Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Lut 2015 23:01 

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 19
Witam,

z przyczyn "życiowych" nie mogę skorzystać z lotów Waw-Goi Jet Airways kupionych przez pośrednika Airtickets24.
Pogodziłam się już z tym że max na co mogę liczyć to zwrot podatków.
Jednak w 9 lutego otrzymałam informację z której wynika że jeden z segmentów podróży: lot 9W - 2017 został odwołany i zamiast niego mamy lecieć Flight 9W - 427 który leci 10 minut później. Poniżej tabelka z zestawieniem mojego połączenia.


Image


Moje pytanie jest takie: czy fakt odwołania lotu 9W - 2017 (którym miałam oryginalnie lecieć) jest wystarczająca podstawą do odzyskania pełnej kwoty za bilet w przypadku odrzucenia propozycji zmiany na 9W - 427?

Z góry dziękuję za pomoc.
Beata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 15 Lut 2015 23:03 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 69
Loty: 11
Kilometry: 36 075
tak, pełnego zwrotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 17 Lut 2015 19:06 

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 19
Dzieki za odpowiedź
noaxik_pl napisał(a):
tak, pełnego zwrotu.


Czy mógłbyś wskazać jakieś paragrafy które potwierdzają taką możliwość?

Dzisiaj przyszła w końcu odpowiedź z Airtickets24:
Cytuj:
We would like to inform you that in case of cancellation your e-ticket fare is non-refundable. The refundable amount is 708,72 PLN for all passengers (2 adults and 1 child). We contacted with airline and does not allow full refund because the change of your flight is only some minutes.

The amount of 708,72 PLN will be reimbursed within a maximum of 30 working days after the airline's authorization. For any change or cancellation our agency charges 188.52 PLN .


Różnica czasu pomiędzy skasowanym 9W - 2017, a 9W - 427 na który nas przerzucono, to rzeczywiście tylko 10 minut ale chyba istotniejszy jest sam fakt zmiany lotu?

Pozdrawiam,
Beata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 17 Lut 2015 19:12 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
Nie masz zadnych praw w zwiazku z zaistniala zmiana.

noaxik_pl napisał(a):
tak, pełnego zwrotu.

Glupot nie pisz i sie nie osmieszaj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 17 Lut 2015 20:55 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 69
Loty: 11
Kilometry: 36 075
http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=586

str. 13/14 raportu UOKiK... oczywiscie różnie jest z respektowaniem praw pasażera...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 17 Lut 2015 21:11 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
Nie wiem co wkleiles.
W tym przypadku nie ma miejsca na interpretacje i juz nie mieszaj w glowie pytajacemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Lut 2015 21:27 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 69
Loty: 11
Kilometry: 36 075
przepraszam, ale nie rozumiem Twojej zaciekliwości... klient zawarł umowę na dokładny termin i lot (termin należy do essentialia negotii zawieranej umowy przewozu), a nie za przeproszeniem na przejazd autobusem...

Nieznajomość swoich praw powoduje, że żyjemy w ciemnogrodzie i dajemy sobie wciskać wszystko to, co powie konsultant z Grecji lub Indii lub jeszcze jakiegoś innego egzotycznego kraju:] Bilet wystawiony jest jak sądzę z podróżą rozpoczynającą się w PL, w przypadku nieuznania roszczenia przez OTA jest zatem dostępny nasz regulator rynku w postaci Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz oczywiście nasz bespośredni obrońca UOKiK.

Nie chcę wdawać się w dalszą dyskusję, brońmy się i znajmy nasze prawa. Nie będzie łatwo, jak zwykle.

Pzdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 18 Lut 2015 20:21 

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 19
Dziękuję za Wasze odpowiedzi.
Doradźcie mi tylko jeszcze jaka zmiana musiałaby nastąpić (po stronie przewoźnika), abym ewentualnie miała szansę odzyskać pieniądze.
Dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Lut 2015 00:55 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 704
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
poczytaj o tym w regulaminie linii lotniczej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group