Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt z Wizzair – stan na 30 maja 2021 r.

W godz. 9-17 działa polska obsługa pod zwykłym krajowym numerem telefonu 22 128 49 05.
W pozostałych godzinach pozostaje kontakt w jęz. angielskim. Jak pisze forumowicz dg72: „Praktycznie wszystko do załatwienia pod tym numerem”.

Jeśli jednak pod tym numerem nie są w stanie nam pomóc, to standardowo Wizzair ma dedykowane infolinie do kontaktu dla poszczególnych krajów. Pełne zestawienie tutaj https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
UWAGA! Polska infolinia jest droga (4,92 zł/ minuta). Opisywany wcześniej na forum sposób na tanie rozmowy przez aplikację toolani i dzwonienie „na Maltę” już nie działa. Część numerów, które w zestawieniu nie mają stawki, lecz opis „international”, to obecnie numery węgierskie (kierunkowy +36) – na niektórych jest możliwość połączenia się z polskimi konsultantami. Za takie połączenie międzynarodowe zapłacimy wedle stawek stosowanych przez operatora sieci, z której dzwonimy.

dg72 napisał(a):
Darmowy Czat Wizzair:
Wchodzimy na stronę
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami

Klikamy na różowe kółko na dole, z białym znakiem zapytania :?:

Osoby wchodzące przez smartfon z przeglądarki Firefoks: polecam kliknąć na 3 pionowe kropki i wybrać wersję na komputer

Na czacie piszemy Talk to human
Wybieramy czy klikamy w różowy napis Talk to agent
Wpisujemy po kolei:
Nr rezerwacji Wizzair
Data lotu do zmiany
E-mail i nr telefonu przypisany do rezerwacji

Gdy jest dostępny konsultant dołączy się do Czatu, należy napisać po angielsku o co prosimy
Kto nie pisze i nie czyta swobodnie po angielsku warto przygotować czy otworzyć Tłumacz Google.

Po polsku tylko telefonicznie 9-17 jak wcześniej nr stacjonarny polski 22 1284905.


 [ 343 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 28 Lip 2022 20:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
Jak masz wydrukowaną kartę i ważny dokument podróży to się uspokój. Będzie ok.

Jak nie udało się odprawić i wygenerować karty pokładowej to zadzwoń na tani nr 22 1284905. Tak jak na czacie konwersacja po angielsku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#322 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:49 

Rejestracja: 03 Lip 2018
Posty: 196
Loty: 39
Kilometry: 68 582
Czy ma ktoś jakieś pozytywne doświadczenia z czatem Wizz? Próbuję od 5 dni o różnych godzinach i nic. Nawet pomiędzy 2 a 4 w nocy się nie udało porozmawiać z agentem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#323 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:59 

Rejestracja: 23 Cze 2015
Posty: 104
srebrny
@hanysek81 Ja mam. W poniedziałek zostawiłem zakładkę z czatem w tle i przez kilka godzin wytrwale odświeżałem jak mi się przypomniało, koło 17 udało mi się połączyć z agentem.
Góra
 Relacje PM off
hanysek81 lubi ten post.
hanysek81 uważa post za pomocny.
 
 
#324 PostWysłany: 02 Wrz 2022 13:43 

Rejestracja: 10 Maj 2015
Posty: 46
Czy numer 221284905 został wyłączony na dobre? Taki komunikat otrzymuje dzwoniąc pod niego, a jeszcze tydzień temu załatwiałem dodatkowe miejsce dla niemowlaka.

Czy są jakieś alternatywy, inne numery aktywne gdzie koszt połączenia jest jak za lokalne?
Góra
 Relacje PM off  
 
#325 PostWysłany: 02 Wrz 2022 14:36 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
Faktycznie, teraz jest komunikat "nie ma takiego numeru", być może na stałe go wyłączyli.
By w miarę szybko się połączyć trzeba wybrać któryś nr węgierski np z infolinii na Malcie
0036 212 111 809
potem tonowo infolinia po polsku lub angielsku
Koszt np w Orange 1 zł minuta
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami

Klikamy w Telecentrum i wybieramy Węgry, Malta itd nr tel początek ±36 O036

Jest oczywiście czat, ale połączyć się z nimi to jak wygrać w totka :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#326 PostWysłany: 02 Wrz 2022 17:15 

Rejestracja: 10 Maj 2015
Posty: 46
Rutras napisał(a):
Czy numer 221284905 został wyłączony na dobre?


