Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
#3181 PostWysłany: 20 Wrz 2018 11:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
argentyna1981 napisał(a):
Informacja z chata, - Mają "lekkie" opóźnienie, Vouchery zostaną wysłane do końca września...


Ja tam poczekam do końca września. Alior przestał odpowiadać na reklamacje. Ryanair nie odpowiada na maile. Standard taki;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#3182 PostWysłany: 20 Wrz 2018 15:47 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 54
Przed chwila z adresu zapytaniaklientow@ryanair.com, dostałam odpowiedz na moja reklamację, :

"sprawą już się zajmuje nasza centrala w Dublinie. W przeciągu kilku dni sprawa powinna się wyjaśnić.

Z poważaniem,
Monika Dział obsługi klienta Ryanair"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3183 PostWysłany: 20 Wrz 2018 15:51 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
Ja dostałem teraz taką samą odpowiedź więc odpowiedzieli hurtem po ponad tygodniu oczekiwania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3184 PostWysłany: 20 Wrz 2018 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3078
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Do mnie tez, po 3 tygodniach, ta sama pani.

Zabawne jest to "juz"...

W miedzyczasie na chacie powiedzieli ze Alior ma to wyjasnic (ze 2 tygodnie temu tam pisalem, dalem im troche czasu zeby sie ogarneli i wypracowali jakas linie odpowiedzi, a tak samo jak Kasiamajka musialem wklejac punkty regulaminu - jakby w ogole nie wiedzieli o co chodzi, przelozony konsultantki rowniez nie mial pojecia...), Alior na reklamacje nie odpowiedzial jeszcze, a bilety na ktore sie czailem podrozaly...

Mam nadzieje ze te 8 miesiecy bedzie liczone od nowej daty wydania.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3185 PostWysłany: 20 Wrz 2018 16:04 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 54
Też mam taką nadzieję, bo nie wykorzystam już voucheru na styczeń na to, na co chciałam wykorzystac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3186 PostWysłany: 20 Wrz 2018 17:52 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
akot napisał(a):
Ja dostałem teraz taką samą odpowiedź więc odpowiedzieli hurtem po ponad tygodniu oczekiwania.



Nie wysłali tego hurtowo bo my z żoną nie dostalismy zadnej wiadomości w tej sprawie


Pierwszego maila do zapytaniaklientow@ryanair.com wysłalismy 22.08 - pytali co jest nie tak, czy dosłac jeszcze jeden kupon ? Odpisałem, wysłalem numery bonów i regulamin - od tej pory cisza - po kolejnych zapytaniach przesyłali tylko swój standartowy formularz. Po tygoniu kontakt przez czat konsultant pisze, że poprosi o przyspieszenie i wpisuje mnie na listę (na której jest więcej oosób) i lista wysłana jest do centarli w Dublinie. Dzisiaj kolejny kontakt konsultantka pisze że mają 28 dni na odpowiedź i 8 tygodni na przesłanie nowego vouchera. Wnioskuję że oni sami nie wiedzą co z tym i każdy pisze co innego.. A zopomniłem 23.08 mailem dostałem taką informację

Szanowny Kliencie!

Pragnę poinformować, że wszelkie zapytania dot. voucherów można zadać kontaktując się z odpowiednią infolinią Alior Banku pod numerem 0 703 303 023. Tylko oni mogą wystawić voucher.

Z poważaniem,
Agnieszka
Dział obsługi klienta Ryanair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3187 PostWysłany: 20 Wrz 2018 18:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Pierwszy raz piszę na zapytaniaklientow@ryanair.com w tej naszej sprawie. Otrzymałem od Ryanaira od razu automatyczny mail o następującej treści:
"Szanowny Kliencie!


Dziękujemy za wiadomość e-mail. Abyśmy mogli przekazać Twoje zapytanie do odpowiedniego działu w celu udzielenia jak najszybszej odpowiedzi, wybierz jedną z poniższych opcji:...."

Coś tam trzeba wybrać czy może zostawiamy jak wysłaliśmy i czekamy na odpowiedź mailową od polskiego Działu Klienta? Czy może trzeba pisać na chacie, bo mają zapchaną skrzynkę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3188 PostWysłany: 20 Wrz 2018 20:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3078
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
A to tak, przyszło najpierw. Po tym odezwałem sie na czacie gdzie musiałem tłumaczyć jak działa program a pani próbowała mi wmówić że voucher może być tylko na mnie.

A teraz ten email z już się zajmują sprawa, czyli ktoś te skrzynkę czyta.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
lukas63 uważa post za pomocny.
 
      
#3189 PostWysłany: 21 Wrz 2018 07:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Dostałam odpowiedź na reklamację od Aliora. A w nim dwa numery bonów!!! Jeden pokrywa się z tym przesłanym przez Ryanaira wcześniej. Drugi jest nowy.

Czyli zamiast jednego bonu na dwie osoby mam dwa bony, każdy na 1 osobę. Obydwa działają.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3190 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:12 

Czyli masz czego chciałaś czy Ci się należy i je wykorzystaj

Zapewne nie wiedzieć czemu tak tą sprawę wszystkim załatwią, choć dalej nie wiemy co miedzy Aliorem i Ryanair nie działa oraz co zamierzają na przyszłość ( sprzeczne działania kończące działanie kk i ogólnie programu lojalnościowego)
Tylko nie wiadomo czy tak jak ty po drugi trzeba będzie obowiązkowo pisać
Góra
 PM off  
      
#3191 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Nie.. Ja dostałam więcej. Bo pojedyncze bony odliczają wyższą kwotę. Ale traktuję to jako rekompensatę za wcześniejszy bałagan;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
#3192 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:15 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
Dostałaś to z e-maila ryanaira czy aliora?
Rozmawiałem przed chwilą z infolinią aliora , Mają wysłać wszystkim drugą turę voucherow , trzeba poczekać.


Ostatnio edytowany przez akot, 21 Wrz 2018 08:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3193 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Dostałam to od Aliora w wiadomościach bankowości elektronicznej. Bo tam składałam reklamację.
Poniżej treść

Szanowna Pani,

W odpowiedzi na Pani reklamację nr ........... dotyczącą programu
punktowego „Bonusowe Podróże”, kieruję niniejsze informacje.

Pragnę przekazać, że z
informacji uzyskanych od firmy Ryanair wynika, iż prawidłowe numery bonów zostały wysłane
przez ww. firmę. Informuję, że numery Pani bonów to
............................................
Za wydłużony czas oczekiwania na ich otrzymanie i wszelkie
niedogodności z tym związane, proszę przyjąć przeprosiny.

Wyrażam nadzieję, że powyższe
informacje okażą się dla Pani zadowalające.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
      
#3194 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:29 

elwirka napisał(a):
Nie.. Ja dostałam więcej. Bo pojedyncze bony odliczają wyższą kwotę. Ale traktuję to jako rekompensatę za wcześniejszy bałagan;-)

Ale co Cię to obchodzi, że oni mają bałagan i nie wiedzą jak działa program lojalnościowy

Ktoś to wziął "na klatę", zapewne Alior
Góra
 PM off
elwirka lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
      
#3195 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:34 

Rejestracja: 13 Sie 2018
Posty: 47
Loty: 70
Kilometry: 133 489
elwirka napisał(a):
Nie.. Ja dostałam więcej. Bo pojedyncze bony odliczają wyższą kwotę. Ale traktuję to jako rekompensatę za wcześniejszy bałagan;-)


A powinnaś dostać bon na 2 osoby za 6500 punktów?

Zawsze miałem bon na dwie osoby, który odliczał około 730 - 740 zł.

W przypadku bonu na jedną osobę przy kupnie biletu na jedną osobę odlicza całą kwotę biletu a przy dwóch osobach odlicza 50% (tak to przetestowałem, jak dostałem te błędne bony w sierpniu).

To teraz tak - jeśli dostałaś 2 bony, każdy na jedną osobę to jeśli będziesz robić rezerwację na 2 osoby to możesz wykorzystać oba bony? Czy tylko jeden i znowu obniży łączną cenę biletu o 50%?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3196 PostWysłany: 21 Wrz 2018 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4829
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
@elwirka
trzymaj sie dzielnie , teraz bedziesz miec "1000pytan do"
szlak przetarty - dzielnie sie spisalas wypije za Twoje zdrowie dzisiaj w saloniku KTW
i nadal "wisisz" mi dwie kawy :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3197 PostWysłany: 21 Wrz 2018 09:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
argentyna1981 napisał(a):
A powinnaś dostać bon na 2 osoby za 6500 punktów?

.................
To teraz tak - jeśli dostałaś 2 bony, każdy na jedną osobę to jeśli będziesz robić rezerwację na 2 osoby to możesz wykorzystać oba bony? Czy tylko jeden i znowu obniży łączną cenę biletu o 50%?


Tak. Powinnam dostać bon na 2 osoby za 6500 punktów.
Dostałam dwa bony pojedyncze.

Czyli kupuję bilety osobno.
Najpierw wykorzystuję jeden bon dla mnie. Odlicza całość.
Potem bon dla męża. Też odlicza całość.
Sprawdzałam na biletach za 550 zł od osoby.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3198 PostWysłany: 21 Wrz 2018 09:33 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
Problem rezerwacji 2 biletu dla dziecka jednak nie rozwiązany,bo pojedynczego biletu dla niego nie da się kupić. Kiedyś chodziła opcja z dorosłym i zmiana na chacie, ale teraz to nie wiem czy dalej funkcjonuje czy też żądają dopłaty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3199 PostWysłany: 21 Wrz 2018 09:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2188
Loty: 113
Kilometry: 202 765
srebrny
Pierwszy raz używam opcji reklamacji przez bankowość, napociłem się opisując całą sytuację klikam wyślij - a tutaj taki zonk.
Ja się pytam jaki to jest prawidłowy format?

Załączniki:
Przechwytywanie.JPG
Przechwytywanie.JPG [ 27.6 KiB | Obejrzany 717 razy ]
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3200 PostWysłany: 21 Wrz 2018 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
U mnie było tak ostatnio. Pewnie za dużo znaków albo kopiowales tekst reklamacji z Worda. Załączyłem reklamacje (skan) i wysłałem jako zalacznik
Góra
 Profil Relacje PM off
bonifacy uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group