Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:03 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
Dostałem maila od Ryanair, że mają najtańszą ofertę i że jak znajdę korzystniejszą gdzieś indziej to otrzymam od nich bezpłatny wynajem.

URL: https://car-hire.ryanair.com/pl/price-p ... searchcars
Formularz: https://car-hire.ryanair.com/resource/r ... -form.docx

Zgodnie z zasadami zarezerwowałem u nich, wypełniłem formularz, zrobiłem screeny, wysłałem w ciągu godziny od rezerwacji i czekam.
Zobaczymy jak zachowa się Ryanair.

Cytuj:
Gwarancja ceny CarTrawler

Oferta obejmuje jedynie rezerwacje składane na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl. Jeśli pasażer znajdzie na bezpośredniej stronie dostawcy/wypożyczalni niższą cenę wynajmu samochodu niż podana cena CarTrawler (pod warunkiem że daty i godziny, lokalizacja odbioru i zwrotu oraz szczegóły rezerwacji będą takie same*), wtedy CarTrawler zrealizuje gwarancję „bezpłatnego wynajmu”. Zwracamy uwagę, iż gwarancja dotyczy jedynie bezpośrednich stron dostawców/wypożyczalni i stron agregujących to NIE obejmuje.

Konkurencyjna cena musi obejmować wszystkie obowiązkowe podatki, opłaty i dopłaty, z wyłączeniem opłaty paliwowej oraz wszelkich ewentualnych opcjonalnych dodatków***. Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd. Wyjątek stanowią sytuacje, w których pasażer miałby prawo do zwrotu albo modyfikacji swojej rezerwacji zgodnie z Regulaminem platformy rezerwacyjnej CarTrawler.

Pasażer musi przesłać żądanie za pomocą załączonego formularza (tylko po angielsku) na adres pricepromise@cartrawler.com w ciągu 1 godziny od złożenia rezerwacji. Jeśli zgłaszający roszczenie pasażer z jakiegokolwiek powodu nie prześle formularza w ciągu 1 godziny od złożenia rezerwacji na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, roszczenie zostanie uznane za spóźnione i nie zostanie rozpatrzone w ramach niniejszej oferty. Roszczenia będą akceptowane tylko wówczas, gdy miejsce i czas odbioru i zwrotu pojazdu oraz szczegóły rezerwacji będą takie same jak w przypadku oryginalnej rezerwacji złożonej na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl.

Wraz z roszczeniem należy przesłać zrzut ekranu, na którym widoczna jest cena wypożyczalni (zawierająca wszystkie obowiązkowe podatki, opłaty i dopłaty). CarTrawler zweryfikuje tę „konkurencyjną cenę” w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia (w godzinach pracy: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00). Jeśli weryfikacja „konkurencyjnej ceny” nie będzie możliwa, roszczenie zostanie uznane za nieważne.

Roszczenia będą akceptowane tylko dla rezerwacji identycznych pod względem daty, godziny i miejsca odbioru i zwrotu pojazdu oraz gdy szczegóły rezerwacji** są takie same jak te widoczne na bezpośredniej stronie wypożyczalni.

Limit roszczeń wynosi 1 na pasażera w miesiącu kalendarzowym oraz 2 roszczenia rocznie (od stycznia do grudnia). Gdy roszczenie zostanie zweryfikowane przez CarTrawler, osoba wysuwająca je zostanie powiadomiona e-mailem w ciągu 24 godzin (od poniedziałku do piątku) o akceptacji roszczenia (pod warunkiem ostatecznego potwierdzenia, że pasażer odebrał i zwrócił pojazd zgodnie z rezerwacją). W razie pozytywnego rozpatrzenia roszczenia (po zwrocie pojazdu) odpowiednia suma zostanie przyznana w ciągu 5 dni roboczych po zwrocie pojazdu na konto karty kredytowej/debetowej, której dane podano w czasie rezerwowania pojazdu.

Pracownicy wypożyczalni i ich rodziny nie mogą składać roszczeń związanych z gwarancją najniższej ceny w CarTrawler. Wszystkie decyzje CarTrawler dotyczące roszczeń są ostateczne. CarTrawler zastrzega prawo do dowolnego modyfikowania i zakończenia niniejszej promocji w każdej chwili, z zachowaniem 24-godzinnego okresu powiadomienia.

