Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
#3821 PostWysłany: 07 Sie 2019 16:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Teoretycznie. Rok temu mieli tydzień obsuwy, a w dodatku przysłali puste. Te z numerem dotarły dopiero 20 sierpnia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#3822 PostWysłany: 07 Sie 2019 16:49 

Do tego dla tylko 1 osoby, dlatego po reklamacji przysłali jeszcze po jednym :)

Zapewne do dzisiaj w Aliorze nie wiedzą o co nam chodziło z tymi reklamacjami.....
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3823 PostWysłany: 07 Sie 2019 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2185
Loty: 113
Kilometry: 202 765
srebrny
Nie będę smutny jak powtórzą akcję

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3824 PostWysłany: 09 Sie 2019 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1025
srebrny
Piąteczek w pełni - voucherów brak.
No nic - czekamy dalej.

W międzyczasie naszła mnie taka refleksja: jak zamknęli program to wiele osób w tym wątku pochwaliło się ile to voucherów nie zdobyli, jaki fajny był ten program. Nie mówię, że to nieprawda, bo fajnie było, ale zauważcie że takich wypowiedzi w wątkach dotyczących aktywnych programów nie ma :) A też są całkiem fajne programy które jeszcze żyją :)
Miejcie też na uwadze, że na 100% wątki te są czytane przez pracowników poszczególnych banków. Przecież tworzenie programów lojalnościowych łatwe nie jest, a zbieranie feedback'u o ich funkcjonowaniu tym bardziej, nie mówiąc już o wyłapywaniu dziur w programach. Miejcie to na uwadze, w szczególności pisząc posty na otwartych forach.
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
      
#3825 PostWysłany: 09 Sie 2019 13:38 

Posiadacz tej kk po wpisie zerka na pocztę e-mial i nic nie widząc spodziewa się "opowieści dziwnej treści"

Nie inaczej
Góra
 PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
#3826 PostWysłany: 11 Sie 2019 08:33 

Rejestracja: 04 Kwi 2011
Posty: 175
Loty: 44
Kilometry: 103 231
Szkoda, poradzili sobie w inny sposób niż zerowanie limitów i nieprzedłużanie kart. U mnie karta ważna była jeszcze do 2021.

Ktoś poleci jakąś inną kartę? Wizz zdecydowanie mniej korzystny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3827 PostWysłany: 12 Sie 2019 09:52 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 182
I mi wyrzuciło błędem w systemie aby moc zrobić odprawę online. Czytając Wasze doświadczenia, poszłam na lotnisko aby mnie odprawili. W Warszawie bez większych problemów udało się dostać kartę pokładową. Dzisiaj wracając z Barcelony wyszły jednak problemy z wylotem. Na odprawie powiedzieli abym poszła do kasy. Pomimo moich informacji, że to jest voucher i call centre mówiło, że oni musza odblokować rezerwacje aby moc zrobić odprawę, to i tak agent coś ciagle klikał/dzwonił gdzieś. W kasie agent szukał rozwiązania z 30 minut zanim się dowiedział co ma zrobić - wyszło, że to co wcześniej mówiłam. Okazało się jednak, że boarding już zamknięty i nie da się mnie odprawić. Agent później się przyznał, że nie wiedział jak rozwiązać mój problem. Niestety pomimo próśb, nie dostałam informacji na papierze, że nie udało im się wykonać odprawy dla mnie.

Myślicie, że jest szansa na rekompensatę €400 z tego artykułu 261 ze względu na odmowę wykonania odprawy dla mnie i tym samym braku polecenia?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3828 PostWysłany: 12 Sie 2019 10:16 

Czyli wychodzi, że przybyłaś przy locie porannym stosunkowo późno na lotnisko i suma sumarum po ww przygodach nie poleciałaś?

Zwrotu czy nowego vouchera nie będzie, bo odbył się pierwszy lot
Ja bym walczył o darmowe przebukowanie na inny lot do Polski, reklamacja i walka o odszkodowanie od Ryanair to osobna sprawa
Ale też sporo twojej winy skoro o problemach czytałaś....


