Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
#3721 PostWysłany: 30 Cze 2019 19:55 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 789
niebieski
Dobrze, że o tym piszesz. Jesteś drugą osobą która wyleciała w taki sposób ale jeszcze nikt nie wrócił. Oczywiście życzę powrotu bez problemów. Odezwij się jak będziecie po odprawie do kraju. Ile zajęło Ci czasu we WRO przejście tej procedury z odprawą na lotnisku? PZdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie
Tanie loty do Singapuru z Warszawy od 2297 PLN Tanie loty do Singapuru z Warszawy od 2297 PLN
#3722 PostWysłany: 01 Lip 2019 09:07 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 18
Loty: 12
Kilometry: 21 417
PiotrekS napisał(a):
Miałem to samo we wtorek. Napisałem na czacie i odpisali mi że się mam na lotnisku odprawić, i że oni w systemie zaznaczą że to ma być darmowa odprawa. Oczywiście na lotnisku (WRO) gość stwierdził, że odprawa jest płatna, ale jak mu powiedziałem co i jak, gdzieś zadzwonił popytać i ostatecznie dostałem kartę pokładową. Na dniach zobaczę jak będzie z powrotem.

W moim przypadku Ryanair zaproponował takie samo rozwiązanie. Mam stawić się na lotnisku i bezpłatnie odprawić. Gdy próbowałem rozwiązać problem przez LiveChat w niedzielę poinformowali mnie, że muszę się ponownie zgłosić w tej sprawie od poniedziałku do piątku, gdyż takie sprawy kierowane są do centrali w Dublinie. Gdy odezwałem się dziś (poniedziałek) po chwili oczekiwania otrzymałem odpowiedź:

"W tej sytuacji dodana zostaje możliwość bezpłatnej odprawy na lotnisku. Proszę stawić się przy stanowisku odprawy bagażowo-paszportowej, okazać numer rezerwacji oraz dokumenty i bez opłat zostanie wydrukowana karta pokładowa. Zalecamy, aby stawić się na lotnisku na 2 godziny przed lotem, ze względu na możliwe kolejki podczas kontroli bezpieczeństwa. Odprawa bagażowo-paszportowa możliwa jest tylko do 40 minut przed lotem, kontrola bezpieczeństwa do 30 minut, a po tym terminie nie będzie możliwości odbycia lotu."

Mam nadzieję, że nie będzie większych problemów :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3723 PostWysłany: 01 Lip 2019 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2010
Posty: 344
złoty
santech napisał(a):
Ile zajęło Ci czasu we WRO przejście tej procedury z odprawą na lotnisku?

Kilka minut, ale akurat nie było kolejki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3724 PostWysłany: 01 Lip 2019 10:11 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 789
niebieski
gogulski napisał(a):
PiotrekS napisał(a):
Miałem to samo we wtorek. Napisałem na czacie i odpisali mi że się mam na lotnisku odprawić, i że oni w systemie zaznaczą że to ma być darmowa odprawa. Oczywiście na lotnisku (WRO) gość stwierdził, że odprawa jest płatna, ale jak mu powiedziałem co i jak, gdzieś zadzwonił popytać i ostatecznie dostałem kartę pokładową. Na dniach zobaczę jak będzie z powrotem.

W moim przypadku Ryanair zaproponował takie samo rozwiązanie. Mam stawić się na lotnisku i bezpłatnie odprawić. Gdy próbowałem rozwiązać problem przez LiveChat w niedzielę poinformowali mnie, że muszę się ponownie zgłosić w tej sprawie od poniedziałku do piątku, gdyż takie sprawy kierowane są do centrali w Dublinie. Gdy odezwałem się dziś (poniedziałek) po chwili oczekiwania otrzymałem odpowiedź:

"W tej sytuacji dodana zostaje możliwość bezpłatnej odprawy na lotnisku. Proszę stawić się przy stanowisku odprawy bagażowo-paszportowej, okazać numer rezerwacji oraz dokumenty i bez opłat zostanie wydrukowana karta pokładowa. Zalecamy, aby stawić się na lotnisku na 2 godziny przed lotem, ze względu na możliwe kolejki podczas kontroli bezpieczeństwa. Odprawa bagażowo-paszportowa możliwa jest tylko do 40 minut przed lotem, kontrola bezpieczeństwa do 30 minut, a po tym terminie nie będzie możliwości odbycia lotu."

Mam nadzieję, że nie będzie większych problemów :)


Napisz kiedy wylot. Mając na uwadze doświadczenia w tym temacie innych użytkowników radzę stawić się na lotnisku ze sporym wyprzedzeniem. U @PiotrekS trwało to krótko, u innego już znacznie dłużej i z problemami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3725 PostWysłany: 01 Lip 2019 10:18 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 18
Loty: 12
Kilometry: 21 417
santech napisał(a):

Napisz kiedy wylot. Mając na uwadze doświadczenia w tym temacie innych użytkowników radzę stawić się na lotnisku ze sporym wyprzedzeniem. U @PiotrekS trwało to krótko, u innego już znacznie dłużej i z problemami.

Do wylotu jeszcze kilka tygodni - lecę w terminie 25-29 lipca (POZ - ZAD)
Wydrukowałem sobie korespondencję z czatu z Ryanair i przetłumaczyłem ją na angielski.
Dam znać czy były jakieś problemy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3726 PostWysłany: 01 Lip 2019 10:30 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 789
niebieski
To masz szczęście, że już tak szybko wprowadzili Ci taką możliwość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3727 PostWysłany: 01 Lip 2019 11:58 

Rejestracja: 10 Lis 2013
Posty: 59
Loty: 23
Kilometry: 53 445
Póki mam jeszcze dostępny limit, bo ostatnio przesłali sms, że blokują. Poprzednie półrocze ilość punktów 10 300. 6500 idzie na bilety, a 3000 przechodzi na obecne półrocze. Czyli obecnie mam wydać 3500 zł (całe złotówki, nie suma) i teoretycznie otrzymam kolejny voucher. Dobrze rozumuję?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3728 PostWysłany: 01 Lip 2019 12:01 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1165
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Tak powinno być.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3729 PostWysłany: 01 Lip 2019 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2010
Posty: 344
złoty
Na powrocie to samo przy próbie odprawy. Znowu czat i odpowiedź konsultantki że odprawa za darmo na lotnisku. Zobaczymy jutro na wspaniałym stołecznym lotnisku Czarnogóry jak tym razem pójdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
      
#3730 PostWysłany: 01 Lip 2019 21:59 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
Anonymous napisał(a):
Rozumiem, że poleciałeś?

Jak przebiegła odprawa na loty w dwie strony na tej rezerwacji?

Tak poleciałem i jutro mam powrót, odprawa początkowo była nie możliwa „Żądanie odprawy wygasło” - taki komunikat pojawiał się przy każdej próbie odprawy na komputerze natomiast w aplikacji wywalało jakie nr błędu ale z uwagi ze za bilety nie płaciłem stwierdziłem ze wykupie miejsca - podsumowanie płatności 34 euro po czym przeszedłem do płatności w Apple Pay i tu już nie zerknąłem czy jest 34 euro czy inna kwota wiec nie wiem na jakim etapie obciążyli kartę większa kwotą.

Od tygodnia wymiana mailowa z nimi i coraz to nowsze i bardziej absurdalne pomysły, ostatni z piątku był taki ze anulują moja rezerwacje i wtedy dostanę zwrot a oni wykonają ponowną rezerwację i przęślą mi numer... poprosili o zgodę na takie rozwiązanie , nie byłem zachwycony taka propozycja i dziś przysłali maila że zlecili zwrot na moja kartę bez żadnych zmian w rezerwacji. Mam nadzieje że jutro mnie wpuszcza do samolotu i ta przygoda się zakończy.
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
      
#3731 PostWysłany: 01 Lip 2019 22:07 

Pw
Góra
 PM off  
      
#3732 PostWysłany: 02 Lip 2019 18:22 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3578
złoty
Dostałem informację że problemy z odprawa występowały już na lotach w czerwcu, co wskazuje że problemy jednak mają charakter techniczny i są rozwiązywane przy check in wystawieniem kart pokladowtch po mniejszych lub większych rozmowach z pracownikami FR.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3733 PostWysłany: 02 Lip 2019 19:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2010
Posty: 344
złoty
Na "gorąco" z lotniska w Podgoricy. Gościu w wykazie miał że nie jestem odprawiony i mam płacić. Jak mu powiedziałem czemu, kazał i tak iść do stanowiska kasowego. Tam koleś przedzwonił do FR, potwierdził, że za darmo i mogłem iść się odprawić. Myślę, że powinno to tak wyglądać za każdym razem, czyli w miarę ok, jedynie trzeba sobie zarezerwować te kilka/kilkanaście dodatkowych minut przy locie tylko z podręcznym.
A tak swoją drogą dostałem w maju smsa ze stanem punktów (coś koło 30). I niby nic dziwnego, tyle że rachunek karty zamknięty w marcu (a sama karta była ważna do końca września tamtego roku) :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3734 PostWysłany: 04 Lip 2019 15:40 

Rejestracja: 19 Mar 2018
Posty: 33
Loty: 46
Kilometry: 63 891
Czy dostal juz ktos vouchery? Pytam, bo w poprzednich dwoch sesjach musialem reklamowac, nie dochodzily na skrzynke, choc niby wyslane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3735 PostWysłany: 04 Lip 2019 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1999
srebrny
Jeszcze nie
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3736 PostWysłany: 04 Lip 2019 15:49 

Robert Rataj napisał(a):
Czy dostal juz ktos vouchery? Pytam, bo w poprzednich dwoch sesjach musialem reklamowac, nie dochodzily na skrzynke, choc niby wyslane.

W regulaminie jest jasno to określone kiedy: z regulaminu do 40 dni od końca półrocza, z życia w 25-40 dniu
Góra
 PM off  
      
#3737 PostWysłany: 04 Lip 2019 23:01 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3578
złoty
Udało się wrócić, ale sekwencja zdarzeń jak wcześniej opisana. Przy check in w PMI nic nie mogą, odesłali to biura FR na lotnisku i znów tłumaczenie w czym problem. Tu ręczne próby odprawy i pytania o wyświetlany błąd płatności. Ostatecznie telefon do centrali FR, gdzie temat mają już opanowany (system error) i po 5 minutach temat został ogarnięty i można było podejść do check in i odebrać karty. Generalnie wszystkim wybierającym się w podróż zalecałbym po wstępnym przedstawieniu sprawy domaganie się kontaktu z pracownika z centralą FR (jeżeli sami nie zaproponują), gdzie wiedzą co i jak zrobić, bez wchodzenia w głupie dyskusje z pracownikami FR, które do niczego nie prowadzą. Po tym etapie jest zupełnie inna rozmowa. Ja tłumaczyłem, iż taką metodę załatwienia sprawy zrobili w Polsce i pomogło właśnie po kontakcie telefonicznym z centralą FR. Początkowo Pani była średnio przekonana do tej opcji. Po telefonie zmiana o 180 stopni. Wygląda, że akceptacja darmowej odprawy na lot w centrali jest jedyną możliwością uzyskania kart pokładowych i zwykli pracownicy nie mogą w tej sprawie nic zrobić, a dyskusje to tylko marnowanie czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3738 PostWysłany: 05 Lip 2019 23:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2015
Posty: 175
Loty: 226
Kilometry: 356 765
czesc
no to ładnie ...ja własnie probowałam odprawiac sie na jutrzejszy lot 6.07 z STN do Dinard i powrotny 07.07..,ale u mnie pojawia sie inny komunikat "Ups błąd ,Skontaktuj sie z Ryanair .Twoja rezerwacja nie jest opłacona"
A opłacona jest oczywiscie voucherem .Jest godzina23 chat nieczynny,z samego rana o 7 mam lot GDN-STN
no to niezle ,czyli czeka mnie gimnastyka językowa przy stanowisku FR w Londynie Stansted...odechciewa sie weekendowki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3739 PostWysłany: 06 Lip 2019 11:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1999
srebrny
@spty13 daj znac jak Ci poszlo
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3740 PostWysłany: 09 Lip 2019 23:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2015
Posty: 175
Loty: 226
Kilometry: 356 765
Hej
Generalnnie udało sie..ale na lotnisku Stansted na godzine zablokowalam stanowisko przy Customer Service Ryanaira.
Nie mogła sobie pracownica z moja odprawa poradzić ,poźniej druga przyszla jej do pomocy i razem głowkowaly na zapleczu..a ja stałam przy kontuarze i stałam...
Nie robiły mi też propozycji że mam zapłacic ,poprostu cięzko im było ten bilet mi wydrukować .Ja podejrzewam ze to przez to ze voucher oczywiscie ważny był do konca czerwca ,,.a ja kupiłam lot na poczatek lipca .no ale system mi go sprzedał.
W Dinard od razu po przylocie poszłam do obslugi ,i tam facet nie miał juz żadnych problemów (widocznie te w STN cos odblokowały),i wydrukował mi normalna odprawę w takiej postaci składanej jak sie drukuje pdf z aplkacji.
Dobrze ze miałam spory zapas czasowy, bo duzo czasu to zajęlo mi STN.
W zeszłym roku, na tej samej zasadzie leciałam z voucherem waznym do czerwca a z lotem w lipcu i bylo normalnie normalnie sie odprawilam ,zero problemow..w teraz takie cyrki.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group