Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt z Wizzair – stan na 26 czerwca 2023 r.

Kontakt w sprawie istniejących rezerwacji za stroną Wizzair
"Jeśli Twoje pytanie dotyczy istniejącej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru Telecentrum Wizz Air dla Istniejących Rezerwacji (+48 32 213 29 16, numer telefonu o stawce lokalnej), który jest dostępny na stronie Kontakt."

W godz. 9-17 działa polska obsługa pod zwykłym krajowym numerem telefonu 22 128 49 05.
W pozostałych godzinach pozostaje kontakt w jęz. angielskim. Jak pisze forumowicz dg72: „Praktycznie wszystko do załatwienia pod tym numerem”.

Jeśli jednak pod tym numerem nie są w stanie nam pomóc, to standardowo Wizzair ma dedykowane infolinie do kontaktu dla poszczególnych krajów. Pełne zestawienie tutaj https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
UWAGA! Polska infolinia jest droga (4,92 zł/ minuta). Opisywany wcześniej na forum sposób na tanie rozmowy przez aplikację toolani i dzwonienie „na Maltę” już nie działa. Część numerów, które w zestawieniu nie mają stawki, lecz opis „international”, to obecnie numery węgierskie (kierunkowy +36) – na niektórych jest możliwość połączenia się z polskimi konsultantami. Za takie połączenie międzynarodowe zapłacimy wedle stawek stosowanych przez operatora sieci, z której dzwonimy.

dg72 napisał(a):
Darmowy Czat Wizzair:
Wchodzimy na stronę
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami

Klikamy na różowe kółko na dole, z białym znakiem zapytania :?:

Osoby wchodzące przez smartfon z przeglądarki Firefoks: polecam kliknąć na 3 pionowe kropki i wybrać wersję na komputer

Na czacie piszemy Talk to human
Wybieramy czy klikamy w różowy napis Talk to agent
Wpisujemy po kolei:
Nr rezerwacji Wizzair
Data lotu do zmiany
E-mail i nr telefonu przypisany do rezerwacji

Gdy jest dostępny konsultant dołączy się do Czatu, należy napisać po angielsku o co prosimy
Kto nie pisze i nie czyta swobodnie po angielsku warto przygotować czy otworzyć Tłumacz Google.


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 374 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 27 Cze 2022 10:49 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
To jest ten 221284905, prawie wszystko się tam załatwi.
Ewentualnie też bezpłatny czat Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zbiór lotów do Grecji od 160 PLN. Bilety z 4 polskich miast Zbiór lotów do Grecji od 160 PLN. Bilety z 4 polskich miast
Luksus na Riwierze Tureckiej. Tydzień w świetnym 5* hotelu z all inclusive od 2290 PLN. Wyloty z 2 miast Luksus na Riwierze Tureckiej. Tydzień w świetnym 5* hotelu z all inclusive od 2290 PLN. Wyloty z 2 miast
#302 PostWysłany: 27 Cze 2022 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 594
Loty: 180
Kilometry: 222 599
srebrny
nie do końca, znajomy próbował tam rozwiązać problem odprawy dziecka (14 lat kończy pomiędzy lotami) i odsyłają go do 700 ;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 27 Cze 2022 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 859
srebrny
@jean mam ten sam problem. Jak to załatwił ostatecznie?
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 27 Cze 2022 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 594
Loty: 180
Kilometry: 222 599
srebrny
ostatecznie nie dzwoniłem "naparty line", znajomy stwierdził że jego syn będzie starszy o 1 miesiąc :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 27 Cze 2022 18:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 859
srebrny
I nikt się nie czepiał innej daty urodzenia niż na dokumencie?
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 27 Cze 2022 18:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 594
Loty: 180
Kilometry: 222 599
srebrny
Jutro sie okaże. Ojciec dziecka taka podjął decyzje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 27 Cze 2022 18:28 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Nie szukaj kwadratowych jajek, proszę
Dodajesz jeden rok lub jeden miesiąc czyli od roku urodzenia -1 rok i będzie ok.

Zresztą poszukaj czy Wizzair nie podał gdzieś wytycznychz, z tego co pamiętam kilka lat temu podobne wytyczne zamieścili.

Problem byłby wtedy, gdy dzieciak leciał sam!

kubus571 napisał(a):
I nikt się nie czepiał innej daty urodzenia niż na dokumencie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 01 Lip 2022 20:41 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 152
Jeszcze trochę i koszty połączenia z płatną infolinią Wizz przewyższą koszt biletu.
Dzisiaj próba zmiany danych infanta zakończyła się na trzeciej minucie rozmowy, w której zostałem poinformowany, że jestem 6 w kolejce i czas oczekiwania to około 13,5 min, czyli całkowity czas rozmowy (zapowiedź + czekanie + rozmowa) to min. 18 min.
Mam też wrażenie, że zapowiedź (ta część płatna, od której płynie czas rozmowy) znacznie się wydłużyła. Jeszcze niedawno po około minucie zgłaszał się konsultant, teraz dobiło do dwóch minut i dopiero info o kolejce. Między komunikatami pojawia się dziwna cisza na parę sekund, która chyba specjalnie wydłuża wstęp do połączenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 01 Lip 2022 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1386
niebieski
To dzwoniłeś na infolinię po 5zł/min? Inaczej nie widzę, jak miałoby się to "zbliżać" do kosztu biletu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 02 Lip 2022 20:24 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 152
Tak, infolinia płatna.
Na szczęście dzisiaj udało się załatwić sprawę na czacie.
Przy poprzedniej rezerwacji temat ogarnąłem również na płatnej infolinii w około 2 min., ale wtedy infolinia była czynna 24h (chyba) a teraz 9-18 w dni robocze.
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#311 PostWysłany: 03 Lip 2022 01:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1386
niebieski
Tylko po co na płatną, jak można wszystko załatwić pod tańszymi numerami?

Na drugi raz poczytaj temat, to nie będzie lamentu o cenę połączenia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 04 Lip 2022 13:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 1698
Loty: 261
Kilometry: 277 323
złoty
jean napisał(a):
Jutro sie okaże. Ojciec dziecka taka podjął decyzje


Przeszło?
Ja raz kupowałem bilety dla siebie i znajomych. Jednemu przez przypadek wpisałem "Wojtek" zamiast "Wojciech" i przeszło bez problemu ale były stresowe momenty :D Był to lot z Polski na Ukrainę do Lwowa w dwie strony.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#313 PostWysłany: 04 Lip 2022 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 594
Loty: 180
Kilometry: 222 599
srebrny
lot do TGD bez problemu, jutro dopiero wracają więc się okaże jak powrót,ale na 99% będzie OK
Góra
 Profil Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
 
      
#314 PostWysłany: 11 Lip 2022 21:48 

Rejestracja: 11 Lip 2022
Posty: 1
Dla potomnych:

1. Na infolinie płatną nie ma co dzwonić - czekałem w kolejce 12 osób przede mną, zapłaciłem 35zł za czas oczekiwania i mnie rozłączyło. Gówno się załatwi, ale za to się dużo zabuli :)

2. Polecam czat z doradcą Wizz Virtual Assistant - https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
Zgodnie z kolejnością wiadomości:

-talk to human
(klikacie 'talk to agent')
-booking change
-XX16XX ( tu wasz confirmation code)
-12.10.2022 (tu wasza data lotu/lotów)
-xxx.xxxi@gmail.com (tu wasz email)

Bedzie informacja ze wszyscy sa zajeci.
Klikacie TRY AGAIN z 5 razy.
Na bank znowu bedzie zajęte
Zostawiacie karte w przeglądarce otwartą cały dzień ( w pracy najlepiej)
Klikacie co jakiś czas TRY AGAIN.

w końcu sie udaje i wszystko mogą Wam tam załatwić.

