Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Lip 2014 10:13 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 58
Loty: 374
Kilometry: 710 732
W ciągu kilku dni Iberia zmieniła mi trzy razy godziny odlotu i przylotu na dwóch obsługiwanych przez nią trasach. Zmiany te nie były duże, ale dla mnie trochę problematyczne. Czy orientujecie się może, jak duża musi być zmiana godzin odlotu/przylotu przez linię by uzyskać prawo do oddania biletu i otrzymania zwrotu jego kosztów? Czy może być to przysłowiowe 5 min czy jest jakaś norma? Nie chodzi mi o odszkodowanie, tylko możliwość oddania biletu i odzyskania jego wartości. Niestety Iberia nie ma biura ani call center w Polsce, a biletu nie kupowałam osobiście. Z góry dzięki za pomoc jeśli ktoś miał podobne problemy wcześniej.
_________________
Essi
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
#2 PostWysłany: 28 Lip 2014 10:34 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
Wszystko zależy od polityki danego przewoźnika, nie ma żadnych sztywnych reguł jeśli zmieniają się tylko godziny lotu a nie także jego numer (co jest zwykle równoznaczne z odwołaniem wcześniej zarezerwowanego lotu). Większość przewoźników nie pozwala jednak na zwrot / zmiany jeśli korekta godzin jest kosmetyczna, zwykle do 1-2 godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 28 Lip 2014 10:44 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 58
Loty: 374
Kilometry: 710 732
Dzięki za odpowiedź, obawiałam się że właśnie tak wygląda sytuacja. Czekam jeszcze na maila z odpowiedzią z biura podróży, przez które kupowany był bilet, ale nadziei wielkich nie mam.
_________________
Essi
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 31 Lip 2014 18:03 

Rejestracja: 28 Wrz 2011
Posty: 248
niebieski
W Iberii bezproblemowy zwrot przysługuje, gdy zmiana jest większa niż 30 minut. Sprawdzone w praktyce niedawno.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Wrz 2014 13:27 

Rejestracja: 04 Wrz 2014
Posty: 4
Loty: 38
Kilometry: 79 812
Essi napisał(a):
Dzięki za odpowiedź, obawiałam się że właśnie tak wygląda sytuacja. Czekam jeszcze na maila z odpowiedzią z biura podróży, przez które kupowany był bilet, ale nadziei wielkich nie mam.


Cześć.. Jak się zakończyła sprawa?
Jestem w podobnej sytuacji...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Lis 2014 22:42 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1735
srebrny
Iberia zmieniła datę lotu MAD-TXL z 19:35 24. listopada na 15:45 25. listopada. Kompletnie mi to nie pasuje. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Mam zaplanowaną dalszą podróż i trochę mi to komplikuje sprawę.

Nastąpiła również zmiana numeru lotu. W jaki sposób nastąpiłby ew. zwrot biletu/kasy?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Maj 2015 14:10 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Mam problem. Zarezerwowalam 4 bilety Iberia do Kuala Lumpur na pazdziernik. Dzisiaj wlasnie zauwazylam w Manage my booking zmienili mi date wylotu o 23h wczesniej. Oczywiscie nikt mnie nawet nie poinformowal. Teraz musze czekac w Londynie 40h na lot do Madrytu. Strace rowniez 1 dzien w KUL co akurat jest najbardziej dokuczliwe w tym wszystkim. Kontakt z customer services nic nie dal, zaproponowali zwrot kasy, zreszta to malo powiedziane byli bardzo chamscy powiedzieli ze za te pieniadze to nie powinnam narzekac! I, ze moga zmieniac daty ile razy chca. Jakies pomysly?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 21 Maj 2015 23:07 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Wyslalam claim formularz do Iberii i opisalam cala sytuacje. Dzisiaj sprawdzalam rezerwacje i ten przesuniety lot zostal calkowicie skasowany. Z czterech odcinkow mam teraz potwierdzone tylko 3. Nie bardzo wiem co mam robic? Czy ktos mial taka sytuacje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 21 Maj 2015 23:19 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
W razie zmiany rozkładu / anulowania jakiegoś lotu przewoźnik powinien Ci zaoferować zmianę podróży czyli inny lot - na trasie MAD-LON jest mnóstwo połączeń dziennie, więc nie powinno być z tym problemu. Cena biletu ani rodzaj taryfy nie ma znaczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 21 Maj 2015 23:46 

Rejestracja: 13 Sie 2013
Posty: 66
Loty: 21
Kilometry: 54 617
Miałem podobna sytuacje. Zmienili mi godzinę wylotu zalewie 2h. Dzięki temu przysługiwała mi bezpłatna zmiana rezerwacji. Wybrałem lot dzień później. Zmienili bez żadnego problemu. Dzwoniłem do call centre Iberii w USA.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 22 Maj 2015 21:34 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Dziekuje bardzo. Tak tez sie stalo. Wszystko wrocilo do stanu pierwotnego. Iberia miala blad na stronie: pokazywala lot o 23.05 natomiast na stronie BA lot byl o 00:05. Zapewne zauwazyli pomylke i anulowali ten odcinek. Mialam do wyboru +/- 3 dni. Oczywiscie wybralam tak jak zarezerwowalam pierwotnie. Ufff. Kamien z serca :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 12 Sty 2017 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2016
Posty: 307
Jak to zrobić w iberii? Dwa loty przysuneły mi się o 5 min.
Ed: Zwrócić bilety. (post przeniesiony)
Ed2: Bo trafiło mi się coś ciekawszego. Wystarczy kliknąć odrzuć w manage your booking, korzystając z linku, który przysłali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group