Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 22 Lut 2017 23:26 

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 9
Cześć, jestem bardzo początkującym turystą, ale chciałbym w końcu wyruszyć gdzieś poza Europę. Szykuje mi się 2 tyg przerwa w zatrudnieniu w kwietniu i chciałbym ten czas wykorzystać na przygodę. Jadę sam, nie udało mi się nikogo namówić na ten termin. Nie mam sprecyzowanych wymagań - na pewno nie chcę siedzieć w jednym miejscu i leżeć na plaży. Trekking też wchodzi w grę. Raczej miejsca bliżej natury niż miasta i zwiedzanie zabytków. Tam gdzie jest ciepło ;) Myślałem o Tajlandii, Vietnamie, Tanzanii, Ameryce Południowej itp.

Możecie rzucić jakieś pomysły? Gdzie i jak byście spędzili ten czas gdybyście nie byli zbyt doświadczeni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#2 PostWysłany: 22 Lut 2017 23:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
ogranicza cie tylko umysł
Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off