Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 266 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 04 Lip 2011 23:12 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1572
niebieski
właśnie ktoś musi za to odpowiedzieć, bo gdybyś to się Ty pomylił.......
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Seszelach za 3938 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) + 8 noclegów Urlop na Seszelach za 3938 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) + 8 noclegów
Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel
#222 PostWysłany: 04 Lip 2011 23:42 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 69
Normalnie zabijecie się o ten wyjazd :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 05 Lip 2011 00:20 

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 113
A u mnie cały czas cisza, nikt nie dzwoni i nikt nie pisze. Pewnie moje rezerwacje uznali :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 05 Lip 2011 21:49 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6157
Loty: 228
Kilometry: 534 135
grimsey napisał(a):
A u mnie cały czas cisza, nikt nie dzwoni i nikt nie pisze. Pewnie moje rezerwacje uznali :)



Dzisiaj dzwoniła pani Karolina, 25 minut kłótni przez telefon że to nie moja wina i nie życzę sobie anulacji, a ona swoje że szef asiarooms.com im kazał i oni cały czas próbują wytłumaczyć tą sprawę z hotelem.
Ja jej na to że jak wyjaśnią to niech wtedy zadzwoni i dopiero wtedy mi anuluje, niestety nie poskutkowało :/

z tego co się dowiedziałem, to asiarooms.com jest odłamem TUI. Skargę można pisać do asiarooms do hotelu i do TUI

do anulacji pani Karolina ma 276 rezerwacji :)

Także wielkie bum z ceny wielkie nic z rezerwacji :/
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 05 Lip 2011 22:34 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6157
Loty: 228
Kilometry: 534 135
gsH napisał(a):
a dzwoni z numeru zagranicznego?


tak +441616048902
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 05 Lip 2011 22:57 

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 82
tartal napisał(a):
właśnie ktoś musi za to odpowiedzieć, bo gdybyś to się Ty pomylił.......



Wybacz ale znam zarówno realia jak i to wszystko od drugiej strony, mam dość spore doświadczenie z obsługą klienta jak również działalnością marketingową. Tak się składa, że od początku nie wiązałem sporych nadziei z tym przypadkiem czego możesz się doszukać w poprzednich postach. Mogę Cię jednak zapewnić, że tak się sprawy nie załatwia, nie jest dla mnie wytłumaczeniem to, że hotelowi się nie opłaca i koniec...
Poza tym, wiele osób z tu obecnych korzysta często z tzw. "błędu taryfowego" chyba, że się mylę i wszyscy robią to tylko dla idei od razu raportując niedopatrzenie oferentowi ?!

Dodam, iż kilkukrotnie znalazłem się w sytuacji, gdzie kasjerka chciała mi wydać należność od kwoty większej niż uiściłem. Jeśli myślisz, że przyjąłem te pieniądze i odszedłem to jesteś w błędzie. Zdaję sobie sprawę kto wówczas ponosi odpowiedzialność i nie pozbawiam dziewczyny jej dniówki. W przypadku jednak kiedy sieć TESCO w dniu otwarcia nowego sklepu w Irlandii wprowadza błędną kwotę na zgrzewkę piwa w symbolicznej cenie nie wstrzymują sprzedaży, prowadzą ją dalej do wyeliminowania błędu. Za to w Polsce oczywiście pomimo, że cena pułkowa jest niższa usłyszysz "to błąd nie moja wina bierze Pan za normalną cenę?"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 05 Lip 2011 23:14 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1572
niebieski
może po prostu zrobić akcje opisania w serwisach oceniających np asiarooms negatywne oceny, oszukani zostaliśmy itd. myślę że troszkę nas jest..... bo to już chodzi o samo załatwienie sprawy przez asia. jednostka nic nie może ale nas troszke jest
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 05 Lip 2011 23:25 

Rejestracja: 15 Maj 2011
Posty: 52
A co z hotelem Grandmas na Bali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 05 Lip 2011 23:38 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 69
tartal napisał(a):
może po prostu zrobić akcje opisania w serwisach oceniających np asiarooms negatywne oceny, oszukani zostaliśmy itd. myślę że troszkę nas jest..... bo to już chodzi o samo załatwienie sprawy przez asia. jednostka nic nie może ale nas troszke jest


Masz za dużo czasu wolnego? Ludzie wyluzujcie. Nie ma uchylonej furtki w regulaminie, takie są zasady tego pośrednika i paru awanturujących się polaczków tego nie zmieni. Naprawdę..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 05 Lip 2011 23:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1072
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
Ja nie mam zamiaru polemizować z nikim napisałem dzisiaj do p. Karoliny ,napiszę też do asiarooms.
By wyjaśnili sobie problem.


Dziękuję ślicznie za kontakt.

Mnie wiąże z hotelem zawarta umowa przez serwis asiarooms com i do jej
warunków strony się zoobowiązały. Rerzerwacja została potwierdzona.
Zatem Państwa propozycja jest dla mnie niezrozumiała i absolutnie nie do
przyjęcia, gdyż doszło do obustronnej akceptacji co reguluje kodek cywilny.
Jeśli błąd nastąpił z winy hotelu - best price, zatem hotel ponosi pełną odpowiedzialność za powyższy stan.
Rezerwacja moja jest obowiązującą i mogę ją anulować tylko i wyłącznie Ja korzystając z takiego prawa.


Ostatnio edytowany przez mediolan, 06 Lip 2011 00:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 06 Lip 2011 00:28 

Rejestracja: 15 Maj 2011
Posty: 52
Ponawiam swoje zapytanie - czy ktoś coś wie na temat rezerwacji w hotelu Grandmas?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 06 Lip 2011 02:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 270
Panowie to nie booking.com niestety :(

Nikt nie zadzwonil a anulowali ..masakra ...nie mam sil na kopanie sie z nimi bo mam bali z booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 06 Lip 2011 06:47 

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 217
niebieski
po prostu hotelowi wystawić odpowiednią opinię w serwisach przeznaczonych do tego :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 06 Lip 2011 07:50 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1572
niebieski
ja myślę że nie tylko hotelowi ale asiaroom też
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 06 Lip 2011 09:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 270
booking.com

to przynajmniej nic nie anulowal tylko pisal glupoty i sie wyklocal ...a ostatecznie i tak sie zgodzil ...


a tu prosze bardzo anuluje bez zadnego slowa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 06 Lip 2011 11:00 

Rejestracja: 04 Lip 2011
Posty: 3
można jakoś spr ten booking czy jest nadal aktywny? czy mam rozumieć że jest bo nie otrzymałam chwilowo zadnego maila i nikt nie dzwonil?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 06 Lip 2011 15:41 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1572
niebieski
a mnie też anulowali i jeszcze w piśmie dopisali
"Będziemy bardzo wdzięczni za poinformowanie nas, w jaki sposób panstwo znalezli ten hotel i jego niska cena."

odpisałem że sie nie zgadzam itd. zobaczymy co napiszą i czy cos w ogole napiszą.
mam narazie troszke czasu więc się mogę z nimi troszke "pobujać"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 06 Lip 2011 16:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 270
ej ale zobaczcie jak robia booking.com

prosilo o anulowanie bo nie moga uznac rezerwacji i hotel nas nie przyjmie .

a asiarooms odrazu anuluje i przeprasza to tak jak by koles z tesco przyszedl i zabral z domu ci ziemniaki bo byl blad cenowy .

odrazu widac jaka firma ma klase a jaka stawia cie przed faktem dokonanym ...


Mozemy pisac ze sie nie zgadzamy sra ta ta ta ale i tak juz nie mamy rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 06 Lip 2011 16:25 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1572
niebieski
ee tam anulowali to nie znaczy że nie mogą cofnąć anulacji.,.,.. pożyjemy, zobaczymy, jak by ci przyszedł zabrać ziemniaki to nic byś nie mówił tylko stał jak cielak ???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 06 Lip 2011 17:05 

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 113
Anulacja dopadła i mnie. Telefonicznie i w mailach. Myślę, że przy ich nastawieniu do klienta raczej nic tam już nie ma do ugrania.
Może w odwecie zrobię sobie jeszcze kilka rezerwacji i anuluje je w ostatnim możliwym terminie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 266 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Gadekk, matikurek oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group