Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 04 Maj 2020 17:31 

Rejestracja: 03 Maj 2020
Posty: 2
Dziękuję :-)

LLAP napisał(a):
@Adrian Stanislawski

Czekac. Niestety, ale obecnie linie lotnicze pracuja jakby wszystko na kartkach robili. Niestety - ja czekalem od LOTu okolo 7 tygodni na zwrot, a od TAPu prawie 6 tygodnii. GoToHell pojechalem chargebackiem, bo Austrian skasowal mi rezerwacje, bo nie moglem sie dodzwonic przez 6 dni z rzedu do tych cor Koryntu. Ale Delta z kolei w czasie 2 dni, a JetBLue w 10 sekund zwrocilo kase ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#202 PostWysłany: 05 Maj 2020 13:01 

Rejestracja: 14 Lip 2010
Posty: 106
Złożyłem dwie reklamacje w mbank (visa), jedną na hotel, drugą na bilety lotnicze w LOT - bank kasę zwrócił na konto ale połownicznie bo reklamacja poszła do visy która ma czas odpowiedzieć ma odpowiedzieć do 06/05/2020.

Z tego co śledziłem ten wątek to kilku osobom tutaj mbank odrzucił reklamację, czy to było od razu na początku przy przyjmowaniu zgłoszenia?
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#203 PostWysłany: 05 Maj 2020 13:30 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
M4R10 napisał(a):
Złożyłem dwie reklamacje w mbank (visa), jedną na hotel, drugą na bilety lotnicze w LOT - bank kasę zwrócił na konto ale połownicznie bo reklamacja poszła do visy która ma czas odpowiedzieć ma odpowiedzieć do 06/05/2020.


To masz kasę na koncie, czy nie ?
Masło maślane. Co to znaczy kasa połowicznie na koncie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#204 PostWysłany: 05 Maj 2020 13:59 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3442
srebrny
@M4R10, u mnie odrzucenie było już na początku, sprawa w ogóle nie trafiła do Visy.

@pazur, mBank uznaje warunkowo rachunek karty reklamowaną kwotą jeśli uznaje zgłoszenie za zasadne i w sytuacji jakby akceptant odmówił to zabierają z powrotem
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
pazur lubi ten post.
 
 
#205 PostWysłany: 05 Maj 2020 14:02 

Rejestracja: 14 Lip 2010
Posty: 106
Kasa jest na koncie w obu przypadkach ale:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#206 PostWysłany: 05 Maj 2020 15:52 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 54
@mucha a przesłałeś do banku dokumenty (i ewentualnie jakie), czy uwalili Ci tą reklamację od razu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#207 PostWysłany: 05 Maj 2020 16:03 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3442
srebrny
@adam.pawel przesłałem wszystko co potrzebne przy składaniu reklamacji. Po kilku dniach przyszła odmowa którą wklejałem kilkanaście postów wyżej. Czyli lot odwołany przez covid19 i nie będą tego nawet słać do Visy.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
adam.pawel uważa post za pomocny.
 
 
#208 PostWysłany: 05 Maj 2020 19:00 

Rejestracja: 05 Maj 2016
Posty: 58
Loty: 1
Kilometry: 3 670
No i lipa, chargeback via revoult i bravofly:

Dear Krzysztof,

We're getting in touch with you regarding your recent dispute submission lodged with us on 22/04/2020. Transaction details of the submission are mentioned in the table below:

Merchant NameAmountTransaction DateBravofly: Fly Szz€284.6210/02/2020

 

After a careful evaluation of your case, we won’t be treating it as valid as per VISA rules and won’t proceed with the reimbursement.

According to VISA rules, we cannot proceed with your claim, but this has an explanation. VISA issued a guideline regarding payment disputes related to services or goods not provided due to COVID-19. In this guideline letter that was sent to all financial institutions, also available online for free consultation, they state that government restrictions and/or law enforced travel bans supersede VISA chargeback rules. At this point, it would be better if this issue is attempted to be resolved directly with the travel agency as they have offered a travel voucher for the upcoming months. Please take a look at the guideline letter through this link: https://usa.visa.com/dam/VCOM/global/su ... vid-19.pdf Refer to: DISPUTES INVOLVING CANCELATIONS BY A MERCHANT - QUESTION 2

Unfortunately, taking the above into account, we are not able to proceed with the cases further.

We hope that this does not affect your feelings towards Revolut.
Góra
 Relacje PM off  
 
#209 PostWysłany: 05 Maj 2020 20:39 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Czyli zostajemy z voucherami/zmianami daty podróży, po prostu zaje***** :evil:

Linie tego nie przetrwają i dopiero się zacznie...vouchery do podarcia....
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#210 PostWysłany: 05 Maj 2020 20:51 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 1062
srebrny
Zostaje jeszcze pozwanie linii lotniczej z powołaniem się na przepisy rozporządzenia UE nr 261/04. Rozporządzenie obowiązuje wprost w państwach członkowskich i nie zostało zmienione wskutek epidemii - dalej nakazuje linii lotniczej zwrócić pieniądze w ciągu 7 dni od anulowania lotu. Można domagać się pełnego zwrotu ceny plus odsetek ustawowych od dnia wymagalności roszczenia (data anulowania lotu + 7 dni).
Jeżeli lotnisko wylotu albo przylotu było w Polsce, to właściwy jest polski sąd, nawet jeżeli siedziba linii jest zagranicą.
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#211 PostWysłany: 05 Maj 2020 20:53 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 54
Jeszcze trochę, a będzie to chyba jedyną opcją, żeby odzyskać kasę :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#212 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:02 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Chyba o to już pytałem , ale się upewnię: zmieniając datę podróży lub biorąc voucher przedłużam niejako mój "bilet" , w sytuacji gdy linia zbankrutuje chargeback będzie bardziej oczywisty?
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#213 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:07 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18834
Prawdopodobieństwo ze KLM zbankrutuje to 0.
Góra
 Relacje PM off
LLAP uważa post za pomocny.
 
 
#214 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:08 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Zeus napisał(a):
Prawdopodobieństwo ze KLM zbankrutuje to 0.


Air France gwoli ścisłości, zapisane, przy stracie 25mln euro dziennie bóg wie ile zbankrutuje każda linia. "Za wielcy by upaść" Gdzie ja to słyszałem, czekaj, czekaj :mrgreen:
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#215 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7277
srebrny
Przecież nie masz żadnego rozsądnego wyjścia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#216 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:14 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Dlatego pytam o chargeback w przypadku bankructwa.
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#217 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7277
srebrny
Ale po co pytasz, skoro odpowiedź nie ma wpływu na to, co zrobisz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#218 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:21 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1947
Loty: 138
Kilometry: 299 176
srebrny
@neverstopexploring: odpowiedź na question 1 z dokumentu: https://usa.visa.com/dam/VCOM/global/su ... vid-19.pdf da Ci odpowiedź.Wynika ze tego że tak.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#219 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:25 

Rejestracja: 06 Lis 2018
Posty: 50
Udało się komuś odzyskać pieniądze od LOTu? Złożyłem jakiś czas temu wniosek o chargeback w PKO BP, kazali dosłać więcej informacji (zdjęcia itp) i tak zrobiłem. Tylko od tego czasu żadnej odpowiedzi od nich nie dostałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#220 PostWysłany: 05 Maj 2020 21:26 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1947
Loty: 138
Kilometry: 299 176
srebrny
Wszyscy którzy tu mają problem piszą o odrzuceniu przez VISA -
a czy jest tu ktoś kto składał ChB z karty MasterCard - z jakim efektem?
Nie wierzę że wszyscy mają karty VISA :)


Ostatnio edytowany przez Abcn, 06 Maj 2020 00:41, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group