Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt z Wizzair – stan na 30 maja 2021 r.

W godz. 9-17 działa polska obsługa pod zwykłym krajowym numerem telefonu 22 128 49 05.
W pozostałych godzinach pozostaje kontakt w jęz. angielskim. Jak pisze forumowicz dg72: „Praktycznie wszystko do załatwienia pod tym numerem”.

Jeśli jednak pod tym numerem nie są w stanie nam pomóc, to standardowo Wizzair ma dedykowane infolinie do kontaktu dla poszczególnych krajów. Pełne zestawienie tutaj https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
UWAGA! Polska infolinia jest droga (4,92 zł/ minuta). Opisywany wcześniej na forum sposób na tanie rozmowy przez aplikację toolani i dzwonienie „na Maltę” już nie działa. Część numerów, które w zestawieniu nie mają stawki, lecz opis „international”, to obecnie numery węgierskie (kierunkowy +36) – na niektórych jest możliwość połączenia się z polskimi konsultantami. Za takie połączenie międzynarodowe zapłacimy wedle stawek stosowanych przez operatora sieci, z której dzwonimy.

dg72 napisał(a):
Darmowy Czat Wizzair:
Wchodzimy na stronę
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami

Klikamy na różowe kółko na dole, z białym znakiem zapytania :?:

Osoby wchodzące przez smartfon z przeglądarki Firefoks: polecam kliknąć na 3 pionowe kropki i wybrać wersję na komputer

Na czacie piszemy Talk to human
Wybieramy czy klikamy w różowy napis Talk to agent
Wpisujemy po kolei:
Nr rezerwacji Wizzair
Data lotu do zmiany
E-mail i nr telefonu przypisany do rezerwacji

Gdy jest dostępny konsultant dołączy się do Czatu, należy napisać po angielsku o co prosimy
Kto nie pisze i nie czyta swobodnie po angielsku warto przygotować czy otworzyć Tłumacz Google.

Po polsku tylko telefonicznie 9-17 jak wcześniej nr stacjonarny polski 22 1284905.


 [ 343 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 10 Lip 2018 20:56 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
@walerek Nie wybierałem ceny WDC, tylko zwykłą. Potem wyskoczył komunikat czy chcę skorzystać/wykupić WDC, dałem "nie chcę skorzystać) i w momencie gdy podawałem dane karty itp. imię i nazwisko pasażera było takie jak miało być... Jak się okaże że ponad 100zł w plecy to porażka...

Cholera, teraz widzę, że na górze nad imieniem i nazwiskiem jest jakiś checkbox do zaznaczenia "jestem pasażerem" i miałem to zaznaczone... Ale imienia mi do samego końca nie skorygowało. Nie wierzę...
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 10 Lip 2018 21:04 

A jednak, nie odhaczysz to skucha

Masz tu dość jasno napisane jak tanio przez Maltę zadzwonić, ale jak dla mnie 100 przepadła
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
chris0o uważa post za pomocny.
 
 
#123 PostWysłany: 10 Lip 2018 21:19 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 404
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Przez ostatnie 2 dni próbowałem załatwić sprawę przez infolinię. Numer działa, ale po wyborze języka polskiego nie łączy z konsultantem, tylko muzyczka. Może polski konsultant jest na urlopie.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
 
#124 PostWysłany: 10 Lip 2018 21:29 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Dzięki za odpowiedzi. To teraz mam dwa bilety na swoje imię i nazwisko, tak właśnie drogi wizzair, o to mi chodziło... Moja nieuwaga, ale ta ich strona jest bez sensu. Z jednej strony jest pole "jestem pasażerem", z drugiej strony pozwala zmienić imię nazwisko z jednocześnie zaznaczonym polem, że jestem pasażerem. Przy opcji "jestem pasażerem" imię i nazwisko powinno być "nieedytowalne" tak jak przy kupowaniu biletów z wdc... :( Ewentualnie imię i nazwisko powinno być od razu zmieniane na takie jak właściciela konta. A wyświetla takie jak wprowadziłem aż do samego końca rezerwacji, do momentu kliknięcia zapłać. Rozczarowanie ogromne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 10 Lip 2018 21:37 