Teraz po 17 numer znowu działa, więc mam nadzieję że było to chwilowe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#327 PostWysłany: 05 Wrz 2022 09:45 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 97
Na chwilę obecną polska (wew. 4) i angielska (wew. 2) ogólna infolinia Wizzair jest dostępna pod numerem +36 1677 7521. Próba połączenia z innymi numerami nie dochodzą do skutku (przynajmniej z Play).
Góra
 Relacje PM off
KL_user lubi ten post.
KL_user uważa post za pomocny.
 
 
#328 PostWysłany: 05 Wrz 2022 15:25 

Rejestracja: 02 Wrz 2022
Posty: 5
Dzwoniłam dziś na polską bezpłatną infolinię. Udało mi się to nawet zrobić około 4 razy :D

Dlaczego aż tyle? Jedna z pań wgl nie chce rozmawiać. Twierdzi, że to numer alarmowy, żeby dzwonić na infolinię rezerwacyjną - płatną. Myślę, że nie ma, co z nią dyskutować. Najlepiej się rozłączyć.

Pani nr 2 - niby chciałaby coś pomóc, ale też do końca nie jest sympatyczna. Mimo wszystko wykazuje jakiekolwiek zajęcie się tematem.

Pan nr 3 - rozwiązał mój problem w ciągu 5 minut! Bardzo sympatyczny!
Góra
 Relacje PM off  
 
#329 PostWysłany: 01 Paź 2022 17:24 

Rejestracja: 05 Mar 2019
Posty: 11
p.tg napisał(a):
Dzwoniłam dziś na polską bezpłatną infolinię. Udało mi się to nawet zrobić około 4 razy :D

Czyli pod jaki numer?

Mi z kolei udało się dziś po ok. 5 min oczekiwania (sobota g.17.00) połączyć z agentem na live chacie, jednak bez skutku przy chęci przebookowania odwołanego lotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#330 PostWysłany: 01 Paź 2022 21:26 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 378
niebieski
dg72 napisał(a):
Jest oczywiście czat, ale połączyć się z nimi to jak wygrać w totka :)
Jeden raz udało mi się połączyć z konsultantem Wizzair "live chat". Tylko trzeba mieć anielską cierpliwość i wytrzymać przynajmniej pół godziny bez oznak życia w komunikatorze aż wyświetli się informacja o połączeniu.
Np. W Ryanair jest to lepiej rozwiązane bo tam pokazuje się ilość osób oczekujących i mocno przeszacowany na plus czas oczekiwania".
Góra
 Relacje PM off  
 
#331 PostWysłany: 07 Paź 2022 13:25 

Rejestracja: 02 Wrz 2022
Posty: 5
Dzwoniłam na ten numer 22 1284905
Korhil napisał(a):
p.tg napisał(a):
Dzwoniłam dziś na polską bezpłatną infolinię. Udało mi się to nawet zrobić około 4 razy :D

Czyli pod jaki numer?

Mi z kolei udało się dziś po ok. 5 min oczekiwania (sobota g.17.00) połączyć z agentem na live chacie, jednak bez skutku przy chęci przebookowania odwołanego lotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#332 PostWysłany: 13 Paź 2022 13:34 

Rejestracja: 13 Paź 2022
Posty: 1
Niestety czat już nie pomaga. Chciałam poznać cenę dodania 11 latka do istniejącej rezerwacji. Ale niestety nie chcieli pomoc. Odsyłali mnie na infolinię:(


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 24 Paź 2022 00:19, edytowano w sumie 1 raz
dubel
Góra
 Relacje PM off  
 
#333 PostWysłany: 14 Lis 2022 21:08 

Rejestracja: 15 Sie 2017
Posty: 28
Witam,

zarezerwowałem w sierpniu lot POZ-BVA-POZ na przyszły wrzesień. Niedawno, zmieniono terminy wylotu i przylotu (co już mi trochę nie pasowało, bo 2 dniu urlopu muszę wziąć więcej), przydzielili losowe siedzenia z tyłu (rezerwowałem specjalnie 5A i 5B) a co najlepsze usunęli z rezerwacji wykupiony bagaż.
Telefon na darmową infolinię i dostałem upomnienie, że ona jest tylko emergency a zmian w rezerwacji mogę dokonać tylko na 703... Na chacie tylko BOT, który nie potrafi pomóc oprócz sugerowania dokonania zmian w rezerwacji samodzielnie. Będę jeszcze próbował, może trafię na lepszego konsultanta (w końcu nie ja zmieniam kilka warunków podróży)... Naprawdę będę musiał zapłacić za to, że oni narobili bałaganu? Udało się komuś w takiej sytuacji odzyskać koszt wydzwaniania na 703? Z bólem zgodzę się na inne terminy ale dlaczego jakiś pomniejszy inteligent przydziela losowe siedzenia zamiast tych już zarezerwowanych (oczywiście prawie cały samolot w tym 5A i 5B są puste) i daje ciała z usunięciem bagażu za który również zapłaciłem?
Trochę jestem zniesmaczony tą firemką, dużo nie latam ale takiego bajzlu nie widziałem...
Góra
 Relacje PM off  
 
#334 PostWysłany: 14 Lis 2022 22:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7249
platynowy
O ile zmienili pierwotny plan podróży? Jeśli więcej niż o 2 h w stosunku do tego co rezerwowałeś to faktycznie bez dzwonienia możesz samodzielnie dokonać zmian w zakresie -14/+30 dni. "Zgubienie" bagażu i sprawę miejsc możesz reklamować przez ich stronę na formularzu z zakładki skargi(do lotu sporo czasu więc nie ma pośpiechu).
Góra
 Relacje PM off  
 
#335 PostWysłany: 14 Lis 2022 22:17 

Rejestracja: 15 Sie 2017
Posty: 28
Chodzi o dni a nie o godziny.
Gdzie jest ten odnośnik do skarg???

EDIT: tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... wa%C5%82y/ ?


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 16 Lis 2022 14:12, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#336 PostWysłany: 14 Lis 2022 22:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7249
platynowy
Tak.Po zalogowaniu zobaczysz formularze i coś dopasujesz do swojej skargi.A co do zmiany dat też jak wejdziesz w rezerwacje to powinna być opcja do zrobienia tego samodzielnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#337 PostWysłany: 14 Lis 2022 23:04 

Rejestracja: 15 Sie 2017
Posty: 28
Dziękuję bardzo.
Ale chyba najpierw reklamacja przez formularz odnośnie miejsc i bagaż a potem zmiana rezerwacji?
W przeciwnym razie rezerwacją zaakceptuję aktualne miejsca i brak bagażu?


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 16 Lis 2022 14:12, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#338 PostWysłany: 14 Lis 2022 23:35 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3283
srebrny
Zadzwoń na bezpłatny numer. Ustawią Ci miejsca i bagaż tak jak miałeś w poprzedniej rezerwacji. Przez system na pewno bagaż przejdzie. Miejsca raczej nie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#339 PostWysłany: 14 Lis 2022 23:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7249
platynowy
Maciej Loret napisał(a):
Ale chyba najpierw reklamacja przez formularz odnośnie miejsc i bagaż a potem zmiana rezerwacji?
W przeciwnym razie rezerwacją zaakceptuję aktualne miejsca i brak bagażu?

Jasne, na zmianę masz sporo czasu,dopóki tego nie zrobisz masz możliwość nawet się rozmyślić ;) Chociaż potem przy zmianie nie zawsze jest tak,że wybrane miejsca będą dostępne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#340 PostWysłany: 15 Lis 2022 10:21 

Rejestracja: 15 Sie 2017
Posty: 28
greg1291 napisał(a):
Zadzwoń na bezpłatny numer. Ustawią Ci miejsca i bagaż tak jak miałeś w poprzedniej rezerwacji. [...]


Już pisałem, że dzwoniłem ale spróbuję ponownie, może trafię na innego konsultanta...
W międzyczasie złożyłem skargę, napisałem, że zgadzam się na zaproponowane terminy i godziny oraz poprosiłem o przywrócenie pierwotnych miejsc i bagażu.
Z oświadczenia ktoś podpowie jak długo czeka się na jakąkolwiek odpowiedź?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 343 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group