Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - gotogate.pl
gotogate-pl,1568,49542
Strona 8 z 33

Autor:  aviel [ 06 Lip 2016 22:36 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Nie oni jedni, wystarczy przejrzec Trip advisor. Mialam identyczny przypadek z Holiday Genie, ktorego polecila mi przyjaciolka nota bene korzystajaca bez problemu. Po zaplacie dostalam plan podrozy z booking number etc. wszystko cacy. Ale poniewaz naczytalam sie to i owo w internecie zadzwonilam po kilku dniach do Oman Air. I Co? Tak rezerwacja byla, agent mial 2 trzy 3 dni, nie pamietam na zaplate, ktorej nie dokonal i rezerwacja wygasla. Wyslalm jedno pismo z zastraszeniem sadu plus natychmiast cash back request i oddali kase po kilku dniach. NIGDY nie rezerwuje przez agenta. Bilety na stronie linii sa zazwyczaj niewiele drozsze.

Autor:  Japonka76 [ 06 Lip 2016 22:51 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Zależy ile to jest "niewiele droższe " :)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Autor:  savoj [ 06 Lip 2016 22:55 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Ja też połasiłem się na najtańszą cenę w Gotogate.it biletu DXB PRG linią Smartwings . Niestety czeskie linie odwołały mój lot w tym dniu ,ale pośrednik -przyznam szczerze - zaraz zaoferował mi ten sam lot w mozliwym innym terminie . Niestety musiałem wylecieć dokładnie w tym dniu , więc poprosiłem o zwrot (100 euro) .
W emailu przyznali ,że oczywiście zwrot jak najbardziej mi się należy ,ale z powodów technicznych ich dział zwrotów zajmuje się tym od 3 do 5 miesięcy .
Trudno poczekam :)

Autor:  kriss [ 06 Lip 2016 23:46 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Kupiłem u nich bilety na trasie Astana - Ulan Bator. Przewoźnik odwołał połączenia, ale nikt mnie nie raczył poinformować !
Dowiedziałem się przypadkiem w ambasadzie Mongolii kiedy wyrabiałem wizę. Na Marginesie którą mogę sobie ... tylko zachować na pamiątkę.
Połączenia alternatywne nie wchodzą w grę bo są koszmarnie drogie. Napisałem do nich z automatu odpowiadają, że odpowiedź przyjdzie do konkretnego dnia, nawet godzina jest podana.
No i przyszła .............
Mniej więcej o treści "mamy dużo spraw i trzeba poczekać", ale nie wiadomo ile.
Żenada. Niepoważne i nieodpowiedzialne - choć jeszcze nie wiem co z tym dalej, czarno to widzę i wpisuje ich na "listę" - omijać szerokim łukiem !

Autor:  obibok [ 07 Lip 2016 10:08 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Japonka76 napisał(a):
Zależy ile to jest "niewiele droższe " :)

Przy takich pojedynczych zwykłych biletach to może i faktycznie niewiele z ja z reguły kupuję bezpośrednio. Ale były przecież ostatnio te z Göteborga do Sydney. Nawiasem mówiąc o mało nie kupiłem, ale tak się zastanawiałem, że choć wisiały z dwa tygodnie, to zniknęły parę godzin przed tym, jak się zdecydowałem. Ale cóż, nie pierwszy raz i nie ostatni.
One były w systemach pośredników za ceny rzędu 1900-2200 zł, a bezpośrednio w British Airways po 3700 zł.
Podobnie np. gdy kupowałem loty Aegeanem na greckie wyspy z przesiadką w Atenach. Przez pośredników przyzwoite ceny, a bezpośrednio w Aegeanie wychodziło fortunę. A dało się też wtedy choćby na Tripście kupić tanią kombinację Ryanair+Olympic, niedostępną bezpośrednio.

Autor:  Aga_podrozniczka [ 07 Lip 2016 10:13 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Ja sie tylko lasze na Expedie, jak nie da sie kupic bezposrednio, bo dziwna kombinacja lotow czy inny blad. W przypadku BA, czesto mozna kupic dobre kombinacje na AA lub Iberia. To samo z innymi aliansami, warto sprawdzic rozne opcje. Bledow OTA raczej nie kupuje, nie chce ryzykowac, ze potem bedzie jakas jazda z biletem, zwrotem pieniedzy, itp.

Gdyby jakis OTA powiedzial, ze odda mi pieniadze za pare miesiecy, to wysmialabym ich i natychmiast skontaktowala sie z wydawca karty kredytowej i zadala zwrotu pieniedzy przez nich.

Autor:  DMW [ 07 Lip 2016 10:45 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Miałem z nimi podobną sytuację. Będąc już w podróży chciałem zmienić datę lotu na jednym odcinku, linie odesłały mnie do pośrednika czyli Gotogate. Korespondencja z nimi wyglądała podobnie - odpowiedź z automatu, że "odpowiedź przyjdzie konkretnego dnia, o konkretnej godzinie". Następnie informacja że, "mamy dużo spraw i nie mogliśmy się zająć pana sprawą". Ostatecznie udało mi się na miejscu odnaleźć siedzibę linii i tam (za niewielką opłatą) przebukowali mi bilet. Więcej nie skorzystam z GOTOGATE bo pośrednik który nie ma czasu zająć się klientem, który nie potrafi pomóc w awaryjnej sytuacji to żaden pośrednik.

Autor:  cavani [ 07 Lip 2016 11:04 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Gotogate jest częścią dużego koncernu Svenska Resegruppen AB. Do tej grupy należy wiele OTA typu Seat24, Travelstart czy SuperSaver i innych, z których mnóstwo osób na tym forum korzysta, robiąc większe lub mniejsze deale przy użyciu różnorodnych kart oszczędzając przy tym sporo kasy, zwłaszcza przy częstych zakupach.
Wiąże się z tym pewne ryzyko, ale większość forumowiczów F4F ma to wliczone w cenę biletu i tę zabawę lubi. Ile radości sprawiło nam choćby takie AFT... Jakie życie byłoby smutne bez podobnych pośredników. ;)
Każdemu zdarzają się wpadki, miałeś po prostu pecha. Wątpię czy jest jakiekolwiek OTA bez negatywnych opinii. Ja zamierzam dalej korzystać z ich usług.

Autor:  mucha [ 07 Lip 2016 13:22 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

GoToGate i większość innych popularnych agentów jest w porządku tylko w przypadku zakupu biletu. Po przekierowaniu z metawyszukiwarek potrafią mieć bilet o wiele tańszy niż bezpośrednio w linii lotniczej. Ale w przypadku odwołań/anulacji/zmian kontakt z nimi to droga przez mękę.

Z sytuacją opisaną przez autora postu spotykam się po raz pierwszy. Za mało szczegółów żeby określić gdzie tkwi problem, nie wiemy czy bilet był wystawiony czy może anulowany później a GtG nie poinformowało pasażera. Kupiłem u nich mnóstwo biletów na różne egzotyczne linie i nigdy się nie spotkałem z sytuacją opisaną powyżej. Ale oczywiście proponowałbym kontakt z jakąś organizacją konsumencką albo "small claims court" - może w Szwecji taki twór istnieje.

Autor:  zielg [ 08 Lip 2016 08:59 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Moze to i pech, ale na pewno nie"dobra zabawa". Staliśmy na lotnisku w Ekwadorze ze swiadomoscią, że jezeli nie wsiadziemy w ten samolot, to nie zdązymy na łodz którą mielismy n a rejs na Galalpagos, a to już konkretne pieniadze. Kupuje duzo biletów i dla siebie i dla ludzi z którymi podróżuje. W GOTOGATE kupiłem ich juz na pewno kilkadziesiat. Nie było tez nigdy większych problemów, dlatego dziwi mnie fakt ze podchodza do tego w ten sposób. Zawalili sprawe na maxa i wcale sie tego nie wypieraja, problem w tym ze sie wcale tez nie wstydza. Wystawili bilety odebrali za nie pieniądze, nie zapłacili liniom TAME. Ewidentnie ich wina. Pomijajac strate pieniędzy(roznica w cenie tez w sumie niewielka bo ok 130$ na dwóch biletach), wkurza mnie sposób potraktowania klienta. "Nie bo nie" i kończymy dyskusje, po prostu doszli do wniosku ze moga mieć wszystkich w d...e. :evil:

Autor:  kriss [ 27 Lip 2016 21:44 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

kriss napisał(a):
Kupiłem u nich bilety na trasie Astana - Ulan Bator. Przewoźnik odwołał połączenia, ale nikt mnie nie raczył poinformować !
Dowiedziałem się przypadkiem w ambasadzie Mongolii kiedy wyrabiałem wizę. Na Marginesie którą mogę sobie ... tylko zachować na pamiątkę.
Połączenia alternatywne nie wchodzą w grę bo są koszmarnie drogie. Napisałem do nich z automatu odpowiadają, że odpowiedź przyjdzie do konkretnego dnia, nawet godzina jest podana.
No i przyszła .............
Mniej więcej o treści "mamy dużo spraw i trzeba poczekać", ale nie wiadomo ile.
Żenada. Niepoważne i nieodpowiedzialne - choć jeszcze nie wiem co z tym dalej, czarno to widzę i wpisuje ich na "listę" - omijać szerokim łukiem !


Informacynie 27-07-2016:
Po 3 tygodniach oczekiwania na odpowiedź, i wysłaniu kolejnych e-maili między czasie ... sprawę uważam za zamkniętą. Ale nie dlatego że GotoGate coś załatwiło pozytywnie lub negatywnie.

Dla jasności - odpowiedzi nie ma nadal ! Przyznaje, że się nie spodziewałem takiego dziadostwa ze strony GotoGate !!!. Pośrednik bardzo mnie rozczarował.

Na szczęście między czasie bez problemów dogadałem się bezpośrednio z Air Astana. Wprawdzie wylot nastąpi z sąsiedniego kraju (Kirgistanu), a nie z Kazachstanu, ale na otarcie łez zafundowali mi gratisowy przelot na trasie Astana - Biszkek - Astana oraz 1 nocleg w Biszkek. Przez tą zmianę krócej będę w Mongolii, ale dodatkowo mam okazję zobaczyć Biszkek. Proponowali oczywiście również pełny zwrot pieniędzy jeśli chcę zrezygnować z tej podróży, ale nie chciałem aby zmarnowała się wiza w paszporcie :-), więc nieco inaczej niż planowałem, ale lecę.

Wniosek ze współpracy z GotoGate:
Tak jak pisze DMW: "pośrednik który nie ma czasu zająć się klientem, który nie potrafi pomóc w awaryjnej sytuacji to żaden pośrednik".

Autor:  KyokoMai [ 28 Lip 2016 18:32 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Ja też czekam na przepisanie biletu, którą to możliwość potwierdził LATAM, a od poniedziałku brak od nich telefonu. Ociągają się niesamowicie!

Autor:  Iceman923 [ 18 Sie 2016 11:06 ]
Temat postu:  Gotogate - bilet z możliwością zmiany rezerwacji- PORAŻKA?!

Witam.
Proszę o pomoc i poradę w następującej sprawie.
Zarezerwowałem bilet na trasie Warszawa - Tokio - Warszawa u pośrednika Gotogate. Wylot 6 sierpnia 2016 r. natomiast powrót 18 czerwiec 2017 r. Dodatkowo wybrałem opcję o wartości 400zł "bilet z możliwością zmiany rezerwacji" aby być zabezpieczonym na wypadek nagłego powrotu do kraju (wstępnie powrót za około rok).
Pech tak chciał, że po dwóch dniach w Japonii (8 sierpnia) potrzebowałem skorzystać z dodatkowej opcji i w ciągu 10 dni wrócić do kraju.
Po kontakcie z pośrednikiem otrzymałem następująca wiadomość:

"Uprzejmie informujemy iz w przypadku zmiany lotu powrotnego w ramach usługi Biletu GOTOGATE z możliwością zmiany rezerwacji jednym z warunków jest wykorzystanie lotów w tej samej kolejności, w jakiej zostały zarezerwowane pierwotnie w ramach tej samej linii lotniczej. Z Pana rezerwacji wynika że lot powrotny 18 czerwca 2017 roku z Tokyo do Warszawy z przesiadką w London Heathrow jest operowany linią lotniczą British Airways. Najbliższy taki lot oferowany jest linią lotniczą 30 pażdziernika tego roku. Natomiast najbliższym terminem lotu powrotnego bez konieczności opłacenia różnicy w cenie biletów, czyli pozostania w tej samej klasie rezerwacyjnej jest 20 listopad."

Czy to nie jest czasem jakieś przegięcie? Najbliższy możliwy termin za ponad 2 miesiące (dopłata za wyższa klasę) albo w tej samej cenie za ponad 3 miesiące?
Oczywiście po kolejnym mailu otrzymałem informację, że bilet jest niezwracalny po wykorzystaniu pierwszego etapu. Natomiast bezpośrednio British Airways nie ma możliwości anulowania tego lotu ponieważ był kupiony u pośrednika.

Dlatego piszę do Was o jakąkolwiek pomoc. Czy mam jakąkolwiek możliwość domagania się jakoś rekompensaty? Albo anulacji biletu powrotnego jakimiś innymi drogami (dokupienie jakieś usługi na wypadek choroby u British Airways)? W ogóle czy gra jest warta świeczki? Efektem tej sytuacji jest fakt, iż musiałem kupić kolejny bilet powrotny na własną rękę i wrócić w dogodnym mi terminie.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i wskazówki.

Autor:  mihau [ 18 Sie 2016 12:59 ]
Temat postu:  Re: Gotogate - bilet z możliwością zmiany rezerwacji- PORAŻK

Iceman923 napisał(a):
Zarezerwowałem bilet na trasie Warszawa - Tokio - Warszawa u pośrednika Gotogate. (...) Oczywiście po kolejnym mailu otrzymałem informację, że bilet jest niezwracalny po wykorzystaniu pierwszego etapu. Natomiast bezpośrednio British Airways nie ma możliwości anulowania tego lotu ponieważ był kupiony u pośrednika.

Po wykorzystaniu pierwszego odcinka biletu stają się możliwe zmiany dokonywane bezpośrednio przez linię - wystawcę biletu. Niekoniecznie będzie to jednak British Airways, więc musisz to zweryfikować. Dzwoń więc do linii lotniczej, która wystawiła bilet (można to ustalić np. po pierwszych cyfrach biletu elektronicznego).

Ale opłata za zmianę będzie wg warunków taryfy (czyli podejrzewam, że płatna) plus pewnie różnica w cenie taryfy, jeśli powrót ma nastąpić w najbliższych dniach. Natomiast na anulację i zwrot czegokolwiek nie licz.

Autor:  kab00m [ 20 Sie 2016 21:47 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Drodzy forumowicze mam następujące pytanie. Orientuje się ktoś z Was czy jest możliwa zmiana daty lotu w ciągu 3 dni od złożenia rezerwacji. Na stronie gotogate jest info, że w niektórych przypadkach jest to możliwe jednak nie precyzują w jakich.

Autor:  Iceman923 [ 22 Sie 2016 10:21 ]
Temat postu:  Re: Gotogate - bilet z możliwością zmiany rezerwacji- PORAŻK

mihau napisał(a):
Iceman923 napisał(a):
Ale opłata za zmianę będzie wg warunków taryfy (czyli podejrzewam, że płatna) plus pewnie różnica w cenie taryfy, jeśli powrót ma nastąpić w najbliższych dniach. Natomiast na anulację i zwrot czegokolwiek nie licz.


A mogę dokupić dodatkową usługę bezpośrednio u British Airways na wypadek choroby? Wtedy może w dniu "wylotu" poinformował bym ich, że nie jestem w stanie skorzystać z lotu i poprosiłbym o zwrot pieniążków?

-- 22 Sie 2016 10:30 --

mihau napisał(a):
Iceman923 napisał(a):
Natomiast na anulację i zwrot czegokolwiek nie licz.

Chodzi mi tutaj o jakieś usługi Allianz British Airways czy coś w tym stylu dokupione w późniejszym czasie.

Autor:  Cieptak [ 24 Paź 2016 17:21 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

kupiłem lot na gotogate z berlina do Bangkoku i z powrotem - rezerwacje miałem po kilku godzinach :)

Autor:  Adam88x [ 25 Lis 2016 17:18 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Witam.

Chciałbym wykupić lot do Australi, Sunshine Coast.
Najtaniej wychodzi w GOTOGATE.
Czy ten pośrednik jest bezpieczny i warto tu kupić bilet? Jeżeli cena na GoTOGATE wynosi 3400zł, to tyle zapłacę czy dojdą jeszcze inne koszty, za płatność , prowizja itp?

Autor:  Sudoku [ 25 Lis 2016 18:52 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Pośrednik jest O.K., cena jest ważna przy płatności konkretną kartą, jaką, będziesz mógł sprawdzić robiąc symulację zakupu. Może to być np. Visa, ale tylko debetowa i za kredytową będzie drożej.

Może też tak być, że po przejściu kolejnych kroków cena wzrośnie - ja tak niedawno u nich miałem przy próbie kupienia interesującego mnie lotu.

Dlatego najlepiej zrobić próbę i wtedy wszystko będzie jasne.

Autor:  Apocalipse [ 08 Mar 2017 11:26 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Moja opinia niewiele wnosi, ale często brakuje mi takowych, gdy samemu szukam informacji.
Rezerwacja Thai Airways przez gotogate bez żadnego problemu. Wszystkie moje prośby o posiłki specjalne i miejsca przeszły. Polecam.

Strona 8 z 33 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/