Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Jak działa Chargeback


Do każdej złożonej reklamacji typu chargeback bank jako wystawca karty podaje kod przyczyny wniesienia reklamacji. Kod chargeback ma za zadanie ułatwić zdiagnozowanie błędu i poprawić satysfakcję obsługi klienta. Kody różnią się w zależności od wystawców karty. Przykładowo organizacja Visa przyczyny reklamacji zestawia w sześciu następujących grupach:

- przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji, np. nieprzesłanie albo przesłanie fałszywego dowodu dokonania transakcji);
- przyczyny związane z podejrzeniem oszustwa (Fraud Codes) – np. posiadacz reklamuje transakcję, w której nie brał udziału, której nie autoryzował, brak jest podpisu posiadacza albo jego podpis jest sfałszowany;
- przyczyny związane z błędami w autoryzacji – np. wydawca otrzymał transakcję, która przekraczała limit dozwolony dla danej karty płatniczej, nastąpiła odmowa autoryzacji, a mimo to transakcja została przeprowadzona, upłynął termin ważności karty, numer konta przesłany do wydawcy nie zgadzał się z numerami kont obsługiwanymi przez wydawcę;
- przyczyny związane z błędami w przetwarzaniu (Processing Errors) – np. akceptant przesłał wydawcy dowód transakcji po upływie przeznaczonego na tę czynność terminu (30 dni), numer konta, które obciążono, jest innym numerem od figurującego na dowodzie przeprowadzenia transakcji, wydawca otrzymał tą samą transakcję więcej niż jeden raz w celu obciążenia konta posiadacza, wydawca otrzymał pisemną skargę posiadacza, stwierdzającą, że dokonał on zapłaty w inny sposób, w szczególności poprzez zapłatę gotówką, czekiem lub innym typem karty;
- przyczyny dotyczące zwrotu lub unieważnienia transakcji – np. akceptant był powiadomiony o żądaniu unieważnienia transakcji, ale mimo to obciążył klienta, przysłane towary lub usługi zakupione poprzez Internet lub drogą telefoniczną nie były towarami zgodnymi z zamówieniem, otrzymane towary były uszkodzone lub niezupełne, nie został dokonany zwrot zapłaty za towary lub usługi zwrócone akceptantowi;
- nieotrzymanie przez posiadacza dóbr lub usług, za które została dokonana zapłata.


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 754 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Następna
Autor Wiadomość
#581 PostWysłany: 14 Lis 2016 17:50 

To co znalazłem na stronie BA.

What if my credit card has expired since I paid for the booking?
If you check-in on ba.com for your flights you don't need to give us your new credit card details. However, if you can't check-in online and your credit card has expired/you have a new credit card/you don't have the original credit card used for payment, you might not be able to use the check-in kiosks or check-in desks without first calling at our ticket desk. Our agent will validate your booking for check in - you'll just need to show an alternative acceptable form of identification such as: UK driving licence, Executive Club membership card, passport or national identification card, company works identification card (with photo), etc.

If you need to cancel your booking and your card details have changed, please be aware that unfortunately we're unable to send any refundable amounts to a different credit card than the one that originally paid for your flights - so you'll need to contact the original card provider to arrange to receive the money.

https://naprepin.custhelp.com/app/answe ... for-ba.com

Co powiedzieli na infolinii?

Nie mieli dobrej odpowiedzi - a) a to że nie każdego sprawdzajm4r10

-- 14 Lis 2016 16:51 --

b) zeby zabrać ze sobm4r10

-- 14 Lis 2016 16:52 --

Sorki za powyższe posty ale nie znalazłem opcji jak edytować posty a poprzednie odpowiedzi skrótem klawiszowym same się dodały.

CDN -> b) zabrać ze sobą potwierdzenie wykonania operacji bankowej co zmniejszy stres przed kontrolą.

