Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - gotogate.pl
gotogate-pl,1568,49542
Strona 7 z 33

Autor:  Kian [ 19 Kwi 2016 17:34 ]
Temat postu:  Re: przestrzegam przed go to gate

kase na pewno dostaniesz.

nie mozna opluwac po 1 dniu braku kontaktu.

Autor:  MUC2014 [ 19 Kwi 2016 17:45 ]
Temat postu:  Re: przestrzegam przed go to gate

tiramisu5 napisał(a):
Przestrzegam przed kupowaniem biletów przez "go to gate". Kupiłam dwa bilety z promocji Qatar Airways na lot do Bangkoku no i okazało sie, że wskutek błędu technicznego moja rezerwacja została skasowana. Aktualnie czekam na zwrot pieniędzy ale nie mam pojecia czy nie czekam na daremno, być może moja kasa poszła w eter.
Pisałam do nich na mail "Gotogate" <customercare@support.pl.gotogate.com> ale chwilowo bez rezultatu.
Czy ktoś ma pomysł jak oddzyskać kasę.


to duży portal i też się trochę czeka / ja czekałem około 3 tygodni

Autor:  JaPiszęAWyCzytacie! [ 11 Maj 2016 01:54 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Witajcie. Jako, że pierwszy raz w życiu rezerwowałem bilet na tak daleką podróż mam pytanie. Dokonałem rezerwacji i płatności poprzez wyżej wymieniony serwis. Płatność przeszła, otrzymałem maila. Czy dostanę jeszcze jakiś e-ticket czy jest on właśnie tym co otrzymałem? To wszystko? Na podstawię tego lecę? Co z odprawą? Dziękuje z góry mocno za odpowiedź.

Autor:  papaj [ 11 Maj 2016 03:18 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

czekam 5ty tydzien na zwrot kasy - oni nadaja sie tylko i wylacznie do tarcia chrzanu...

Autor:  krasnal [ 11 Maj 2016 09:11 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

JaPiszęAWyCzytacie! napisał(a):
Witajcie. Jako, że pierwszy raz w życiu rezerwowałem bilet na tak daleką podróż mam pytanie. Dokonałem rezerwacji i płatności poprzez wyżej wymieniony serwis. Płatność przeszła, otrzymałem maila. Czy dostanę jeszcze jakiś e-ticket czy jest on właśnie tym co otrzymałem? To wszystko? Na podstawię tego lecę? Co z odprawą? Dziękuje z góry mocno za odpowiedź.

Jak masz 13-cyfrowy numer to jest to e-ticket.

Autor:  robert1 [ 23 Maj 2016 13:06 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Zarezerwowaliśmy bilety w Qatar Airways na wrzesień przez Gotogate w opcji flexibile tickets.
Teraz chcemy przenieść lot powrotny o dwa tygodnie później i zaczynają się kłopoty.

Pierwsza odpowiedź negatywna:
- gotogate twierdzi, że flexible tickets można zmienić nie później niż 24 h przed wylotem

Wytłumaczyliśmy im, że trzy miesiące wcześniej to właśnie nie później niż 24 h przed wylotem...

wtedy przyszła Druga odpowiedź negatywna:
- na proponowany termin powrotu nie mają już miejsc (wtf...)

Poprosiliśmy zatem o podanie dat gdzie są miejsca.

Odpowiedź gotogate:
najpierw musicie podać proponowaną datę ....... (czeski film...)

Dzwoniliśmy do Qatar Airways - nie mogą nic zrobić, bo nie dostali jeszcze płatności za nasze bilety od gotogate. Rezerwacje robiliśmy dwa miesiące temu..

Pytania:

czy zostałem naciągnięty na pseudo usługę czy czegoś nie rozumiem...?
jak to możliwe, że na październik nie ma już miejsc??
Czy ja w ogóle gdzieś polecę?
Co robić? Pisać do uokik? Pogodzić się z naciągnięciem?

Autor:  mucha [ 23 Maj 2016 13:15 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

robert1 napisał(a):
czy zostałem naciągnięty na pseudo usługę czy czegoś nie rozumiem...?

Tak dokładnie, zostałeś naciągnięty na pseudo-usługę. Bilet masz pewnie wystawiony poprawnie i ważny na przelot, ale te wszystkie dodatkowe usługi i ubezpieczenia GoToGate i innych OTA to zwykła ściema.

Cytuj:
jak to możliwe, że na październik nie ma już miejsc??

Być może chodzi o miejsca w tej taryfie w której masz przelot. Nie znam warunków tej ich pseudo-usługi ale być może pozwala się na przebukowanie tylko jeśli identyczna taryfa jest dostępna.

Cytuj:
Czy ja w ogóle gdzieś polecę?

Jeśli pozostaniesz przy oryginalnie zarezerwowanych datach, to tak.

Cytuj:
Co robić? Pisać do uokik? Pogodzić się z naciągnięciem?

Pogodzić się. Albo dokładnie przeczytaj warunki tej ich pseudo-usługi i przeanalizuj czy mają prawo odmówić przebukowania czy lecą w kulki. Przypuszczam że to pierwsze, bo takie regulaminy mają zawsze dla nich jakąś furtkę.

Autor:  KTR2015 [ 27 Maj 2016 19:31 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Witam
Mam zamiar kupić dziś lot Pekin-Hongkong na Go2gate.
Cena jest niższa niż na globalnych serwisach takich jak CTrip a także niższa nieco niż na Tripsta.
Czy warto z nimi ryzykować?
Czy jest to jakiś przewoźnik podejrzany?
Czy Go2gate działa jak Ctrip tzn. podaję imię, nazwisko, nr paszportu i tyle. Zjawiam się na określony lot i odprawę, bilet załatwiam na lotnisku nic nie móc rezerwować miejsc itd. w sieci?
Bo dopłacać do usług takich jak nr eticketu nie chcę. Na Ctrip kupiłem inne loty wewnętrze to nie mam żadnej opcji poza tym, że się potwierdza, że mam kupiony dany lot. Więc zakładam, że po prostu jadę na lotnisko i tam mnie mają na liście i odprawią...?

Autor:  Sudoku [ 27 Maj 2016 21:15 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Gotogate jest pośrednikiem, nie przewoźnikiem.

Moim zdaniem jednym z pewniejszych.

Ale warunki na poszczególnych stronach się zmieniają - dlatego należy je uważnie czytać przed zakupem, aby mieć pewność, co jest objęte daną ceną, a za co ewentualnie trzeba dodatkowo płacic.

Autor:  KTR2015 [ 27 Maj 2016 21:41 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Dzięki. W polskiej wersji serwisu Go2Gate pytają o imię i nazwisko pasażera.
Czy w polu imię należy podać oba posiadane imiona?
Czy w polu nazwisko mogę używać polskich znaków bo tak mam w paszporcie?

Autor:  SPLDER [ 27 Maj 2016 22:01 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Nie używaj polskich znaków, wskazane jest podanie obu imion, aczkolwiek w lotach po Europie nie jest to konieczne

Autor:  KTR2015 [ 27 Maj 2016 22:11 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Dzięki ale już zdążyłem kupić lot międzynarodowy z Chin. Użyłem polskich znaków... na szczęście w potwierdzeniu prawidłowo zamienili je na bezpolskie :P
Tym nie mniej - zwłaszcza w tak restrykcyjnych lotach jak do HK które to są bardzo "międzynarodowe", wizy dwukrotne itd. - byłby miło jakby Go2gate nie wprowadzało w błąd i nie prosiło o "imię" tylko o imiona.

Dopiero potem doczytałem w FAQ, że muszę podać jak w paszporcie oba imiona, system prosząc o imię pasażera, wprowadza w błąd.

Autor:  papaj [ 31 Maj 2016 22:58 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

czekam na zwrot kasy od gotogate juz 9 tygodni... brak odpowiedzi z ich strony na moje 2 maile.... rowniez nie sposob sie do nich dodzwonic... jakies rady?

Autor:  nick [ 31 Maj 2016 23:10 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Nie są znane przypadki, by choć jedna osoba miała przy problem z tytułu braku middle_name w rezerwacji.
W skrócie: głupoty opowiadasz ;)


KTR2015 napisał(a):
Dzięki ale już zdążyłem kupić lot międzynarodowy z Chin. Użyłem polskich znaków... na szczęście w potwierdzeniu prawidłowo zamienili je na bezpolskie :P
Tym nie mniej - zwłaszcza w tak restrykcyjnych lotach jak do HK które to są bardzo "międzynarodowe", wizy dwukrotne itd. - byłby miło jakby Go2gate nie wprowadzało w błąd i nie prosiło o "imię" tylko o imiona.

Dopiero potem doczytałem w FAQ, że muszę podać jak w paszporcie oba imiona, system prosząc o imię pasażera, wprowadza w błąd.

Autor:  daydream [ 07 Cze 2016 08:42 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Zarezerwowałam bilety w dobrej cenie do Bangkoku przez gotogate. Po zapłaceniu otrzymałam mailowe potwierdzenie z numerem rezerwacji. Po kilkunastu godzinach (w środku nocy) dostałam innego maila, że z powodu "problemów technicznych" nie udało im się potwierdzić mojej rezerwacji i mam dokończyć proces bezpośrednio na stronie linii lotniczych (UIA). Niestety, biletów w tej cenie na UIA już dawno nie było o tej porze. Próbowałam jeszcze mailować z obsługą klienta gotogate, ale na wszystkie moje pytania dostałam jedynie odpowiedź "sorry for the inconvienience". Generalnie mają zapis w regulaminie, że mogą odwołać rezerwacje z przyczyn technicznych, więc nic im nie można zrobić w takiej sytuacji. A okazja na zakup biletów w dobrej cenie przepadła.

Autor:  JaPiszęAWyCzytacie! [ 24 Cze 2016 08:09 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

Orientujecie się czy istnieje jakaś infolinia po polsku serwisu gotogate.pl?

Autor:  marcin.n [ 24 Cze 2016 08:38 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - gotogate.pl

+48 2229 53872 od pon do pt w godz 09-17

Autor:  zielg [ 06 Lip 2016 22:05 ]
Temat postu:  GOTOGATE - przykre doświadczenia

Chciałbym opisać przykre doświadczenie, jakie mnie spotkało ze strony pośrednika lotniczego GOTOGATE. Kupiłem za ich pośrednictwem 2 bilety, zapłaciłem za nie i po 2 dniach je otrzymałem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy na lotnisku w Ekwadorze dowiedziałem się, że do samolotu nie wsiadziemy. Zostaliśmy poinformowani, że bilecty wycofano, ponieważ GOTOGATE nie zapłacił za nie liniom lotniczym! Na szczęście pozwolono nam 30 min przed odlotem kupić nowe, niestety drozsze bilety. Polecieliśmy. Zadzwoniłem do GOTOGATE z prośbą o wyjaśnienie dlaczego nie zapłacili, pierwsza odpowiedź"to niemożliwe". po ok. 2 tygodniach kolejna"zwrócimy pieniądze". Tyle. Napisałem ze żądam zwrotu wyższej kwoty jaką z ich winy musiałem zapłacić na lotnisku. Odpowiedź "Nie". Na tym GOTOGATE zakończyła ze mną kontakt. Nie bardzo wiem do kogo teraz powinienem się zwrócić. ULC chyba odpada, bo GOTOGATE to biuro/agent ze Sztokholmu. Wiec może IATA, bo do nich należeć muszą?

Autor:  wicker [ 06 Lip 2016 22:17 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Ryzyko zawodowe, zaraz coś obrońcy TS o tym powiedzą.

Autor:  obibok [ 06 Lip 2016 22:24 ]
Temat postu:  Re: GOTOGATE - przykre doświadczenia

Hm, a jak się można przed tym zabezpieczyć? To znaczy wydawało mi się, że jak kupię bilet u pośrednika pół roku wcześniej, a miesiąc przed odlotem na stronie przewoźnika wyświetla się ok, to chyba znaczy, że jest opłacony? Nie wiem, bo z pośredników korzystałem raptem kilka razy i to na krótkich trasach.

Strona 7 z 33 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/