Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Mar 2015 22:49 

Rejestracja: 24 Mar 2015
Posty: 3
Witam,
Drodzy forumowicze mam do was ogromną prośbę, chciałbym skorzystać z waszej wiedzy, sprawa dotyczy reklamacji tylko nie wiem jak się za nią zabrać.
Fakty
-19 marca miałem wraz z Mamą wrócić linią KLM lot KL0896 z Szanghaju do Amsterdamu, dalej do Warszawy, tylko kiedy mieliśmy już oddać bagaże rejestrowane okazało się, że nie ma dla nas miejsca w samolocie (dzień wcześniej udało mi się dokonać odprawy on-line nawet miałem wybrane miejsca)
Na lotnisku w Szanghaju Pani z obsługi zaproponowała nam lot zastępczy przez Moskwę oczywiście zgodziliśmy się na ten lot, byliśmy nawet wcześniej w Polsce.
Moje pytanie czy w związku ze zmianą operatora lotu mogę ubiegać się od KLM jakiegoś zadośćuczynienia ???
Co o tym myślicie wierze w Waszą wiedzę i chęć pomocy 
Pozdrawiam wszystkich i życzę tyle samo startów co lądowań


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 25 Mar 2015 22:53 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 193
niebieski
Nie bardzo rozumiem. Zapewnili Wam lot zastępczy. Byliście w domu wcześniej. I jeszcze chcesz ubiegać się o zadośćuczynienie!? Śmierdzi mi tu cebulą.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 25 Mar 2015 22:56 

Rejestracja: 19 Lut 2013
Posty: 490
Loty: 313
Kilometry: 553 451
niebieski
ja bym sugerował zmianę tematu bo to nie KLM potrzebuje pomocy
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 25 Mar 2015 22:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 195
Loty: 115
Kilometry: 260 313
Też uważam, że to lekka przesada... no chyba że musieliście coś dopłacić?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 25 Mar 2015 22:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 631
Myślałem, że tu będzie oferta pracy w KLM :)
Góra
 Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 25 Mar 2015 23:05 

Rejestracja: 28 Wrz 2012
Posty: 79
Loty: 229
Kilometry: 412 678
Zbanowany
K olejne
L ogiczne
M yślenie
Art 4 pkt 3 WE 261/2004 W przypadku odmowy przyjęcia pasażerów na pokład wbrew ich woli, obsługujący przewoźnik lotniczy niezwłocznie wypłaca im odszkodowanie, zgodnie z art. 7 i udziela pomocy zgodnie z art. 8 i 9. tj. ale ponieważ przylecieliscie nie conajmniej 4 godziny pózniej / lot ponad 3500 km / ale nawet przed czasem to odszkodowanie nie przysługuje
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 25 Mar 2015 23:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5420
Loty: 151
Kilometry: 307 473
niebieski
Trzeba było negocjować voucher za overbooking na lotnisku. Zostałeś dowieziony na miejsce przed czasem, innym samolotem, ale jednak, na lotnisku nie miałaś o to pretensji, więc teraz też nie powinieneś. Temat do zamknięcia, a na przyszłość proszę tytułować wątek bez wykrzykników i bardziej przejrzyście.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group