Autor: | BusinessClass [ 17 Lis 2014 22:18 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
blasto napisał(a): Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Możesz spokojnie przelecieć odcinek GRU-FRA Lufą. Dzięki. Jesteś lepszy niż Google ![]() |
Autor: | Gregggor [ 17 Lis 2014 23:30 ] |
Temat postu: | Re: Odp: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
BusinessClass napisał(a): blasto napisał(a): Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Możesz spokojnie przelecieć odcinek GRU-FRA Lufą. Dzięki. Jesteś lepszy niż Google ![]() A tu się zgodzę w pełni. Blasto jest lepszy niż google i infolinia M&M razem wzięte! ![]() |
Autor: | blasto [ 18 Lis 2014 11:30 ] |
Temat postu: | Re: Odp: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Gregggor napisał(a): BusinessClass napisał(a): blasto napisał(a): Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Możesz spokojnie przelecieć odcinek GRU-FRA Lufą. Dzięki. Jesteś lepszy niż Google ![]() A tu się zgodzę w pełni. Blasto jest lepszy niż google i infolinia M&M razem wzięte! ![]() Przesada, ale dzięki. Powodzenia w Waszych podróżach za mile. |
Autor: | mihau [ 18 Lis 2014 16:12 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
blasto napisał(a): Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Zgadza się, ale dotyczy to podróży rozpoczynających się w Brazylii. Na stronie M&M można łatwo sprawdzić wysokość YQ do biletu-nagrody, np: - PL-BR-PL - ok. 1700 zł - PL-BR - ok. 800 zł - BR-PL - brak (całkowita wartość podatków to ok. 200 zł) Obstawiałbym więc jednak, że na bilecie, gdzie odcinek GRU-FRA jest jednym z wielu i nie jest pierwszym, LH skasuje pełną wartość YQ. |
Autor: | blasto [ 18 Lis 2014 16:41 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
mihau napisał(a): blasto napisał(a): Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Zgadza się, ale dotyczy to podróży rozpoczynających się w Brazylii. Na stronie M&M można łatwo sprawdzić wysokość YQ do biletu-nagrody, np: - PL-BR-PL - ok. 1700 zł - PL-BR - ok. 800 zł - BR-PL - brak (całkowita wartość podatków to ok. 200 zł) Obstawiałbym więc jednak, że na bilecie, gdzie odcinek GRU-FRA jest jednym z wielu i nie jest pierwszym, LH skasuje pełną wartość YQ. Ale pełną wartość czego ma skasować, skoro pierwszy odcinek jest na AV, która także nie nalicza YQ? Głowy nie dam, ale myślę, że w tym przypadku dopłaty będą niskie. |
Autor: | mihau [ 18 Lis 2014 17:52 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Pierwszy odcinek tego biletu to WAW-BCN z tego co czytam. Jeśli AV nie dolicza YQ, to tylko na tym jednym odcinku. Więc LH może doliczyć pełnego YQ za swój odcinek, gdy bilet wystawia sama na niego, a ban rządu Brazylii na YQ nie dotyczy tego przypadku. Kwotując bilet SCL-GRU-MUC-WAW na stronie LH kwota YQ wynosi 149,051.00 peso, czyli ok. 860 zł i mniej więcej takiej kwoty bym się spodziewał też przy bilecie nagrodzie wystawianej przez LH. Proszę BusinessClass o rozwiązanie tej zagadki, jak bilet będziesz miał wystawiony! |
Autor: | blasto [ 18 Lis 2014 18:41 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
mihau napisał(a): Pierwszy odcinek tego biletu to WAW-BCN z tego co czytam. Jeśli AV nie dolicza YQ, to tylko na tym jednym odcinku. Więc LH może doliczyć pełnego YQ za swój odcinek, gdy bilet wystawia sama na niego, a ban rządu Brazylii na YQ nie dotyczy tego przypadku. Kwotując bilet SCL-GRU-MUC-WAW na stronie LH kwota YQ wynosi 149,051.00 peso, czyli ok. 860 zł i mniej więcej takiej kwoty bym się spodziewał też przy bilecie nagrodzie wystawianej przez LH. Proszę BusinessClass o rozwiązanie tej zagadki, jak bilet będziesz miał wystawiony! Może być tak jak piszesz niestety, bo point of sale przy takim bilecie rzeczywiście nie jest w Brazylii. Wszystko zależy od tego, jak system będzie kalkulował YQ w tym przypadku. |
