Autor: | Gaszpar [ 12 Cze 2017 11:51 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Czy nie obowiązuje dawna zasada, że nie podajemy w tematach BRG rozwiązań na tacy tylko dajemy wędkę? |
Autor: | gruby_inversia [ 12 Cze 2017 11:53 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
@Gaszpar Jest wędka w sumie. nie ma dokładnych dat |
Autor: | p.wl [ 12 Cze 2017 12:06 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Bardzo szczegolowe wedki wisza na FT. |
Autor: | karder [ 18 Sie 2017 13:35 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Czy jesli na stronie hotels.com jest pokój "accessible room" a w rezerwacji na hiltonie zaznaczę w room preferences "accessible room" to zostanie to zaakceptowane? ktoś próbował? |
Autor: | tropikey [ 28 Sie 2017 11:25 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Działa Wam strona z formularzem BRG? Próbuję dziś od kilku godzin i cały czas pojawia się komunikat HH o błędzie Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | p.wl [ 28 Sie 2017 11:29 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
@tropikey Nawet jesli funkcjonuje, strona czesto nie wysyla ID zgloszenia. Spokojnie wyslij swoj BRG mailem na bestrate_responses@hilton.com. Dziala bez zarzutu. |
Autor: | tropikey [ 28 Sie 2017 11:33 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Dzięki Możesz mi tylko z grubsza przypomnieć, co im w tym mailu podać? Wystarczy nr mojej rezerwacji i dane oferty konkurencyjnej + link? O ile pamiętam, formularz jest dość rozbudowany, ale nie kojarzę, co jeszcze się tam wpisywało. Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Aron [ 28 Sie 2017 11:37 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
bestrate@hrcc-hilton.com *Confirmation Number: *Last Name: Guest Reservation Details *Name on Reservation: *Hotel Name: *Hotel City Location: Berlin *Arrival Date 31 Jan 2017 *Number of Nights Booked: 1 *Type of Room Confirmed: Example: QUEEN ROOM COURTYARD VIEW NS *Number of Guests: 2 *Amount of Room Rate Booked: Example: 95.74 *Specify Currency: Example: EUR Competitive Rate Details *Amount of Lower Room Rate Found: 90 *Specify Currency: EUR *Where Lower Rate Found: Example: Comments: Guest Contact Information *First Name: *Last Name: *Address: Address 2: *City: *Zip/Postal Code: Country: Poland *State/Province: *Daytime Phone Number: *Evening Phone Number: *Email Address: HHonors Number: |
Autor: | p.wl [ 28 Sie 2017 11:48 ] | ||
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja | ||
@tropikey, nie wysylalem linkow, zalaczylem screenshoty dokladnie obrazujace konkurencyjna oferte oraz podalem swoj nr HH. Warto sie pofatygowac, bo czesto mozna urwac polowe ceny i wiecej Odradzam wysylanie BRG na rezerwacje bezzwrotne, bo to jednak ryzyko.
|
Autor: | karder [ 28 Sie 2017 22:16 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
karder napisał(a): Czy jesli na stronie hotels.com jest pokój "accessible room" a w rezerwacji na hiltonie zaznaczę w room preferences "accessible room" to zostanie to zaakceptowane? ktoś próbował? odpowiem sam sobie: akceptują |
Autor: | tropikey [ 29 Sie 2017 13:55 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Trochę się wkurzyłem. Wysłałem maila z konkurencyjną ofertą, ale odrzucili, bo była drobna różnica w zasadach anulowania (w HH najpóźniej dzień przed przyjazdem, a u konkurencji do 7 dni przed przyjazdem). Znalazłem więc inną, również tańszą, ale z identycznymi warunkami anulowania. To też odrzucili powołując się na regułę 1 pobyt - 1 claim BRG (przyznam, że nie znałem jej). Teraz pytanie, czy wystarczy anulować rezerwację w HH i zrobić ją na nowo, by zgłosić nowy BRG, czy też nic to nie da, bo w systemie już będą mieli zapis mojego wcześniejszego wniosku dotyczącego tej samej daty w tym samym hotelu? Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Rockriderr [ 29 Sie 2017 14:03 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Anuluj rezerwację i powinno się udać jeśli warunki rezerwacji będą takie same. Anulacja 1 dzień przed przyjazdem a 7 to jak dla mnie jest istotna, a nie drobna różnica. |
Autor: | tropikey [ 29 Sie 2017 19:18 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Dzięki. Poszło zgodnie z radami i zakończyło się sukcesem. Z ponad 800 zł zeszło do 400 zł Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | sim [ 29 Sie 2017 19:25 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
u mnie tez uznane. byl czas kiedy odrzucali wszystko ale chyba jednak wracaja na lepsze tory. |
Autor: | Reciu [ 31 Sie 2017 23:25 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Możecie mi wyjaśnić na chłopski rozum jak to działa?? |
Autor: | tropikey [ 01 Wrz 2017 07:31 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Wszystko jest opisane tu: http://hiltonworldwide3.hilton.com/en/b ... rview.html Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Gaszpar [ 21 Sty 2018 23:38 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
Dawno nie robiłem BRG w Hiltonie(ostatnio przed zmianami) a T&C są teraz tak ubogie w związku z czym mam parę pytań: 1) Jak długo ostatnio zajmuje im odpowiedź na claima? 2) Ile niższa musi być stawka na OTA. Jest jakaś kwota/procent jak w IHG? 3) Jak bardzo musi się zgadzać czas anulowania rezerwacji Hilton/OTA? Różnie w różnych czasach z tym bywało |
Autor: | Aron [ 22 Sty 2018 00:32 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
1. ok. 1dnia. 2. Nie pamiętam jak to jest określone w warunkach, ale chyba jakoś, że różnica nie może wynukać z zaokrągleń. 3. Ostatnio szło mi bez problemu 1/2 dni różnicy. |
Autor: | p.wl [ 22 Sty 2018 01:00 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
@Gaszpar, Ad. 2 - roznica musi byc powyzej 1% Ad. 3 - roznica do 2 dni jest akceptowana, np. Hilton - 1 dzien, inny serwis - 3 dni. |
Autor: | jaco027 [ 30 Sty 2018 23:56 ] |
Temat postu: | Re: Hilton BRG - dyskusja |
@Gaszpar To i moje 3 grosze w temacie: 1. ostatnio 2-3 dni, wczesniej okolo 24h +/-12h 2. kiedys mi napisali ze min 1USD/EUR, ale wczesniej tez czytalem o 1% 3. tak jak pisali inni, 1-2 dni nie bylo nigdy problemu, ale tez mialem i takie gdy na HH byla 1 doba, a na OTA 7 i 14 dni i tez przeszlo, aczkolwiek to byly wyjatki. PS1. problem jest taki, ze czesto i gesto pierwsza odpowiedz z BRG jest absurdalna, do bani i w ogole mam wrazenie, ze na odwal. Nie sprawdzaja dokladnie. I to tak wyglada ostatnio w okolo 50% przypadkow. Dopiero reklamacja odpowiedzi, linki, jeszcze raz screeny i wtedy akceptacja BRG na poziomie 90%+. PS2. A ostatnio z folkloru 'odmownych' odpowiedzi bylo, ze nie akceptuja claima w 'unsupported languages'. Na prosbe o wyjasnieniem ktore sa supported, a ktore nie, brak odzewu. Na szczescie wsytarczylo w linku zmienic 'pl' na 'en' i wersja jezykowa juz byla zrozumiala dla obsluganta BRG. |
Strona 8 z 12 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |