Autor: | boots [ 03 Mar 2019 18:47 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
A do czego niby potrzebujesz takiego argumentu? |
Autor: | miriam [ 03 Mar 2019 19:02 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Może chciał wysiąść ![]() |
Autor: | bialy437 [ 03 Mar 2019 20:36 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Chciałbym dowiedzieć się do którego lotniska było bliżej... W odmowie wypłacenia odszkodowania za odwołany lot dostałem informację o nadzwyczajnych okolicznościach. Wyczytałem że dreamlinery mogą lecieć z jednym silnikiem do 4 godzin. I pytanie jak daleko był od Pekinu ten samolot. A takim danymi nie dysponuję stąd też moja prośba... |
Autor: | boots [ 03 Mar 2019 20:40 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Nie trać czasu na pierdoły, tylko pisz skargę do ULC. |
Autor: | bialy437 [ 03 Mar 2019 20:52 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
@boots czy znasz może argumenty, które należało by użyć w takiej skardze do ULC? Przejrzałem internet i znalazłem kilka orzecznictw na temat nadzwyczajnych okolicznościach, że niektóre z nich wpisują się działalność przewoźnika i przewoźnik musiał wypłacić odszkodowanie. Może ktoś może pomóc odnośnie awarii silników w dreamlinerze - drgania silnika i miał podobną sytuację i być może wygrał sprawę? Pozdrawiam |
Autor: | boots [ 03 Mar 2019 20:56 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Nie używasz żadnych argumentów, składasz skargę na odmowę wypłaty odszkodowania. Wzór masz na ulc.gov.pl |
Autor: | miriam [ 03 Mar 2019 21:18 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
bialy437 napisał(a): Może ktoś może pomóc odnośnie awarii silników w dreamlinerze - drgania silnika i miał podobną sytuację i być może wygrał sprawę? Pewnie ci się przyda ,na forum jak dobrze poszukasz to sporo jest, historia twojego lotu chyba też Pozdrawiam ![]() problemy-z-silnikami-od-rr,226,130601?start=80 tylko jak pisze @boots w odwołaniu do ULC niczego nie musisz argumentować,chyba że wnosisz sprawę do sądu. |
Autor: | michzak [ 03 Mar 2019 22:30 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
@bialy437 Przecież jakby nawet mógł doleciec do PEK na 1 silniku, koszta dla LO na naprawę samolotu tam byłyby bardzo duże na naprawę. Zresztą, to kapitan odpowiada za bezpieczeństwo lotu i jego decyzja jest święta na pokładzie samolotu, zwłaszcza że pewnie miał dużo dodatkowych danych (wiesz jaka była pogoda w PEK/WAW, jak z ruchem w okolicy? Czy samolot mógł sobie pozwolić na kręcenie na jednym silniku w oczekiwaniu na poprawę warunków/kolejce nad PEK? Lotniska alternatywne w okolicy, na których by mógł wylądować? Znajomość sama lotniska/lotnisk awaryjnych okolicy, wraz z procedurami bezpieczeństwa jakie tam panują? Przecież o ile WAW, KRK czy RZE piloci mogą znać na pamięć + znacznie mniejsza kolejka do lądowania w porównaniu do PEK czy innych chińskich lotnisk, na których raczej można przyjąć, że wcześniej nie ladowali... No i, jakby coś poszło nie tak podczas powrotu, znacznie łatwiej pasażerów przetransportować np z Rosji czy z Białorusi/Litwy do Polski/Pekinu, niz z jakiegoś lotniska w środkowych Chinach) Decyzja kapitana na pokładzie samolotu jest niepodważalna, jakakolwiek by nie była, bo on za to wszystko odpowiada, zwłaszcza za bezpieczeństwo pasażerów. Nie idź ta droga w reklamacji Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | skrzat [ 03 Mar 2019 22:48 ] | ||
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar | ||
@bialy437 dane z FR24 z momentu zawracania
|
Autor: | bialy437 [ 04 Mar 2019 08:17 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
