Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 434 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 22 Kwi 2020 05:38 

Rejestracja: 05 Maj 2016
Posty: 35
Loty: 1
Kilometry: 3 670
BB108 napisał(a):
Dostałem łącznie 5 zwrotów, trzy kwoty miały wartość poniżej 50 EUR, dwie kwoty miały wartość powyżej.
Kolego @BB108 czy mógłbyś napisać jak składa się wniosek o chargeback na revoult, mam jedna rezerwację zakupioną przez revoult. Z góry dziękuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 22 Kwi 2020 07:55 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 179
niebieski
@pafnucy7 Bardzo prosto - rozpoczynasz dyskusję na czacie w aplikacji i opisujesz problem, że chciałabyć/chciałbyś zgłosić wniosek o chargeback ponieważ linie lotnicze (albo ktoś inny) nie chce zwrócić pieniędzy mimo deklaracji. Na czacie konsultant powinien Ci wysłać link do wnioskowania o chargeback, gdzie wpisujesz podstawowe dane (które płatności, czemu nie chcą Ci zapłacić, wszystkie detale dotyczące korespondencji z instytucją, od której domagasz się zwrotu) - wypełniłem i konsultant poinformował mnie, że ktoś z teamu chargebacku zgłosi się do mnie w ciągu dwóch tygodni. Po tygodniu napisała już inna osoba, z prośbą o detale - potwierdzenia zakupów, korespondencja itd. (tutaj jest to najbardziej upierdliwe, bo trzeba robić screeny, a screeny można wysyłać tylko pojedynczo). Podałem wszystkie informacje, screeny z potwierdzeniami, że linia odda pieniądze w ciągu 7 dni, i następnego dnia napisali, że kierują sprawę do Visy (ma czas na odpowiedź w ciągu 30 dni), a mi przesyłają zaliczkę, którą oczywiście mogą zabrać, jeżeli sprawa nie rozegra się po mojej myśli.
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
smarzyk uważa post za pomocny.
 
 
#83 PostWysłany: 22 Kwi 2020 20:03 

Rejestracja: 05 Maj 2016
Posty: 35
Loty: 1
Kilometry: 3 670
Dziękuję za info działam.
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
 
#84 PostWysłany: 23 Kwi 2020 16:32 

Rejestracja: 23 Kwi 2020
Posty: 2
Mam rezerwacje w Ryanair, lot odwołany z wiadomego powodu.
zgłaszałam zwrot za lot poprzez formularz 25.03, dzisiaj dostałam na maila zamiast zwrotu, Voucher do wykorzystania.
połączyłam się na LiveChat, konsultant Ryanair potwierdził, że mogę zrezygnować z Vouchera jednak zwrot nie określił kiedy zwrot będzie zrealizowany
cytujac: "Nie wiemy w chwili obecnej kiedy zostanie rozpoczęta procedura zwrotów. Zwrot zostanie wykonany na pewno, najszybciej jak to będzie możliwe. Ze względu na restrykcje panujące w Irlandii, dział finansów nie jest w stanie wykonywać zwrotów. Ze względu na politykę prywatności, operacje bankowe nie mogą być operowane zdalnie. Zwrot zostanie wykonany na pewno, najszybciej jak to będzie możliwe "

z tego co się dowiedziałam do złożenia Chargeback, muszę złożyć dokumenty potwierdziające brak możliwości zwrotu od linii.
jedyne co mam to potwierdzenie odwołanego lotu, otrzymanie vouchera którego nie chcę, oraz screen z livechat w ktorym j/w nie ma informacji że taki zwrot linia nie zrobi.

czy w obecnej sytuacji mogę złożyć chargeback w swoim banku? (BankMillenium)
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 23 Kwi 2020 17:45 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3190
srebrny
@dalia.n tak, złóż wniosek o chargeback, dołącz screen z czatu. Z tymi restrykcjami to zwykła ściema i miganie się od odpowiedzialności.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 24 Kwi 2020 11:17 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5765
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Nie moje, ale z pewnej grupy z FB. Wrzucam informacyjnie, sam mam przejścia z mytrip.com

Załącznik:
fb.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 24 Kwi 2020 11:55 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 307
niebieski
Długo czekasz na zwrot z mytrip ? Zastanawiam się kiedy trzeba złożyć o chargeback w przypadku gdy firma ciagle przekłada termin zwrotu
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1721
Loty: 211
Kilometry: 432 570
złoty
Złożyłam wniosek o chargeback w Aliorze. Dotyczy Gotogate, linia Aeromexico. Skasowany lot z 17.03.2020. Pomogło. Po 6 tygodniach braku kontaktu Gotohell przysłał mi maila z dwoma opcjami do wyboru. Pierwsza to voucher. Druga opcja to "moja sprawa już jest załatwiona i nie potrzebuję waszej pomocy". Żadnej opcji ze zwrotem kasy. Alior odrzucił mój wniosek o chargeback. Wybrałam więc opcję vouchera. Tylko teraz nie wiem, czy ten voucher będzie realizowany na stronie linii czy na stronie pośrednika? Nie wiecie jak to wygląda?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:22 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5765
Loty: 228
Kilometry: 534 135
@Zjadacz odpisali, że zwrot może potrwać długo... i tyle, cisza. Zastanawiam się na CB

@elwirka jaka karta Visa czy MC ?
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:24 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2903
złoty
AirCanada pisała o możliwości wykorzystania vouchera tym samym kanałem, którym robiło się rezerwację, co by wskazywało że będzie się dało też bezpośrednio u nich. Ciekawe też, że niektóre linie dają voucher na całą cenę zapłaconą przez OTA, a nie faktycznie zapłaconą.
@elwirka jakie było uzasadnienie z Aliora o odmowie chargeback?


Ostatnio edytowany przez greg1291, 24 Kwi 2020 13:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#91 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1721
Loty: 211
Kilometry: 432 570
złoty
@JIK Visa Ryanair Alior. W dodatku już zamknięta.

@greg1291
Odpowiedź wymijająca. Załączyłam wszystko. Maile o skasowanych lotach od Aeromexico i wniosek o zwrot do Gotogate na który 6 tygodni nie odpowiadali.
Alior przysłał coś takiego:

Uprzejmie informuję, że zapoznałam się z przesłaną przez Panią korespondencją. Wskazuję, że
przekazane dane nie są wystarczające do rozpatrzenia zgłoszenia.
Pani reklamacja nie dotyczy usług Banku. Możemy jednak przekazać ją do rozpatrzenia przez
akceptanta transakcji po dostarczeniu dodatkowych dokumentów.
Informuję, że w kwietniu 2020 r. firma GOTOGATE wysyłała do swoich Klientów informacje na temat
odwołanych lotów. .Zgodnie z informacją tam przekazaną kwestie oraz warunki zwrotu kosztów z tytułu nie
wykonanej usługi określa przewoźnik.
Proszę zatem o sprawdzenie w swojej poczcie elektronicznej wiadomości przychodzących. Dokument
o którym mowa posiada link który przekieruje do zgłoszenia rezygnacji z zakupionych biletów:
gdzie po jego wypełnieniu otrzyma Pani informację zwrotną na temat przewidywanego terminu i kwoty która
zostanie zwrócona przez firmę świadczącą usługę.
Po otrzymaniu informacji zwrotnej, jeżeli ona nie będzie dla Pani satysfakcjonująca, proszę
o przekazanie jej do Banku celem wznowienia postępowania reklamacyjnego.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez elwirka, 24 Kwi 2020 13:33, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
greg1291 uważa post za pomocny.
 
 
#92 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:28 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 307
niebieski
Po tym co wrzuciłeś konsultowałem jeszcze z Revolutem czy nie zawiesić / wycofać złożonego wczoraj wniosku o chargeback - doradzili żeby zostawić otwarty w sytuacji ciągłego przekładania terminu zwrotu

Zobaczymy czy zadziała - na Budget zadziałali - wynajem auta w Dubaju w grudniu nie doszedł do skutku, prawie 4msc korespondencji, wniosek o chargeback i 2 dni później przeprosiny i zapewnienie o zwrocie w ciągu maks 5 dni
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:32 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 1
Ktoś robił chargaback w Twisto?
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 309
Loty: 82
Kilometry: 74 327
niebieski
@JIK
@elwirka

23.03.2020 Dostałem email do Ticket.no że moja rezerwacja została anulowana (Wylot 27.03 WAW - BEY i powrót 31.03. BEY - WAW) i że otrzymam zwrot ale może zająć 6 tygodni lub dłużej. Czekam czekam ale coś mi się nie podobało, piszę mejla do nich kiedy otrzymam zwrot (dnia 15.04) i po 30 min odpisali że zwrot potrwa 6-8 tygodni i potrącą aż 595 NOK (235 zł kurs z dzisiaj) :shock: zatkało mnie. Bilety kupiłem 01.10.2019 za kwotę 1072 NOK (470 zł kurs na dzień zakupu, teraz 1072 jest warte 422zł...). Od razu napisałem na live chat w Revolut bo kupowałem przez Revolut, dostałem wniosek, załączyłem screeny wiadomości jakie dostałem od Tikcet.no i...czekam. Jaka jest szansa że otrzymam zwrot i ile to może zająć? Nie chcę aby potrącili mnie prowizję w wysokości 50% biletu...już wolałbym wziąć voucher od LOT. Gdy jest rozpoczęta procedura Chargeback to mogę zadzwonić do LOT i powiedzieć że chciałbym Voucher (+30% się dostaje) czy czekać na zwrot od Revolut? Boję się że Ticket.no samo mi zrobi zwrot i to pomniejszony o ich chorą prowizję... :(
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:39 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3190
srebrny
@Martinuss sprawdź na stronie saudia.com po numerze biletu, jaki masz status kuponu. Jeśli REFUND albo EXCHANGED to po zawodach i środki otrzymał ticket.no. Jeśli jest OPEN FOR USE albo AIRPORT CONTROL to czym prędzej pisz/dzwoń do LOT po zmianę terminu albo voucher od LOT (na to drugie rozwiązanie mogą się nie zgodzić, gdy bilet jest od agenta, ale zapytaj).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#96 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:41 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1676
Loty: 104
Kilometry: 226 836
platynowy
@Martinuss: zastanawiające jest to że OTA chce cokolwiek potrącić w sytuacji kiedy anulacja jest nie z Twojej winy. Bo ja rozumiem gdybyś sam zdecydował ale tu tak naprawdę jesteś "bez wyjścia", Próbuj CB.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#97 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 309
Loty: 82
Kilometry: 74 327
niebieski
@mucha
Dzięki, przeloty są realizowaną linią LOT także saudia.com chyba na nic mi się nie przyda.
@seal też mnie to zastanawia. Zobacz
https://i.imgur.com/eoSytWT.jpg
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:52 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3190
srebrny
@Martinuss ale na stronie Saudia można sprawdzić praktycznie każdy bilet wystawiony w systemie Amadeus (a ticket.no na nim właśnie pracuje). Więc próbuj tam, po nr biletu.

Chargeback moim zdaniem będzie nieskuteczny, bo domyślam się że ticket.no w swoim regulaminie ma zapis o pobraniu haraczu za zwrot. A regulamin podczas zakupu został zaakceptowany.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
LonDynia lubi ten post.
 
 
#99 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:53 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1676
Loty: 104
Kilometry: 226 836
platynowy
@Martinuss: nie twierdzę że tak nie jest. Pytanie jaka jest do tego podstawa - pasowało by poczytać warunki handlowe z czasu zakupu biletu.

@mucha: własnie warto by sprawdzić w warunkach bo przecież ten zwrot nie jest zainicjowany przez klienta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 309
Loty: 82
Kilometry: 74 327
niebieski
@mucha
@seal

Udało się dodzwonić do LOT...status REFUND. Czyli 50% kwoty biletu poszło w piach... :(
Ciekawe teraz kiedy OTA zwróci środki. Napisałem do nich mejla.
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 434 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group