Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 17 Kwi 2015 15:34 

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 283
niebieski
Tzn. pytanie nie jest do konca teoretyczne, bo historia zdarzyla sie naprawde, ale moje pytanie jest, czy w ponizszej sytuacji re-scheduling moge traktowac jako opoznienie.

Lot 28.03 godz. 1 am
na lotnisku dowiaduje sie, ze planowany odlot przesuniety na 2.15 am (podobnie ladowanie ponad godzine pozniej).

Nie otrzymalam zadnego SMSa ani e-maila PRZED STARTEM o tym fakcie.

Otrzymalam za to maila dnia 4.04 o tresci "Dear passanger, Please be informed that your PLANNED flight on 28.03 is re-scheduled ..."

Pytam sie teoretycznie i na przyszlosc, bo w tym wypadku odszkodowanie oczywiscie nie wchodzi w gre ...

z gory dzieki
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group