Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3388 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 170  Następna
Autor Wiadomość
#2941 PostWysłany: 13 Sie 2018 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 565
srebrny
Już godzinę czekam na infolinii, żeby wyjaśnić tą sprawę, chyba mają dzisiaj młyn z tymi kartami :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2942 PostWysłany: 13 Sie 2018 13:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 888
Loty: 155
Kilometry: 334 851
srebrny
Nie szkoda wam czasu na infolinię? Złożenie reklamacji w bankowości elektronicznej trwa kilka minut, a efekt ten sam.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2943 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:17 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2191
Loty: 116
Kilometry: 93 385
srebrny
Czy powiadomienie o odpowiedzi na reklamację w bankowości internetowej przyjdzie mailem (albo nawet sama odpowiedź)? Bo nie wiem czy mam codziennie sprawdzać logując się tam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2944 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:18 

Rejestracja: 19 Mar 2018
Posty: 18
Odpowiedź powinna pojawić się w bankowości, ale jednocześnie powinieneś dostać SMS z informacją, że czeka na ciebie. Przynajmniej ja tak miałem, nie wiem, czy to standard.
Góra
 Profil Relacje PM off
vincenz lubi ten post.
 
      
#2945 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11642
HON fly4free
Nie wiem czy na pewno przez bankowość elektroniczną coś się załatwi, z tego co pamiętam kiedyś tam otrzymałem info, że brak możliwości weryfikacji i ładnie zapraszali do oddziału

Ja tam wczoraj napisałem pismo, podpisałem zrobiłem zdjęcie/zeskanowałem i wysłałem w tej formie na e-mail kontakt@alior.pl

Z tego co pamiętam jak w Raiff odpowiedź przychodzi na wskazany adres korespondencyjny

Jedno co wiemy, że na teraz nic nie wiemy i trzeba czekać
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2946 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2012
srebrny
Można składać elektronicznie przez ich system. Jest nawet do wyboru dział: reklamacja przy określeniu rodzaju tematu
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#2947 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11642
HON fly4free
Oby, dostaniecie odpowiedź to zobaczymy co można z podaniem w czym problem czy też z podanym nr. vouchera/ów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2948 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2012
srebrny
Sprawdziłem jeszcze regulamin najnowszy kart płatniczych w aliorze i jest dopuszczalna forma poprzez System Bankowości Elektronicznej. Jest jeszcze opcja w placówce, telefonicznie i listowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2949 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11642
HON fly4free
Ja nie zamierzam dyskutować, jedynie nakreśliłem jaką odpowiedź otrzymałem po elektronicznie przesłanej reklamacji, dlatego ja pismo podpisałem i po zeskanowaniu w takiej formie wysłałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2950 PostWysłany: 13 Sie 2018 19:22 

Rejestracja: 29 Lip 2018
Posty: 7
Z tą kartą to najprawdopodobniej decyzja ryanaira, ale dość niezrozumiała jak dla mnie. Dodatkowo nie mogą nawet zadbać, żeby uporządkować stronę i linki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2951 PostWysłany: 13 Sie 2018 19:48 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 316
niebieski
Ja dostałem sms z potwierdzeniem przyjęcia reklamacji ( dotyczącej nie wydania voucherów za I półrocze 2018). Jednocześnie wysłałem kolejną reklamacje po przesłaniu mi salda punktów na dzień dzisiejszy - na jednej karcie mam 3000 pkt na drugiej karcie 2200 pkt. niestety bank w bardzo chytry sposób uniemożliwił mi wyrobienie pełnego limitu w lipcu i sierpniu - karty są aktywne do końca sierpnia ale ze zmniejszonym limitem do 0zł. Bank przysłał mi informację o okresie wypowiedzenia 60 dni tylko co to za okres wypowiedzenia w którym produkt jest zablokowany i nie można z niego korzystać - to nie 60 dni okresu wypowiedzenia a 0 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2952 PostWysłany: 14 Sie 2018 12:37 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 28
elwirka napisał(a):
Nie szkoda wam czasu na infolinię? Złożenie reklamacji w bankowości elektronicznej trwa kilka minut, a efekt ten sam.


Niestety przez bankowośc elektroniczną mogą złożyc tylko osoby, które posiadaja konto w Aliorbank. Także musiałam odczekać swoje na infolinii, by móc taka reklamację złożyc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2953 PostWysłany: 14 Sie 2018 13:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 565
srebrny
Mam jedną transakcję z 31 lipca, rozliczoną 2 sierpnia. Wyciąg z kolei był generowany 1 sierpnia. Jak rozumiem punkty z tej transakcji będą widoczne dopiero w kolejnym wyciągu (liczy się data rozliczenia transakcji?!)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2954 PostWysłany: 14 Sie 2018 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 888
Loty: 155
Kilometry: 334 851
srebrny
tak
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2955 PostWysłany: 14 Sie 2018 13:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 565
srebrny
Ok czyli kartę mogę już oprawić w ramkę i czekać na voucher / vouchery.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2956 PostWysłany: 14 Sie 2018 13:27 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 232
Loty: 148
Kilometry: 212 696
Kasiamajka napisał(a):
elwirka napisał(a):
Nie szkoda wam czasu na infolinię? Złożenie reklamacji w bankowości elektronicznej trwa kilka minut, a efekt ten sam.


Niestety przez bankowośc elektroniczną mogą złożyc tylko osoby, które posiadaja konto w Aliorbank. Także musiałam odczekać swoje na infolinii, by móc taka reklamację złożyc.


Ja mam tylko kk Ryanair i udało mi się złożyć przez bankowość elektroniczną.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2957 PostWysłany: 14 Sie 2018 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 888
Loty: 155
Kilometry: 334 851
srebrny
Bo trzeba mieć dostęp do kanałów elektronicznych. A jaki produkt bankowy posiadasz, to nie ma znaczenia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2958 PostWysłany: 15 Sie 2018 11:14 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 232
Loty: 148
Kilometry: 212 696
A tak na marginesie: zauważyłem jeszcze jedną różnicę po zmianie BPH na Alior. Mianowicie rocznicę karty miałem w lipcu, a do tej pory nie pobrali mi opłaty rocznej 85 zł :twisted:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2959 PostWysłany: 15 Sie 2018 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Kwi 2017
Posty: 35
spokojnie pobiorą Ci 31 sierpnia / 1 września - tez tak myślałem że zapomnieli i jade na darmowym koniu ale nic z tego... karta "rocznice" ma wltym a pobrali 1 kwietnia


Ostatnio edytowany przez Roku, 15 Sie 2018 20:11, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2960 PostWysłany: 15 Sie 2018 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 326
Loty: 103
Kilometry: 222 991
niebieski
Trochę już minęło do przejęcia BPH prze Alior a ja takiej opłaty nie zauważyłem, a dość skrupulatnie prowadze swoje rachunki...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3388 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 170  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group