Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 602 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Następna
Autor Wiadomość
#581 PostWysłany: 07 Kwi 2022 19:27 

Rejestracja: 07 Kwi 2022
Posty: 7
dzięki za szybką odpowiedź.

niestety to nie jest blokada, poszło blikiem przez przelewy24.pl i środki zostały dostarczone do OTA.

w takim razie rekomendujesz zapłacić jeszcze raz, a co do kasy się nie martwić bo powinna wrócić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#582 PostWysłany: 07 Kwi 2022 19:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7426
srebrny
Czy masz jakieś potwierdzone informacje na temat statusu zakupu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#583 PostWysłany: 07 Kwi 2022 20:04 

Rejestracja: 07 Kwi 2022
Posty: 7
niestety tylko infolinia (czyli nic na piśmie). nawet maila się nie da do GTG wysłać (chyba że widzicie jakieś inne opcje). powiedziano mi, że zakup nie został ukończony, stąd należy raz jeszcze dokonać zakupu. nawet jeśli środki u nich są to powinny do mnie kiedyś wrócić.

przelewy24 potwierdzają, że płatność została dokonana i środki są na koncie OTA

gdyby to była zwykła blokada to pewnie bym olał (bo by zapewne była zdjęta), a to bilety dla kilku osób i kwota wychodzi dość duża
Góra
 Relacje PM off  
 
#584 PostWysłany: 07 Kwi 2022 20:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7426
srebrny
Spróbuj zażądać od infolinii przesłania tych informacji na email.
I wyciągnij wnioski na przyszłość.
Góra
 Relacje PM off
Benias uważa post za pomocny.
 
 
#585 PostWysłany: 08 Kwi 2022 07:36 

Rejestracja: 09 Sty 2019
Posty: 62
Ja kiedyś pisałem do nich na mail
Gotogate <customercare@support.pl.gotogate.com>

Możesz sprawdzić czy zadziała
Góra
 Relacje PM off
invi uważa post za pomocny.
 
 
#586 PostWysłany: 02 Lip 2022 13:55 

Rejestracja: 22 Lis 2013
Posty: 4
Loty: 46
Kilometry: 128 866
invi napisał(a):
dzięki za szybką odpowiedź.

niestety to nie jest blokada, poszło blikiem przez przelewy24.pl i środki zostały dostarczone do OTA.

w takim razie rekomendujesz zapłacić jeszcze raz, a co do kasy się nie martwić bo powinna wrócić?


Mam bardzo podobny problem, jak zakończyła się twoja sprawa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#587 PostWysłany: 06 Lip 2022 18:01 

Rejestracja: 07 Kwi 2022
Posty: 7
jest w tym samym miejscu. cały czas nie mam środków, nie miałem czasu się tym zająć, będę wracał do OTA. wątpię, ze uda się coś z tym zrobić
Góra
 Relacje PM off  
 
#588 PostWysłany: 06 Lip 2022 19:31 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 343
niebieski
@invi

Czy zrobiłeś u nich drugą rezerwację i zdradzisz o jaką sumę chodzi ?
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Relacje PM off  
 
#589 PostWysłany: 26 Lip 2022 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1029
Loty: 320
Kilometry: 507 967
srebrny
maginiak napisał(a):
@maker Obawiam się, że 2 miesiące oczekiwania to dopiero początek podróży.
Mój lot został odwołany na początku lipca 2021 i wtedy GtG zaczęło procesować zwrot. W grudniu cierpliwość mi się skończyła i zawnioskowałam o chargeback, który bank odrzucił z następującą argumentacją:

Otrzymaliśmy odpowiedź od właściciela terminala płatniczego. Sprzedawca odrzucił Pani
zgłoszenie i jako przyczynę wskazał, że lot został odwołany przez linię lotniczą. Sprzedawca
obecnie jest w kontakcie z linią lotniczą w celu otrzymania informacji jak postępować w
przypadku anulowania biletu, a Pani została o tym poinformowana.
Kiedy podała Pani sprzedawcy dane karty, wyraziła Pani zgodę na jej obciążenie, a my
poprawnie przekazaliśmy pieniądze zgodnie z pkt. 12 ETAP I.6


Chargback zatrzymał proces zwrotu na 3 miesiące do czasu wyjaśnienia, więc GtG zacznie procesować od nowa dopiero w przyszłym tygodniu.
Spodziewam się zwrotu tak mniej więcej za pół roku jak dobrze pójdzie.


