Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
#2881 PostWysłany: 08 Sie 2018 22:04 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 789
niebieski
Wyprzedzająco, gdyby nie doszły to powinniśmy jakoś razem wypracować wzór reklamacji. Co wy na to?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy
United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów
#2882 PostWysłany: 08 Sie 2018 22:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Wzory reklamacji, zawiadomień itp. to w klubach GP ;), w sumie nie wiem za bardzo po co, przecież to prosty temat, piszesz np.: "Nie dostałem vouchera, zgodnie z regulaminem powinienem dostać. Z poważaniem."
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2883 PostWysłany: 08 Sie 2018 22:46 

Rejestracja: 29 Lis 2014
Posty: 51
[quote="bonifacy"]
A przeczytales choć ostatnią stronę tego wątku?

Czy to jest pytanie retoryczne czy sarkazm?

tz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2884 PostWysłany: 09 Sie 2018 06:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
santech napisał(a):
Wyprzedzająco, gdyby nie doszły to powinniśmy jakoś razem wypracować wzór reklamacji.



Bardzo dobry pomysł.
Bez tego będzie dodatkowe 10 stron w temacie.
Gdzie pisać? Do Aliora? Czy do Ryanaira? A może do obu? A na jakiego maila wysyłaliście? A po ilu dostaliście odpowiedź? itp, itd.....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2885 PostWysłany: 09 Sie 2018 06:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
@elwirka
tracisz nadzieje? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#2886 PostWysłany: 09 Sie 2018 07:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
Obstawiam, że dziś nie przyślą. Nie może być zbyt łatwo;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2887 PostWysłany: 09 Sie 2018 07:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
@elwirka
rynek w Chrzanowie :)
jak przyjda dzisiaj vouchery stawiasz mi jedno piwo i swietujemy :D
jak nie przyjda stawiasz mi dwa i urzadzimy stype :D
deal?
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#2888 PostWysłany: 09 Sie 2018 07:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
Deal. Ale w tym drugim przypadku umawiamy się przed 17-tą, żeby jeszcze z reklamacją do oddziału Aliora podskoczyć;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
correos lubi ten post.
 
      
#2889 PostWysłany: 09 Sie 2018 07:28 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 2
Panie i panowie,
Od początku. Wszyscy, którzy otrzymali informację o możliwym wycieku danych proszę o skorzystanie z przysługujących w ramach RODO praw. Tj. piszemy do banku zapytanie o dokładny zakres danych, które (przypuszczalnie) wyciekły. Zapytanie kierujemy standardową drogą, tj poprzez placówkę lub z użyciem bankowości internetowej. Pamiętamy by koniecznie powołać się na otrzymane informację oraz przesłać w/w zapytanie do wiadomości inspektora danych osobowych w Alior Banku https://www.aliorbank.pl/dane-osobowe

Co do samych voucherów - polecam ścieżkę infolinia -> standardowa reklamacja (wzór tu: http://zamknijkonto.pl/reklamacja-do-banku ) Gdy reklamacje okaże się bezskuteczna, tj reklamacja zostanie odrzucona, kontaktujemy się z rzecznikiem finansowym z prośbą o przeprowadzenie interwencji ( https://www.rf.gov.pl/zasady-przyjmowan ... ego__22279 )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2890 PostWysłany: 09 Sie 2018 09:18 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
A ja zawsze polecam zamiast ścieżki "infolinia -> standardowa reklamacja" ścieżkę pisemną: bankowość internetowa->formularz reklamacji (skrzynka kontaktowa). Jest to szybsze, prostsze i gwarantuje, że nic nie zostanie przekręcone przez konsultanta.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
      
#2891 PostWysłany: 09 Sie 2018 09:29 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 789
niebieski
Aron napisał(a):
Wzory reklamacji, zawiadomień itp. to w klubach GP ;), w sumie nie wiem za bardzo po co, przecież to prosty temat, piszesz np.: "Nie dostałem vouchera, zgodnie z regulaminem powinienem dostać. Z poważaniem."
Gdyby sprawa była prosta i dotyczyła pojedynczych osób faktycznie nie miałoby to sensu. Tu kroi się większa afera mając na uwadze skalę problemu. Każdy zrobi jak uważa. Pozdro

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2892 PostWysłany: 09 Sie 2018 09:57 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
A ja nie bardzo rozumiem dlaczego mielibyśmy nie dostać voucherów skoro dopiero co dostaliśmy informacje z Aliora ,że kara będzie działać na dotychczasowych zasadach do końca jej terminu ważności
Góra
 Profil Relacje PM off
eroberto1 lubi ten post.
 
      
#2893 PostWysłany: 09 Sie 2018 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2016
Posty: 166
janeczek napisał(a):
A ja nie bardzo rozumiem dlaczego mielibyśmy nie dostać voucherów skoro dopiero co dostaliśmy informacje z Aliora ,że kara będzie działać na dotychczasowych zasadach do końca jej terminu ważności
Też tak uważam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2894 PostWysłany: 09 Sie 2018 10:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3711
srebrny
no jak @Velbandito mówi, że wyślą to wyślą :lol:
zdaje się, że mieli przysłać vouchery 3 sierpnia

Załączniki:
troll.jpg
troll.jpg [ 30.36 KiB | Obejrzany 535 razy ]
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2895 PostWysłany: 09 Sie 2018 10:32 

Rejestracja: 09 Wrz 2016
Posty: 20
janeczek napisał(a):
A ja nie bardzo rozumiem dlaczego mielibyśmy nie dostać voucherów skoro dopiero co dostaliśmy informacje z Aliora ,że kara będzie działać na dotychczasowych zasadach do końca jej terminu ważności

Wg. regulaminu dzisiaj mija 40-ty dzień od zakończenia poprzedniego okresu....W sumie to sie nawet cieszę, bo zależy mi żeby 17 kwietnia 2019 kupon działał:) więc ja reklamację będę składał za jakieś dwa tygodnie jeśli sami nie przyślą...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2896 PostWysłany: 09 Sie 2018 10:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
janeczek napisał(a):
A ja nie bardzo rozumiem dlaczego mielibyśmy nie dostać voucherów skoro dopiero co dostaliśmy informacje z Aliora ,


Bo to Ryanair wysyła vouchery. Nie Alior;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2897 PostWysłany: 09 Sie 2018 11:01 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3578
złoty
Wygląda na to, że trwają burzliwe negocjacje z Ryanairem, skoro Ci ostatni twierdzili, że voucherów nie będzie. Pozycja negocjacyjna banku trudna zważywszy na czas do ich wysłania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2898 PostWysłany: 09 Sie 2018 11:03 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
Ale z Ryanair nie było informacji o zakończeniu programu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2899 PostWysłany: 09 Sie 2018 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10971
HON fly4free
A na stronie Ryanaira nadal reklamują kartę :)
https://www.ryanair.com/pl/pl/zaplanuj- ... reditdebit

Jeśli vouchery nie przyjdą, to może bank od siebie da 732zł ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2900 PostWysłany: 09 Sie 2018 11:09 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3578
złoty
Parę stron wcześniej są screeny jak ktoś męczył konsultanta o vouchery i ten ostatni upierał się że program się skończył i nie będą wysyłać, o ile można wierzyć konsultantowi z chatu.

@skrzat. Byłoby super, ale podejrzewam, że Ryanair im sprzedaje za 50% tej wartości albo mniej. Ciekawiej by było jakby FR uzależniał dalsze działania programu od ich przesłania. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: f0ku5 oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group