Ja musiałem to zrobić żeby mi zmienili INFANT SURNAME na prawdziwe imie i nazwisko.
Upewnijcie sie że w mejlu dostaniecie dobry update, u mnie się walnęli i zamienili miejscami imie i nazwisko, musiałem drugi dzień próbować :)

Kto w Wizzairze coś załatwiał niestandardowego, ten w cyrku się nie śmieje CLOWN WORLD!!!!!
Pozdrawiam!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 20 Lip 2022 21:19 

Rejestracja: 20 Lip 2022
Posty: 5
dg72 napisał(a):
To jest ten 221284905, prawie wszystko się tam załatwi.
Ewentualnie też bezpłatny czat Wizzair.


Dziś próbowałem się skontaktować w sprawie reklamacji za przełożony lot, niestety nie można nic załatwić. Po otrzymaniu maila, żebym wybrał czy chcę kasę czy voucher kontakt się urwał, ani pieniędzy ani kontaktu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#316 PostWysłany: 20 Lip 2022 21:27 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Ty na pewno dzwoniłeś do Wizzair. :?: ....

Vouchera nigdy nie oferują, co najwyżej zwrot w pkt Wizz :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#317 PostWysłany: 22 Lip 2022 09:00 

Rejestracja: 20 Lip 2022
Posty: 5
Tak, otrzymałem mail, ze reklamacja została uznana i mogę dostać 300euro na konto wizzair do wykorzystania, albo 250euro na osobiste konto bankowe. Po wybraniu drugiej opcji od 2 msc cisza...

dzwoniłem na nr 221284905 i nie mogłem o nic zapytać, bo nie zajmują się reklamacjami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 22 Lip 2022 09:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Te adresy email, z których koresponduje Wizzair w ramach rozpatrywanej reklamacji są aktywne.
Czyli można kliknąć odpowiedź i się przypomnieć.

Ewentualnie ponowić reklamację, w uzasadnieniu dodając nr reklamacji, treść odpowiedzi od nich.
Można dodać nr konta, byle cały nr z IBAN
Międzynarodowy numer rachunku bankowego – międzynarodowy standard służący do identyfikowania rachunków płatniczych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 25 Lip 2022 15:54 

Rejestracja: 20 Lip 2022
Posty: 5
Od 2 miesięcy odpisuję na tego maila i zero odpowiedzi. Przypominałem się już 4 razy. Ponowić reklamacji o odszkodowanie nie mogę, ponieważ jest informacja, że już taka została złożona. Jedynym chyba rozwiązaniem jest wybranie innej kategorii tj. czystej reklamacji i opisanie tematu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 28 Lip 2022 20:43 

Rejestracja: 28 Lip 2022
Posty: 1
-- 28 Lip 2022 20:19 --

Czy komuś jeszcze udalo się skontaktować z Wirtualnym Agentem od Wizzair?
Wisiałam na infolinii 40 minut i z nikim się nie połączyłam, od godziny odświeżam Agenta - i nic....
Mam lot jutro rano.

Strona Wizzair się zawiesiła jak robiłam i check-in i jak odświeżyłam to mi automatycznie uzupełniło dane z poprzedniego lotu - ale mój paszport wygasł w międzyczasie i mam teraz nowy. Na boarding pass jednak stronka automatycznie dała dane ze starego paszportu.
Ktoś wie czy da się zmienić dane dokumentu na lotnisku i dostać nowy boarding pass?

Nie miałam opcji automatycznego check-in, nie byłam nawet zalogowana. :|

-- 28 Lip 2022 20:43 --

Ok - mały update - działa Agent, ale trzeba wytrwale odświeżać stronę.

Co do dokumentu - przy nowym dokumencie robią za darmo check-in na lotnisku (obiecali przynajmniej, ale mejla jeszcze nie dostałam).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 374 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group