Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 19 Mar 2016 17:14 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 715
niebieski
@kittycate Leciałem z nimi z Dubaju do Kuwejtu, było jedynie ok. 10 pasażerów. Miejsc jest mniej niż w Ryanie, bo mają business class, ale i tak samolot pusty.
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 19 Mar 2016 17:25 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1238
Loty: 85
Kilometry: 125 454
niebieski
W tym konkretnym przypadku dobrze, że był niewypełniony, żal tych ludzi. Katastrofy lotnicze wyjątkowo mnie przygnębiają.
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 19 Mar 2016 20:34 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 224
Loty: 35
Kilometry: 25 772
Przy takich pogodach i warunkach jakie panowały nad Rostowem to raczej wiatry pionowe spowodowały katastrofę tzw konwekcyjne lub cyklonowe, który powoduje m.in. uskoki wiatrów a co w następstwie powoduje "dziurę".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 22 Mar 2016 12:24 

Rejestracja: 22 Gru 2015
Posty: 135
http://www.tvn24.pl/rossijskaja-gazieta ... 294,s.html

Cytuj:
Boeing 737 linii lotniczych Fly Dubai rozbił się na lotnisku w Rostowie nad Donem, ponieważ w samolocie zamarzł ster wysokości - pisze rządowa "Rossijskaja Gazieta", powołując się na źródło, znające szczegóły śledztwa prowadzonego przez MAK i Rosyjski Komitet Śledczy. Gazeta przypomina, że według Rosyjskiej Federalnej Agencji Transportu Lotniczego Rosawiacja problemy ze sterem wysokości były przyczyną katastrofy boeinga, do której doszło 17 listopada 2013 roku w Kazaniu.

"Zanim boeing 737 rozpoczął lądowanie, maszyna odleciała na wysokość 940 m i zaczęła gwałtownie się zniżać. Na wysokości 270-300 m samolot zaczął nagle spadać na pas startowy pod kątem 45-50 stopni, z prędkością 325 km na godzinę. Spadał dziobem w dół" - pisze "Rossijskaja Gazieta".

Nie wystarczyło czasu i sił "Sądząc z zapisów rozmów kontrolerów lotów z pilotami, w tym czasie załoga usiłowała zapanować nad sytuacją, nie kontaktowała się z wieżą i nie wysyłała sygnałów SOS, nie ma też żadnych danych świadczących o tym, że zostało odłączone jakieś ważne urządzenie" - napisał rządowy dziennik. "Piloci usiłowali 'wyciągnąć' samolot w górę, nie wystarczyło im jednak czasu i sił, by odsunąć ster wysokości od siebie. Mechanizm mógł po prostu zamarznąć z powodu gwałtownej zmiany temperatur" - pisze "Rossijskaja Gazieta", powołując się na anonimowego eksperta, pracującego z zespołem śledczych badających katastrofę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 24 Mar 2016 17:04 

Rejestracja: 22 Gru 2015
Posty: 135
wiem post pod postem ale wypływają nowe informacje o przemęczeniu załóg w FlyDubai i odbywaniu okresu wypowiedzenia kapitana

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-35855678

Cytuj:
The pilots who spoke to the BBC say their colleagues are at "significant and obvious risk" from fatigue. One of the sources has already resigned and another says he will quit.

The three FlyDubai staff members said that the captain, Cypriot Aristos Sokratous, had already resigned and was serving out his three-month notice, stating fatigue and lifestyle as his main reasons for leaving.

"This crash was very close to home," a FlyDubai pilot told the BBC. "I don't want to speculate on what caused the crash, but I think that fatigue must have been a contributory factor. I'm also not surprised it happened.

"Crew are overworked and suffering from fatigue. It is a significant risk.

"Staff are going from night to day shifts without enough rest in between. I would say 50% of the airline's workforce are suffering from acute fatigue.

"I raised it with a senior member of staff at the airline who said 'we don't have a fatigue issue at FlyDubai'."
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group