Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 23 Sie 2016 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2011
Posty: 591
Loty: 80
Kilometry: 171 925
niebieski
Przed wyborem miejsca gdzie chcesz zatankować możesz sprawdzić ceny na www.gasbuddy.com
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#22 PostWysłany: 23 Sie 2016 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2013
Posty: 181
Tak informacyjnie, na stacji Chevron dowiedziałem się, że nie akceptują kart VISA z Europy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 23 Sie 2016 15:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
blasto napisał(a):
jeśli wiesz dokładnie za ile chcesz zatankować, to idziesz z kk i robisz przedpłatę na tę kwotę, bez bawienia się z gotówką


A przy placeniu mozesz sie zapytac od razu czy nadplata sama wraca na karte czy trzeba wrocic sie do sprzedawcy.

joaszka napisał(a):
Acha czyli normalnie są stacje benzynowe z obsługą. Nie ma tak że nikogo nie ma

Jesli nie bedziesz probowala tankowac w nocy, bez obslugi, to bedzie ok. Ja mialam taki problem z tankowaniem na Alasce. Wiekszosc stacji byla bezobslugowa w nocy i musialam szukac takiej z obsluga 24h.

Faktycznie na niektorych stacjach trzeba podniesc "dzyndzel" do gory, jest to napisane i narysowane na dystrybutorze. Mialam z tym problem w Miami. Kolega mi mowil, zeby nie tankowac przy samym lotnisku w Miami, bo podobno ceny sa duzo wyzsze, nie sprawdzalam.

Ja placilam na wszystkich stacjach Visa credit z Europy i nie mialam problemu.

A jak juz piszemy o jezdzeniu po USA, to taki tip: mozna skrecac na czerwonym w prawo, chyba ze jest informacja o zakazie. Czasami mozna skrecac na czerwonym z jednego pasa, a drugi musi czekac na zielone. Duzo czytania znakow :-)
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 23 Sie 2016 15:14 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
boots napisał(a):
Wszędzie, gdzie tylko chciałem płacić kk, nie miałem problemów z ich akceptacją.


Jeśli pójdziesz do kasy to nie będzie problemu, jeśli będziesz chciał zapłacić kartą przy dystrybutorze to może być różnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 19 Lis 2016 15:17 

Rejestracja: 16 Maj 2011
Posty: 106
Loty: 6
Kilometry: 6 608
jesli karta przy dystrybutorze nie dziala badz pyta Cie o kod pocztowy (US, ktorego przewaznie czlwoiek nie mieszkajacyt w US nei ma) to i tak nie ma problemu.
idziesz do kasy, mowisz za ile chcesz zalac i placisz - tu mozesz placic juz kredytowa karta, na chip rowniez jak i gotowka.
Czasem na stacjach jest taniej placic gotowka niz karta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 19 Lis 2016 15:31 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 218
Loty: 180
Kilometry: 424 089
niebieski
Ja też zostałem na stacji w Miami zapytany przez dystrybutor o podanie kodu pocztowego. W całej okolicy wpisanej
kombinacji z popularnego serialu o dzieciakach z Beverly Hills, czyli 90 210 odblokowywało tankowanie :-P
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 19 Lis 2016 15:56 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 93
Loty: 7
Kilometry: 18 893
dawidowo1 napisał(a):
jesli karta przy dystrybutorze nie dziala badz pyta Cie o kod pocztowy (US, ktorego przewaznie czlwoiek nie mieszkajacyt w US nei ma) to i tak nie ma problemu.
idziesz do kasy, mowisz za ile chcesz zalac i placisz - tu mozesz placic juz kredytowa karta, na chip rowniez jak i gotowka.
Czasem na stacjach jest taniej placic gotowka niz karta.


jeśli chodzi o kod pocztowy,wystarczy byle jaki paragon w portfelu( ja miałem z Maca w New york) , na którym znajduje się kod pocztowy , wbijałem go od New York po Key West i zawsze działało z kartą USD z Aliora
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 20 Lis 2016 14:46 

Rejestracja: 16 Maj 2011
Posty: 106
Loty: 6
Kilometry: 6 608
pewnie ze mozna :) wszystko mozna :)
mimo wszystko moim zdaniem najlatiwej jest tankowac po uiszczeniu oplaty orzy kasie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 20 Lis 2016 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1190
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
lepiej w kasie zaplacic, w wielu stanach dystrybutor pyta o kod pocztowy zeby nie tankowali kradzionymi kartami
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 20 Lis 2016 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Warto jeszcze dodać ze nawet na dużej stacji bywa tylko jeden pracownik, do którego stoi długa kolejka ludzi wiec akurat bezobsługowe tankowanie jest sporo wygodniejsze. Ale często/zazwyczaj są problemy z karta - bo trzeba kod podać (odruchowo wpisuje się pin kod a to nie to), bo po prostu nie jest obsługiwana. W przypadku wynajmowanego auta, jeśli mamy w planie tankować tylko przed oddaniem, przed samym wylotem - warto sprawdzić rzecz oczywistą wcześniej - czy umiemy otworzyć korek. Miałem dwa razy przygodę ze jadąc na lotnisko nagle utknąłem na stacji i nie mogłem otworzyć korka. Raz była urwana sprężyna i musiałem klapkę wyważać. Innym razem coś było z centralnym i dopiero po kilkukrotnym otworzeniu odblokowywało rownież korek paliwa. Przy czym to akurat niekoniecznie ma związek z faktem tankowania w USA.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 17 Sie 2017 22:40 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 72
A jak to jest z tankowaniem paliwa jesli chodzi o oktany które powinno/najlepiej tankować 87 , 89 czy 93. Samochód z wypożyczalni wiec rocznikowo nowy 2016 - 2017 rok.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 17 Sie 2017 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Paź 2012
Posty: 240
Lejesz najtańsze. Przy mniejszej ilości oktanów głośniej jest spalane paliwo, ale to nie przeszkadza w jeździe.
Góra
 Profil Relacje PM off
wawaking lubi ten post.
wawaking uważa post za pomocny.
 
      
#33 PostWysłany: 18 Sie 2017 23:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Jeśli chodzi o Florydę to racja - lej faktycznie najtańsze a więc 87 octanów. Jednak np. w takim Utah (może przeczyta to ktoś kto wybiera się w inne rejony USA) najtańsze paliwo regular ma 85 octanów a większość producentów nowych samochodów nie zaleca stosowania takiego paliwa (wystarczy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu). Sam zagapiłem się tankując pełny bak 85-ką w wypożyczonym Fordzie co skończyło się zapaleniem pomarańczowej kontrolki awarii systemu w układzie sterowania silnika i przełączaniem w tryb awaryjny (aczkolwiek mogła to być również wina słabej jakości samego paliwa).
Góra
 Profil Relacje PM off
wawaking lubi ten post.
wawaking uważa post za pomocny.
 
      
#34 PostWysłany: 19 Sie 2017 08:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Pamiętajcie też, że normy oktanowe w USA są inaczej wyliczane niż w Europie i tak naprawdę amerykańska 87-ka odpowiada europejskiej 95-ce.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
wawaking lubi ten post.
wawaking uważa post za pomocny.
 
      
#35 PostWysłany: 19 Sie 2017 11:10 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 72
Czyli w całych stanach od 87 w górę i będzie ok? Wlasnie wyczytalem ze przy 85 oktanach może być to też po prostu nie oplacalne bo poprostu spali więcej i to co zaoszczedzimy przy dystrybutorze pójdzie w trasie.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 19 Sie 2017 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Tak, 87-ka będzie ok :)
Góra
 Profil Relacje PM off
wawaking lubi ten post.
wawaking uważa post za pomocny.
 
      
#37 PostWysłany: 20 Sie 2017 08:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
monroe napisał(a):
Sam zagapiłem się tankując pełny bak 85-ką w wypożyczonym Fordzie co skończyło się zapaleniem pomarańczowej kontrolki awarii systemu w układzie sterowania silnika i przełączaniem w tryb awaryjny (aczkolwiek mogła to być również wina słabej jakości samego paliwa).


Tak z ciekawości, to co wtedy zrobiłeś? Zgłaszałeś usterkę w wypożyczalni czy wypaliłeś trochę paliwa i dolałeś po prostu lepszej benzyny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 20 Sie 2017 13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Dolanie 89-ki czy nawet 91-ki niestety niczego nie zmieniło. Powiadomiłem wypożyczalnię (Alamo), stwierdzili, że jeśli świeci się pomarańczowa a nie czerwona kontrolka (oznaczająca awarię silnika) to można jeździć (co jest zgodne z prawdą). Przy zdawaniu auta powiedziałem o tym jeszcze osobie odbierającej i tyle ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
kontrol uważa post za pomocny.
 
      
#39 PostWysłany: 14 Wrz 2017 02:53 

Rejestracja: 25 Maj 2016
Posty: 53
krasnal napisał(a):
Pamiętajcie też, że normy oktanowe w USA są inaczej wyliczane niż w Europie i tak naprawdę amerykańska 87-ka odpowiada europejskiej 95-ce.

Niezupełnie - 87 w USA to polskie 91-92. Amerykańskie 90 to 95 w Europie. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 24 Wrz 2017 00:15 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 72
Dodam jeszcze od siebie żeby uważać na kolory nalewakow zielony to Diesel ,a czarny to benzyna czyli odwrotnie niż u nas.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group