Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Paź 2014 16:13 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
Witam,

Jakiś czas temu za przy użyciu Vouchera (przyznanego przez Alitalię jako 'zadośćuczynienie' za kłopoty przy okazji poprzedniego lotu) zarezerwowałem lot Alitalią. Lot za 3 tyg., własnie przyszła informacja o tym że lot został anulowany (w obie strony). Na infolinii zaproponowano przebukowanie na najbliższe terminy tj. wylot dzień wcześniej, powrót dzień później. Kompletnie mi to nie pasuje - pobyt z 3 dni wydłuża się do 5. Przebukowania na inną linię konsultant odmówił (podobno nie widzi ich w systemie i nie ma takiej możliwości). Co ciekawe odmówił także zwrotu równowartości biletu (bo użyty został voucher), odmówił także zwrotu voucheru (bo nie podlegają zwrotom).

Pytanie do fachowców - czy ktoś miał podobną sytuację, czy faktycznie oni są 'w prawie' i jestem umoczony? Strasznie mnie wkurza ich arogancja.

pozdrawiam,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
#2 PostWysłany: 08 Paź 2014 17:06 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7861
HON fly4free
Formalnie powinien zaproponować alternatywne połączenia, także innych linii, jeśli są dostępne w oryginalnych datach, ale w praktyce linie unikają tego jak ognia i ciężko też na nich to wymusić - nie ma żadnego skutecznego instrumentu, żeby zmusić przewoźnika przed podróżą do takiej zmiany - zostaje kupić samemu bilet i dochodzić zwrotu, ale to będzie 1) kosztowne 2) długotrwałe, bo na zasadach ogólnych.

Ja bym w tym wypadku upierał się na zwrocie vouchera jeśli nie chcesz lecieć - powinni wyemitować nowy, zwłaszcza że i tak będzie na ich loty, albo w ogole zmienić tydzień podróży.
Góra
 Profil Relacje PM off
beyond uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 08 Paź 2014 17:29 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
No właśnie wszystko rozumiem, niechęć do przebukowania na inną linię też, ale brak możliwości wykorzystania vouchera jeszcze raz to juz zwykłe świnstwo - ale dzęki za opinię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 08 Paź 2014 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
Opisz sprawę na ich profilu FB
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
beyond uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 08 Paź 2014 18:04 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
Dabry pomysł. Tak zrobię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 08 Paź 2014 18:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 631
Spróbuj może też opisać sprawę e-mailowo na ich support, zawsze to lepiej niż telefoniczne rozmowy i lepszy dowód do dochodzenia swoich praw.
millemigliabenelux@alitalia.it
Góra
 Profil Relacje PM off
beyond uważa post za pomocny.
 
      
#7 PostWysłany: 10 Paź 2014 13:21 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
Opisałem sprawę na FB - zainteresowali się, poprosili o szczegóły. Dziś odebrałem tel. od konsultanta z którym rozmawiałem poprzednio (zresztą na ich infolinii jest chyba tylko jeden rozmawiający po polsku) ze szczerymi przeprosinami za kłopot i błędną informację. Co prawda w gotówce nie oddadzą, na inną linię też nie przebukują ale voucher obiecali oddać.

Tak swoją drogą jeśli już trzeba załatwić coś telefonicznie w AZ, to lepiej chyba po angielsku bo gość z polskim generalnie nigdy nic nie może (system nie pozwala, on nie widzi, przełożony się nie zgadza, itp. żenada).

Dzięki wszystkim za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group