Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 26 Lis 2016 00:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2011
Posty: 78
Ja chciałbym nieco z innej beczki podzielić się swoim doświadczeniem ze zwrotem biletu Minipris. Kupowałem niedawno na trasie Trondheim - Bodo (choć to chyba bez znaczenia) i na końcu zorientowałem się, że kupiłem na zupełnie inny dzień niż chciałem. No cóż, 249 NOK nie fortuna, ale stracić za frajer głupio. Kupiłem więc ponownie bilet na prawidłowy dzień.

Widziałem oczywiście, że Minipris jest bezzwrotny, więc właściwie pogodziłem się ze stratą. Jednak na zasadzie, że nie mam nic do stracenia, nasmarowałem maila po angielsku na hjelp@nsb.no z uprzejmą prośbą o zwrot. Załączyłem też rezerwację lotniczą oraz prawidłowe bilety, aby się uwiarygodnić.
Po 16 dniach otrzymałem odpowiedź:

" You can cancel your ticket within 4 hours after purchase online; this qualifies for a full refund. "

A po kilku kolejnych - faktycznie przyszedł zwrot na kartę płatniczą.

Tak więc gdyby komuś przydarzyło się to, co mi, to głowa do góry!
_________________
Lądy i morza przemierzam - https://paranoix.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Loty na Kubę w dobrej cenie: Hawana z dużym bagażem z Krakowa od 2471 PLN Loty na Kubę w dobrej cenie: Hawana z dużym bagażem z Krakowa od 2471 PLN
#42 PostWysłany: 02 Lut 2017 18:36 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 175
Dodam, że w przypadku odwołania pociągów z powodów atmosferycznych, można przebókować bilet minipris na kolejny pociąg - robią to od ręki w punktach NSB. Niby logiczne, ale warto wiedzieć :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 19 Lut 2017 22:53 

Rejestracja: 19 Lut 2017
Posty: 2
Witam. Odświeżając temat proszę o pomoc. Zamówiłam bilet jednocześnie zakładając przy tym kobto. Po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się nie mogę go pobrać. W kółeczku napis Inactive. Gdy wpisuję kod pojawia się komunikat, że nie mogę pobrać biletu bo został już wydany i jednocześnie błąd serwera. O co chodzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 20 Lut 2017 02:20 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 483
niebieski
aplikacja NSB jest delikatnie mowiac troche niedopracowana ;) mialem podobna sytuacje - kombinowalem z aplikacja bilety kupujac z kompa - konto mialem wczesniej zalozone bo swego czasu mieszkalem w norwegii i jezdzilem pociagami. sytuacja bodajze z 2013 roku (byc moze teraz jest lepiej) - bilet raz pobrany aplikacja i na przyklad po zawieszeniu sie aplikacji i jej zresetowaniu czy tez resecie smartfona po prostu znika i jest "niepobieralny" po raz drugi jak rowniez staje sie "niedrukowalny". ja wtedy sobie poradzilem - wydrukowalem bilet na stacji ale koles (znajomy, bo to mala stacja byla - Finse) musial dzwonic telefonem aby "cofneli" ten bilet do ponownej mozliwosci wydrukowania. dalem sobie spokoj z appka po jej jednokrotnym uzyciu i tyle, ale jak mowie to bylo dobre cztery lata temu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 20 Lut 2017 07:41 

Rejestracja: 19 Lut 2017
Posty: 2
To co ja mogę w tej sytuacji zrobić? Chciałabym mieć ten bilet wcześniej dla świętego spokoju, psychicznego komfortu, że nicniespodxziewanego w związku z podróżą pociągiem się nie przydarzy ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:33 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 175
@‌dominikaos‌
Napisz na czacie do NSB :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 11 Maj 2017 20:41 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 7
Mam pytanie co do opcji biletów PDF.
Wybrałem taką opcję przy kupnie ale na swoim koncie NSB nie widzę żadnych biletów do wydrukowania, są tam tylko potwierdzenia zakupu.
Gdzie mogę znaleźć te PDF'y?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group