Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Lis 2018 17:09 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1445
niebieski
W niedzielę dokonałem transakcji trzech lotów tą linią, jeden z Dubaju i dwa wewnetrzne po Indiach. Płatność w USD i EUR z kart Aliora bezproblemowo. PNR dostałem zaraz po transakcji na sms-a. Rezerwacja została potwierdzona ,kasa pobrana prawidłowo, jednak do dzisiaj nie dostałem e-maila z numerem rezerwacji żadnego z tych lotów. Dostałem chwilę przed ,meila o weryfikacji karty jednej z tych trzech transakcji.
Chciałbym dowiedzić się od osób co kupowały bilety na ich stronie, czy to normalne takie celowe i ślamazarne działanie, aby po 2 dniach ktoś raczył wysłać po kolei wiadomość, że moja karta zostanie zweryfikowana i takie tam opisy. Jak już ,to kiedy przysyłają na meila potwierdzenie rezerwacji? i j czy odprawa jest u nich na lotnisku darmowa ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 27 Lis 2018 22:58 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 309
niebieski
W czerwcu 2018 kupowałem bilety dla 4 osób na trasie Delhi-Jaipur-Delhi płacąc kartą dolarową BZ WBK.
Nie pamiętam już na 100% ale chyba od razu dostałem potwierdzenie wraz z "Integrated Travel Document" w postaci Boarding Pass dla 4 osób x 2 strony o wymiarach 17 x 7 cm każdy Pass.
Na twoim miejscu skontaktował bym się z IndiGo, tym bardziej ,że weryfikacja dotyczy tylko jednej z trzech transakcji .
Nie zapomnij zabrać tych kart z sobą na lotnisko!!!
Ja niestety, mimo ,że zapisałem to dużymi literami w swoim programie wyprawy zapomniałem ją zabrać.Gdybym miał choć jej zdjęcie!
Na nic się zdały prośby,musiałem zapłacić tę sama cenę, za te same miejsca ale gotówką. Po kilku dniach dostałem zwrot pieniędzy na kartę za poprzedni zakup.
Za odprawę na lotnisku nic nie płaciłem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 28 Lis 2018 07:44 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1445
niebieski
Chwilę temu dotarł e-meil o weryfikacji karty dotyczący następnego lotu,w tym przypadku tego pierwszego z DXB do BOM formułka ta sama. Ciekawe ile dni to potrwa takie cykanie. Niestety nic innego nie dostałem na pocztę dotyczącego planu podróży.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 10 Cze 2019 18:41 

Rejestracja: 23 Kwi 2019
Posty: 22
Loty: 110
Kilometry: 92 621
Rysiek napisał(a):
Nie zapomnij zabrać tych kart z sobą na lotnisko!!!
Ja niestety, mimo ,że zapisałem to dużymi literami w swoim programie wyprawy zapomniałem ją zabrać.Gdybym miał choć jej zdjęcie!

Dokladnie. Wystarczy kopia:

Źródło:
Cytuj:
Do I need to carry a copy of my credit/ debit card or the original copy on the date of travel?

Yes, passengers should carry their card at the time of check-in for verification purpose. In case, they have used someone else’s card to book ticket than we recommend our passengers to carry the copy of the credit/ debit card. Alternatively, in the absence of original card or card copy passenger may carry the statement of the card reflecting the transaction done for said IndiGo reservations.

Passengers may be denied boarding in case the card verification process is not complete.

Customers who have used cards issued out of Indian Boundaries must carry the card or a photo copy of the card at the time of Check-in. Customers who have used such cards for making a Booking may receive a verification call. If the transaction remains unverified, the amount will be refunded and an email notification will be sent to make the payment towards such Booking through the prescribed alternate modes within the stipulated time, failing which the reservation may be cancelled. We strongly recommend that the Customers check the status of their Booking on the Website before travel.


Mi sprawdzali 2 razy, przy czym zawsze miałem przy sobie kartę, której używałem do rezerwacji (raz via GotoGate, raz bezpośrednio na stronie Indigo.


Warto zainstalować aplikację IndiGo i korzystać z niej nawet w trybie gość. Ułatwia wejścia na lotniska, wydruk rezerwacji (~50 INR :) ) nie jest wtedy wymagany.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group