Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 16:59 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Na lotnictwo.net.pl masz kilka przykładów zastosowania podobnego OJ jak u mnie ...i wszyscy polecieli ![]() Przypominam ,że 3 regiony na moim bilecie są w jedną stronę i 3 regiony w drugą stronę ...ale nie będę się dłużej upierał jeśli mylę się ![]() Rezerwację ogólnie robiłem z trzema konsultantami i nikt tego nie zakwestionował ... |
Autor: | blasto [ 04 Sty 2015 17:12 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): Na lotnictwo.net.pl masz kilka przykładów zastosowania podobnego OJ jak u mnie ...i wszyscy polecieli ![]() Przypominam ,że 3 regiony na moim bilecie są w jedną stronę i 3 regiony w drugą stronę ...ale nie będę się dłużej upierał jeśli mylę się ![]() Rezerwację ogólnie robiłem z trzema konsultantami i nikt tego nie zakwestionował ... Super, że nikt tego nie zakwestionował, ale moim zdaniem to niewiedza konsultantów, a tak wystawiony bilet jest niezgodny z zasadami M&M. Z tego co wiem, trasa biletu 3-regiony może przebiegać jedynie przez 3 regiony. Nie ma mowy o 3 regionach w jedną i 3 innych regionach w drugą stronę, choć to byłoby piękne. Dokładnych zasad dot. tego typu biletów nie ma opisanych na stronie M&M, więc jeśli komuś jeszcze udało się zmieścić na takim bilecie 4 lub więcej regionów, niech da znać. |
Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 17:22 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html |
Autor: | BrunoJ [ 04 Sty 2015 17:31 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): Dokładnie tak ...ale z uwagi na niskie taxy trzeba lecieć NZ czy najpierw do AKL (jako stopover) a potem SYD jako końcowa destynacja . Wtedy już na wyspy już brak dostępnych segmentów Ok, czyli mnie więcej rozumiem. jeszcze pytanie z gatunku naiwnych - czy długie przesiadki (po kilkanaście godzin) pozwalają żeby wyskoczyć 'na miasto' w miejscach typu Pekin, Shanghai, Hongkong? Jakies kwestie wizy? Czy trzeba się kisic na lotnisku? I jeszcze jedno - nie ma wymogu ze linie z których korzystamy są *A? bo CA jakby nie bardzo. I czy do Auckland nie da się już Europy leciec ANZ (z Copenhagi czy Amsterdamu), czy jakos przez Turcje? CHodzi mi o to żeby do Auckland dotrzeć na dwa hopy. Z tego co widze to np. Z Amsterdamu są loty przed SF czy przez Tokio czy przez Singapur, tyle ze pierwszy segment jest albo KLM albo Catay, albo Singapure Airlines. Wiec pewnie jest kwestia innych oplat, jeśli w ogole można taki bilet zabookowac. Jest jakiś konkretny powod żeby to było LO do Pekinu w pierwszym hopie? Sorki za takie podstawowe pytania, dopiero się ucze. |
Autor: | blasto [ 04 Sty 2015 17:41 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html Jeśli udało Ci się znaleźć info o kupnie biletów przechodzących przez 4-regiony podeślij pls link do konkretnego postu lub wklej informację. Moim zdaniem opisywanych tam propozycji nie da się kupić np. WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW. Tajlandia i Japonia to są dwa oddzielne regiony, więc - podobnie do Twojego przypadku - na bilecie będziemy mieć 4, a nie 3 regiony. Oczywiście chciałbym się mylić. |
Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 17:53 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
jeszcze pytanie z gatunku naiwnych - czy długie przesiadki (po kilkanaście godzin) pozwalają żeby wyskoczyć 'na miasto' w miejscach typu Pekin, Shanghai, Hongkong? Jakies kwestie wizy? Czy trzeba się kisic na lotnisku? I jeszcze jedno - nie ma wymogu ze linie z których korzystamy są *A? bo CA jakby nie bardzo. I czy do Auckland nie da się już Europy leciec ANZ (z Copenhagi czy Amsterdamu), czy jakos przez Turcje? CHodzi mi o to żeby do Auckland dotrzeć na dwa hopy. Z tego co widze to np. Z Amsterdamu są loty przed SF czy przez Tokio czy przez Singapur, tyle ze pierwszy segment jest albo KLM albo Catay, albo Singapure Airlines. Wiec pewnie jest kwestia innych oplat, jeśli w ogole można taki bilet zabookowac. Jest jakiś konkretny powod żeby to było LO do Pekinu w pierwszym hopie? 1.Akurat te wymienione spokojnie zwiedzisz mając kilkanaście godzin ...choć wiadomo ,każdy inaczej postrzega czas zwiedzania 2.Leciałem kilka lat temu : Londyn-Hongkong-Auckland , ale teraz już NZ nie lata do LHR 3.Wizy na lotnisku - bardzo sprawnie w Chinach 72h tranzytowe (Pekin , Shanghaj) . Jest to tylko większa pieczątka i już jesteś wolny ![]() 4.CA należą jak najbardziej do *A , do biletu M&M tylko linie z tego sojuszu. 5.Tak jak było wczesniej napisane wybranie innych linii niż CA ,LO i NZ bardzo mocno podważa sens wykupywanie takiego biletu za mile , bo np Singapore Airlines mają wysokie taxy ... 6.Ja bardzo się cieszę ,że polecę Dreamlinerem do Pekinu LO ...ponadto tak jak wyżej napisałem wybór jest ograniczony do China Airlines z FRA , MUC lub VIE i innych dalszych europejskich destynacji . 7.KLM i Cathay nie należą do *A , więc nie połączysz podróży do Nowej Zelandii w ten sposób. Wydanie tj w moim przypadku 1130 zł za podatki do Polinezji Fr jest opłacalne , bo kupno biletu w normalny sposób do tej destynacji jest kilka x droższe niż te 1130 zł . W tamtym regionie Oceanii ogólnie bilety są droższe więc warto zwiedzić te miejsca przy okazji biletu za mile lub kupić bilet RTW . Kilka lat temu kupiłem taki bilet we współpracy Virgin Atlantic i Air New Zealand i mogłem dotrzeć do Wysp Cooka , Fidżi , Samoa i Tonga oraz do Nowej Z. -- 04 Sty 2015 17:00 -- blasto napisał(a): savoj napisał(a): Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html Jeśli udało Ci się znaleźć info o kupnie biletów przechodzących przez 4-regiony podeślij pls link do konkretnego postu lub wklej informację. Moim zdaniem opisywanych tam propozycji nie da się kupić np. WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW. Tajlandia i Japonia to są dwa oddzielne regiony, więc - podobnie do Twojego przypadku - na bilecie będziemy mieć 4, a nie 3 regiony. Oczywiście chciałbym się mylić. ok @Blasto jak dotrę do konkretnego postu dam znać , bo widziałem ten opis podrózy w innym miejscu lotnictwo.net.pl Na razie nie przekopałem się do tych informacji ... |
Autor: | L4FF [ 05 Sty 2015 23:30 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Prawidłowsza nazwa to "Trzy (lub więcej) regiony". Nawet na stronie M&M da się złożyć bilet z czterech różnych regionów. |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 00:04 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Super, podaj przykład czegoś takiego. |
Autor: | L4FF [ 06 Sty 2015 00:10 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
US - Azja 1 / Azja 2 - US. |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 00:20 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
L4FF napisał(a): US - Azja 1 / Azja 2 - US. Podaj pls przykład z lotniskami, bo nie przychodzi mi do głowy taka trasa, a patrzę na route map właśnie. Wchodzą, bo powinny wchodzić, czy - podobnie jak np. w LifeMiles - wchodzą, mimo, że nie powinny. Wracając do 3-regionów, podaj pls przykład biletu z 4-regionami. Mało jest informacji na ten temat. |
Autor: | L4FF [ 06 Sty 2015 00:35 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Obojętnie jakie miasto w US do którego lata LH&Co + obojętnie jakie miasta w dwóch oddzielnych Azja gdzie lata LH&Co. Daty odpowiednio w przód żeby były miejsca, system w razie czego +/- 7 dni czy ileś tam zaproponuje. Na chłopski rozum, skoro można wziąć bilety-nagrody w jedną stronę, to czemu mieli by ograniczać możliwości dla biletu dwie strony? Żeby na stopoverach zaoszczędzić? Nic ich to nie kosztuje. ![]() |
Autor: | BrunoJ [ 06 Sty 2015 00:41 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): [i]4.CA należą jak najbardziej do *A , do biletu M&M tylko linie z tego sojuszu. ...ponadto tak jak wyżej napisałem wybór jest ograniczony do China Airlines z FRA , MUC lub VIE i innych dalszych europejskich destynacji . dzięki za szczegółowe wyjaśnienia. W zasadzie jedyna moja wątpliwości to China Airlines, bo ta konkretna linia jest w SkyTeam, a w *A to raczej Air China? Tylko czemu wtedy jest skrót CA? |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Wyszukiwarka kodów IATA dla poszczególnych linii: http://www.iata.org/publications/Pages/code-search.aspx |
Autor: | savoj [ 06 Sty 2015 00:47 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Tak , to moja pomyłka .Chodzi oczywiście o Air China ... |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 00:48 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
L4FF napisał(a): Obojętnie jakie miasto w US do którego lata LH&Co + obojętnie jakie miasta w dwóch oddzielnych Azja gdzie lata LH&Co. Daty odpowiednio w przód żeby były miejsca, system w razie czego +/- 7 dni czy ileś tam zaproponuje. Na chłopski rozum, skoro można wziąć bilety-nagrody w jedną stronę, to czemu mieli by ograniczać możliwości dla biletu dwie strony? Żeby na stopoverach zaoszczędzić? Nic ich to nie kosztuje. Istotnie, wchodzą bez problemu, tylko jak to interpretować - jako bułę systemu, czy regułę. Masz doświadczenie z telefoniczną rezerwacją takich tras? Co ze stopami w 4 regionie, przejdą? |
Autor: | L4FF [ 06 Sty 2015 01:03 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Nie rezerwowałem nigdy, ale generalnie "tak mnie w szkole uczyli" i nie widzę powodu czemu miałoby być to zabronione. Choć pewnie do pseudolinii M&M w Polsce bym się nie fatygował z dzwonieniem. |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 01:22 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
A właśnie, że zadzwonię i spróbuję kupić PEK-HNL-LAX/LAX-AKL-PVG-PEK ze stopami w HNL i AKL. |
Autor: | L4FF [ 06 Sty 2015 01:37 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Powodzenia, ja nie mam cierpliwości/szczęścia do kontaktów z nimi. ANZ w ogóle miejsca na AKL-LAX wypuszcza? |
Autor: | blasto [ 06 Sty 2015 01:46 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Czasem coś się trafi, choć rzadko. Widziałem kilka dni temu nawet. |
Autor: | savoj [ 06 Sty 2015 01:51 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
No właśnie ...przeszukałem trochę na http://www.united.com/web/en-US/apps/bo ... ward1.aspx i nie znalazłem ani jednego terminu bezpośredniego lotu robionego przez ANZ na tej trasie ... |
Strona 4 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |