Autor: | lizack [ 30 Wrz 2014 19:40 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
pobierają opłatę w funtach czy walucie kraju w jakim jest hotel ? |
Autor: | goldziak. [ 30 Wrz 2014 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
naprawdę wszyscy się cieszymy, że się udało kupić za bezcen, ale proszę nie chwalcie się tym, bo nic to do dyskusji nie wnosi. serwis zmienił regulamin w trakcie trwania promocji, czekamy na informacje od osób, którym serwis ewentualnie anuluje rezerwacje, które były bez ceny minimalnej. papricana wrzucił/a regulamin sprzed zmiany. wielkie dzięki. oby jednak nie był potrzebny |
Autor: | lizack [ 01 Paź 2014 23:21 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
lizack napisał(a): pobierają opłatę w funtach czy walucie kraju w jakim jest hotel ? sam sobie odpowiem że w funtach |
Autor: | Meduzy [ 01 Paź 2014 23:25 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Meduzy napisał(a): Donovaninho napisał(a): Mnie żadne przykrości ze strony hotels.com nie spotkały, oby teraz było podobnie. A promocja już chyba nie działa, przynajmniej przy rezerwacji za dwadzieścia kilka funtów. Kod przyjęty, ale cena się nie zmienia. Miałem podobną sytuację, zrobiłem dwie rezerwację, a tą drugą tylko dlatego, że za pierwszym razem kod został zaakceptowany, a zablokowało mi pełną kwotę... Za drugim razem już było ok. Napisałem do nich mejla o wykasowanie tej pierwszej rezerwacji. Jestem miło zaskoczony. Szybka odpowiedź, rezerwacja na pełna kwotę skasowana, druga zostawiona. Mają zwrócić pieniądze do 7-10 dni roboczych. |
Autor: | lizack [ 02 Paź 2014 17:06 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
kasiat napisał(a): U mnie przeszedł Ibis w Warszawie, potwierdzenie na mailu, a też przecież chyba podlega pod Accor. Udało się chwilę przed wprowadzeniem minimalnej kwoty ![]() potwierdzenie od hotelu czy lastminute? |
Autor: | luke_ro [ 03 Paź 2014 13:42 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Również jestem miło zaskoczony serwisem lastminute.com . Walnąłem się w rezerwacji hotelu w Katowicach , niestety rezerwacja była bez opcji anulacji. napisałem na support a oni skontaktowali się z hotelem pozytywnie rozpatrzyli moja prośba ze rezerwacja wynikła z pomyłki . zwrócą mi pełna kwotę. |
Autor: | Donovaninho [ 03 Paź 2014 17:11 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Miałem podobną sytuację. Napisałem, że rezerwowałem w pośpiechu i nie zauważyłem, że hotel jest 30 km pod miastem (byłem przekonany, że to sprawdziłem). Oferta była bezzwrotna, ale napisali, że rozumieją sytuację i oddadzą pieniądze. Czekam i trochę nie dowierzam. |
Autor: | lizack [ 03 Paź 2014 17:28 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
w takim razie niezły mają obsługę klienta ![]() |
Autor: | lukpiw [ 04 Paź 2014 19:57 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Dodam tylko że ostatnio istniała możliwość darmowych rezerwacji przy wykorzystaniu kodu w apce. Na stronie f4f była informacja że darmowe rezerwacje są niemożliwe w tym przypadku. Udało mi się zrobić 4 rezerwacje (każda po 0 funtów). Dzwoniłem do 3 hosteli i powiedzieli że rezerwacja jest aktualna i że została opłacona. ![]() |
Autor: | Meduzy [ 04 Paź 2014 20:24 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
U mnie też jedna rezerwacja jest opłacona, a wydałem na nią 0zł i to już w kolejny weekend. Jakby były jakieś problemy dam znać. |
Autor: | Donovaninho [ 05 Paź 2014 10:04 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Zwrot trafił na konto, odpowiedzi supportu chyba najszybsze, z jakimi się spotkałem. Na razie wygląda to bez zarzutu. |
Autor: | OCCASVS [ 05 Paź 2014 15:49 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Czy wasze transakcje zostały zaksięgowane? Na moim profilu w Lastminute.com są potwierdzone, ale nie wiem czy mój bank jakiś bałagan zrobił z własnym systemem bezpieczeństwa (zadzwonili do mnie, aby powierdzić te operacje), albo Lastminute zwrócił mi pieniądze... |
Autor: | 07_Zgłoś.Się [ 05 Paź 2014 16:01 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
U mnie wszystkie transakcje zostały zaksięgowane. Kantor walutowy Alior Banku. |
Autor: | Arthur [ 05 Paź 2014 16:08 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
U mnie tez wszystko OK, sprawdzone rowniez w hotelach ktore zarezerowalem. Rezerwacje oplacone. Tak wiec chyba nie ma sie o co martwic. Szkoda by bylo leciec az do Australii i sie dowiedziec ze jednak rezerwacji nie ma! No risk no fun! ![]() |
Autor: | Meduzy [ 05 Paź 2014 16:08 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
U mnie również w mBanku. Zwrot też już trafił na konto, ale jeden miał być. |
Autor: | borcak [ 05 Paź 2014 16:19 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
PKO BP również transakcje zaksięgowane błyskawicznie ![]() |
Autor: | MUC2014 [ 05 Paź 2014 16:22 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Donovaninho napisał(a): Miałem podobną sytuację. Napisałem, że rezerwowałem w pośpiechu i nie zauważyłem, że hotel jest 30 km pod miastem (byłem przekonany, że to sprawdziłem). Oferta była bezzwrotna, ale napisali, że rozumieją sytuację i oddadzą pieniądze. Czekam i trochę nie dowierzam. co za tania ściema , aż wstyd to czytać by napisać do nich że nie zauważyłeś że hotel jest 30 km od miasta , a skoro 30 km to nie pod miastem tylko " od miasta " kłania się błąd logiczny , skoro była bezzwrotna to kończy temat , nie wierzę że odpisali że rozumieją ![]() |
Autor: | lizack [ 05 Paź 2014 16:28 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
u mnie jeszcze kwota zablokowana ale myślę ze powinno być ok |
Autor: | Donovaninho [ 05 Paź 2014 18:26 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
MUC2014 napisał(a): Donovaninho napisał(a): Miałem podobną sytuację. Napisałem, że rezerwowałem w pośpiechu i nie zauważyłem, że hotel jest 30 km pod miastem (byłem przekonany, że to sprawdziłem). Oferta była bezzwrotna, ale napisali, że rozumieją sytuację i oddadzą pieniądze. Czekam i trochę nie dowierzam. co za tania ściema , aż wstyd to czytać by napisać do nich że nie zauważyłeś że hotel jest 30 km od miasta , a skoro 30 km to nie pod miastem tylko " od miasta " kłania się błąd logiczny , skoro była bezzwrotna to kończy temat , nie wierzę że odpisali że rozumieją ![]() Tak, powinno być "od miasta". Z resztą nie masz racji. Przecież nie będę cię na siłę przekonywał. Szczególnie, że jak czytam, nie jestem jedyną osobą z taką historią. Ale skoro twierdzisz, że to niemożliwe, bo musieliby zbankrutować, skoro robią klientowi zwrot 1 z 4 rezerwacji, to na pewno masz rację! Zdziwiło mnie jeszcze, że gdy po wysłaniu pierwszego maila o 20.00, odpowiedź dostałem o 11.00 następnego dnia, zaczynała się ona od przeprosin za zwłokę. Na kolejne maile odpisywali po 10 min. |
Autor: | redjaws [ 06 Paź 2014 09:30 ] |
Temat postu: | Re: Lastminute.com |
Kilka osób zabookowało nocleg w Quality System Hotel w Poznaniu z tego co widziałem. Więc zadzwoniłem, żeby potwierdzić rezerwację do hotelu - Pani mi potwierdziła i powiedziała, że jest opłacone wszystko prawidłowo ![]() |
Strona 2 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |