Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Sie 2020 11:26 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 6
Witam,

Mam wielki problem z liniami aeroflot. Z wiadomej przyczyny moje loty z Paryża do Tokyo zostaly anulowane, zaproponowano rozwiazanie vouchera ( nie dalo sie odzyskac pieniedzy). Zgodizliśmy się i wygenerowaliśmy vouchery, kady na nazwisko na bilecie. Dodatkowo trzeba do takiego vouchera miec kod aktywacyny, ktory mial przyjsc na telefon. Otrymalismy 2 vouchery na maila i tylko jeden kod aktywacyjny jako sms. Dzwonilismy juz z 10 razy i za kazdym razem ta sama procedura zbierania danych i obietnica, ze kod przyjdzie do 10h/20h ostanio do 3 dni. Zmienialismy juz tez numer telefonu w requescie i tez dowiadywalem sie czy nie mam zablokowanych jakichs numerow w taryfie. Nic nie dziala i nie mam pojecia jak mam uzyc tego vouchera bez idiotycznego kodu. Czy ktos mial jakies podobne doswiadczenia, albo wie co jeszcze mozna zrobic?

Prosze o porade i pozdrawiam,
Wojtek


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 29 Sie 2022 23:59, edytowano w sumie 1 raz
Zmiana tytułu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#2 PostWysłany: 15 Sie 2020 11:29 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Napisać maila?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 15 Sie 2020 11:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
darmowa porada
cza dzwonić do skutku
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 22 Maj 2021 05:44 

Rejestracja: 26 Mar 2021
Posty: 40
Loty: 55
Kilometry: 118 221
w Marcu 2020 Aerloft powiedzial mi, ze zwroca mi pieniadze za loty do Hanoi w przeciagu 2 miesiecy. Trzeba do nich dzwonic i ich jeszcze nagrywac poniewaz potem sie tego wypierali i powiedzieli, ze moge otrzymac jedynie voucher :D
_________________
Przepraszam za brak polskich znaków.
Wybierasz się do Szwecji? Masz pytania? Chętnie pomogę!
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 27 Lut 2022 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 300
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Kupiłem bilety Berlin - Irkuck RT w terminie 28.02-12.03 (Aerofłot) przez OTA (supersavertravel.se) kilka miesięcy temu.

W związku z zamknięciem Rosji dla obywateli Polski przez Covid tydzień temu bezpośrednio przez infolinię Aerofłot (modyfikacja przez OTA wiązałaby się z dodatkowymi opłatami) rozpocząłem proces modyfikacji lotów - czerwcowy termin i zmiana na OJ Berlin - Nowosybirsk, Irkuck - Berlin. Udało mi się to zmienić (z koniecznością dopłaty różnicy w cenie biletów), jednak kobieta na infolinii poinformowała mnie, że ze względu na brak wprowadzonych danych pasażerów (daty urodzenia i dane paszportowe) nie może wysłać mi linku do wykonania płatności za różnicę w cenie biletów.

W międzyczasie sytuacja na wschodzie bardzo mocno się zmieniła, dlatego też mimo wprowadzania brakujących danych na stronie Aerofłotu nie kontaktowałem się już z infolinią w celu przesłania mi linku do płatności.

W chwili obecnej w zarządzaniu rezerwacją na stronie OTA widzę niezmieniony termin i kierunki. Dostałem również maila o nadchodzącym locie.
Załącznik:
Komentarz do pliku: Zarządzanie rezerwacją na stronie OTA
aeroflot5.png
aeroflot5.png [ 36.38 KiB | Obejrzany 5434 razy ]

Na stronie Aerofłotu moja rezerwacja jest mocno pomieszana - pod przyciskiem Itinerary Receipt mogę wygenerować plik PDF, w którym jest informacja o lotach sprzed zmian. Przycisk Check in for the flight jest nieaktywny (być może przez to, że lot z Berlina do Moskwy 28.02 został skasowany z systemu Aerofłotu przez obecną sytuację).
Załącznik:
Komentarz do pliku: Zarządzanie rezerwacją na stronie Aerofłotu
aeroflot1.png
aeroflot1.png [ 24.2 KiB | Obejrzany 5434 razy ]

W sekcji Flight Details mam listę zmienionych lotów z komunikatem:
Cytuj:
Important! Your booking has been changed, but the tickets have not been reissued. Please call our Contact Centre.

W sekcji Passenger Details są informacje zarówno o lotach sprzed zmian jak i po zmianach.
Załącznik:
Komentarz do pliku: Passenger Details
aeroflot3.png
aeroflot3.png [ 26.02 KiB | Obejrzany 5434 razy ]

W tej sekcji jest również numer e-tix z linkiem prowadzącym do strony zatytuowanej E-ticket itinerary receipt, gdzie są informacje o lotach sprzed zmian
Załącznik:
Komentarz do pliku: Itinerary Receipt
aeroflot4.png
aeroflot4.png [ 110.88 KiB | Obejrzany 5434 razy ]


Podsumowując: czy widzicie jakiekolwiek możliwości ubiegania się o zwrot za bilety? Nowe bilety nie zostały wystawione (nawet mam taki komunikat w zarządzaniu rezerwacją na stronie Aerofłot) więc w moim rozumieniu skasowanie jutrzejszego lotu Berlin - Moskwa uprawnia mnie do starania się o zwrot (przez OTA lub chargeback Revolut).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 28 Lut 2022 00:07 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3045
złoty
Uwazam,że Twoje rozumowanie jest w 100% słuszne w obecnych okolicznościach -> uderzyłbym do OTA, niestety ta grupa skasuje Cię za przeprocesowanie zwrotu (chyba,że kupiłeś ubezpieczenie) o ile się nie mylę około 400SEK.

PS Można się spodziewać, że będą problemy bo mogą nie odzyskać kasy od ruskich. Wtedy chargeback ...
Góra
 Profil Relacje PM off
Kadet lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#7 PostWysłany: 28 Lut 2022 00:56 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Złóż wniosek w OTA o zwrot (tak żebyś miał mailowe potwierdzenie). Jak minie 30 dni to zwróć się do Revolut po chargeback.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kadet lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#8 PostWysłany: 28 Lut 2022 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 300
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
jasiub napisał(a):
uderzyłbym do OTA, niestety ta grupa skasuje Cię za przeprocesowanie zwrotu (chyba,że kupiłeś ubezpieczenie) o ile się nie mylę około 400SEK.

Jestem świadomy tej opłaty, jednak przy ewentualnym zwrocie za 7 biletów taka kwota to praktycznie nic.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group