Minął już ponad rok od kiedy czekam na zwrot od GtG. Ostatnio dzwonię co tydzień i za każdym razem Hindus przeprasza za długi czas oczekiwania i twierdzi że ponownie eskaluje do przełożonego. Powtarzają to samo jak zdarta płyta, więc już powoli tracę cierpliwość. Za każdym razem również twierdzą, że dostanę maila w ciągu max 5 dni roboczych z potwierdzeniem procesowania zwrotu, co się oczywiście nie dzieje.
Może ktoś poradzić czy jest sens dalej czekać czy może wysłać im jakieś ponaglenie od prawnika?
Góra
 Relacje PM off  
 
#590 PostWysłany: 27 Lip 2022 19:08 

Rejestracja: 07 Kwi 2022
Posty: 7
-- 27 Lip 2022 18:58 --

malawita napisał(a):
@invi

Czy zrobiłeś u nich drugą rezerwację i zdradzisz o jaką sumę chodzi ?

nie zrobiłem, kupiłem u innego użytkownika kartą, żeby mieć opcje chargebacku.

kwota na szczęście nie jakaś zawrotna, lekko poniżej 2k. wczoraj znów się tam dobijałem, udało mi się dostać na PL infolinię i dostałem zwrot. Oczywiście jakieś bzdurne tłumaczenia, że próbowali zwracać wcześniej, ale był problem techniczny bla bla

skończyło się ok. trzymali kasę 3msc, w razie czego próbujcie PL infolinię (ale dobić się mega ciężko)

-- 27 Lip 2022 19:08 --

w poście powyżej jeden błąd - oczywiście chodziło mi o słowo „pośrednika” a nie „użytkownika”, niestety nie widzę opcji edytuj.

i jeśli chodzi o maile to też niby wysyłali z tego globalnego adresu za każdym razem, ze procesują zwrot, ale nic to nie zmieniło. najśmieszniejsze, ze przy tej ostatniej rozmowie i zwrocie przyszedł dodatkowo mail, że przetwarzają moją płatność i niedługo dostanę bilety… (lot był miesiąc temu). Ogólnie mega bałagan
Góra
 Relacje PM off  
 
#591 PostWysłany: 15 Sie 2022 17:35 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1453
niebieski
niewielkie zmiany w rozkładzie ( około 1 godziny )
muszę u nich potwierdzać te zmiany ? na stronach linii lotniczych są te nowe rezerwacje z nowymi godzinami jako potwierdzone ?
czy GTG robi tak że np. ni z tego ni z owego skasuje taka rezerwację ?
ktoś coś wie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#592 PostWysłany: 15 Sie 2022 19:19 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5827
HON fly4free
@tartal: przy niewielkich zmianach generalnie G2G przysyłał tylko informację bez konieczności interweniowania; nie zdarzyło mi się, żeby coś z tego powodu ruszyli (skasowali). Natomiast zdarzyło mi się, że LO przed odprawą na taki zmodyfikowany o 10 czy 15 minut lot, zarezerwowany przez G2G, wymagał walidowania na swojej stronie zmiany i dopiero wtedy pozwolił na zarządzanie rezerwacją / odprawę.
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
tartal uważa post za pomocny.
 
 
#593 PostWysłany: 13 Wrz 2022 07:14 

Rejestracja: 12 Sie 2018
Posty: 9
Loty: 9
Kilometry: 9 737
Cześć, próbówałem znaleźć odpowiedź w wątku, ale chyba nie było takiego tematu. Kupiłem przez Go To Gate bilety na TAP Portugal - wszystko było całkowicie normalne, dostałem nr rezerwacji i miałem podgląd na rezerwację bezpośrednio na stronie TAP.
Podróż ma miejsce w poniedziałek, tymczasem wczoraj po próbie sprawdzenia rezerwacji na stronie TAP pojawił się błąd "Sorry, we are unable to process your request.". Czy to normalne, że tydzień przed odlotem rezerwacja "znika" ze strony pośrednika, jeśli bilet był zakupiony przez OTA?
Góra
 Relacje PM off  
 
#594 PostWysłany: 13 Wrz 2022 08:16 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 142
srebrny
Z mojego doświadczenia nie jest to normalne, ale i tak raczej byłbym spokojny.
Dla spokoju ducha zadzwoń to GTG i podpytaj o co chodzi, czy może wystawili jakiś nowy PNR - tel. 22 116 81 21 (godz. 8-17 w j. polskim).
Góra
 Relacje PM off  
 
#595 PostWysłany: 13 Wrz 2022 18:39 

Rejestracja: 12 Sie 2018
Posty: 9
Loty: 9
Kilometry: 9 737
Skontaktowałem się z GTG telefonicznie - twierdzą, że rezerwacja jest w porządku. Podali mi nr PRN - jest taki sam, jaki używałem wcześniej. Mam nadzieję, że będę w stanie dokonać odprawy online przez TAP. Bo jeśli nie - pozostaje tylko stresowe czekanie na odprawę na lotnisku?
Góra
 Relacje PM off  
 
#596 PostWysłany: 09 Lis 2022 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 1438
Loty: 104
Kilometry: 237 756
złoty
Opiszę historię mojego kumpla, kóry od kilku miesięcy kopie się z koniem w Gotogate. BTW Macie może pomysł dlaczego chargeback mógł zostać odrzucony? Oraz czy był tu jakiś błąd ze strony pasażera?

26 kwietnia zakup biletów na podróże 16 i 19 czerwca (tam i powrót tą samą trasą), otrzymałem maila, że bilety otrzymam w ciągu 72 godzin

27 kwietnia otrzymałem maila z potwierdzeniem zakupu i numerem zamówienia oraz numerami rezerwacji

07 maja mail od Gotogate, że Wizzair zmienił rozkład lotów, a mój bilet na wyjazd zmieniono na inny dzień i inną godzinę. Natychmiast odpisuję na czacie Gotogate, że nie mam możliwości podróżowania w zaproponowanych terminach, nie akceptuję zmian. Potwierdzają przyjęcie decyzji, mam czekać na wiadomość mailową - rzekomo wszystko załatwią, niczym się nie przejmować, tylko zapłacę prowizję. Ale żadna wiadomość nie nadchodzi.

09 maja mail od Gotogate, że Wizzair zmienił rozkład lotów, a mój bilet powrotny zmieniono na inny dzień i inną godzinę. Danymi podanymi przez Gotogate nie da się edytować wykupionych lotów w aplikacji ani na stronie Wizzair. Owszem, widnieją, ale nie mam do nich dostępu.

10 maja wysyłam maila do Gotogate, że nie mam możliwości podróżowania w zaproponowanych terminach, nie akceptuję zmian – nadchodzi jedynie odpowiedź automatyczna:
custo...@gotogate.support przez amazonses.com
śr., 10 maja, 12:21
Dziękujemy za napisanie do nas w Gotogate - otrzymaliśmy Twoją sprawę. Pamiętaj, że jest to automatyczna odpowiedź e-mail. Ze względu na duży wzrost liczby kontaktów z klientami, priorytetowo traktujemy zapytania od klientów z natychmiastowymi planami podróży. Aby uzyskać więcej informacji na temat wpływu koronawirusa na Twoją podróż, odwiedź poniższy link. Pamiętaj, że Twoje zamówienie nie zostanie anulowane ani zmienione, dopóki nie otrzymasz od nas potwierdzenia przez e-mail. Jeśli Twój lot odlatuje w ciągu 72 godzin od skontaktowania się z nami i musisz skontaktować się z nami przed podróżą, skontaktuj się z nami telefonicznie. Dokładamy wszelkich starań, aby pilne połączenia były traktowane priorytetowo i prosimy o cierpliwość i zrozumienie w tym trudnym czasie. Jeśli nie skontaktowałeś się z nami lub nie otrzymałeś od nas potwierdzenia anulowania na 72 godziny przed wylotem, skontaktuj się z linią lotniczą w celu anulowania biletu lub sprawdź instrukcje na stronie internetowej linii lotniczej. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, w zależności od priorytetu - poczekaj na naszą odpowiedź, zanim skontaktujesz się z nami ponownie z tą samą prośbą. UWAGA! Pamiętaj, że na niektórych rynkach usługa będzie dostępna w języku angielskim.

15 i 20 maja analogicznie powtórzone poprzednie wiadomości mailowe: z propozycji wynika, że mogę otrzymać zwrot środków, a jeśli zdecyduję się na WizzCredits, to zyskam jeszcze 20%

20 maja piszę na czacie Gotogate, zalogowany pod swoją rezerwacją - dowiaduję się, że w moim imieniu mogą się ubiegać o zwrot od linii lotniczej, ale za “asystę” potrącą prowizję. Piszą, że mogę odwołać się do linii lotniczej, ale ona i tak odeśle mnie do nich (mam zrzuty ekranu tych tekstów od Gotogate). Także 20 maja próbuję coś wskórać na czacie Wizzair, ale robot z czatu nie znajduje “żywego człowieka” który miałby pomóc mi rozwiązać mój problem (mam zrzuty ekranu próby rozmowy na czacie Wizz) Również 20 maja telefonuję pod numery Gotogate +442034550390 oraz +47936110 - rozmówcy w języku angielskim odsyłają mnie jeden do drugiego, ten pierwszy niby nie może zrobić zwrotu na WizzCredits, a ten drugi w ogóle nie wie, że są takie możliwości. Jasno i wyraźnie daję do zrozumienia (powtarzając to co na czacie i na mailu), że nie mogę lecieć w zaproponowanych terminach zmienionego rozkładu lotów, że mają to jak najprędzej odwołać i oddać mi pieniądze (mam zrzuty ekranu, że wykonywałem takie połączenia, oraz czas ich trwania)
24 maja wykładam pieniądze na alternatywne loty, również w Wizzair

24 maja w tym samym dniu telefonuję dwukrotnie na infolinię Wizzair +48703703803 (jest to numer premium, pierwotnie zostaję rozłączony, bo nie wiedziałem, że operator telefoniczny automatycznie założył mi blokadę na takie rozmowy, jeśli koszt przekroczy 30 złotych). W ponownej rozmowie, po zmianie limitów, zostaję powiadomiony, że pośrednik zapłacił Wizzair inną niż moja karta i podał inny niż mój mail. Konsultantka na moją prośbę, wysłuchawszy całej historii, odwołała obie rezerwacje, ale nie mogę otrzymać żadnego potwierdzenia, ponieważ to nie ja u nich kupowałem bilety, o których zwrot, przez zmianę rozkładu lotów, muszę się teraz ubiegać. Otrzymuję radę, by za 5 dni zatelefonować do Gotogate, i powiadomić ich, że środki od Wizzair zostały już zwrócone do nich, i mają mi je wypłacić. Kobieta na infolinii rozwiewa moje marzenia na zwrot +20% w ramach WizzCredits (mam zrzuty ekranu, że wykonywałem takie połączenia telefoniczne, wraz z czasem ich trwania)

01 czerwca czatuję z Gotogate, zalogowany na swoje konto – nie mogą “odebrać tej rezerwacji”, prześlą moje zapytanie do innego działu i odezwą się tak szybko jak tylko to możliwe (mam zrzuty ekranu z tych czatów). Niestety nie nadchodzi żadna odpowiedź.

01, 02, 03, 06, 09, 10, 13 czerwca przychodzą z Gotogate maile reklamowe dotyczące mojego pierwotnego lotu w obu kierunkach - żeby ze zniżką zamówić taksówkę, hotel itp. - pomimo, że te loty są od miesiąca odwołane!

13 czerwca zalogowany na swoją rezerwację czatuję z Gotogate (mam zrzuty ekranu z tych rozmów) - pan “właśnie sprawdził, że Wizzair nie oddał pieniędzy za te loty. W przypadku odwołania rezerwacji należy się skontaktować z linią lotniczą” - ciekawe, w poprzednim miesiącu twierdzili, że linia i tak odeśle mnie do nich! Gdy nawiązuję do tych sprzeczności - rozmówca pisze, że zwrot płatności po potrąceniu prowizji zostanie przelany na oryginalne źródło płatności, gdy tylko Gotogate otrzyma zwrot od Wizzair. A przecież konsultantka z Wizzair zatwierdziła zwrot płatności w dniu 24 maja, i miał dotrzeć w przeciągu 5 dni!

16 i 19 czerwca podróżuję z Wizzair na podstawie zakupionych później lotów alternatywnych, tymczasem wciąż nie ma żadnej odpowiedzi na temat zwrotu pierwotnych biletów. Ten stan utrzymuje się już przez ponad miesiąc!

18 lipca moja wiadomość mailowa do Gotogate, upominam się o zwrot – cisza.

