Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Gru 2014 22:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Temat jest taki że musze wyrobić jeszcze dwa pobyty na Golda, a nie bardzo mam realną możliwość.
Czy jeśli wykupie sobie 2x po jednej nocy, opłacę to ale się nie pojawie to dostane punkty? (w końcu noclegi byłyby zapłacone).
Czy musze taką rezerwacje robić ze strony Hiltona czy też mogę przez pośredników (taniej). Niby wg regulaminu przez pośrednika ale może są jakieś "kruczki"? Akurat Hiltona nigdy tak nie ćwiczyłem, za to w Marriott nie naliczyli mi punktów za pobyty robione np. przez Booking.

Ewentualnie mógłbym rozpatrzyć odsprzedanie noclegu, ale pewnie będzie średnio atrakcyjny jeśli zamawiany wprost z Hiltona a nie przez tanie portale...

Prosiłbym o podpowiedzi, jak 'wykonać' pobyt rozpoznawalny przez HH, bez konieczności odbywania noclegu (nie mam Hiltona na miejscu).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
#2 PostWysłany: 06 Gru 2014 23:06 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 353
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
HH bez problemu nalicza punkty za rezerwacje zrobione przez pośredników (testowałem w Hiszpanii i w USA).

Nie sądzę aby uznali Ci pobyty, które jedynie opłacisz, ale nie odbędziesz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 06 Gru 2014 23:13 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Mi z promocji hotels.com nie naliczyli. Tłumaczyli się rezerwacja wykonana przez pośrednika ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Gru 2014 23:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 306
Loty: 242
Kilometry: 651 170
niebieski
mi podobnie, nic nie naliczyli, w żadnej z 4 rezerwacji :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 07 Gru 2014 00:08 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 431
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
niebieski
Standardem jest nie naliczanie punktów (i nie zaliczanie pobytu) za noclegi rezerwowane przez pośredników. Hilton wtedy pozwala najczęściej skorzystać z przywilejów wynikających ze statusu, można dostać punkty za wydatki na miejscu - ale nie liczą pobytu do statusu. Inne sytuacje są wyjątkiem od reguły.
Podobnie jest z noclegiem opłaconym ale nie odbytym (no-show)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 07 Gru 2014 00:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Ja wstępnie zakładam że muszę bookować bezpośrednio.
W dalszym ciągu podstawowe pytanie - czy dostane punkty (zaliczę pobyt) jeśli się nie pojawię a zapłącę.
Pamietam że raz jak mi samolot wypadł i dotarłem dzień później to na rachunku była osobna pozycja za nieodbytą noc i reszta normalnie za pozostałe. Ale nie pamiętam czy mi wtedy zaliczyło punkty za tę konkretną noc, bo pobyt jako taki się odbył....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 07 Gru 2014 00:14 

Rejestracja: 25 Sty 2012
Posty: 5
Generalnie nie dostaniesz punktow i naliczonego pobytu jezeli skorzystasz z posrednika typu Booking.com, Expedia, Superpreak, hotels.com itp.
W praktyce wyglada to tak ze zalezy na kogo trafisz w recepcji i jak kumata jest osoba ktora przeszla trening.
Mialem ostatnio w hotelu przez 4 dni pewnego cwaniaka ktory codziennie przychodzil wieczorem i zalil sie (za kazdym razem innemu pracownikowi!) ze on jest Silver Member i nie otrzymuje punktow za pobyt i benefitow nie ma.
Moze nastepnym razem zrobi direct booking i bedzie mniej natretny.
Za 'no show' w hotelu nie dostaniesz punktow ale jezeli sie uprzesz i skontaktujesz z HHonors to punkty zostana przydzielone.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Gru 2014 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
punkty mało ważne, musze nabić pobyty. Ale generalnie tak jak się spodziewałem, w ogólności no-show oznacza brak punktów/pobytów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 07 Gru 2014 01:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
platynowy
Nie ma znaczenia czy opłaciłeś rezerwację czy nie. Nie ma check-in, w systemie jesteś jako "no-show" punktów nie ma.

Bywa, że ludzie robiący MR meldują się we własnym mieście i chwilę później wymeldowują. W tym wypadku pobyt zostanie zaliczony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 07 Gru 2014 02:25 

Rejestracja: 09 Maj 2014
Posty: 242
Zbanowany
Zasady sa jasne :
- rezerwacje przez systemy Hiltona, nie przez posrednikow
- masz byc fizycznie w hotelu czy to przy meldowaniu lub przy placeniu za pobyt na koncu, nie musisz tam przebywac caly czas.

tak mowia warunki wtedy naliczone sa punkty i zaliczony pobyt, wszelkie inne zachowania sa dobra wola kosgos z hotelu albo niedbalstwem.
Ostatnio udalo mi sie zaliczyc pobyt ojca na moje konto ale nazwisko to samo i rezerwacja (w systemie Hiltona) byla placona JEGO karta wiec karta sie zgadzala przy wymeldowywaniu.
Dziwie sie jesli zalezy Ci na utrzymaniu statusu aby kombinowac dwa ostatnie pobyty, trzeba je odbebnic aby nie miec niemilej niespodzianki po nowym roku.

@billabong: nie koniecznie takie 'zaraz' wymeldowanie bedzie skutkowalo naliczeniem pobytu w systemie nie robilem tego w sieci Hiltona ale w SPG tam gdzie np. maja oferte poldniowego pobytu moga nie naliczyc pobytu. Jesli mi zalezy na naliczeniu to czesto hotele maja druczki szybkiego wymeldowania ktory mozna zostawic w pokoju rano sprzatajaca dostarczy to do recepcji a karte mozna wrzucic do skrytki przy recepcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 07 Gru 2014 04:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
platynowy
Turndown napisał(a):
@billabong: nie koniecznie takie 'zaraz' wymeldowanie bedzie skutkowalo naliczeniem pobytu w systemie nie robilem tego w sieci Hiltona ale w SPG tam gdzie np. maja oferte poldniowego pobytu moga nie naliczyc pobytu.

OK, nie praktykowałam tego osobiście, ale myślałam, że system rozpoznaje rodzaj pobytu po kodzie taryfy (? - nie wiem jak to przetłumaczyć, ale chodzi mi o rate description code) zarówno w HH, SPG jak i innych programach.

Gdy taryfa pokoju jest jako "dzienna" system nie nalicza punktów (kieruję się tutaj tym co piszesz, nigdy nie brałam pokoju w takiej opcji) podobnie gdy pokój rezerwowany jest przez OTA. Natomiast wydaje mi się, że przy taryfie normalnej (obejmującej nocleg) godzina zameldowania i wymeldowania nie ma żadnego znaczenia jeżeli tylko system fizycznie to zarejestruje. To ostatnie jest jednak jedynie moim przypuszczeniem.
Zgadzam się jednak, że dobrym rozwiązaniem jest użycie wspomnianej przez Ciebie opcji ekspresowego wymeldowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 07 Gru 2014 11:23 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 353
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
Może faktycznie w przypadku Booking,com nie naliczają punktów/pobytów. Ja oby rezerwacji dokonałem przez lmtclub.com i w przypadku tych pobytów otrzymałem wszystkie punkty i pobyty do statusu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 07 Gru 2014 12:40 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 221
niebieski
Nie nalicza, właśnie dostałem odp odnośnie naliczenia punktów przez bookin.com

[Thank you for your recent correspondence regarding your stay at the DoubleTree Hotel & Conference Centre Warsaw from August 20th to August 21st 2014.

To receive credit for a qualifying HHonors stay, the member must occupy the room, and be the registered, paying guest. The documentation that was provided does not indicate that you were the registered paying guest.

And also, we are unable to process this request as the room rate paid is ineligible for HHonors points, miles, stay/night credit as well as promotional bonuses. For a complete list of all ineligible rates for the HHonors program please visit our website at http://www.hiltonhhonors.com for more information. For your convenience I have listed out the rate types that have been deemed ineligible for stay, night, point and or mileage credit below:

Wholesale/tour operator packages

Contracted airline crew rates

Travel industry rates (including but not limited to travel agent discount rates)

Complimentary or barter rooms

NET Group rates

Series Group or IT Group rates

Contracted Entertainment or Encore rates

Master Bill bookings (irrespective of incidentals)

Third party websites bookings (for example. Expedia.com, Priceline.com, etc) this rate is also ineligible to receive credit for any incidentals that are paid at the time of your stay.

“Opaque” channel bookings where the brand is unknown at the time of purchase

“No Show” or cancelled bookings]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 07 Gru 2014 12:49 

Rejestracja: 09 Maj 2014
Posty: 242
Zbanowany
Jak funkcjonuja programy hotelowe (software) to chyba niewiele osob to wie, jesli taryfa wykupiona przez posrednika byla by inaczej kodowana niz to samo wykupione w danym systemie hotelowym to nie powinni dostawac punktow czy pobytow za rezerwacje poprzez posrednika a jak widac zdazaja sie przypadki ze to zostanie uznane. Musi byc jakis inny klucz do analizowania tego i kluczem tutaj jest chyba osoba recepcjonisty jak on to zaraportuje w systemie.

Z tym wymeldowaniem 'zaraz' glownie chodzilo mi o to ze nie jest to takie 100% pewne ze zostanie to naliczone jako pobyt z noca, same punkty sa niewazne bo przy ostatnich dewaluacjach sa praktycznie z mojej strony nieistotne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 07 Gru 2014 23:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Dzieki za odpowiedzi, w skrócie - samo wykupienie pobytów nic mi nie da, trzeba się stawić fizycznie.

Tak przy okazji kojarzy mi się jak kiedyś jadąc autem z Holandii miałem opóźnienie i zdecydowałem się koło 1 rano na nocleg w przypadkowym hotelu w Szczecinie (zatrzymałem się w jednym zauważonym z drogi, w którym nie mieli miejsc, i obudzili kogoś w drugim żeby mnie przyjął). Panienka zacięła się z komputerem, bo nie chciał jej przyjąć checkinu i checkoutu z taką samą datą. Trwało dłuższą chwilę, w środku nocy, bo - jako osobie z ulicy - panienka nie chciała mi dać klucza bez zapłaty z góry. Ostatecznie jakoś sobie poradziła, ale trwało to sporo. Mogę sobie tylko wyobrazić że podobne problemy będzie miał system naliczania punktów.
W HH miałem raz sytuację że bookując dwa pokoje, naliczyli mi punkty za jeden. Reklamowałem, pobyt został jeden, ale punkty za drugi pokój doliczyli (i dodali jakieś bonusy za oba).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 08 Gru 2014 00:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Ja wlasnie jestem w trakcje reklamacji za nienaliczone punkty za drugi pokoj. Wyslalam im wlasnie oba rachunki i niech sobie z tym walcza.

Taka mialam odpowiedz jak zapytalam sie, gdzie sa moje punkty:

"As a Hilton HHonors member you may earn base points for up to two rooms per stay, if all eligible charges for both rooms are paid on one folio. For bonuses, including HHonors partner perks and other promotional offers; points will be awarded on one room only. You will receive one stay credit (including credit towards HHonors tiers), and one mileage credit for stays including two rooms.

To receive credit for your second room, please reply with a copy of your hotel receipts. "
--------------------------
Haha, dostalam odpowiedz po 16 minutach i nalicza mi punkty za drugi pokoj, ale bez bonusow.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 08 Gru 2014 01:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Ja sie o bonusy nawet nie pytałem. Nie wiem czy przypadkiem nie były one formą przeprosin. Tym bardziej ze zrobiliśmy troche zakupów w hotelu (restauracja ale i biżuteria). zgłaszałem temat do hotelu bezpośrednio i obiecali sie zając tematem, wiec rachunków nie wysyłałem. Podobnie w innych hotelach (spg, ibis).tam juz za pojedyncze pokoje.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group