Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 06 Wrz 2017 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Oprócz tego: JAL, S7 i Malaysia.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#62 PostWysłany: 06 Wrz 2017 20:31 

Rejestracja: 06 Lis 2013
Posty: 204
niebieski
a który z nich ma największy sens?

mam 2 loty międzykontynentalne w 2018 roku (1 iberia i 1 emirates)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 06 Wrz 2017 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
A znasz klasy rezerwacyjne? Jeśli tak, sprawdź na kalkulatorze wheretocredit.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 06 Wrz 2017 21:03 

Rejestracja: 06 Lis 2013
Posty: 204
niebieski
Klasy rezerwacyjne są najniższe możliwe czyli w Iberii (O) 2332 mil , a w Emirates 2000 mil wychodzi (po 1000 statusowe i zwykłe).

Bardziej mi chodzi o benefity jakie mogę uzyskać zostając w Europie np korzystając później z lotów po Europie.

Czyli w jakim przewoźniku z ww. uzyskam najszybciej np status silver.

PS. W obu przypadkach zamiast wartości procentowych (np. 25%) podaje mi "zone based". Co to oznacza?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 17 Wrz 2017 20:21 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 143
Loty: 51
Kilometry: 109 338
niebieski
Witam przy okazji pierwszego post a tutaj :)

Mam pytanie dotyczące wyboru programu do zbierania mil jako, że szykuje mi się kilka lotów tradycyjnymi linniami, więc do rzeczy:

2 loty pll lot- krajowki, ekonomiczna, taryfa chyba O (tu mi się wydaje, że 0 mil wszędzie?),
Air China RT waw-bkk z przesiadką w Pekinie, ekonomiczna, nie wiem jaka taryfa
2 loty krajowe thai airways, ekonomiczna, nie wiem jaka taryfa.

Ogólnie nie latam często tradycyjnymi linniami, nie celuje w golda czy inny wysoki status.

Co będzie dla mnie najlepsze Miles&More? Coś innego?

Btw. Bilety mam już kupione, ale wydaje mi sie, że będę mógł je dodać do programu gdzie dołączę? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 17 Wrz 2017 20:48 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 389
niebieski
Oczywiście mile będziesz mógł dostać, tylko upewnij się że konto w odpowiednim programie będziesz miał założone przed odbyciem lotu.

Przy tak małej ilości lotów i braku szczegółów (kl. rezerwacyjne twoich lotów CA i TG), ciężko o dobrą poradę - ale na początek proponuję Miles and More (dostaniesz po 125 mil / segment w O kl. LO na krajówkach, a za inne - nie wiadomo).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 17 Wrz 2017 21:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2016
Posty: 307
muz napisał(a):
Witam przy okazji pierwszego post a tutaj :)

Mam pytanie dotyczące wyboru programu do zbierania mil jako, że szykuje mi się kilka lotów tradycyjnymi linniami, więc do rzeczy:

2 loty pll lot- krajowki, ekonomiczna, taryfa chyba O (tu mi się wydaje, że 0 mil wszędzie?),
Air China RT waw-bkk z przesiadką w Pekinie, ekonomiczna, nie wiem jaka taryfa
2 loty krajowe thai airways, ekonomiczna, nie wiem jaka taryfa.

Ogólnie nie latam często tradycyjnymi linniami, nie celuje w golda czy inny wysoki status.

Co będzie dla mnie najlepsze Miles&More? Coś innego?

Btw. Bilety mam już kupione, ale wydaje mi sie, że będę mógł je dodać do programu gdzie dołączę? :D
Trzeba było najpierw zobaczyć wymagania na golda (szczególnie w m&m) zanim zaczniesz liczyć mile z wyżej wymienionych lotów bo to jest kropelka w porównaniu z tym co musiałbyś zdobyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 17 Wrz 2017 21:31 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 143
Loty: 51
Kilometry: 109 338
niebieski
Nie wiem czy to.w 100% miarodajne, ale Matrix pokazuje, że Thai oba odcinki w K, Air China tam nie wiem, powrót S.

Swoją drogą, czy jeżeli na stronie posrednika nie ma o tym info (gotogate) to da się to gdzieś sprawdzić?

@kubasmen nie mam ambicji brnąć do golda, przy okazji tych lotów chce zacząć zbierać mile bez spiny, może kiedyś na coś uzbieram ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 19 Wrz 2017 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 496
Loty: 332
Kilometry: 605 239
niebieski
Hej,
Mam kupiony lot, 4 odcinki na jednym bilecie, z czego 1szy odcinek wykonywany przez linie z One World (AY), a nastepne przez Singapore Airlines i SAS. Jakoze preferencyjnie zbieram punkty w programie Finnaira, caly bilet jest teraz skojarzony z numerem z Finnair plusa. Czy moge po wszystkim dostac punkty za finerowy lot na ichnia karte a punkty za reszte na karte ze Star Alliance?
_________________
http://www.liswplecaku.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 19 Wrz 2017 15:12 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
Możesz - w checkin na konkretny lot poproś o wpisanie numeru karty FFP , bo przy odprawie Finair nie będzie takiej możliwości.

Ostatecznie jeśli nie zmienisz nic to powinno dać się naliczyć po przelocie, ale bezpieczniej jednak zmienić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 21 Wrz 2017 16:10 

Rejestracja: 17 Sty 2016
Posty: 135
niebieski
Muszę gdzieś wrzucić mile za jeden lot AA i 4 loty Air Berlin, dlatego szukam programu, gdzie albo jest długi okres wygasania mil, albo w ogóle nie wygasają, bo raczej często latanie One World mi się nie zdarza. Mam Senatora w M&M, więc fajnie by było to połączyć jeszcze z jakimś status match do One World, bo nigdzie nie mam żadnego statusu.
Podobną sytuację mam ze Sky Team, dosłownie 5 lotów wrzuconych do FlyingBlue, ale szukam miejsca, gdzie mi by dali jakiś status match.
Niestety challenge odpadają, bo na razie nie mam kupionych żadnych prywatnych lotów, a służbowo nigdy nie wiem co, kiedy i czym.
Jakieś pomysły?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 24 Wrz 2017 21:08 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 143
Loty: 51
Kilometry: 109 338
niebieski
Jeżeli chodzi o wyrównanie statusów to tutaj trochę o tym piszą http://www.pasazer.com/mobi/news/29687/ ... atusu.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 17 Paź 2017 23:18 

Rejestracja: 15 Paź 2011
Posty: 518
niebieski
Mareckipl napisał(a):
shakal napisał(a):
AB (...) zaraz wyleca z One world


Jakieś szczegóły?
Tak jak pisałem


airberlin will cease participating in the oneworld alliance with effect from the close of business on 27 October 2017, following the filing by Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG’s (“airberlin”) for the opening of insolvency proceedings over its assets.

airberlin’s affiliate NIKI – which joined oneworld alongside airberlin in March 2012 – will no longer fly as part of oneworld at the same time.



Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
_________________
Nikt nie wierzy w kapitał ludzki bardziej niż handlarze żywym towarem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 26 Paź 2017 13:03 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 143
Loty: 51
Kilometry: 109 338
niebieski
Powracam do tematu bo w końcu się spiąłem i ustaliłem taryfy.
Mam tak:
2x krajówki Lot w "O"
2x krajówka Thai Airways w "W"
WAW-PEK-BKK RT Air China w "L"

Przeglądałem te loty tutaj: http://www.wheretocredit.com/calculator ale nie wiem czy to jest miarodajna strona?
Teoretycznie milowo najlepiej wychodzi w programach AV, AI, TP, ale nie wiem czy jest w ogóle sens się w to pakować. Avianca odpada bo do Kolumbii się nie wybieram, ale nie wiem co z Tap'em i Air India. Tam bym w sumie dostał więcej mil, ale jakbym chciał je spalić kiedyś na bilety, to nie wiem czy nie lepiej wyjdzie wziąć mniej i ciułać w m&m.

Za wszelkie sugestie, opinie z góry dzięki :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 25 Paź 2018 21:07 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 114
Loty: 44
Kilometry: 147 937
Witajcie,
jak większość tutaj piszących mając przed sobą kilka dalekich lotów postanowiłem zacząć zbierać mile? i już zaczęły się schody. Mam takie pytanie:) Przykładowo jeśli bilet teoretycznie jest linią X, ale na bilecie jest, że obsługiwany przez Y to jak liczą się te mile? Jeśli bilet w całości jest wystawiony przez jedną linię, ale obsługiwany przez różnych przewożników to wpisuje jako operatora linię na którą jest wystawiony bilet czy każdy odcinek tą konkretną linią obsługującą ten odcinek? Będę wdzięczny za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 25 Paź 2018 22:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
Zależy od sojuszu, w Star Alliance ważne jest kto wykonuje lot. Jeśli lot jest zarezerwowany pod numerem code share nie ma to znaczenia. Trudnością może być ustalenie faktycznej klasy rezerwacji jeśli bilet jest wystawiony przez jedną linie a lot wykonywany przez inną linie, bo tabele jakiej klasie rezerwacyjnej w danej linii odpowiada klasa na bilecie nie są publikowane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 26 Paź 2018 12:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
SPLDER napisał(a):
Zależy od sojuszu, w Star Alliance ważne jest kto wykonuje lot. Jeśli lot jest zarezerwowany pod numerem code share nie ma to znaczenia.

Napisałeś to w taki sposób jakby fakt, że dany lot jest code share nie miał znaczenia, a właśnie przy zbieraniu mil i odcinków zazwyczaj znaczenie ma.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 26 Paź 2018 13:28 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
Akurat w Star Alliance nie ma, ważne kto wykonuje lot . Jeśli kupisz lot POZ-WAW Aerofłotu SU3722, operowany przez LOT i zarezerwujesz go pod numerem Aerofłotu to mile będą naliczone standardowo jak za LO3942.
Nie dotyczy to co prawda przypadków wet lease, ale już nie chcę komplikować (czyli np Nordica dla LOT).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 26 Paź 2018 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Mile tak. Ale odcinki już niekonieczne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 13 Sty 2019 21:58 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6220
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Za najblizsza podroz wedlug Where to Credit moge dostac :
15 tys w Malaysia airlines
12200 w Cathay
10 tys w Finnair
po 8 tys w Qatar i Alaska Airlines.
Czy taka ilość jest warta zachodu i zakladania nowych programow lojalnosciowych ? biorac pod uwage,ze nie planuje juz w tym roku latac ?
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group