09 sierpnia Gotogate odpisuje, że w przypadku tych lotów powinienem sam ubiegać się o zwrot w linii lotniczej, a dopiero gdy to zrobię to mogą mi oddać pieniądze (podczas gdy w linii lotniczej sam działałem już znacznie wcześniej, choć wówczas Gotogate zarzuciło mi, że załatwiam to sam, a nie przez nich!)

Witam,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Biorąc pod uwagę, że zarezerwowałeś podróż u taniego przewoźnika, wszelkie anulowanie biletów należy kierować bezpośrednio do linii lotniczej. Rozpoczniemy przetwarzanie Twojego zwrotu po skontaktowaniu się z linią lotniczą i potwierdzeniu, że Twoja rezerwacja została anulowana i że zwrot został nam wypłacony. Przede wszystkim musisz skontaktować się z linią lotniczą, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Będziemy uważnie obserwować Twoją rezerwację i powiadomimy Cię, gdy tylko linia lotnicza prześle nam zwrot pieniędzy. Po otrzymaniu zwrotu od linii lotniczej zwrócimy Ci cenę biletu pomniejszoną o opłatę za anulowanie w wysokości 149 NOK w przypadku anulowania na osobę. Należy pamiętać, że zgodnie z zasadami linii lotniczych niektóre podatki mogą nie podlegać zwrotowi. Należy również pamiętać, że ze względu na obecną sytuację czas obsługi zwrotu będzie dłuższy niż zwykle. Nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu, ponieważ linie lotnicze również borykają się z ogromnym obciążeniem pracą, ale oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej otrzymać zwrot pieniędzy. Otrzymasz wiadomość e-mail po przetworzeniu zwrotu. Poczekaj na ten e-mail, zanim spróbujesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail lub w mediach społecznościowych, ponieważ nasz obecny czas odpowiedzi, który dotyczy wszystkich w branży lotniczej, jest znacznie dłuższy niż zwykle.
Z poważaniem,
Alina A.

10 sierpnia zgłaszam przez Revolut (płaciłem ich kartą) otwarcie sporu do transakcji zakupu biletów. Załączam zrzuty ekranu, zapisane maile, i opisuję całą historię. Jeszcze tego samego dnia otrzymuję maila, że Revolut przeanalizował materiały i wniósł o obciążenie zwrotne przeciw Gotogate.

17 sierpnia mail od Revolut, że wciąż czekają na odpowiedź Gotogate i zgodnie z przepisami prawa może to potrwać do 50 dni.

24 sierpnia mail od Revolut, że Gotogate ustosunkował się do mojego roszczenia, napiszą po przeanalizowaniu materiałów.

16 września mail od Revolut, że prośba o otwarcie sporu dla transakcji z 26 kwietnia na kwotę X NOK zakończyła się niepowodzeniem - usługodawca dostarczył materiały potwierdzające słuszność jego argumentacji. Na mojego maila z prośbą o podzielenie się uzasadnieniem – po dzień dzisiejszy odpowiedź nie nadeszła.

05 listopada loguję się znowu do Gotogate, gdzie od razu widnieje ogłoszenie, że z powodu mojego sporu transakcyjnego z bankiem – oni teraz nie będą w ogóle odnosić się do mojego roszczenia zwrotu. Mam sobie załatwiać z bankiem. Gdy dopytuję na czacie, mówiąc że spór jest już zamknięty - potwierdzają, że przed 10 listopada nie dostarczą mi żadnych informacji na ten temat (zachowałem zrzuty ekranu z tych wypowiedzi).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#597 PostWysłany: 17 Lis 2022 03:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2021
Posty: 109
niebieski
Nieźle, nieźle.
Nie znam co prawda odpowiedzi na przyczynę odrzucenia chargebacku, ale historię warto by dać do przyklejonego postu z wyjaśnieniem dlaczego nie kupować w OTA ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#598 PostWysłany: 17 Lis 2022 03:38 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19024
Nie. Po prostu jak kupować z OTA, to kupować z głową.
Góra
 Relacje PM off  
 
#599 PostWysłany: 17 Lis 2022 03:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2021
Posty: 109
niebieski
Albo po prostu kupować licząc się z konsekwencjami. Nie wiem co w tej historii powyżej można było zrobić lepiej czy "z głową".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
 
 
#600 PostWysłany: 17 Lis 2022 07:34 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 307
niebieski
Wychodzi na to, że to bardziej zakup losu na loterię z tanimi biletami. Można polecić, można kupić pusty los. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 602 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group