michzak napisał(a): @bialy437 Przecież jakby nawet mógł doleciec do PEK na 1 silniku, koszta dla LO na naprawę samolotu tam byłyby bardzo duże na naprawę. Zresztą, to kapitan odpowiada za bezpieczeństwo lotu i jego decyzja jest święta na pokładzie samolotu, zwłaszcza że pewnie miał dużo dodatkowych danych (wiesz jaka była pogoda w PEK/WAW, jak z ruchem w okolicy? Czy samolot mógł sobie pozwolić na kręcenie na jednym silniku w oczekiwaniu na poprawę warunków/kolejce nad PEK? Lotniska alternatywne w okolicy, na których by mógł wylądować? Znajomość sama lotniska/lotnisk awaryjnych okolicy, wraz z procedurami bezpieczeństwa jakie tam panują? Przecież o ile WAW, KRK czy RZE piloci mogą znać na pamięć + znacznie mniejsza kolejka do lądowania w porównaniu do PEK czy innych chińskich lotnisk, na których raczej można przyjąć, że wcześniej nie ladowali... No i, jakby coś poszło nie tak podczas powrotu, znacznie łatwiej pasażerów przetransportować np z Rosji czy z Białorusi/Litwy do Polski/Pekinu, niz z jakiegoś lotniska w środkowych Chinach) Decyzja kapitana na pokładzie samolotu jest niepodważalna, jakakolwiek by nie była, bo on za to wszystko odpowiada, zwłaszcza za bezpieczeństwo pasażerów. Nie idź ta droga w reklamacji Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka Do kapitana nie mam żadnych zastrzeżeń, to on odpowiada za lot, jego decyzja jest święta jaka by nie była. Pretensję mam do lotu że wymiguje od wypłaty odszkodowania.... A to że koszty naprawy byłyby dużo większe też wiem, ale sprawiedliwość powinna być. |
Autor: | miriam [ 04 Mar 2019 11:22 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
bialy437 napisał(a): Pretensję mam do lotu że wymiguje od wypłaty odszkodowania.... A to że koszty naprawy byłyby dużo większe też wiem, ale sprawiedliwość powinna być. Zapomniałeś dodać ... po naszej stronie ![]() |
Autor: | lendziro [ 21 Mar 2019 10:42 ] | ||
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar | ||
Hej Potrzebuję informacji na temat dokładnej trasy lotu ET21 . trasa z JNB do BLZ. Lot to Malavian Arlines ale obsługiwany pod kodem Ethiopiana. Najbardziej zależałoby mi na locie z 1.03.2019 ale generalnie interesuje mnie standardowa trasa jaką pokonuje ten rejs z JNB do BLZ. Niestety na flightradar24 brak jest śledzenia trasy - może jest jakiś inny serwis , który ma takie informację? Tak naprawę ok 5 min lotu przed granicą państwa Malawi (prawdopodobnie na terytorium Mozambiku) widziałem taką linię prostą. Nie jest to granica państwa , raczej nie jest to droga. Zastanawia mnie co to jest i chciałbym bardzo uzyskać informacje ale muszę znać mniej więcej miejsce położenia tej linii - no chyba że ktoś z forumowiczów ma pomysł ?
|
Autor: | Gregggor [ 21 Mar 2019 11:01 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
@lendziro Szukaj po kodzie operating carrier: 3W21 Tutaj masz lot z 1 marca: https://www.flightradar24.com/data/flig ... 1#1fa8cf2d edit: zdaje sie, ze widziales linie wysokiego napiecia (220kV) prowadzaca z Cahora Bassa Dam: https://www.google.com/maps/@-16.363581 ... a=!3m1!1e3 |
Autor: | skrzat [ 21 Mar 2019 11:19 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
@lendziro zjęcie robiłeś telefonem? Może masz koordynaty GPS w exif? |
Autor: | lendziro [ 21 Mar 2019 12:09 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
niestety nie mam koordynatów GSM ale dziękuje za rozwiązanie zagadki - faktycznie tak to wyglądało ![]() |
Autor: | neverstopexploring [ 02 Kwi 2019 01:14 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Mógłby mi ktoś sprawdzić czy Iberia z Madrytu do Panamy 17.03.19 była na a330- 200 czy 300? |
Autor: | SPLDER [ 02 Kwi 2019 02:35 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
![]() |
Autor: | marcin.krakow [ 02 Kwi 2019 22:22 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Jak mogę sprawdzić na które lotnisko: w Londynie latał Wizz z BCN w 8.2008 w Londynie latał Wizz z WRO w 9.2008 |
Autor: | xyrxis [ 02 Kwi 2019 22:59 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
@marcin.krakow Wizz z WRO na 99% latal do LTN. Jak to mozesz sprawdzic? sprobuj znalezc moze jakies web archive strony lotniska LTN, WRO, BCN. |
Autor: | neverstopexploring [ 24 Kwi 2019 10:21 ] |
Temat postu: | Re: Historia lotu na flightradar |
Swoje loty można dodawać jedynie przez stronę? W aplikacji nie można? |
Strona 14 z 29 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |