Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Mar 2015 15:59 

Rejestracja: 08 Cze 2013
Posty: 19
We wrześniu 2014 mój lot z Paryża do Mumbaju realizowany przez AirFrance został odwołany przez strajk AirFrance, na miejscu zaproponowano mi inny lot, w odstępie ok 8 godzin oraz dostałem informację, e w związku z tym mogę zakupić sobie lunch do 25 EUR i AirFrance mi to zwróci, wystarczy, że wypełnię formularz na stronię i podeślę skan paragonu z restauracji, co też zrobiłem kilku kilkukrotnie, bez odpowiedzi...
AirFrance Polska nie chcę mi pomóc i dowiedziałem się, że jedyną formą kontaktu w tej sprawie jest formularz reklamacyjny na stronie, pisałem też na maila contact.en.us@airfrance.fr ciągle brak kontaktu i pieniędzy.

Czy mogę coś, jeszcze zrobić aby odzyskać pieniądze? Jakieś pomysły lub podobne doświadczenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 27 Mar 2015 16:03 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 673
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Opis sytuacji na portalach społecznościowych (Facebook i inne) ? Profil Air France i francuski i polski, bo nie rozumiem czemu polski oddział zignorował Twój problem
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 27 Mar 2015 17:02 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2966
srebrny
Zawsze możesz złożyć skarge na AF na brak zapewnionej opieki w ramach WE 261/2004, ale biorąc pod uwagę wysokość roszczenia to trochę jak strzelanie z armaty do wróbla ;-p
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 27 Mar 2015 17:35 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 673
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Proponuję jeszcze ten adres: https://www.airfrance.fr/FR/en/local/tr ... mation.htm

Jak to nie pomoże to skontaktować się z French Tourism and Travel Mediation group - www.mtv.travel
Góra
 Relacje PM off
BartoszZ uważa post za pomocny.
 
 
#5 PostWysłany: 27 Mar 2015 18:11 

Rejestracja: 02 Mar 2015
Posty: 5
We wrześniu 2014 Air France odwołało mój lot z Dominikany, ze wg. na strajk.
Zaoferowano nam przedłużenie pobytu w hotelu przez nich wybranym na 4 dni. Za All, transfery i nowy lot zapłaciły linie Air France, my nie ponieśliśmy żadnych kosztów. Po powrocie złożyliśmy skargę na polskiej stronie Air France powołując się na regulacje europejskie (są gotowe formularze).
Po ok 2tyg. odpisali akceptując nasze roszczenia i po kolejnych 2 tyg. przelali równowartość 2x po 600 eur.
Oczywiście ku naszemu zaskoczeniu i radości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 27 Mar 2015 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2014
Posty: 724
Loty: 153
Kilometry: 451 125
platynowy
Ja w zeszłym roku w lipcu miałem sytuacje z opóźnieniem z Havany.W związku z tym nie zdążyłem na kolejny lot do TXL. 8 h kiblowalem na CDG. Napisałem przez formularz po Polsku! Bo tak kkazano mi w polskim biurze, oczywiście zalaczylem paragon za jedzenie. Odpisali, że się nie zgadzają, że ich wina ale oddadzą pieniądze za jedzenie załączając 3x100€ do wykorzystania na inny lot. W pełni zadowoleni
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 27 Mar 2015 20:48 

Rejestracja: 15 Wrz 2011
Posty: 541
Loty: 58
Kilometry: 98 553
Air France ma bardzo dobrą i szybką obsługę klienta na swoim Facebooku. Napisz do nich (lepiej po angielsku) i wytłumacz sytuację, na pewno zareagują.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 30 Mar 2015 12:19 

Rejestracja: 08 Cze 2013
Posty: 19
kredka napisał(a):
Air France ma bardzo dobrą i szybką obsługę klienta na swoim Facebooku. Napisz do nich (lepiej po angielsku) i wytłumacz sytuację, na pewno zareagują.


Prywatnej wiadomości nie da się wysłać (nie widzę takiej opcji na ich profilu FB, a na publiczne posty chyba nie odpowiadają, z dnia dzisiejszego wszystkie bez odpowiedzi...) :(


Manuel napisał(a):
Proponuję jeszcze ten adres: https://www.airfrance.fr/FR/en/local/tr ... mation.htm

Jak to nie pomoże to skontaktować się z French Tourism and Travel Mediation group - http://www.mtv.travel


Przez ten formularz wysyłałem dwa lub trzy razy wiadomości, bez odpowiedzi.
Napiszę do tej grupy, ale strona wyłącznie po francusku..., zobaczymy czy na angielską wiadomość odpiszą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 31 Mar 2015 17:24 

Rejestracja: 15 Wrz 2011
Posty: 541
Loty: 58
Kilometry: 98 553
Owszem nie da się na początku napisać prywatnej wiadomości, po prostu napisz na murze ogólnie w jakiej sprawie chcesz się z nimi skontaktować i wtedy przyślą ci wiadomość prywatną i można kontynuować korenspondencję już bez publiczności. Sprawdzone.

-- 31 Mar 2015 17:26 --

kredka napisał(a):
Owszem nie da się na początku napisać prywatnej wiadomości, po prostu napisz na murze ogólnie w jakiej sprawie chcesz się z nimi skontaktować i wtedy przyślą ci wiadomość prywatną i można kontynuować korenspondencję już bez publiczności. Sprawdzone.

Jeśli nie odpowiadają, to ponów zapytanie (choć zazwyczaj nie jest to konieczne, z mojego doświadczenia kontakt z nimi jest bezproblemowy i zawsze odpowiadają na publiczne posty (merytoryczne).
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group