Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: IHG anulacja noclegu
#1 PostWysłany: 19 Paź 2017 11:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Cześć,
mam nietypowy problem. Generalnie nie często korzystam z usług tej sieci hotelowej, więc nie znane mi są ich "obyczaje".
W marcu tego roku zarezerwowałem https://www.ihg.com/holidayinnexpress/h ... t=0&qWch=0
oferta była idealna, hotel ma mapce w centrum, cena ok , do tego nowo otwarty lub nawet planowane otwarcie. Wyjazd na kilkanaście dni, zaczyanłem sobie obczajać szczegóły, szukam adresu hotelu w google maps, nie wyskakuje nic. Wchodzę na stronę IHG w końcu coś tam na mapce się pokazuje (jakieś totalne zadupie, do tego adres nijak się nie zgadza z tym podanym w mailu). Zapewne wtedy jeszcze nie mieli przed otwarciem tego ogarniętego i pokazali jakiś tam adres w centrum wprowadzając mnie w błąd. Oczywiście dowodu brak bo nie robiłem print screena z lokalizacją jak rezerwowałem (nie spodziewałem się takich jaj).
Ale do rzeczy:
warunki rezygnacji są takie: Cancellation Policy: Must purchase at least 2 days in advance.A deposit for the entire stay is due at time of booking.Canceling your reservation or failing to arrive will result in forfeiture of your deposit. Taxes may apply.

Tyle tylko, że póki co nie pobrało mi ani złotówki z karty. I teraz pytanie czy jak zrezygnuję to pobiorą, i ile ? Bo tego już doszukać się nie mogę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 19 Paź 2017 12:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@dziabulek Bezpieczniej nie mieć środków na karcie jak chcesz anulować.A najlepiej załatw to polubownie pisząc do nich co i jak shermie.ge@pjexpress.cn
Góra
 Profil Relacje PM off
dziabulek lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 20 Paź 2017 08:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
-- 19 Paź 2017 13:57 --

Niestety zapewne przy rezerwacji podawałem kredytową, a tam środki poniekąd są zawsze. Choć pewności 100% jaką kartę podałem nie mam. Można to zweryfikować.

-- 20 Paź 2017 08:08 --

Niestety pomoc na stronie IHG twierdzi, że rezerwacja jest nieodwoływalna, a hotel nie odpisuje na maile.
Chyba zredukuje limity na karcie kredytowej aby nie mogli pobrać kasy (choć boję się, ze pobiorą jak limity wrócą) albo już dla jeszcze większego bezpieczeństwa wymienię kartę. Zawiedli mnie z tym, bo ustawienie błędnego adresu hotelu w opisie gdy był jeszcze nie otwarty to robienie klientów w ciula. JA wiem, ze w Chinach jest problem z usługami google, ale nie powinni sobie pozwalać na takie wtopy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Paź 2017 09:45 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
@dziabulek ,zmień kartę na inną w rezerwacji
Kwota pobrania jest zazwyczaj na 48 godzin przed
przyjazdem do hotelu ,potem próbują jeszcze raz.
Po terminie pobytu na 99% nie powinni ci ściągnąć kasy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@dziabulek

Ale sobie lokalizację wybrałeś...
Mają pełne prawo obciążyć Cię pełna kwota rezerwacji. I sztuczki z kartą wtedy nic nie pomogą/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:07 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 389
niebieski
+ jeśli jesteś członkiem Rewards Clubu, mogą Ci za takie zabawy zablokować konto ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:10 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Ze swojej strony proponuje kontakt telefoniczny z hotelem za pomocą jakiegoś taniego komunikatora rozmów zagranicznych. Powiedziec od razu stanowczym głosem jak odbiorą z recepcji ze prosisz o przekierowanie do działu rezerwacji. Moze tam uda sie cos załatwić.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:18 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
gruby_inversia napisał(a):
Powiedziec od razu stanowczym głosem jak odbiorą z recepcji ze prosisz o przekierowanie do działu rezerwacji. Moze tam uda sie cos załatwić.


Ze swojej strony to dodam doświadczenie które mnie spotkało.
Pobyt zakupiony z stawki bezzwrotnej.
Kasę ściągnęli o miesiąc wcześniej. Jedna z osób na rezerwacji miała pogrzeb w sobotę.
Kasy nie chcą oddać .Hotel jest w Polsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:22 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
@gdanszczanka76
Ja nie powiedziałem ze to sie uda na sto procent ale jesli nie odpowiadaj an w-mail to jedyna opcja zeby jeszcze cos zdziałać.

Z czystej ciekawości co to za hotel?
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:25 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
HIE :( na szczęście tylko jeden pokój tam mieliśmy w tej stawce


Ostatnio edytowany przez gdanszczanka76, 24 Paź 2017 10:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Hej,
próbowałem różnych sposobów czyli kontaktowałem się z IHG na czacie, tam nie mogli pomóc. Kontaktowałem się również mailowo z hotelem nie byli łaskawi odpisać. Dzwonić nie dzwoniłem bo to Chiny, tam nawet w 5* nie ogarniają dobrze angielskiego, także mała szansa abym z kimś kto akurat odbierze telefon się dogadał, a koszt pewnie relatywnie spory.
Ostatecznie, choć nie ma się czym chwalić od razu zmieniłem limit transakcji na karcie kredytowej na 50 zł, a potem ją po prostu zastrzegłem jako skradzioną. Generalnie bym takiego nr nie zrobił bo to nie fair, ale oni też na mapie zagrali nie fair w czasie rezerwacji. Rada na przyszłość, jak hotel jest nowy warto zrobić print screen z informacjami, szczególnie w Państwach takich jak Chiny. Rezerwację pewnie w systemie odwołam, aby chociaż nie blokowali tego pokoju dla mnie, a mogli go ewentualnie sprzedać komuś innemu. Choć wątpię aby takie tłumy mieli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Działania z kartą w niczym Ci nie pomogą. I tak Cie obciążą tą kwotą, jeśli tylko będą chcieli. A obciążą, bo zapewne robią to systemowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Ale nie rozumiem w jaki sposób? Z tego co dowiadywałem się w banku muszę się z nimi skontaktować w celu podania nowej karty bo ta nie jest aktywna. Czyli mając starą nr starej karty obciążą mnie na poczet nowej?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Obciążą rachunek Twojej karty, a nie kartę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
@boots czyli uważasz, że nie ma sposobu uniknięcia tej zapłaty. W banku twierdzili, że nie mają jak obciążyć. Ale też wiem, ze panny z tych wszystkich infolinii raczej są mało kompetentne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Nie ma. Jeśli tylko polecenie obciążenia zostanie wydane, to zostanie w takiej sytuacji obciążony rachunek karty. Jeśli nie będzie na nim wystarczających środków, to zapłaci wystawca karty (bank) i będzie dochodził od Ciebie roszczeń zgodnie z zawarta umową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
No to mnie zmartwiłeś. Zobaczymy w takim razie co się będzie działo. Bank twierdzi bo kolejny raz dopytałem na czacie banku, że nie ma takiej możliwości. Dopytuje pod kątem tego, że muszę poinformować hotel o zmianie bo inaczej nie będą mieli jak pobrać srodków.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 24 Paź 2017 11:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@dziabulek Dużo trudu musieli by sobie zadać aby ściągnąć należność jeśli podana karta już nie jest aktywna.Po to zastrzega się karty by utrudnić proste obciążenie rachunku.Jeśli nie chodzi o bardzo poważną kwotę to raczej nie podejmą działań ;)Anuluj to szybko , by nie blokować jak nie jedziesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 24 Paź 2017 11:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
-- 24 Paź 2017 11:02 --

Albo ktoś na czacie nie rozumie Twojego problemu, albo nie ma pojęcia o tym, co mówi.
Transakcja została przeprowadzona przez posiadacza w okresie ważności i aktywności kk. I tylko to jest ważne.

-- 24 Paź 2017 11:03 --

miriam napisał(a):
Dużo trudu musieli by sobie zadać aby ściągnąć należność jeśli podana karta już nie jest aktywna.Po to zastrzega się karty by utrudnić proste obciążenie rachunku.

Nie wymaga to żadnego trudu. I nie po to zastrzega się karty - poczytaj sobie regulamin wydawania i użytkowania kk.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 24 Paź 2017 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Zapewne nie rozumie mojego problemu, choć przedstawiam go w prosty sposób.
Rezerwowałem nocleg w marcu, niedługo tam jadę, przy rezerwacji podałem nr karty która już jest zastrzeżona. Czy muszę się skontaktować z hotelem i podać nr nowej karty czy mogą w jakiś inny sposób obciążyć mnie. Twierdzą, ze karta zastrzeżona to nic nie mogą zrobić i muszę się skontaktować. Tyle twierdzi bank. Ale nie wiem czy jeszcze raz nie spróbuję o to dopytać.
Na szczęście kwota nie jest olbrzymia, ale jednak szkoda zawsze paru stówek.
Ew mogą pomóc blokady kwot transakcji. Spróbuję też w systemie odwołać teraz reklamację póki konto jest zupełnie zblokowane. Nie ma starej karty, nie ma też nowej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group