Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#1221 PostWysłany: 25 Lut 2016 09:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
Niech teraz ktoś powie złe słowo na francę i BPH ;)
BPH jak sami się chwalą, "po prostu fair".
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Goa za 2618 PLN 🌴 Loty do Indii + 11 nocy w 4* hotelu ze śniadaniami 🇮🇳 Wycieczka do Goa za 2618 PLN 🌴 Loty do Indii + 11 nocy w 4* hotelu ze śniadaniami 🇮🇳
Zimowa wycieczka na Sycylię 🌋 Loty i hotel w Taorminie ze śniadaniami (i widokiem na morze) za 806 PLN 😍 Zimowa wycieczka na Sycylię 🌋 Loty i hotel w Taorminie ze śniadaniami (i widokiem na morze) za 806 PLN 😍
Offline
#1222 PostWysłany: 25 Lut 2016 14:34 

Rejestracja: 09 Mar 2015
Posty: 6
eroberto1 napisał(a):
Tomek Zien napisał(a):
Kocham BPH i Ryanaira :D
Cytuj:
Na wstępie chciałabym wyjaśnić, że Bank zwrócił się do firmy Ryanair z prośbą o sprawdzenie opisanej przez Panią sytuacji. Z otrzymanych przez Bank informacji wynika, że w wyniku błędu po stronie Ryanair, w dniu 02.02.2016 r. otrzymała Pani nieprawidłowy voucher (dla jednej osoby). Voucher ten został przez Panią wykorzystany. W związku z tym, został dla Pani przygotowany kolejny voucher, również dla jednej osoby, o numerze: XXX. Na adres Pani poczty elektronicznej została skierowana przez firmę Ryanair informacja ze szczegółowymi danymi dotyczącymi nowego vouchera.

Podsumowując:
2 błędnie wydane vouchery jednoosobowe wykorzystane.
Ja w ramach reklamacji dostałem drugi podwójny, wykorzystany.
Gośka w ramach reklamacji teraz dostała drugi pojedynczy.
8-)


U mnie to samo, dziś dostałem maila z BPH ;)


Też otrzymałem maila z BPH, przesłali w nim nowy nr bonu, który niestety nie działa oraz informację, że 22.02 Ryanair wysłał maila, którego do dzisiaj nie otrzymałem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1223 PostWysłany: 25 Lut 2016 14:39 

Na tą chwilę przez na czat Ryanair ustal: "Dzień dobry, pod specjalnym numerem telefonu nie ma polskiego konsultanta i nie mogę wykorzystać otrzymanego bonu z tytułu używania karty kredytowej BPH Ryanair. Proszę o sprawdzenie czy mój bon nr. 21.... jest aktywny, jeżeli TAK to do kiedy.
Potem według wytycznych z wikipostu u góry
Góra
 PM off  
      
Offline
#1224 PostWysłany: 25 Lut 2016 15:09 

Rejestracja: 09 Mar 2015
Posty: 6
Anonymous napisał(a):
Na tą chwilę przez na czat Ryanair ustal: "Dzień dobry, pod specjalnym numerem telefonu nie ma polskiego konsultanta i nie mogę wykorzystać otrzymanego bonu z tytułu używania karty kredytowej BPH Ryanair. Proszę o sprawdzenie czy mój bon nr. 21.... jest aktywny, jeżeli TAK to do kiedy.
Potem według wytycznych z wikipostu u góry


Dzięki gorny77, na czacie odesłali mnie pod infolinię, pisząc, że jest obsługiwana w jęz. polskim, więc dałem sobie spokój, ale spróbowałem na starej stronie wpisać nr bonu oraz imię i nazwisko bez polskich znaków i wtedy przeszło :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1225 PostWysłany: 25 Lut 2016 19:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2010
Posty: 392
srebrny
Szczęściarze. U mnie niestety bon dla jednej osoby nie chciał działać mimo kombinacji z różnymi przeglądarkami, wersjami strony, kierunkami, terminami. Na czacie potwierdzili, że numer jest prawidłowy. Ostatecznie zakupiłem przez infolinię za pół ceny. Mogłoby być lepiej ale płakać bynajmniej z tego powodu nie zamierzam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1226 PostWysłany: 26 Lut 2016 16:49 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 418
niebieski
Wykorzystałem właśnie swój pierwszy podwójny voucher KRK-PMI, odjęło pełną kwotę, 734, dopłaciłem jedynie 18 zł do pełnej ceny biletów.
Próbowałem to zrobić tym błędnym voucherem z dnia 3.02 ale wyskakiwał komunikat, że jest niezgodność nazwiska.
Warto jeszcze próbować go wykorzystać czy raczej już po ptokach?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1227 PostWysłany: 26 Lut 2016 17:01 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2910
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Raczej po ptokach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1228 PostWysłany: 26 Lut 2016 17:03 

cichyy napisał(a):
Wykorzystałem właśnie swój pierwszy podwójny voucher KRK-PMI, odjęło pełną kwotę, 734, dopłaciłem jedynie 18 zł do pełnej ceny biletów.
Próbowałem to zrobić tym błędnym voucherem z dnia 3.02 ale wyskakiwał komunikat, że jest niezgodność nazwiska.
Warto jeszcze próbować go wykorzystać czy raczej już po ptokach?


jeżeli wykorzystałeś ten z 8 lutego wysyłany w zamian za te błędnie działające z 3 lutego to ....raczej nie zadziała...
Za mało danych by coś napisać, równie dobrze na akurat tym kierunku w tej dacie nie zadziała, ale na innej już tak (bo tam pula wykorzystana) - wtedy zmiana planów lub próba rezerwacji, gdzie chcesz przez infolinię
Góra
 PM off  
      
Offline
#1229 PostWysłany: 26 Lut 2016 17:06 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2910
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Ja też próbowałem wykorzystać błędnie wystawiony voucher (na 1 osobę zamiast na 2), ale go chyba zdeaktywowali po wystawieniu poprawnego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1230 PostWysłany: 26 Lut 2016 17:09 

co akurat wydaje się LOGICZNE :) choć co poniektórzy jak go wykorzystali i złożyli reklamację trochę zyskali...
Góra
 PM off  
      
Offline
#1231 PostWysłany: 26 Lut 2016 20:19 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1847
Loty: 754
Kilometry: 1 308 767
srebrny
Dziś odebrałem pismo,ze wniosek o kartę został rozpatrzony negatywnie :shock: Oczywiście bardzo kompetentna Pani na infolinii jedyne co mogła zrobić to przyjąć reklamację co uczyniłem. O podstawach takiej decyzji oczywiście nie wspomnieli, zaznaczając że nie muszą się z tej decyzji tlumaczyć.Zrozumiałbym jeszcze, gdyby oczekiwali ode mnie przesłania dodatkowych informacji na temat zabezpieczeń,które (w moim odczuciu) potwierdzają brak ewentualnych problemów ze spłatą a tak to wygląda że decyzja była podjęta na zaasadzie'nie bo nie' Pomijając fakt,że nie miałem żadnych problemów z przyznaniem KK Wizz czy Citibanku to ta decyzja jest dla mnie po prostu niezrozumiala.

Macie jakieś doświadczenia jak wygląda, rozpatrywanie takich reklamacji i czego mogę się spodziewać albo co innego radzicie w tej sytuacji? Myślałem,żeby równolegle złożyć drugi wniosek na żonę,ale podejrzewam, że vouchery są imienne? A niestety to ja bardziej ich potrzebuję...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1232 PostWysłany: 26 Lut 2016 20:27 

OSK napisał(a):
Pomijając fakt,że nie miałem żadnych problemów z przyznaniem KK Wizz czy Citibanku to ta decyzja jest dla mnie po prostu niezrozumiala.


Tu zapewne jest "pies pogrzebany" - może zamknij którąś i spróbuj ponownie za jakiś czas

Tak jak myślisz, zapewne i po reklamacji nie będą się tłumaczyć, ale możesz np. sam w BIK sprawdzić za darmo swoją historię kredytową, historię zapytań banków itp


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 26 Lut 2016 20:29, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off
OSK uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#1233 PostWysłany: 26 Lut 2016 20:28 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1847
Loty: 754
Kilometry: 1 308 767
srebrny
Citi zamknięta, z Wizza z wiadomych względów nie chcę rezygnować :cry:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1234 PostWysłany: 26 Lut 2016 20:59 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
Oni mają bardzo dziwny "kalkulator" bądź wytyczne odnośnie komu chcą dać kartę a komu nie.
Ja już dwa razy do nich podchodzę - nie mając żadnej karty - tylko kredyt w CHF, zobaczymy jak będzie teraz. Odnoszę również wrażenie że siedzi tam jakaś "blondi" i klepie jak chce.
Sprawdziłem nawet swój BIK - 560 punktów.

-- 26 Lut 2016 20:06 --

OSK napisał(a):
Macie jakieś doświadczenia jak wygląda, rozpatrywanie takich reklamacji i czego mogę się spodziewać albo co innego radzicie w tej sytuacji? Myślałem,żeby równolegle złożyć drugi wniosek na żonę,ale podejrzewam, że vouchery są imienne? A niestety to ja bardziej ich potrzebuję...


Nie ma czegoś takiego jak reklamacja. Jak bank nie chce ci dać kredytu to Ci go nie da. Nie musi się tłumaczyć dlaczego. Masz to napisane w piśmie które dostałeś. Na infolinii poinformowali mnie że mogę wysłać zapytanie dlaczego odpowiedź jest negatywna - takowe zapytanie wysłałem - odpowiedzi brak, mimo że infolinia sama proponując ten wariant rozwiązania problemu poinformowała że mają na to 7 dni. Nie wierzę że napiszą co było powodem ale wysłałem to zapytanie tylko dlatego że infolinia tak podpowiedziała.

-- 26 Lut 2016 20:11 --

OSK napisał(a):
Citi zamknięta, z Wizza z wiadomych względów nie chcę rezygnować :cry:


Pytanie też kiedy tą Citi została zamknięta, jeśli niedawno to w Bik'u jeszcze to może nie jest widoczne (mają chyba na to 30dni).
Na początek zarejestruj się w Bik i jak chcesz więcej wiedzieć niż to co ustawowo muszą ci przekazać to trzeba jeszcze wydać z tego co pamiętam 24zł - wtedy masz szczegółowy wgląd we wszystkie zobowiązania + punkty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#1235 PostWysłany: 26 Lut 2016 21:16 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1847
Loty: 754
Kilometry: 1 308 767
srebrny
A ile czasu odczekales po pierwszej odmowie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1236 PostWysłany: 26 Lut 2016 21:21 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
Czas "raczej" nie gra roli, no chyba że jest to 3-5 zapytanie w miesiącu to na pewno jest nikła szansa. Choć nie wydaję mi się żeby coś się mogło zmienić w odpowiedzi jeśli wysyłasz te same dokumenty. U mnie pierwsze podejście było rok temu, teraz składałem tydzień temu (negatywna) i ponownie wysłałem dziś ale dodając do wniosku jeszcze jedno źródło dochodu + czynności które mam nadzieję że wpłyną pozytywnie na decyzję. Coś więcej powiem zapewne we wtorek, środa. Jeśli nie dadzą to już pomysłu nie mam co mógłbym zrobić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1237 PostWysłany: 26 Lut 2016 21:33 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1847
Loty: 754
Kilometry: 1 308 767
srebrny
Ok,sprawdzę w BIKu jak to wygląda, może rzeczywiście jeszcze nie wyczyścili mi tej zamkniętej niedawno karty.Zależy mi na czasie bo planowałem vouchery wykorzystac w lutym przyszłego roku,więc nailepiej byłoby to zrobić obrotem na karcie do końca czerwca....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1238 PostWysłany: 26 Lut 2016 21:36 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
poczekaj do środy. Jeśli będę miał pozytywną odpowiedź to napiszę ci w PW co zrobiłem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1239 PostWysłany: 26 Lut 2016 23:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
Nie wierzę że napiszą co było powodem ale wysłałem to zapytanie tylko dlatego że infolinia tak podpowiedziała.


Mój kolega dostał kiedyś negatywną odpowiedź i powiedzieli szczegółowo dlaczego - chodziło o sprawy w BIKu (jakieś zaległości o których nie wiedział, że są wpisane) - kolega wyprostował sprawę i po miesiącu miał już kartę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1240 PostWysłany: 27 Lut 2016 09:24 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1847
Loty: 754
Kilometry: 1 308 767
srebrny
Ale odpowiedzieli po zgłoszeniu reklamacji czy od razu w piśmie z negatywną decyzją?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Z6GD9 oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group