie zlal.
Widocznie wynika to z tego,ze zrobilem tam ze sto rezerwacji,a tylko jedna z bledem.

Moze zlewanie z ich strony, wiaze sie z osobami,ktore robia tam rezerwacje wylacznie obarczone bledami?!

Autor:  Hetman [ 02 Mar 2015 18:30 ]
Temat postu:  Re: Lastminute.com

Rodzina sie powieksza

Dear Customer

Important information about your personal data

With effect from today, the lastminute.com business has been acquired by Bravofly Rumbo Group. As a result, your personal data has been transferred to LMnext UK Ltd (a member of the Bravofly Rumbo Group) registered in England and Wales with company registration number XXXXXXXX.

Your personal data will continue to be processed in accordance with the lastminute.com privacy policy that you agreed to when signing up to lastminute.com newsletters or when making a booking.

LMnext UK Ltd is committed to respect the confidentiality of your personal data and will process it fairly and lawfully and in accordance with applicable data protection law.

You are also reminded that you may exercise your rights of access, rectification or removal of your personal data from our database at any time by sending a written request to lastminute.com, Dukes Court, Duke Street, Woking, Surrey, GU21 5BH providing a copy of your ID.

Please do not hesitate to contact us if you have any queries.

Yours faithfully

The team at lastminute.com and Bravofly Rumbo Group

Strona 4 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/