Autor: | savoj [ 03 Gru 2014 00:32 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Przymierzam się do wyczyszczenia konta miles and more (mam 130 tys) . Mogę lecieć tylko w okresie wakacji letnich 2015. Mam dwie opcje : 1. WAW/PEK/PVG/AKL/PPT PPT/AKL/PVG/PEK/DXB to za 100 tys plus AKL/NOU/AKL za 30 tys Pytanie . Czy w ramach 3 regionów możliwy jest wylot z innego regionu (WAW) i powrót do innego (DXB) ? Czy dostępność LO z WAW do PEK już się nie zmieni - jest tylko jedna data 25.06 potem całe wakacje zero mozliwości , gdy tymczasem USA i Kanada jest dostępna przez całe dwa miesiące ? Ktoś może potwierdzić ,że loty do Nowej Kaledonii (NOU) wykonuje Air New Zealand , bo mam sprzeczne info ...? 2. BCN lub MAD lub LON /BOG/GYE/GPS GPS/UIO/GRU/FRA Tu też Avianca kompletnie jest niedostępna w economy przez całe wakacje na razie .Czy to się jeszcze zmieni czy mam się nie łudzić ? Są miejsca w AV przez USA , ale uda się chyba stworzyć tylko coś takiego : WAW/JFK/MIA/BOG/GYE... ale tu koszt dodatkowy , bo wiza do USA ... Jakieś inne pomysły jak dostać się tanio do Ameryki Południowej ? Dzięki za wszelkie sugestie i pomysły . Wojtek ps Dzięki Blasto za odpowiedź na priv |
Autor: | wntl [ 20 Gru 2014 13:59 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Informacyjnie: Trasa: WAW-PEK-PVG(stop)-AKL-NAN-AKL(stop)-HKG-PEK-WAW jest za 100k + 1241,86 PLN dopłaty. Można dodać do tego krajówki LO, za KTW-WAW RT ok 120zł dopłaty. |
Autor: | wntl [ 30 Gru 2014 12:44 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Aktualizacja ![]() Poprzednia trasa chyba źle policzyli bo w końcu kupiłem i wyszło trochę drożej.... Trasa: KTW-WAW-PEK(stop)-HKG-AKL-NAN-AKL(stop)-HKG-PEK-WAW-KTW za 100k M&M + 1539,42zł. Bez KTW-WAW RT było by 130 PLN taniej. |
Autor: | cart [ 30 Gru 2014 13:05 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Czym odcinki PEK-HKG-AKL? Pytalem o podobna trase 2 lata temu i mowili 2600 oplat i to bez tej krajowki. |
Autor: | wntl [ 30 Gru 2014 13:07 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
PEK-HKG - CA HKG-AKL - NZ |
Autor: | blasto [ 30 Gru 2014 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Fajny bilet - gratulacje. Kluczem do niskich dopłat są odcinki na LO i NZ, za które M&M pobiera częściowe YQ (LO) lub nie podbiera go wcale (NZ). Inne kombinacje przewoźników znacznie podwyższają opłaty. |
Autor: | cart [ 30 Gru 2014 14:46 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
No ja pytalem wtedy o waw-pek-akl i powrot i mowil 2600, wiec sie dziwie. Potem pozegnalem M&M, w UAMP ta trasa jest i tak sporo tansza. |
Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 00:56 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Wyczyściłem moje 130 tys m&m . Trasa : 1 16.30 06.35 LO091 WAW WARSZAWA PEK PEKIN 2 20.15 22.25 CA1883 PEK PEKIN PVG SHANGHAJ 3 14.15 05.45 NZ288 PVG SHANGHAJ AKL AUCKLAND 4 10.00 17.15 NZ040 AKL AUCKLAND PPT PAPETE 5 18.30 22.40 NZ041 PPT PAPETE AKL AUCKLAND 6 09.25 11.30 NZ782 AKL AUCKLAND NOU NOUMEA 7 12.30 16.10 NZ783 NOU NOUMEA AKL AUCKLAND 8 23.00 07.30 NZ289 AKL AUCKLAND PVG SHANGHAJ 9 16.15 18.40 CA1884 PVG SHANGHAJ PEK PEKIN 10 17.40 22.20 CA941 PEK PEKIN DXB DUBAJ 11 20.45 00.40 W62498 DWC DUBAJ BUD BUDAPESZT taxy za trasę WAW-DXB 100 tys m&m i 1130 zł taxy za trasę AKL NOU 30 tys m&m i 282 zł bilet wizzair DWC BUD bezgotówkowo za zgromadzone pkt pozdraw Wojtek |