Czyli dzwoniąc na infolinie niczego ciekawego się nie dowiedziałem.
Góra
 PM off  
      
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast
 Temat postu: WizzAir - Bledna cen
#582 PostWysłany: 23 Lis 2016 14:12 

Rejestracja: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Witam,
Dokonalem rezerwacji na lot, podczas rezerwacji jak byk byla cena 117zl, z konta pobrlo ok 400zl. Na kwote 400 zl przyszla rowniez faktura.
Czy cos takiego jest wogole mozliwe, czy ktos mial taka sytuacje ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#583 PostWysłany: 23 Lis 2016 14:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4054
Sprawdź, czy nie kliknołęś tam jeszcze jakiś dodatkowych usług plus np. WDC.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#584 PostWysłany: 23 Lis 2016 14:18 

NIC nie kliknęła, zapewne zarezerwowała przez nową stronę przeważnie BUBEL
wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492&start=1140
Góra
 PM off  
      
#585 PostWysłany: 23 Lis 2016 14:19 

Rejestracja: 18 Kwi 2013
Posty: 35
w rezerwacji jest tylko :
-bagaz podreczny
-odprawa online
-miejsce
wiecej info nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#586 PostWysłany: 28 Lis 2016 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 491
Rezerwacja w Wizz - płatność KK jako odrzucona, probowałem ponownie i znów odrzucona wiec zapłaciłem debetówką. Przeszło ale blokada jest i na kredytowej i na debetowej. Potwierdzenie na @ nie przyszło. Po zalogowaniu jest jako potwierdzona a w płatnościach widać jak na screenie. Jak teraz z tą podwójnie zabraną kasą, co mogę zrobić?

Załączniki:
Schowek01.jpg
Schowek01.jpg [ 19.14 KiB | Obejrzany 2979 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#587 PostWysłany: 28 Lis 2016 16:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@‌obat89‌ Domyślam się,że na koncie widnieje tylko jedna rezerwacja za którą zapłaciłeś 2 razy za pomocą różnych kart?Jeśli tak to próbuj to reklamować na infolinii Wizza (najlepiej prze tani maltański numer) bez problemu powinni zrobić zwrot jednej płatności.Można to też zrobić poprzez formularz reklamacyjny ze strony Wizzair,może to wtedy ciut dłużej potrwać ale o kasę bądź spokojny na pewno zwrócą. W końcu po zaksięgowaniu będzie widać,że ten sam numer rezerwacji jest podwójnie opłacony ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
obat89 uważa post za pomocny.
 
      
#588 PostWysłany: 28 Lis 2016 16:47 

zaloguj się na starej stronie book wizzair i sprawdź na moje rezerwacje co tam masz
reszta j/w
Góra
 PM off
obat89 uważa post za pomocny.
 
      
#589 PostWysłany: 28 Lis 2016 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 491
Mam jedną rezerwację, screen powyżej właśnie z niej pochodzi. Ok w takim razie zwracam się do nich.
A czym jest spowodowany brak maila z potwierdzeniem rezerwacji skoro jest :

Cytuj:
Aktualny status:
Potwierdzony
Zapraszamy na pokład
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#590 PostWysłany: 28 Lis 2016 16:55 

Tym, że nowa strona jest spaprana i wychodzą takie "kwiatki"
Po 1000 rezerwujemy na STAREJ STRONIE book wizzair, dziś rezerwowałem i zakup za pkt bez problemu, e-mail z potwierdzeniem po chwili wysłany
Góra
 PM off
obat89 uważa post za pomocny.
 
      
#591 PostWysłany: 28 Lis 2016 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 491
Ok dzięki, na przyszłość zarezerwuje na starej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#592 PostWysłany: 27 Gru 2016 18:03 

Rejestracja: 27 Gru 2016
Posty: 1
Witam,

Nie mogę dokonać płatności. Wyskakuje mi taki komunikat: Unable to send CC: REJ:Invalid Transaction Type.
Mam karte Visa Debit. Nie wiem o co może chodzić, może ktoś miał podobną sytuacją ? Jesli chodzi o platności internetowe to chyba można nią płacić bo zapłaciłam nią za bilety lotnicze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#593 PostWysłany: 06 Lut 2017 14:36 

Rejestracja: 03 Maj 2013
Posty: 15
Hej. Chcę używając prywatnego konta Wizzair discount club (=używając mojej KK) kupić bilet i dostać na niego FV na dane firmy. Czy jest taka możliwość? Kiedy zmieniam dane na koncie, teoretycznie klikam na adres rozliczeniowy -> firma, mogę zmienić adres, ale nigdzie nie widzę jak podać dane do FV (NIP, nazwę firmy itp.). Można tak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#594 PostWysłany: 06 Lut 2017 18:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@‌milka87‌ W ostatnim etapie rezerwacji jest opcja fakturowanie.Klikasz w rodzaj faktury nie osoba fizyczna lecz firma płaci.Wtedy pojawią się rubryki na wpisanie danych firmy łącznie z nr NIP.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#595 PostWysłany: 20 Lut 2017 19:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2014
Posty: 7
Loty: 38
Kilometry: 62 765
Witam. Jakiś czas temu kupowałem w Wizzair bilety 5 osób na lot z Warszawy do Porto i z powrotem (z bagażem podręcznym). Aktualnie chciałbym dokupić dla jednej z osób mały bagaż rejestrowany. Po dodaniu bagażu i wklepaniu danych karty nic się nie dzieje, zmienia się tylko link z: https://wizzair.com/pl-pl/#/booking/payment/ na https://wizzair.com/pl-pl/#/booking/payment/failed. Próbowałem z dwoma kartami (obie visa debetowe wypukłe), z którymi nie było problemów przy innych płatnościach internetowych. Zresztą sam wizzair informuje, że: "Za lot przelot Wizz możesz zapłacić na kilka sposobów: kartą kredytową lub wypukłą kartą debetową (Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro). Czy ktoś miał taki problem i jak to można rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#596 PostWysłany: 20 Lut 2017 20:52 

Tędy droga
https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch

chyba najlepiej logowanie - rezerwacja - dodaj usługi - bagaż - opłacenie
Góra
 PM off
walhalla lubi ten post.
walhalla uważa post za pomocny.
 
      
#597 PostWysłany: 10 Mar 2017 20:09 

Rejestracja: 28 Sty 2016
Posty: 9
Loty: 47
Kilometry: 96 427
Witam. Rezerwowałem wczoraj bilety przez mytrip.com z TXL do HKT. Wybrałem płatność przelewem i przy rezerwacji był odnośnik, żeby zapłacić do dziś do 17:15 i przesłać potwierdzenie przelewu. Pieniądze przelałem dziś i od razu wysłałem potwierdzenie mailem. Po 1h zadzwoniłem na infolinię, bo chciałem się dowiedzieć czy wszystko OK. Pani powiedziała, że czekają na płatność, po czym kiedy zobaczyła, że przesłałem potwierdzenie napisała, że bilety przyślą w ciągu godziny. Nie przysłali. Na stronie po 17:15 wyświetliło się info, że nie dokonano wpłaty i rezerwacja anulowana automatycznie u przewoźnika. Na infolinię dopiero jutro mogę dzwonić, bo nieczynna. Jest szansa, że dostanę te bilety? Na stronie przewoźnika tj.QR od początku rezerwacja się nie wyświetla.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#598 PostWysłany: 10 Mar 2017 20:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
Kubab222 napisał(a):
po czym kiedy zobaczyła, że przesłałem potwierdzenie napisała, że bilety przyślą w ciągu godziny. Nie przysłali. Na stronie po 17:15 wyświetliło się info, że nie dokonano wpłaty i rezerwacja anulowana automatycznie u przewoźnika. Jest szansa, że dostanę te bilety? Na stronie przewoźnika tj.QR od początku rezerwacja się nie wyświetla.

Szansa jest,ale chyba zrobią ci nową rezerwację,gorzej jak zmieniła się cena.Dobrze,że masz na piśmie,że bilety miałeś dostać do godziny.Pewny powodzenia nie możesz być ,bo to jutro okaże się co powiedzą.Na stronie QR biletów nie było,bo nie kupują póki nie dostaną kasy.Być może jak pani się zabrała za rezerwację już nie dało się kupić biletów w twojej cenie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#599 PostWysłany: 14 Mar 2017 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2014
Posty: 171
Loty: 814
Kilometry: 2 753 202
mucha napisał(a):
Nie ma większego znaczenia, możesz wybrać inny kraj europejski i płatność też przejdzie.

A Ty który zaznaczyłeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#600 PostWysłany: 14 Mar 2017 23:47 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
@m55 jak cytujesz jakiś prehistoryczny post to przynajmniej napisz o co chodzi :)
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 754 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group