Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 30 Paź 2015 19:09 

Rejestracja: 25 Lis 2013
Posty: 1595
Loty: 386
Kilometry: 569 051
niebieski
Mateusz099 napisał(a):
No to sytuacja nieciekawa, bo się okazuje że teraz Hotwire nam może dawać pokoje wieloosobowe :D trzeba wybierać hotele pow 3 gwiazdek hehe


Wcale to nie jest takie oczywiste z tymi gwiazdkami.
Brałem pokój jednoosobowy w Kijowie w hotelu 4****
Brałem na hiszpańskim pośredniku i nie doczytałem do końca, że to pokój wieloosobowy :)
Rezerwacja niby bezzwrotna, ale udało mi się odwołać i odzyskać pieniądze.
Góra
 Profil Relacje PM off
Mateusz099 lubi ten post.
 
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#22 PostWysłany: 30 Paź 2015 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
No to się pobawiliśmy. Niestety z marnym dla mnie skutkiem :/ Po długiej rozmowie, przerzucaniu odpowiedzialności, nerwach i tak dalej HW/Expedia anulowała mi rezerwację i mam dostać zwrot 23,50 USD. Musiałam na nowo zarezerwować pokój (tym razem jedynkę) za pełna kwotę (ponad 50 EUR), bo w okolicy nie było nic sensownego wolnego za mniej.
HW/Expedia twierdzi, że i tak anulowali mi rezerwację, chociaż nie musieli. Powód? Bez zmian, jak niżej:

metia napisał(a):
HW twierdzi, że przy rezerwacji "hot rates" nie gwarantują typu pokoju, a jedynie to, że dostanie się pokój, w którym może spać podana na rezerwacji liczba osób.


Także ku przestrodze, ja już się na kolejne rezerwacje przez HW nie skuszę raczej.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 18 Lis 2015 23:51 

Rejestracja: 25 Lis 2011
Posty: 263
niebieski
Orientuje się ktoś, czy nocleg zakupiony w promocji HT można odstąpić innej osobie? Na rezerwacji pisze, że musi być obecna konkretna osoba, która go kupiła. Wyjazd nie doszedł do skutku i chętnie bym komuś zbyła nocleg w Dubaju, w pobliżu lotniska, ale nie chciałabym też wpuścić nabywcy "w maliny", gdyby okazało się, że nikt inny nie może z tego skorzystać. Sorry, jeśli była już o tym mowa gdzieś na forum, ale trudno wszystkie wątki prześledzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 18 Lis 2015 23:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Ja takie rzeczy załatwiałem bezpośrednio w hotelu - telefon lub mail z podaniem danych nowego gościa. Nigdy nie robili problemu, ale pewnie zależy od hotelu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
lia lubi ten post.
 
      
#25 PostWysłany: 19 Lis 2015 01:22 

@lia Zależy od hotelu. Niektóre nie chciały mi zmienić, w niektórych nie było problemu.
Góra
 PM off  
      
#26 PostWysłany: 19 Lis 2015 01:41 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Na przykładzie @kacper451 można stwierdzić, że zależy to od uprzejmości hotelu (vide Bruksela).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 25 Lis 2015 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7365
HON fly4free
cześć,

próbuję od kilku dni zarezerwować hotel i na razie bezskutecznie, a wygląda to tak:
a) wrzucam w wyszukiwarkę miejsce i daty,
b) wyskakuje mi lista dostępnych obiektów,
c) ten, który mnie interesuje ma na liście wyników cenę 210 USD (obiekt all inclusive),
d) gdy wchodzę w ten obiekt cena spada do 126 USD, ale nie zawsze (czasem pozostaje bez zmian),
e) gdy wchodzę dalej i próbuję zarezerwować pojawia się komunikat, że ten obiekt na stronie hotwire już się wyprzedał,
f) gdy po jakimś czasie szukam ponownie, obiekt jest dostępny ponownie i zabawa zaczyna się od nowa.

Czy spotykacie się czasem z takim zjawiskiem? Pytam, bo nie wiem, czy mam tak próbować dalej licząc, że w końcu się za te 126 USD uda, czy też odpuścić sobie, bo to ewidentnie jakiś błąd?

Pozdrawiam, Bartek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 26 Lis 2015 23:58 

Rejestracja: 26 Paź 2014
Posty: 59
tropikey napisał(a):
cześć,

próbuję od kilku dni zarezerwować hotel i na razie bezskutecznie, a wygląda to tak:
a) wrzucam w wyszukiwarkę miejsce i daty,
b) wyskakuje mi lista dostępnych obiektów,
c) ten, który mnie interesuje ma na liście wyników cenę 210 USD (obiekt all inclusive),
d) gdy wchodzę w ten obiekt cena spada do 126 USD, ale nie zawsze (czasem pozostaje bez zmian),
e) gdy wchodzę dalej i próbuję zarezerwować pojawia się komunikat, że ten obiekt na stronie hotwire już się wyprzedał,
f) gdy po jakimś czasie szukam ponownie, obiekt jest dostępny ponownie i zabawa zaczyna się od nowa.

Czy spotykacie się czasem z takim zjawiskiem? Pytam, bo nie wiem, czy mam tak próbować dalej licząc, że w końcu się za te 126 USD uda, czy też odpuścić sobie, bo to ewidentnie jakiś błąd?

Pozdrawiam, Bartek


Spróbuj z tego linku:
http://www.retailmenot.com/out/7395677

Wczoraj rezerwowałem i wszystko poszło bez problemu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 27 Lis 2015 00:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7365
HON fly4free
Dzięki, spróbuję jutro, ale nie sądzę, by coś to dało. Problem nie polega bowiem na tym, że nie odlicza tych 15 USD (rabat się pojawia), tylko na tym, że jak już wypełnię cały formularz rezerwacji i wcisnę, że "bookuję", za każdym razem (a próbowałem już kilkanaście razy) pojawia się komunikat, że obiekt jest już wyprzedany, albo moja sesja wygasła (mimo, że dane wklepuję bardzo szybko). Gdy od razu po tych komunikatach próbuję zarezerwować ponownie, hotel nie pojawia się wcale, albo się pojawia, ale z niesatysfakcjonującą ceną. Wystarczy jednak poczekać godzinkę, albo i krócej, a hotel znowu dostępny jest w tej dużo niższej cenie, tyle, że ponownie, procesu rezerwacji nie da się skończyć z sukcesem.

EDIT: tak, jak się spodziewałem - użycie linka nic niestety nie zmieniło. W zasadzie, najlepiej byłoby, gdybym zadzwonił do nich i poprosił, by zrobili dokładnie to samo, co ja i zobaczyli efekt. Gdybym miał dzwonić do USA, koszt byłby zbyt duży, ale mógłbym spróbować do któregoś z ich biur w EU (np. w Irlandii). Pytanie tylko, czy goście w biurach poza USA mają takie same opcje, możliwości i narzędzia, jak w centrali? Bo gdyby miało to polegać tylko na tym, że stwierdzą, że faktycznie jest jakiś błąd i nic z tym nie mogą zrobić, to szkoda czasu... Macie jakieś doświadczenia w tym zakresie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 03 Gru 2015 23:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2013
Posty: 45
Próbowałem zarezerwować pokój. Wyskoczył komunikat że karta nie została obciążona i żeby spróbować ponownie. Oczywiście system nie potwierdził rezerwacji ale kasę na koncie zablokowało. Trzeba reklamować czy sami zwrócą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 03 Gru 2015 23:22 

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 361
niebieski
Kasa wróci po max. 2 tygodniach. Dwa razy przerabiałem podobnie i nie było problemu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 03 Gru 2015 23:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2013
Posty: 45
OK, zatem czekam. W międzyczasie napisałem reklamację a później udało się zarezerwować hotel. Teraz mam dwie blokady na identyczną kwotę :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 14 Gru 2015 15:32 

Rejestracja: 25 Lis 2013
Posty: 1595
Loty: 386
Kilometry: 569 051
niebieski
Da się zapłacić HotDollars za standardowe hotele ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 14 Gru 2015 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2011
Posty: 597
niebieski
Tak
_________________
Proszę, wejdź i kliknij. Możesz pomóc innym :)
www.pajacyk.pl
www.wyklikajzywnosc.pl
www.okruszek.org.pl
www.pustamiska.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 14 Gru 2015 15:47 

Rejestracja: 25 Lis 2013
Posty: 1595
Loty: 386
Kilometry: 569 051
niebieski
Próbowałem wejść na kilka różnych hoteli i na żadnym nie ma opcji zalogowania się na konto.
Przy opcji Hot Rate Hotels bez problemu mogę wykorzystać HD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 14 Gru 2015 15:54 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
@pieerx nie da rady, kiedyś można było.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#37 PostWysłany: 14 Gru 2015 15:58 

Rejestracja: 25 Lis 2013
Posty: 1595
Loty: 386
Kilometry: 569 051
niebieski
@ane.wald dzięki, tak też myślałem.

@student masz jakiś tajemny sposób ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 14 Gru 2015 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2011
Posty: 597
niebieski
sorry, w tym momencie się nie da :( a jeszcze tydzień temu działało...
Albo uszczelnili system albo działa tylko w czasie zniżki
_________________
Proszę, wejdź i kliknij. Możesz pomóc innym :)
www.pajacyk.pl
www.wyklikajzywnosc.pl
www.okruszek.org.pl
www.pustamiska.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
pieerx lubi ten post.
 
      
#39 PostWysłany: 14 Gru 2015 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7365
HON fly4free
tropikey napisał(a):
Dzięki, spróbuję jutro, ale nie sądzę, by coś to dało. Problem nie polega bowiem na tym, że nie odlicza tych 15 USD (rabat się pojawia), tylko na tym, że jak już wypełnię cały formularz rezerwacji i wcisnę, że "bookuję", za każdym razem (a próbowałem już kilkanaście razy) pojawia się komunikat, że obiekt jest już wyprzedany, albo moja sesja wygasła (mimo, że dane wklepuję bardzo szybko). Gdy od razu po tych komunikatach próbuję zarezerwować ponownie, hotel nie pojawia się wcale, albo się pojawia, ale z niesatysfakcjonującą ceną. Wystarczy jednak poczekać godzinkę, albo i krócej, a hotel znowu dostępny jest w tej dużo niższej cenie, tyle, że ponownie, procesu rezerwacji nie da się skończyć z sukcesem.

EDIT: tak, jak się spodziewałem - użycie linka nic niestety nie zmieniło. W zasadzie, najlepiej byłoby, gdybym zadzwonił do nich i poprosił, by zrobili dokładnie to samo, co ja i zobaczyli efekt. Gdybym miał dzwonić do USA, koszt byłby zbyt duży, ale mógłbym spróbować do któregoś z ich biur w EU (np. w Irlandii). Pytanie tylko, czy goście w biurach poza USA mają takie same opcje, możliwości i narzędzia, jak w centrali? Bo gdyby miało to polegać tylko na tym, że stwierdzą, że faktycznie jest jakiś błąd i nic z tym nie mogą zrobić, to szkoda czasu... Macie jakieś doświadczenia w tym zakresie?


Dopiszę dalszy ciąg tej historii, bo przyprawiła mnie o palpitacje serca. Otóż, próbowałem zrobić wyżej opisaną rezerwację jeszcze kilkanaście razy i bez skutku. Zawsze ten sam błąd. Pewnego razu pojawiła mi się jednak nieco inna cena i pomyślałem sobie, oho teraz się uda. I faktycznie, rezerwacja przeszła! Na dodatek, okazało się, że dostałem dokładnie ten hotel, który chciałem. W mojej ekscytacji nie zauważyłem tylko, że rezerwacja jest dla jednej osoby, a ja jadę przecież z córką :shock: Jak się zorientowałem, nie mogłem pojąć, jak to możliwe, że umknęło to mojej uwadze. A to przecież Hot Rate. Tego się nie zmienia i nie anuluje! Jak mi w hotelu zaśpiewali, ile będę musiał zapłacić za "extra person", myślałem, że padnę (niestety, nie ze śmiechu). Na infolinii Hotwire oczywiście potwierdzili jedynie, że muszę gadać z hotelem, bo zasady Hot Rate są takie, a nie inne. Żeby nie przedłużać opowieści, powiem jedno - przy odpowiednim podejściu do pracowników infolinii Hotwire (a może to bardziej kwestia szczęścia) ANULOWANIE HOT RATE JEST MOŻLIWE. Tak, dzis mi się to udało, więc porada dla innych w podobnej sytuacji - warto próbować!
Pozdrawiam, Bartek
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#40 PostWysłany: 15 Gru 2015 12:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
albo działa tylko w czasie zniżki


Wydaje mi się, że działa tylko w czasie zniżki - przynajmniej ja miałem możliwość rezerwacji takiej dopiero przy akcji promocyjnej zniżkowej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group