To pisz tak od razu
Rezerwuj jeszcze raz ojcu, a za ten drugi ci zwrócą bo drugi na ten sam lot dla tej samej osoby przy pojedynczej rezerwacji w przypadku wyrazenia takiej woli jest anulowany
A na polska infolinię wystarczy zadzwonić o ludzkiej porze tak 9-17
Góra
 PM off
chris0o uważa post za pomocny.
 
 
#126 PostWysłany: 10 Lip 2018 22:03 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
@gorny77 dzięki za pomoc. A to jest gdzieś w regulaminie (żeby się moc nim podeprzeć w razie "oporu" na telecentrum), czy tak uważasz, że mi zwrócą ze względu na własne doświadczenie (lub kogoś z forum)? Dobra, kolejna rezerwacja zrobiona. Mam już 3: 1x na siebie+matkę (wdc), 1x na siebie i 1x ojciec (obie bez wdc).
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 10 Lip 2018 22:20 

Z własnego doświadczenia i z doświadczenia innych na tym forum, choć musisz przygotować nr. tej pierwszej rezerwacji oraz podać faktyczny wyżej opisany powód (nr. rezerwacji końcowej tej właściwej dla ojca też przygotuj :) )

Zapewne jutro zadzwonisz i za pierwszym razem anulują tą "bez odhaczenia" bo na szybko i brak doświadczenia w rezerwacji dla kogoś


A i po jakimś czasie przyszedł by e-mail od Wizzair "zauważyliśmy, że masz zdublowaną rezerwację na lot W6........"
Góra
 PM off
chris0o uważa post za pomocny.
 
 
#128 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:26 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Myślałem, że przez tę fale anulowanych lotów będzie tam tłok na linii, ale nie musiałem czekać nawet minuty, od razu połączyli z konsultantka. Szybki opis problemu, weryfikacja danych i potem ponad dwie minuty czekałem aż pani obwiesci, że będzie zwrot. Całość trwała niespełna 5 minut, więc odzyskałem cała kwotę na kartę minus 25zl za telefon... Ale cóż, ważne że się udało, bo mogło być gorzej :) Ale tu jest przewaga Ryanair. Ich czat to czyste złoto :D
Góra
 Relacje PM off
sondejmarek lubi ten post.
 
 
#129 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:39 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 399
25zl za telefon? Jak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#130 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:40 

4,92 zł x 5 minut?

Od razu z pisania wynikało, że nie wnika czy nie kuma jak tanio można do nich zadzwonić ;) :D :)
Góra
 PM off  
 
#131 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:43 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 399
aha, tak myslalem :) No coz, trzeba aby ktos sponsorowal obeznanym loty ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 11 Lip 2018 11:17 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Postanowiłem, że jak będę w kolejce np. 3 i wyżej to się rozłączam i kombinuję, ale ze byłem od razu na linii to jakoś przeboleję, choć teraz faktycznie widzę, że nie był to udany pomysł, ale trochę długo jej zajęło to anulowanie, może celowo ciągną rozmowę, nie wiem. . Szczęśliwy byłem, że w ogóle jest opcja odzyskania całości środków :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 11 Lip 2018 11:40 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 399
Na przyszlosc proponuje dzwonic na numer warszawski, normalny
‭22 128 49 05‬
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 11 Lip 2018 11:45 

Takich spraw pod tym nr. nie załatwi

Ja proponuję od razu dzwonić choćby z komórki na ten stacjonarny nr. telefonu maltański, na pewno wyjdzie taniej niż bezpośrednio na ten polski bodajże 703.... :lol: :)
Góra
 PM off  
 
#135 PostWysłany: 11 Lip 2018 12:03 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Miałem dużo kasy na koncie na tel, ale w sumie fakt. Mogłem już powysyłać SMS na chore dzieci niż marnotrawić kasę na tej złodziejskiej centrali :D Koniec wątku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 22 Lip 2018 11:24 

Rejestracja: 22 Lip 2018
Posty: 1
Dzień dobry
Z pytaniem.

Kupowałem wczoraj bilet na przelot Wizzair do kolonii. Tyle że chwilę temu bookowałem dla siebie i 3 osób. A wczoraj dokupowalem jeszcze 4 i z automatu też mnie wrzuciło. No i teraz mam dwa bilety na ten sam lot. Nie chodzi o zwrot kasy, bo bilet byl niedrogi.

Ale Czy nie będzie problemu z odprawą jednej z tych grup osób? Bo ja się będę poprawiał tylko do jednego lotu.
Dodam że przy drugim bookowaniu włączyła mi się też zniżką Wizzair discount.
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 22 Lip 2018 11:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7256
platynowy
Aby była zniżka musisz być na obu rezerwacjach,nie będzie problemu jak odprawisz się tylko raz.Mogą jak zauważą wysłać ci maila o zdublowanej rezerwacji jednak nic się nie dzieje jak go zignorujesz.Wiele osób tak robi jak rezerwuje znajomym z własnego konta.
Góra
 Relacje PM off
ljakubowski lubi ten post.
ljakubowski uważa post za pomocny.
 
 
#138 PostWysłany: 16 Sie 2018 17:11 

Rejestracja: 11 Maj 2012
Posty: 6
Witam,
chciałbym potwierdzić, że patent z aplikacją i maltańskim numerem działa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 04 Wrz 2018 10:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8
Hej

Otrzymałem kartę kredytową Wizz Air MasterCard i automatycznie zostało mi przyznane członkostwo w WDC - konto zostało utworzone automatycznie. Podczas próby kupna biletów okazuje się że nie mam uzupełnionego IMIENIA i NAZWISKA w profilu, i nie jestem w stanie go zmienić bo imię i nazwisko nie może być edytowane.

Dodatkowo otrzymałem e-maila od Wizz Air:

"Dziękujemy za użycie Karty Kredytowej Wizz Air MasterCard i tym samym przystąpienie do programu lojalnościowego Wizz Air. Niedawno wysłaliśmy Pani/Panu potwierdzenie udziału w programie. Zauważyliśmy jednak, że Pani/Pana profil jest niekompletny – brakuje niektórych danych osobowych, co uniemożliwia nam przelanie punktów na Pani/Pana konto.
Prosimy, by zalogował(a) się Pan(i) do swojego profilu na wizzair.com i uzupełnił(a) dane osobowe."

Jesli zadzwonię na infolinię, zapłacę tam tyle że cała ta zniżka pójdzie w kosmos - czy ktoś ma jakiś patent na podobną sytuację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 04 Wrz 2018 10:30 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 194
Jaki może być patent. Zrób to o co Cię proszą. Zaloguj się na wizz -> kliknij swoje w prawym górnym opcje, twój profil czy co tam masz. Każdy powinien mieć tam imię i nazwisko. -> jeśli nie masz tego przycisku to po zalogowaniu wbij ten link: https://wizzair.com/pl-pl/profile#/ -> pierwszy kafelek klikasz tam gdzie dane osobowe i uzupelniasz swoje dane w odpowiednich rubrykach.

Zrób to wszystko na deskopowej. Na mobilnej czasem się coś wali i prosi o używanie łacińskich znakow przez co nie można nic wpisać. Skopiowanie części danych zalatwia sprawę. Z notatnika czy innego miejsca skopiować imię i wkleic w tamto miejsce. Nazwisko tak samo. Przydatne jest to na poziomie rezerwacji biletów z telefonu.

-------

Jak to nie zadziała to fajnie by było jakbyś zajrzał do wikipostu. U góry strony.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 343 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group