Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 24 Paź 2021 04:24 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2557
srebrny
Pozwalają na zmianę +/- 10 dni lub refund.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kuba1306 lubi ten post.
kuba1306 uważa post za pomocny.
 
 
#22 PostWysłany: 24 Paź 2021 07:11 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 464
niebieski
Dodam ze ostatnio w swojej rezerwacji miałem zmianę lotniska wylotowego (z MPX na LIN) mimo zmiany ok 1h i zachowania tego samego nr lotu, na początku IB twierdziła ze nie ma opcji na zwrot, ale jak to już bywa, wystarczyło kilka razy zadzwonić :P
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kuba1306 uważa post za pomocny.
 
 
#23 PostWysłany: 25 Paź 2021 03:28 

Rejestracja: 19 Cze 2017
Posty: 170
Loty: 64
Kilometry: 146 889
niebieski
Dziękuję za odpowiedzi, to jeszcze w ramach doprecyzowania:
1. te +- 10 dni dotyczy zarówno wylotu jak i powrotu? Czyli przykładowo bookuje termin od 10.11 - 20.11 i mogę sobie zrobić kombinację nawet od 1-30.11 albo 15-16.11 czy muszę zachować długość pobytu?
2. Jakie duże muszą być te zmiany aby pojawiła się taka opcja?
3. Czy będę miał taką opcję w zarządzaniu rezerwacją czy muszę dzwonić na infolinię/pisać maile?

Dziękuję :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 25 Paź 2021 04:26 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2557
srebrny
1) 10 dni zarówno dla wylotu i powrotu, nie trzeba zachować długości pobytu.
3) Nieraz zmiana jest dostępna w zarządzaniu online, a nieraz jest informacja aby zadzwonić. Nie wiadomo od czego to zależy, bo przy tych samych zmianach na niektórych rezerwacjach można zmienić online, a w niektórych nie.

Przejrzyj najlepiej ostatnie kilka stron wątku wlochy-am-pld-500-eur-rt,234,149781&p=1476576&hilit=500+EUR#p1476576
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kuba1306 lubi ten post.
kuba1306 uważa post za pomocny.
 
 
#25 PostWysłany: 29 Paź 2021 15:05 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2007
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
kuba1306 napisał(a):
Czy wie ktoś jaką politykę prowadzi Iberia w przypadku zmian godzin w lotach? Zarówno tych nieznaczących kilkudziesięciominutowych jak i tych dłuższych? jest możliwość zmiany +- kilka dni czy sztywno się trzymają?

Ja mam zmianę o 30 minut i nic mi się nie udało jak na razie ugrać - wszyscy mówią, że to za mała zmiana.
Góra
 Relacje PM off
kuba1306 lubi ten post.
kuba1306 uważa post za pomocny.
 
 
#26 PostWysłany: 07 Sty 2022 12:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 165
Loty: 97
Kilometry: 221 758
Czy ktoś dokupował bagaż rejestrowany na rezerwację Iberia kupioną od pośrednika MyTrip / GoToGate / Travel2Be / TripMonster?
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 09 Sty 2022 13:38 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2007
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Właśnie anulowałem loty na podstawie elastycznej polityki covidowej - oficjalnie można to zrobić, gdy ma się pozytywny wynik (swój albo ktoś w domu) albo zostaną wprowadzone jakieś restrykcje w kraju docelowym, ale cała procedura polega na samodzielnym kliknięciu w jeden guzik w zarządzaniu rezerwacją. Nie trzeba nawet wybierać powodu, po prostu można sobie ot tak zrezygnować na 14 dni przed wylotem.
Voucher ważny 14 miesięcy od daty wygenerowania, przychodzi na maila w kilka minut. Można wybrać jeden na rezerwację lub po jednym na pasażera - moim zdaniem jeden na całość ma więcej sensu, bo można go używać wielokrotnie do wykorzystania salda, ale chyba maksymalnie jednego na rezerwację, więc jeden większy jest praktyczniejszy.
Dodam tylko, że wcześniej były zmiany rozkładu i na tej podstawie chciałem anulować, to nie pozwolili mi z powodu zbyt małych zmian godzin.
https://www.iberia.com/us/en/covid-19/f ... exibility/

Edit: jeszcze jedno - pierwotny zakup też był opłacony voucherem (z promocji -25%), nie miało to wpływu na możliwość anulowania.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group