Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 495 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 03 Maj 2020 18:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7151
srebrny
Paula99 napisał(a):
z powodu zakazu wjazdu do USA dla obywateli z EU

A jest taki zakaz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#182 PostWysłany: 03 Maj 2020 18:42 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18621
CB robisz na wydawce karty którą płaciłaś
Góra
 Relacje PM off  
 
#183 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:23 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 390
[img][/img
To że nie możesz jechać to twój problem. To nie usługodawca jest winien,że nie możesz skorzystać z noclegów. Pozwać możesz co najwyżej rząd USA.
Góra
 Relacje PM off  
 
#184 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:33 

Rejestracja: 03 Maj 2020
Posty: 4
Zbanowany
To dlaczego niektórzy piszą, że dostali zwroty za takie rezerwacje wręcz automatycznie?

Akurat epidemia wirusa, odwołanie lotów i zamknięcie granic to coś w czym nie widzę swojej winy ani swojego problemu jak pisze przedmówca. Czyżby hotelowy janusz biznesu, który sam chętnie łupiłby takich klientów, mimo że na ich obsługę nie straci ani centa, bo z jego usług nie skorzystają?
Góra
 Relacje PM off  
 
#185 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:36 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1889
Loty: 136
Kilometry: 298 404
srebrny
@Paula99-2: mniej emocji a więcej treści to może ktoś coś pomoże. Rezerwacja na booking tak? Na jaki termin? Bezzwrotna? Jaki efekt kontaktu najpierw z wynajmującym a potem z booking?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#186 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:43 

Rejestracja: 01 Sie 2017
Posty: 49
Zbanowany
Miałem podobne przejścia z Booking i hotelem, oszuści jakich mało. A na pomoc na forum nie ma co liczyć, najwyżej zostanie się zwyzywanym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#187 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7151
srebrny
Czy tylko ja mam roztrojenie jaźni? :o
@qwesn, @Paula99, @Paula99-2
[Edit: @qwesn zmienił treść postu. Wcześniej odpowiadał jako Paula.]


Ostatnio edytowany przez boots, 03 Maj 2020 21:48, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#188 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:47 

Rejestracja: 03 Maj 2020
Posty: 4
Zbanowany
@seal - dzięki za uprzejmy odzew

Rezerwacja bezzwrotna na Booking.com od 1 maja. Od miesiąca usiłowanie próby kontaktu z hotelem na wszelakie możliwe sposoby i zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Obsługa Bookingu z kolei twierdzi, że nic nie mogą zrobić i niczego mi nie oddadzą. Najbardziej szokuje mnie fakt, że nawet tutaj na forum jest sporo wpisów, że dla wielu rezerwacji bezzwrotnych Booking robił zwroty nawet niemal automatycznie. Dlaczego więc dla mojej nie chce? Nawet chociażby 50% całkowitej kwoty, chociażby jakiś voucher. Ale nie, nawet nie reagują na takie propozycje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#189 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:48 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18621
Serio, taki problem z logowaniem się na konto, ze aż 3 konta zrobiłaś?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#190 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:51 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1889
Loty: 136
Kilometry: 298 404
srebrny
Jeśli rezerwacja była bezzwrotna no to niestety to jest ryzyko "sytuacji nieprzewidzianych" - równie dobrze (oczywiście nie życzę!) mogłaś złamać nogę, rękę czy zachorować i nie polecieć. Wtedy też kasa była być ciężka do odzyskania. Tylko na zasadzie tzw. dobrej woli jednej ze stron - a przede wszystkim hotelu bo booking to "tylko" pośrednik. Nie masz jakiegoś ubezpieczenia z którego mogła byś próbować odzyskać te pieniądze? Jak odpowiada booking - czym argumentuje? może stan w którym miał być pobyt nie jest bardzo dotknięty i tam "wszystko w miarę działa"...

I pytanie kluczowe - kasę z karty pobrał Booking czy Hotel?
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#191 PostWysłany: 03 Maj 2020 21:57 

Rejestracja: 03 Maj 2020
Posty: 4
Zbanowany
@seal Akurat stan, w którym miał być nocleg dotknięty jest tak bardzo, jak żaden inny kraj na świecie.
Booking nie argumentuje tego w zasadzie niczym, po prostu nie bo nie, nic się nie dzieje.
Rozumiem sytuacją gdybym na przykład złamała nogę itp., ale coś takiego już prędzej bym uznała za swoją winę niż wybuch pandemii...
Kasę oficjalnie według wyciągu pobrał Booking. Zadziwiające, że zerwał się z nim wszelki kontakt. Upadłość, inna katastrofa, czy po prostu "palenie głupa"?

PS. Są problemy z logowaniem, stąd musiałam założyć drugie konto, ale nie wiem po co jest dyskusja o tym, widać koledzy obrońcy hoteli wolą szukać spisków niż rozmawiać merytorycznie...
Góra
 Relacje PM off  
 
#192 PostWysłany: 03 Maj 2020 22:00 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18621
Wystarczy przeczytać ostatnie strony tego wątku. No ale, po co...
Góra
 Relacje PM off  
 
#193 PostWysłany: 03 Maj 2020 22:02 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1889
Loty: 136
Kilometry: 298 404
srebrny
@Paula99-2: no to może być trudno, niestety rezerwacja była bezzwrotna i nie ma prawa które by zmusiło kogokolwiek do oddania pieniędzy - ofiar wirusa będzie wielu i tych oczywistych i tych "przy okazji" - zawsze możesz spróbować zainicjować chargeback powołując się na brak możliwości rozmowy z hotelem choć wątpię w powodzenie. Ale nie rozumiem jeszcze jak "zerwał się kontakt" - do booking można zadzwonić i porozmawiać - próbowałaś tej drogi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#194 PostWysłany: 03 Maj 2020 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 1355
złoty
Taka moja drobna uwaga że powyższa dyskusja z chargebackem ma mało wspólnego i powinna toczyć się w odpowiednim dziale.
Góra
 Relacje PM off  
 
#195 PostWysłany: 03 Maj 2020 22:51 

Rejestracja: 03 Maj 2020
Posty: 2
Witam, potrzebuję pomocy ,może ktoś to przerobił...Miałem lot kupiony przez Tripair naszym LOTem anulowany lot. LOT mówi że zwraca pieniadze Tripair że nie zwraca. Postraszyłem troche prawnymi paragrafami to ok przyznali ze tak faktycznie zwroca ale czekaja na info od linii lotniczych i teraz od 2 tygodni cisza.
Co jeszcze moge zrobic i jak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#196 PostWysłany: 04 Maj 2020 02:38 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
@Adrian Stanislawski

Czekac. Niestety, ale obecnie linie lotnicze pracuja jakby wszystko na kartkach robili. Niestety - ja czekalem od LOTu okolo 7 tygodni na zwrot, a od TAPu prawie 6 tygodnii. GoToHell pojechalem chargebackiem, bo Austrian skasowal mi rezerwacje, bo nie moglem sie dodzwonic przez 6 dni z rzedu do tych cor Koryntu. Ale Delta z kolei w czasie 2 dni, a JetBLue w 10 sekund zwrocilo kase ;-)
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off
Adrian Stanislawski uważa post za pomocny.
 
 
#197 PostWysłany: 04 Maj 2020 13:53 

Rejestracja: 29 Maj 2015
Posty: 4
Cześć,

Jestem w trakcie procedury chargeback (walka z Ryanair anulowany lot w lipcu - raczej nie ma to nic wspólnego z COVID ale Ryr uważa inaczej).
Jak wszyscy dostałem voucher, temat jest znany. Ale ostatnio przeczytałem w internecie kila wiadomości które mnie zaniepokoiły - mianowicie Ryanair grozi "banem" - osobom, które skorzystają z chargeback przykładowe info poniżej:

https://www.reddit.com/r/UKPersonalFina ... request_a/

I teraz zacząłem się zastanawiać - może jednak warto dać Ryanowi czas na zwrot - utrata możliwości latania jednym z największych lowcostów to trochę strzał w kolano...

Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 04 Maj 2020 14:11, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#198 PostWysłany: 04 Maj 2020 13:57 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3249
srebrny
Głupota totalna ze strony linii. Przecież to złota żyła za odmowę wpuszczenia na pokład.
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
 
#199 PostWysłany: 04 Maj 2020 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 363
platynowy
Ja im na czacie z 10 dni temu pisałem wprost, że zgłosiłem chargeback i że nie zgadzam się na żadne vouchery - zero odniesienia ze strony konsultantki.
Wątpię, żeby prowadzili taką politykę, bo to by była totalna głupota z ich strony - oni powinni tonować wkurzenie klientów, a nie straszyć i dolewać benzyny do ogniska.
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
 
#200 PostWysłany: 04 Maj 2020 16:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7151
srebrny
A p co mają cokolwiek tonować? I tak zaraz ci mający pretensje z nimi polecą...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 495 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group