*Szczegóły rezerwacji wypożyczenia samochodu, które muszą się zgadzać, to: marka dostawcy, polityka dotycząca paliwa, opłaty za przejazd w jedną stronę, lokalizacja na lotnisku lub poza nim, model płatności (tj. przedpłata/zapłata częściowa/depozyt/płatność odroczona), obowiązkowe dodatki (np. opony na śnieg), transgraniczne opłaty podróżne, typ samochodu, wiek kierowcy, polityka dotycząca kilometrażu, opłaty lotniskowe, wymóg wniesienia wkładu własnego przy ubezpieczeniu (tzn. depozyt zajmowany przez przedstawiciela punktu wynajmu samochodów na karcie kredytowej kierowcy), produkty w pakiecie (np. ubezpieczenie włączone w cenę wynajmu).

**W przypadku pozytywnie rozpatrzonych roszczeń CarTrawler zwróci koszt wynajmu samochodu dokonanego na http://car-hire.ryanair.com/pl, z odliczeniem paliwa oraz wszelkich dodatkowych opłat opcjonalnych. Limit roszczenia za wynajem wynosi 200 €/£ lub równoważną kwotę w lokalnej walucie. Z tego względu maksymalna kwota zwracana przez CarTrawler za pozytywnie rozpatrzone roszczenia będzie ograniczona do 200 €/£ lub ekwiwalent tej kwoty w lokalnej walucie.

***Opcjonalne dodatki obejmują między innymi dodatkowych kierowców, GPS, foteliki dziecięce itp.

Załączniki:
001.jpg
001.jpg [ 114.58 KiB | Obejrzany 11310 razy ]
002.jpg
002.jpg [ 86.15 KiB | Obejrzany 11310 razy ]
003.jpg
003.jpg [ 139.13 KiB | Obejrzany 11310 razy ]
004.jpg
004.jpg [ 93.64 KiB | Obejrzany 11310 razy ]
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Antek12 lubi ten post.
Antek12 uważa post za pomocny.
 
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#2 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2336
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
-- 08 Sty 2019 11:14 --

Jak się zapatrujesz na ten punkt regulaminu ?

Kod:
Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd.


-- 08 Sty 2019 11:27 --

i co jeśli nie uznają ?

Czy wtedy działa zapis Ryanair przy "bezpłatnej" anulacji ?

Kod:
1 – Jeśli anulujesz 48 godzin(y) przed odbiorem, zostanie Ci zwrócona pełna wartość wypożyczenia po odjęciu bezzwrotnego depozytu w wysokości PLN215


-- 08 Sty 2019 11:33 --

Czekam na rozwój sytuacji u Ciebie, bo ja znalazłem wynajem tańszy o niecałe 50 gr

Załącznik:
sixt.jpg
sixt.jpg [ 83.3 KiB | Obejrzany 11283 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:42 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
Cytuj:
Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd.


Widziałem. Ten zapis wydał mi się absurdalny i wydaje mi się problemem przy tłumaczeniu.

Cytuj:
1 – Jeśli anulujesz 48 godzin(y) przed odbiorem, zostanie Ci zwrócona pełna wartość wypożyczenia po odjęciu bezzwrotnego depozytu w wysokości PLN215

U mnie depozyt to PLN100. Ale w potwierdzeniu nie mam, że mi nic nie zwrócą.

Jak widać jest dużo absurdów. Poczekajmy na rozwój sprawy.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:46 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@Antek12 - ten zapis dotyczy tylko samochodów z depozytem, nie chodzi tutaj o opłatę za wynajem. Ta jest zwracana bez potrąceń.
Twój przypadek się nie nadaje, bo waluta się różni. WSZYSTKO musi być identyczne.

@skipperek - co jest w tym zapisie absurdalnego? Chodzi o to, że musisz faktycznie wynająć, a nie tylko zrobić rezerwację i wziąć kasę.


Tu dowód, że to działa (wynajem w Bergamo):

Załączniki:
2019-01-08 11_45_02-Window.png
2019-01-08 11_45_02-Window.png [ 22.13 KiB | Obejrzany 11267 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2336
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
ms993 napisał(a):
Twój przypadek się nie nadaje, bo waluta się różni. WSZYSTKO musi być identyczne.


OK , rozumiem, w EUR ceny ryanair jak i wszystkie wypozyczalnie mają identyczne co do 1 eurocenta :)


24 eur to był wynajem na cały okres ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 08 Sty 2019 13:14 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@Antek12, zwróć uwagę na dopisek "faktyczna kwota do zapłaty". Musisz mieć tą samą walutę płatności w obu przypadkach. Tutaj masz PLN u Ryana i EUR w wypożyczalni, przeliczone na PLN tylko w celach informacyjnych. Przestaw porównywarkę na EUR i wtedy porównaj (jeśli nie możesz znaleźć takiej opcji, to popatrz na adres strony i w nim zmień).
To był wynajem na 1 dzień, dlatego taka niska kwota. Ale zwrot był 100%.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 08 Sty 2019 14:13 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
ms993 napisał(a):
@Antek12, zwróć uwagę na dopisek "faktyczna kwota do zapłaty". Musisz mieć tą samą walutę płatności w obu przypadkach. Tutaj masz PLN u Ryana i EUR w wypożyczalni, przeliczone na PLN tylko w celach informacyjnych. Przestaw porównywarkę na EUR i wtedy porównaj (jeśli nie możesz znaleźć takiej opcji, to popatrz na adres strony i w nim zmień).
To był wynajem na 1 dzień, dlatego taka niska kwota. Ale zwrot był 100%.


Ja nie mogłem nigdzie znaleźć zmiennika na EURO na ich stronie. Ale różnica 50 zł to na pewno nie "błąd" kursowy.
Ile czekałeś na ich odpowiedź?
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 08 Sty 2019 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2336
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
skipperek napisał(a):
ms993 napisał(a):
@Antek12, zwróć uwagę na dopisek "faktyczna kwota do zapłaty". Musisz mieć tą samą walutę płatności w obu przypadkach. Tutaj masz PLN u Ryana i EUR w wypożyczalni, przeliczone na PLN tylko w celach informacyjnych. Przestaw porównywarkę na EUR i wtedy porównaj (jeśli nie możesz znaleźć takiej opcji, to popatrz na adres strony i w nim zmień).
To był wynajem na 1 dzień, dlatego taka niska kwota. Ale zwrot był 100%.


Ja nie mogłem nigdzie znaleźć zmiennika na EURO na ich stronie. Ale różnica 50 zł to na pewno nie "błąd" kursowy.
Ile czekałeś na ich odpowiedź?



Już na ekranie wyników masz :

Currency: PLN, dajesz EDIT search i dajesz EUR, przelicza ponownie.

Ja znalazłem auto 115 eur zamiast 140 Eur , zarezerwowałem, wysłałem, zobaczymy.

Najwyżej pójdzie darmowa anulacja na auto.

Ta akcja to chyba testy na szczelność systemu rezerwacji :)



@ms993 Ile czekałeś na ich odpowiedź? :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 08 Sty 2019 14:38 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Czekałem 4h. Potem musiałem pisać jeszcze raz, bo próbowali odrzucić ze względu na inną wysokość depozytu, ale udowodniłem im, że sprawdzają złą kategorię pojazdu w warunkach wypożyczalni i uznali.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Antek12 lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 08 Sty 2019 21:20 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
U mnie już jest 24h. Bez odpowiedzi. Napisałem wczoraj wieczorem maila przypominającego.
Najgorsze, że po wysłaniu maila od nich nie ma żadnego ID ticketa etc na co się powołać.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 08 Sty 2019 21:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
A co Ci się tak śpieszy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 08 Sty 2019 23:33 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
Odpisali...

Cytuj:
Dear Marek,

Thank you for submitting your price promise query.

Please accept our apologies for the delay in getting back to you.

In order to qualify for the Price Promise guarantee, the car hire booking must be identical: (ie supplier brand, the supplier payment model, insurance coverage, pickup and return details).

Having reviewed your claim, we noticed that the excess amount with Sixt is 800 EUR, whereas your booking through ourselves has an excess of 1200 EUR. I have attached a relevant screenshot for your attention.

Please note that the insurance coverage and excess requirements need to be the same to apply to this offer.

Due to this your claim was rejected and we are unable to look into it further. We also kindly advise that claims are limited to one per person per calendar month.

Please refer to Price Promise T&Cs which can be found online at https://car-hire.ryanair.com/en-ie/price-promise

Thank you for booking through Ryanair Car Hire and we look forward to assisting you in the future.

Kindest Regards,
Ryanair Car Hire Support

https://car-hire.ryanair.com/


Czy ja dobrze rozumiem, że pomimo że oferta SIXT jest lepsza (jest wkład własny 800 euro, a nie 1200 euro jak u nich) to nie jest identyczna i nie może być podstawą do roszczeń? Bezsens.

Najciekawsza część.... NIE MA DARMOWEGO ANULOWANIA!!!

Car rental cancellation details
Car Hire Fee PLN 100.00
Cancellation Charge PLN 100.00
Refund Amount PLN 0.00

Załącznik:
2019-01-08_2241.png
2019-01-08_2241.png [ 31.69 KiB | Obejrzany 11052 razy ]


Załącznik:
2019-01-08_2242.png
2019-01-08_2242.png [ 58.82 KiB | Obejrzany 11052 razy ]


Przecież to jest istne oszustwo. Jak uważacie?
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 08 Sty 2019 23:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Cytuj:
Czy ja dobrze rozumiem, że pomimo że oferta SIXT jest lepsza (jest wkład własny 800 euro, a nie 1200 euro jak u nich) to nie jest identyczna i nie może być podstawą do roszczeń? Bezsens

Dobrze rozumiesz. Nie bezsens, tylko ściśle opisane warunki..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 09 Sty 2019 00:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 989
Jak to Ryan, najlepsze że później przesyłają mega oferty i jeśli ktoś nie jest uważny to daje się nabrać

Mój lot 4043 jest w WMI 10:20
Powrotny 4044 jest wylot 10:50

I takie oferty przesyła Ryan
Czyli odbiór 10:20 zdanie 10:50 przez co masz doliczone dodatkowe dobę

Oferta na perfumy -80%
1 million u nich £40 Za 100ml gdzie w UK bez problemu kupisz taniej a 200ml za £60

Jak chcesz tanio auto to na forum jest łańcuszek easycarental

Ja zdenerwowałem teraz na 3 dni £1.21 bez żadnych Ryana sztuczek.

Załączniki:
20181227_201814-529x972.jpg
20181227_201814-529x972.jpg [ 90.99 KiB | Obejrzany 11031 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 09 Sty 2019 01:28 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
Dla mnie to po prostu oszustwo. "Brak opłat administracyjnych oraz darmowa anulacja", ale depozyt już 100PLN niezwrotny.
Moim zdaniem porównanie powinno dotyczyć daty, lokalizacji, samochodu. Znalazłem na sixt.com lepszą ofertę, która ma "excess" na poziomie 800 euro, a nie 1200 euro jak oni. Takim sposobem tak można stworzyć regulamin / umowę, że nigdy nie spełnisz kryteriów. Wiem, że o to chodzi, ale gdzieś powinna być jakaś granica.
Z booking.com nigdy nie miałem takich problemów.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 09 Sty 2019 01:58 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 381
niebieski
Po prostu warunki muszą być takie same. Nie lepsze i nie gorsze, takie są zasady. Da się znaleźć takie oferty, u mnie zadziałało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 09 Sty 2019 07:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 989
Niciej tobie się udało, ale ogólnie Ryan to firma co tylko bierze a nie daje, specjalnie tworzą takie haczyki aby tylko mogli (nic ci nie dać) ale chętnie wziąć. To jest firma nastawiona na zysk i każdy grosik jest ważny, bo pomnożony przez ilość pasażerów w miesiącu czy roku daje już pokaźne zyski. Zobacz jak traktują swoich pracowników, teraz już wiesz że Ciebie nie potraktują lepiej.

Gdyby zrobili gwarancję najniższej ceny na loty to by też się wykręcali, jak nie waga bagażu to rozmiarem lub odległością między fotelami albo czasem załadunku na pokład, a na koniec by powiedzieli że samoloty nie odlatywały o tej samej godzinie i minucie więc nie można porównać. ?


Ostatnio edytowany przez michzak, 09 Sty 2019 09:11, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
kerkor lubi ten post.
 
      
#18 PostWysłany: 09 Sty 2019 10:46 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@skipperek - takie oferty to test dokładnego czytania ze zrozumieniem. Ty niestety go nie zdałeś.

W kwestii anulowania warunki stanowią jasno, że bezpłatne anulowanie dotyczy rezerwacji przedpłaconych:
Cytuj:
Jak wygląda polityka rezygnacji w przypadku w pełni przedpłaconych lub częściowo opłaconych rezerwacji?
1 – Jeśli zrezygnujesz na 24 godzin(y) przed odbiorem, otrzymasz pełny zwrot.
2 – Jeśli zrezygnujesz później niż z 24-godzinnym wyprzedzeniem, otrzymasz zwrot minus 50 EUR. Jeśli Twoja płatność online wynosi mniej niż 50 EUR, nie zostanie dokonany zwrot za rezerwację wypożyczenia samochodu.

W przypadku depozytu jest potrącana opłata za anulowanie:
Cytuj:
Jaka jest polityka rezygnacji w przypadku wpłaconego uprzednio depozytu?
1 – Jeśli anulujesz 24 godzin(y) przed odbiorem, zostanie Ci zwrócona pełna wartość wypożyczenia po odjęciu bezzwrotnego depozytu w wysokości EUR25
2 – Jeśli anulujesz z wyprzedzeniem krótszym niż 24 godzin(y), zostanie Ci zwrócona pełna wartość wypożyczenia po odjęciu bezzwrotnego depozytu w wysokości EUR25 oraz obowiązującej opłaty za rezygnację w wysokości 50 EUR.

Jakby tego było mało, to przy wyborze opcji z depozytem jest informacja o braku darmowego anulowania! Nie wiem jak można to przeoczyć.
Załącznik:
2019-01-09 09_45_13-Window.png
2019-01-09 09_45_13-Window.png [ 25.14 KiB | Obejrzany 10899 razy ]

To, co twoim zdaniem powinno obejmować porównanie warunków wynajmu, nie ma najmniejszego znaczenia. Regulamin bardzo jasno wymienia rzeczy, które muszą się zgadzać i należy je zweryfikować przed skorzystaniem z tej oferty:
Cytuj:
Szczegóły rezerwacji wypożyczenia samochodu, które muszą się zgadzać, to: marka dostawcy, polityka dotycząca paliwa, opłaty za przejazd w jedną stronę, lokalizacja na lotnisku lub poza nim, model płatności (tj. przedpłata/zapłata częściowa/depozyt/płatność odroczona), obowiązkowe dodatki (np. opony na śnieg), transgraniczne opłaty podróżne, typ samochodu, wiek kierowcy, polityka dotycząca kilometrażu, opłaty lotniskowe, wymóg wniesienia wkładu własnego przy ubezpieczeniu (tzn. depozyt zajmowany przez przedstawiciela punktu wynajmu samochodów na karcie kredytowej kierowcy), produkty w pakiecie (np. ubezpieczenie włączone w cenę wynajmu).

To nie żadne oszustwo - po prostu nie przeczytałeś warunków. Oszukałeś sam siebie, nie wiń o to innych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 09 Sty 2019 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2336
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
@ms993 No to ciekawe czy ja zdam.
Mam w pełni przedpłaconą rezerwację bez żadnego depozytu. Full płatność została od razu ściągnięta, Mam screeny ze mam mieć anulowanie /rezygnację za darmo itd :)

Pożyjemy zobaczymy,na razie czekam na claima.

Załącznik:
rr.jpg
rr.jpg [ 57.63 KiB | Obejrzany 10898 razy ]


No i u mnie nie było opcji depozyt / cała płatnosć, od razu Full.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 09 Sty 2019 11:32 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 311
niebieski
Na Twoim screenie też widnieje informacja o bezzwrotnym DEPOZYCIE.
Warunki ja miałem podobne jak Ty. Niby wszystko zwracają, ale nie wspomnieli napisać JASNO oprócz DEPOZYTU.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group