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 12 Sie 2019 10:38, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#3829 PostWysłany: 12 Sie 2019 10:18 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
Myślicie, że jest szansa na rekompensatę €400 z tego artykułu 261 ze względu na odmowę wykonania odprawy dla mnie i tym samym braku polecenia?

Nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3830 PostWysłany: 12 Sie 2019 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Ja bym tu jeszcze dołożyła wyrazy uznania dla pracowników obsługi Ryanaira w Polsce. Wychodzi na to, że są skuteczni i potrafią szybko rozwiązać problem. A ci z innych krajów, to jakieś nieogary;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3831 PostWysłany: 12 Sie 2019 10:53 

Pamiętaj jednak o barierze językowej i że ten program z tymi voucherami jest obecnie chyba tylko na rynku Pl
Góra
 PM off  
      
#3832 PostWysłany: 12 Sie 2019 10:58 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 182
@gorny77, to prawda - nie byłam 3h na lotnisku przed odlotem, a jakoś 1.5h. Było wystarczająco dużo czasu aby ta osoba rozwiązała problem z odprawa zanim boarding się zamknie. Ba, sama jej mówiłam w czym jest problem i co ona ma zrobić. Dopiero po konsultacji telefonicznej przyznała racje, ale to było jak już odprawa się zamknęła. Znam hiszpański, więc bariery językowej nie było.
Sama mi się przyznała, że nie nie wiedziała jak mnie odprawić, i że sugeruje zgłosić reklamacje do FR.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3833 PostWysłany: 12 Sie 2019 11:14 

To Ci pomogli......

Sama sobie jesteś winna, w Barcelonie 1,5 godziny przed lotem wiedząc o problemie, mimo wszystko 70% winy jest twoje
Góra
 PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
#3834 PostWysłany: 12 Sie 2019 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
pingwin_ napisał(a):
Było wystarczająco dużo czasu aby ta osoba rozwiązała problem z odprawa zanim boarding się zamknie.


Sent from my iPhone using Tapatalk


No chyba jednak nie było wystarczająco czasu. Ale napisz koniecznie jak zakończyła się ta sprawa. Wróciłaś do Polski?!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3835 PostWysłany: 12 Sie 2019 12:08 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 182
To prawda i nie zwalam całej winy na Ryanaira. Zgłoszę reklamacje i zobaczymy co powiedzą.
Transport do Polski też już mam, więc to nie problem.
Pożyjemy, zobaczymy :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#3836 PostWysłany: 12 Sie 2019 12:11 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 182
elwirka napisał(a):
No chyba jednak nie było wystarczająco czasu. Ale napisz koniecznie jak zakończyła się ta sprawa. Wróciłaś do Polski?!
gdyby wiedziała co robić (chociażby ściągnąć ode mnie te pieniądze albo ustawić jednak te odprawę online dla mnie), to by sprawa trwała 5 minut, a nie ponad 30. Byłam gotowa zapłacić te pieniądze i później zgłaszać reklamacje do FR, bo zwrot wtedy nie jest problemem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3837 PostWysłany: 12 Sie 2019 13:07 

Wracając do meritum:

Przed chwilą po zalogowaniu wysłałem reklamację z powodu nieotrzymania vouchera w wyznaczonym w regulaminie czasie, generalnie na nieotrzymania go w ogóle
Góra
 PM off
santech lubi ten post.
 
      
#3838 PostWysłany: 12 Sie 2019 13:38 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2160
srebrny
Da się przez aplikacje złożyć reklamacje czy tylko www?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3839 PostWysłany: 12 Sie 2019 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3076
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
przypominam ze jak chcecie wysylac reklamacje to do banku z tym a nie do ryanaira
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3840 PostWysłany: 12 Sie 2019 14:00 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1163
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Ja wczoraj wysyłałem prze apkę. Dziś rano przyszedł sms z nr reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group