Autor: | BrunoJ [ 04 Sty 2015 03:14 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
A dało by się cos podobnego zrobić żeby po drodze z/do Auckland zaliczyć Sydney? Czy to już też trzeba jako osoby odcinek wrzucać? Rozumiem ze caly czas obowiazuje limit 8 odcinkow, żeby się zmiescic w 100k m&m? Czyli albo Syndey albo jakas wyspa? |
Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 12:38 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
Dokładnie tak ...ale z uwagi na niskie taxy trzeba lecieć NZ czy najpierw do AKL (jako stopover) a potem SYD jako końcowa destynacja . Wtedy już na wyspy już brak dostępnych segmentów |
Autor: | blasto [ 04 Sty 2015 16:34 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): Wyczyściłem moje 130 tys m&m . Trasa : 1 16.30 06.35 LO091 WAW WARSZAWA PEK PEKIN 2 20.15 22.25 CA1883 PEK PEKIN PVG SHANGHAJ 3 14.15 05.45 NZ288 PVG SHANGHAJ AKL AUCKLAND 4 10.00 17.15 NZ040 AKL AUCKLAND PPT PAPETE 5 18.30 22.40 NZ041 PPT PAPETE AKL AUCKLAND 6 09.25 11.30 NZ782 AKL AUCKLAND NOU NOUMEA 7 12.30 16.10 NZ783 NOU NOUMEA AKL AUCKLAND 8 23.00 07.30 NZ289 AKL AUCKLAND PVG SHANGHAJ 9 16.15 18.40 CA1884 PVG SHANGHAJ PEK PEKIN 10 17.40 22.20 CA941 PEK PEKIN DXB DUBAJ 11 20.45 00.40 W62498 DWC DUBAJ BUD BUDAPESZT taxy za trasę WAW-DXB 100 tys m&m i 1130 zł taxy za trasę AKL NOU 30 tys m&m i 282 zł bilet wizzair DWC BUD bezgotówkowo za zgromadzone pkt pozdraw Wojtek DXB to Bliski Wschód, czyli kolejny region. Europa-Daleki Wschód-Australia/Ocenia-Bliski Wschód to 4 regiony. Jeśli masz tylko rezerwację, licz się z tym, że Ci tego nie wystawią. |
Autor: | savoj [ 04 Sty 2015 16:43 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
@Blasto , raczej mylisz się , gdyż to jest przecież klasyczny open jaw Europa-Daleki Wschód-Australia/Oceania Australia/Oceania-Daleki Wschód-Bliski Wschód trasa Bliski Wschód - Europa (czyli DWC-BUD) robię wizzair... Bilety są wystawione , opłacone (5grudnia)i nawet miejsca w samolocie zarezerwowane a wszystko pięknie widać w checkmytrip oraz na stronach LO, CA i NZ . Ponadto prywatnie napisałeś mi ,że nie dolecę na takim bilecie do Kaledonii , bo tej trasy nie robi ANZ na swoich maszynach . Tu też była pomyłka - na tej trasie lata Air New Zealand co zresztą widać na mojej rezerwacji pozdraw Wojtek |
Autor: | blasto [ 04 Sty 2015 16:49 ] |
Temat postu: | Re: Jak dobrze wykorzystać 160000 mil M&M? |
savoj napisał(a): @Blasto , raczej mylisz się , gdyż to jest przecież klasyczny open jaw Europa-Azja-Australia/Oceania Australia/Oceania-Azja-Bliski Wschód trasa Bliski Wschód - Europa (czyli DWC-BUD) robię wizzair... Bilety są wystawione , opłacone (5grudnia)i nawet miejsca w samolocie zarezerwowane a wszystko pięknie widać w checkmytrip oraz na stronach LO, CA i NZ . Ponadto prywatnie napisałeś mi ,że nie dolecę na takim bilecie do Kaledonii , bo tej trasy nie robi ANZ na swoich maszynach . Tu też była pomyłka - na tej trasie lata Air New Zealand co zresztą widać na mojej rezerwacji pozdraw Wojtek Oczywiście, NZ lata do NOU - sorry za pomyłkę. Rozmawialiśmy też o Vanuatu i tam NZ lata tylko w code-share. OJ w ramach 3-regionów możesz robić bez problemu, ale w trasie, którą podajesz są 4 regiony, w związku z tym takiego biletu nie powinni wystawić. |
Strona 3 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |