Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rezerwacja na Agoda
#1 PostWysłany: 02 Maj 2016 22:22 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 22
Proszę powiedzcie mi kilka rzeczy o agoda:
1. Czy rezerwując hotel na Agoda z możliwością bezpłatnego anulowania, pieniążki pobierane są od razu z karty kredytowej lub blokowane?
2.W jakiej walucie pobierają płatność?
3.Czy Agoda ma możliwość, by zapłata była w hotelu?
4. Czy pobiera jakąś opłatę za rezerwację jak np airbnb?
5. Jeśli zrezygnuję z hotelu (korzystając z możliwości bezpłatnego anulowania noclegu w terminie) agoda pobierze jakąś opłatę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych
#2 PostWysłany: 03 Maj 2016 08:57 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2275
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
1. Od razu podczas rezerwacji pieniążki są pobierane.
2. W takiej walucie jaka jest oryginalna dla danego kraju - w tajlandii pobrało mi THB, w singapurze SGD.
3. Nie spotkałem się z taką opcją.
4. Nie.
5. Nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 03 Maj 2016 09:28 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 22
Dzięki serdeczne. Nie mogłam tego znaleźć w ich regulaminem.
Jeśli chodzi pyt.2, to czy przypadkiem nie jest tak, że pobierają w walucie gdzie jest siedziba a potem zostaje to przeliczone?
Pytam, ponieważ mam możliwość zapłaty euro, dolarach, funtach czy zł i wówczas pominę jeden przelicznik bankowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 03 Maj 2016 09:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2013
Posty: 91
Loty: 77
Kilometry: 250 316
1. Przy rezerwacji z możliwością anulowania masz wybór : możesz zapłacić od razu lub należność zostanie pobrana w terminie podanym w warunkach. Przy rezerwacji bezzwrotnej pieniądze potrącane sa od razu;
2. Zależy w jakiej walucie zrobisz rezerwację ( najlepiej w takiej w jakiej masz konto, z którego zejdzie płatność );
3. Korzystam dobrych parę lat z Agody i jeszcze nie spotkałam sie z taką możliwością;
4. Nie;
5. Zależy od warunków rezerwacji, np. na Filipinach niektóre hotele tak mają;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 03 Maj 2016 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
googa napisał(a):
Nie mogłam tego znaleźć w ich regulaminem.

Bo szybciej/ łatwiej jest znaleźć odpowiedzi na większość pytań (o ile nie na wszystkie) poprzez tego typu strony: http://www.agoda.com/info/agoda-faq.html.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 14 Lip 2016 15:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Wiecie może, czy Agoda od razu przekazuje dane dotyczące rezerwacji do hotelu? Ja zrobiłem wczoraj zwrotną rezerwację (z "odroczoną" płatnością), voucher dostałem, ale hotel rezerwacji nie widzi.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 14 Lip 2016 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
Raz miałem okazję - chciałem skorzystać z hotelu ad-hoc, ale nie było możliwości zapłacenia kartą, zrobiłem więc przedpłaconą rezerwację przez Agodę, recepcjonista dostał maila po chwili i nie było problemu.
Nie wiem jak jest z rezerwacjami z płatnością na miejscu, może nie mają nic wolnego i ściemniają ;)
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 14 Lip 2016 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
To nie jest płatność na miejscu, tylko na kilka dni przed pobytem. W FAQ piszą
Kod:
Wszystkie rezerwacje są na bieżąco potwierdzane. Jeśli hotel nie posiada informacji o rezerwacji, wówczas prosimy o niezwłoczny kontakt z agoda.com. Nasze dane kontaktowe są widoczne na voucherze hotelowym. Mogą Państwo poprosić hotel o kontakt z nami lub mogą Państwo skontaktować się z nami bezpośrednio. Może zajść potrzeba wykonania dalekich połączeń, wówczas ich koszt zostanie Państwu przez nas zwrócony. Wszystko co należy zrobić, to przesłać nam rachunek.

Więc chyba nie pozostaje mi nic innego jak kontakt z Agodą.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 14 Lip 2016 16:39 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
Z mojego doświadczenia wszystko jest na bieżąco. Miałem nawet w tym roku taką sytuację w Malezji. Zrobiłem rezerwację w kawiarni oddalonej o 100 m od hotelu, po kilku minutach się pojawiłem w hotelu i już na mnie czekali:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 14 Lip 2016 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1762
srebrny
Tak dla informacji Agoda i booking.com to jedna firma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 20 Lip 2016 08:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Skończyło się tak, że od tygodnia nie mam żadnej odpowiedzi z hotelu, ani me ani be ani kukuryku. Wysłałem prośbę o potwierdzenie do Agody - również od 5 dni bez odpowiedzi (według info w zakładce "kontakt" odpowiadają w ciągu 24h) . Anulowałem więc rezerwację i nie polecam. Nie będę do nich wydzwaniał, szczególnie że nie mają polskiego numeru. Wrócę do sprawdzonego booking.com
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 20 Lip 2016 08:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
cekace napisał(a):
Agoda i booking.com to jedna firma.
krasnal napisał(a):
Wysłałem prośbę o potwierdzenie do Agody - również od 5 dni bez odpowiedzi (według info w zakładce "kontakt" odpowiadają w ciągu 24h) . Anulowałem więc rezerwację i nie polecam. Nie będę do nich wydzwaniał, szczególnie że nie mają polskiego numeru. Wrócę do sprawdzonego booking.com

@krasnal - nie zrażaj się pochopnie do Agody, daj im jeszcze szansę ;). Mało jest pośredników, którzy tak szybko reagują na błędy i są skorzy do ich uznawania. Mimo że to jedna grupa kapitałowa z bookingiem, i nie mają polskiego supportu, zupełnie inaczej podchodzą do sytuacji z rezerwacjami.

Świeży przykład: rezerwacja z 1-3 lipca. Tylko w Agoda w warunkach rezerwacji nie było opłaty za sprzątanie (70EUR), ewidentny bug. Nocleg odbyty, obiekt przed przyjazdem pobrał pełną kwotę (z dodatkiem za sprzątanie), więc na miejscu proszę o rachunek z ową wyszczególnioną kwotą, rachunek skanuję i wysyłam do Agody. 11 lipca na koncie już był zwrot równowartości owych 70EUR 8-) . Podobne sytuacje miałem z nimi w Chinach, w Malezji, na Sardynii. Polecam :twisted:
Załącznik:
Fly4freeAgoda001.jpg
Fly4freeAgoda001.jpg [ 9.11 KiB | Obejrzany 39592 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 17 Sie 2016 08:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 589
Loty: 2
Kilometry: 1 679
niebieski
Rezerwacja bezzwrotna zrobiona wczoraj wieczorem.

Voucher przysłali.
Co do płatności to takie zapisy:
Cytuj:
Payment for this booking must be collected by the property.

Cytuj:
Obiekt ma prawo obciążyć Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt w dowolnym momencie po dokonaniu rezerwacji.

Cytuj:
Z karty kredytowej Gości pobierany jest obowiązkowy depozyt w wysokości 100 GBP. Zostanie on zwrócony w momencie wyjazdu, po sprawdzeniu stanu pokoju.


Nocleg poniżej 100zł.
Na karcie limit ustawiony na 150zł.

Rano sms z banku ze nie udana próba obciążenia bla bla zwiększ limity...
Więc nie wiem na jaką kwotę chcieli mnie skasować :roll:

Depozyt przy meldunku niby miał być.

Agodę pytać czy hotel ? :roll:
_________________
◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 17 Sie 2016 08:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
rysiekkk napisał(a):
Agodę pytać czy hotel ? :roll:

Zacząłbym od hotelu. I poinformował ich, że depozyt wpłacisz kartą w momencie meldunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 18 Sie 2016 08:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 589
Loty: 2
Kilometry: 1 679
niebieski
dobra moja wtopa / niewiedza -> limit dla transakcji internetowych ustawiony OK... ale tu chodzi o transakcję "korespondencyjną i telefoniczną" :oops:

nocleg raczej z gatunku tych "promocyjnych" ;)
wychylać raczej się nie chcę - teraz ciekawe czy hotel ponowi próbę obciążenia czy już pozamiatane :roll:
_________________
◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 18 Sie 2016 09:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
@rysiekkk miałam to samo, tylko po odbytym noclegu (!). Agoda załatwiła nas tak, że zarezerwowaliśmy nocleg w Londynie przed koncertem, pojawiliśmy się tam po 16 i obsługa powiedziała, że nie ma miejsc itd. i nie uznali naszej rezerwacji (!). Kontakt z Agodą masakra , hostel tak samo - niby sprawdzony, bo nocowaliśmy tam wcześniej - a więcej na pewno tam nie wrócę (jechaliśmy na koncert i zależało nam na czasie). 2 dni później próbowano obciążać moją kartę, tyle że ja poszłam do banku i dostałam informację na temat tego, kto i na jaką kwotę to robił - właśnie ten hostel. Nie jestem w stanie wytłumaczyć, dlaczego próbowali ściągać pieniądze. Też już nigdy nic nie zarezerwuję przez Agodę... Po długim czasie i mailach zwrócono nam nienależnie pobrane pieniądze (te, które pobrano w momencie rezerwacji), ale ani przepraszam ani nic.
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 03 Paź 2016 19:04 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Nigdy nie rezerwowałam na agoda a mam pytanie :)
Zarezerwowałam w bardzo korzystnej cenie hotel, kontaktowałam się z hotelem mają moją rezerwację. Voucher dostałam ale bez ceny, płatność w hotelu. Już nie pamiętam czy przy rezerwacji podawałam nr karty ale pewnie tak.
Dzisiaj dostałam maila od agody, że mam im przesłać skan karty i dowodu osobistego inaczej anulują moją rezerwację. Czy to norma?
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
p_mario uważa post za pomocny.
 
      
#18 PostWysłany: 03 Paź 2016 19:15 

Regulaminy banków zabraniają wysyłania skanów karty, gdyby się o tym dowiedzieli w banku to nie uznają Twoich ewentualnych reklamacji.
Góra
 PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#19 PostWysłany: 03 Paź 2016 19:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
jekyll napisał(a):
Zarezerwowałam w bardzo korzystnej cenie hotel [...] Dzisiaj dostałam maila od agody, że mam im przesłać skan karty i dowodu osobistego inaczej anulują moją rezerwację

Ja wysłałbym skan, ale z zasłoniętymi wszelkimi danymi wrażliwymi. Podobnie dowód. Właśnie po to, aby potem nie mieć problemów z ewentualnym tłumaczeniem się w kontakcie z bankiem ( @‌Higflyer‌ napisał o tym sekundę temu).

Sprawdzałaś, czy to na pewno mail od Agody a nie od przebierańców-oszukańców (o takiej akcji kiedyś słyszałem)?
Góra
 Profil Relacje PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#20 PostWysłany: 03 Paź 2016 20:00 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Tak to mail od agoda. Widzę, że podałam kartę entopay może dlatego weryfikują. Czy jest możliwość zmiany karty w rezerwacji?
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group