Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 211 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 17 Sie 2012 02:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 391
Mam pytanie (może głupie, ale w końcu nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi ;) czy lepiej brać w hotelu opcję z ALL INCLUSIVE czy bez niczego, a może tylko ze śniadaniem? Z tego co przeczytałem, ceny są podobne do tych w Polsce, z wyjątkiem cen pieczywa i paru innych, a to może dość znacznie wpłynąć na koszty pobytu... Dodam tylko, że ofertę bez ALL znalazłem za ok 500-600 zł, z ALL 1200-1300 zł. Wypad 6 dniowy. W moich wyprawach jednym z priorytetów jest próbowanie lokalnej kuchni, więc wielkim zwolennikiem ALL nie jestem, ale też nie chciałbym zrujnować sobie budżetu codziennymi wypadami do restauracji ;)

Ew. jaki hotel polecacie.

Kwestia nr 2.

Przylatujemy po 23 więc trochę głupio jest płacić za dobę hotelową na parę godzin (szczególnie jak weźmiemy coś z ALL), może są jakieś inne ciekawe opcję, aby przeczekać noc i zacząć wypoczynek od następnego dnia. Okres: koniec listopada Może po prostu kimnąć się gdzieś na plaży??
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 17 Sie 2012 06:31 

Rejestracja: 19 Cze 2011
Posty: 110
W listopadzie na lancarotte w nocy na plaży to zbyt ciepło nie będzie. Może lepiej kimnąć na lotnisku :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 17 Sie 2012 09:38 

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 42
Możesz coś więcej napisać na temat tej LANZAROTE: terminy, ceny, opcje skąd wyloty?
Byłem już na wszystkich innych wyspach kanaryjskich oprócz Lanzarote, więc czas by się tam wybrać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 17 Sie 2012 10:44 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2173
kliper napisał(a):
Mam pytanie (może głupie, ale w końcu nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi ;) czy lepiej brać w hotelu opcję z ALL INCLUSIVE czy bez niczego, a może tylko ze śniadaniem? Z tego co przeczytałem, ceny są podobne do tych w Polsce, z wyjątkiem cen pieczywa i paru innych, a to może dość znacznie wpłynąć na koszty pobytu... Dodam tylko, że ofertę bez ALL znalazłem za ok 500-600 zł, z ALL 1200-1300 zł. Wypad 6 dniowy. W moich wyprawach jednym z priorytetów jest próbowanie lokalnej kuchni, więc wielkim zwolennikiem ALL nie jestem, ale też nie chciałbym zrujnować sobie budżetu codziennymi wypadami do restauracji ;)

Ew. jaki hotel polecacie.

Kwestia nr 2.

Przylatujemy po 23 więc trochę głupio jest płacić za dobę hotelową na parę godzin (szczególnie jak weźmiemy coś z ALL), może są jakieś inne ciekawe opcję, aby przeczekać noc i zacząć wypoczynek od następnego dnia. Okres: koniec listopada Może po prostu kimnąć się gdzieś na plaży??

700 zł różnicy to około 175 euro, czyli miałbyś około 30 euro dniówki - spokojnie przeżyjesz :) Jeżeli jesteś (jak ja :lol: ) smakoszem, to bierz bez AI
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 17 Sie 2012 17:17 

Rejestracja: 02 Gru 2011
Posty: 21
hugo1211 napisał(a):
W listopadzie na lancarotte w nocy na plaży to zbyt ciepło nie będzie. Może lepiej kimnąć na lotnisku :)


Odradzam koczowanie tam gdziekolwiek. Na Wyspach Kanaryjskich jest rzeczą normalną, że policja zbiera śpiących na zewnątrz i umieszcza w areszcie. Dbanie o porządek i interesy hotelarzy.

Weźcie z lotniska taksówkę do Arrecife (15 EUR) i zamówcie sobie np. jedną noc w hostelu. Dwuosobowy pokój znajdziecie już za 20-25 EUR.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 17 Sie 2012 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2753
niebieski
dominicx napisał(a):
hugo1211 napisał(a):
W listopadzie na lancarotte w nocy na plaży to zbyt ciepło nie będzie. Może lepiej kimnąć na lotnisku :)


Odradzam koczowanie tam gdziekolwiek. Na Wyspach Kanaryjskich jest rzeczą normalną, że policja zbiera śpiących na zewnątrz i umieszcza w areszcie. Dbanie o porządek i interesy hotelarzy.

Weźcie z lotniska taksówkę do Arrecife (15 EUR) i zamówcie sobie np. jedną noc w hostelu. Dwuosobowy pokój znajdziecie już za 20-25 EUR.

Ta...
Zarówno na lotnisko jak i "w krzakach" bez problemu się prześpisz. W drugim przypadku warto się po prostu dobrze zamaskować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 17 Sie 2012 18:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 391
dominicx napisał(a):
Odradzam koczowanie tam gdziekolwiek. Na Wyspach Kanaryjskich jest rzeczą normalną, że policja zbiera śpiących na zewnątrz i umieszcza w areszcie. Dbanie o porządek i interesy hotelarzy.

Weźcie z lotniska taksówkę do Arrecife (15 EUR) i zamówcie sobie np. jedną noc w hostelu. Dwuosobowy pokój znajdziecie już za 20-25 EUR.



Dzięki za radę, to na pewno cenna informacja. Jeśli chodzi o spanie alternatywne, to brałem to pod uwagę tylko w wypadku brania opcji ALL. Teraz ALL odrzuciłem więc zarezerwuje normalnie cały pobyt, tym bardziej, że po całodziennej podróży możemy być trochę zmęczeni (wylot o 6 przylot o 23).
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 20 Sie 2012 10:04 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2173
dominicx napisał(a):
hugo1211 napisał(a):
W listopadzie na lancarotte w nocy na plaży to zbyt ciepło nie będzie. Może lepiej kimnąć na lotnisku :)


Odradzam koczowanie tam gdziekolwiek. Na Wyspach Kanaryjskich jest rzeczą normalną, że policja zbiera śpiących na zewnątrz i umieszcza w areszcie. Dbanie o porządek i interesy hotelarzy.

Weźcie z lotniska taksówkę do Arrecife (15 EUR) i zamówcie sobie np. jedną noc w hostelu. Dwuosobowy pokój znajdziecie już za 20-25 EUR.

Na Famarze namioty są codziennością.
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 21 Sie 2012 13:56 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Był ktoś może w drugiej połowie września w rejonie Costa Teguise ?
jakie temperatury ? z historii pogody wygląda na to, że jak najbardziej można się mocno opalić i kąpać ?
byłem na Gran Canarii w maju i było ok, ale wieczorami trzeba było się trochę cieplej ubrać. We wrzesniu chyba lepiej to wygląda ?

Druga sprawa. Hotel Blue Sea Costa Teguise Garden, ktos byl ?
Rezerwowalismy dwojke przez lowcostholidays.com za 270 funtow z transferami i all inclusive, 7 nocy, mysle, ze to bardzo dobra cena..

Zarezerwowalem auto przez autopluscar, seat ibiza II za 55euro na dwa pelne dni.
Warto brac ze soba nawigacje? czy da rade z mapa ? :)


a i jeszcze pytanie co do cen kosmetyków do opalania, brać jakieś marne 50ml z PL czy lepiej zakupić na miejscu ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 21 Sie 2012 14:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2753
niebieski
perek napisał(a):
Był ktoś może w drugiej połowie września w rejonie Costa Teguise ?
jakie temperatury ? z historii pogody wygląda na to, że jak najbardziej można się mocno opalić i kąpać ?
byłem na Gran Canarii w maju i było ok, ale wieczorami trzeba było się trochę cieplej ubrać. We wrzesniu chyba lepiej to wygląda ?

Druga sprawa. Hotel Blue Sea Costa Teguise Garden, ktos byl ?
Rezerwowalismy dwojke przez lowcostholidays.com za 270 funtow z transferami i all inclusive, 7 nocy, mysle, ze to bardzo dobra cena..

Zarezerwowalem auto przez autopluscar, seat ibiza II za 55euro na dwa pelne dni.
Warto brac ze soba nawigacje? czy da rade z mapa ? :)


a i jeszcze pytanie co do cen kosmetyków do opalania, brać jakieś marne 50ml z PL czy lepiej zakupić na miejscu ?

na lanzarote spokojnie. Małe miasta, wiec raczej sie nie zgubisz ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 21 Sie 2012 14:56 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 180
perek napisał(a):

Hotel Blue Sea Costa Teguise Garden, ktos byl ?
Rezerwowalismy dwojke przez lowcostholidays.com za 270 funtow z transferami i all inclusive, 7 nocy, mysle, ze to bardzo dobra cena..

a i jeszcze pytanie co do cen kosmetyków do opalania, brać jakieś marne 50ml z PL czy lepiej zakupić na miejscu ?


w hotelu byłem (w lipcu 2011). Krótko: super. Co do wyżywienia się nie wypowiem. Nie wiem jakie masz oczekiwania ale w basenie raczej nie popływasz.

Kosmetyki do opalania drogie - najtańszy chyba coś około 9E (lipiec 2011)
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 21 Sie 2012 15:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 429
Loty: 32
Kilometry: 46 097
perek napisał(a):
Był ktoś może w drugiej połowie września w rejonie Costa Teguise ?
jakie temperatury ? z historii pogody wygląda na to, że jak najbardziej można się mocno opalić i kąpać ?
byłem na Gran Canarii w maju i było ok, ale wieczorami trzeba było się trochę cieplej ubrać. We wrzesniu chyba lepiej to wygląda ?

Druga sprawa. Hotel Blue Sea Costa Teguise Garden, ktos byl ?
Rezerwowalismy dwojke przez lowcostholidays.com za 270 funtow z transferami i all inclusive, 7 nocy, mysle, ze to bardzo dobra cena..

Zarezerwowalem auto przez autopluscar, seat ibiza II za 55euro na dwa pelne dni.
Warto brac ze soba nawigacje? czy da rade z mapa ? :)

a i jeszcze pytanie co do cen kosmetyków do opalania, brać jakieś marne 50ml z PL czy lepiej zakupić na miejscu ?


Ja byłam w drugiej połowie września (co prawda nie w Costa Teguise, a w Puerto del Carmen) i był prawdziwy upał. Wieczorem wystarczył lekki sweterek, ale nawet bez też dałoby radę. Więc jedź i nie martw się o pogodę ;)

Kosmetyki do opalania zdecydowanie zabierz z Polski, ceny na miejscu są kosmiczne.
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 21 Sie 2012 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2753
niebieski
Astrid napisał(a):
perek napisał(a):
Był ktoś może w drugiej połowie września w rejonie Costa Teguise ?
jakie temperatury ? z historii pogody wygląda na to, że jak najbardziej można się mocno opalić i kąpać ?
byłem na Gran Canarii w maju i było ok, ale wieczorami trzeba było się trochę cieplej ubrać. We wrzesniu chyba lepiej to wygląda ?

Druga sprawa. Hotel Blue Sea Costa Teguise Garden, ktos byl ?
Rezerwowalismy dwojke przez lowcostholidays.com za 270 funtow z transferami i all inclusive, 7 nocy, mysle, ze to bardzo dobra cena..

Zarezerwowalem auto przez autopluscar, seat ibiza II za 55euro na dwa pelne dni.
Warto brac ze soba nawigacje? czy da rade z mapa ? :)

a i jeszcze pytanie co do cen kosmetyków do opalania, brać jakieś marne 50ml z PL czy lepiej zakupić na miejscu ?


Ja byłam w drugiej połowie września (co prawda nie w Costa Teguise, a w Puerto del Carmen) i był prawdziwy upał. Wieczorem wystarczył lekki sweterek, ale nawet bez też dałoby radę. Więc jedź i nie martw się o pogodę ;)

Kosmetyki do opalania zdecydowanie zabierz z Polski, ceny na miejscu są kosmiczne.

pogode?! tam w grudniu bylo w nocy cieplo, wystarczyl tshirt.. o opalaniu w dzien i kapaniu w oceanie nie wspominając..
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 21 Sie 2012 16:12 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4033
złoty
Blackall napisał(a):
pogode?! tam w grudniu bylo w nocy cieplo, wystarczyl tshirt.. o opalaniu w dzien i kapaniu w oceanie nie wspominając..

kiedys bylem w grudniu na chwile na teneryfie, fajnie to wygladalo, opalasz sie na plazy, idziesz potem do pension osiedlem i...
na domach dekoracje swiateczne :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 21 Sie 2012 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2753
niebieski
michcioj napisał(a):
Blackall napisał(a):
pogode?! tam w grudniu bylo w nocy cieplo, wystarczyl tshirt.. o opalaniu w dzien i kapaniu w oceanie nie wspominając..

kiedys bylem w grudniu na chwile na teneryfie, fajnie to wygladalo, opalasz sie na plazy, idziesz potem do pension osiedlem i...
na domach dekoracje swiateczne :)

choinka musi byc :)

Image
Image

EOT :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 21 Sie 2012 19:11 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i widzę, że troche do zobaczenia jest na wyspie, ale zdania troche podzielone.
Jak byście rozplanowali sobie objazd wyspy mając na to dwa dni ? autem. Ruszamy z Costa Teguise.
I w każdym dniu chcemy na pewno sprawdzić plaże:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 21 Sie 2012 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2753
niebieski
perek napisał(a):
Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i widzę, że troche do zobaczenia jest na wyspie, ale zdania troche podzielone.
Jak byście rozplanowali sobie objazd wyspy mając na to dwa dni ? autem. Ruszamy z Costa Teguise.
I w każdym dniu chcemy na pewno sprawdzić plaże:)

Akurat ja byłem dwa dni. Generalnie sprawa jest prosta - jeden dzień północ (orzola, mirador del rio, risco de famara, famara, wulkan http://goo.gl/maps/8nqVP fajny do obejścia, kolory), drugi dzien poludnie (timanfaya, el golfo, popoludniowy chillout na papagay).
Pewnie o czyms po drodze zapomnialem, ale generalnie my tak jechalismy i uwazam ze trasa i kolejnosc byla idealna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 22 Sie 2012 12:58 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 589
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
A stacjonował może ktoś z Was na Lanze w hotelu Hesperia Playa Dorada?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 28 Sie 2012 08:25 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 3
Na Lanzarote jest trochę do zwiedzania tak na około 2 dni, warto zobaczyć:

Park Narodowy Timanfaya
Winnice La Geria
Jaskinię Jameos del Aqua
Krater i zielone jeziorko El Golfo
Los Hervideros
Punkt widokowy Mirador del Rio
Plaże Papagayo
_________________
Jacek
Mój blog turystyczny
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 14 Sty 2013 10:51 

Rejestracja: 13 Cze 2012
Posty: 116
kaja45 napisał(a):
Na Lanzarote jest trochę do zwiedzania tak na około 2 dni, warto zobaczyć:
Jaskinię Jameos del Aqua


Mocno bym polemizował. Atrakcja nie jest warta swojej ceny i można spokojnie odpuścić, tym bardziej że 200m dalej są prawdziwe konkretne jaskinie, również z jeziorkiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 211 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group