Autor: | Anonymous [ 01 Paź 2015 14:59 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
To Wy się tłumaczycie czemu zamykacie? To jest droga donikąd bo stanowi zaproszenie do przedstawiania ofert i rozwiązań. Mówcie, że wyjeżdżacie na dłuższy czas za granicę (np. pół roku) i nie opłaca się Wam spełniać warunków zwolnienia konta z opłat (przewalutowanie). Tak robię i rozmowa zamyka się od razu. |
Autor: | robert83 [ 01 Paź 2015 18:08 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Oczywiście, że na pytanie czemu odpowiedziałem, że z oszustami nie współpracuję, członek zarządu jej banku który pewnie ani słowa nie umie po polsku tylko szczeka w swoim języku obraził mnie pismem które podpisał i do dzisiaj nie przeprosił. Też skutecznie zakończyło rozmowę. Szrajbnięte z Moto G2 |
Autor: | n3lly [ 02 Paź 2015 17:40 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Również wysłałem pocztą 2 wypowiedzenia, nie przyjęli żadnego. Infolinia enigmatycznie tłumaczy że odrzucone z powodów proceduralnych, ale żadnych konkretów (nie mówiąc już o tym że mogliby chociaż poinformować). Ten bank to jakieś nieporozumienie, będę musiał się wybrać do odziału niestety. |
Autor: | Doczu [ 05 Paź 2015 18:27 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
n3lly napisał(a): Ten bank to jakieś nieporozumienie, będę musiał się wybrać do odziału niestety. Ale o co się rzucasz ? Na stronie banku jak i w takim Livesmarterze było napisane jasno że bez wizyty w oddziale się nie obędzie. Ne rozumiem więc zdziwienia. Ludziom wykłada się "kawę na ławę" ale i tak znajdzie jakiś, który uważa, że "wie lepiej", a potem lamenty i narzekanie jaki to bank zły. |
Autor: | CPQ [ 06 Paź 2015 09:13 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Dokładnie jak pisze @Doczu, dodam że zamknięcie konta w oddziale nie trwa więcej niż 5 min, bez zbędnych pytań, mają gotowe formularze w systemie tylko podpisać. - starczylo mi w parkometrze 15 min łącznie z dojściem ![]() |
Autor: | epikie [ 09 Paź 2015 11:38 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Nie ma co zwlekać z zamknięciem tego konta. Od stycznia BNP szykuje podwyżki opłat: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Spore-p ... 81178.html Cytuj: W ramach Konta Dobrze Dobranego i jego internetowego odpowiednika - iKonta, bank podniesie opłatę warunkową za kartę debetową z 6 do 9 zł. Będzie można jej uniknąć dokonując transakcji na 300 zł. Obecnie próg zwalniający z opłaty wynosi 200 zł. W przypadku złotej karty debetowej opłata podstawowa będzie wynosić tak jak dotychczas 9 zł, ale z 6 na 9 zł wzrośnie opłata dodatkowa. Będzie można jej uniknąć dokonując transakcji na 300 zł. Posiadacze Konta Dobrze Dobranego będą mogli od grudnia realizować tylko 2 bezpłatne wypłaty z obcych bankomatów na terenie kraju. Obecnie mogą taką operację wykonywać bez prowizji 4 razy. Po przekroczeniu tego limitu stawka za skorzystanie z obcej maszyny wyniesie 5 zł (obecnie 3 zł). Bank podniesie też do 3 proc. nie mniej niż 10 zł opłatę za korzystanie z obcych bankomatów za granicą. Ta zmiana będzie też dotyczyć posiadaczy rachunków S, M i L. W ramach Konta Dobrze Dobranego wzrosną też opłaty za przelewy i zlecenia stałe realizowane w oddziałach. |
Autor: | kabierki [ 18 Paź 2015 16:46 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Minął niecały rok od dostarczenia tabletu, kilkanaście dni od zamknięcia konta a dzisiaj urządzenie trafił szlag. Czy mamy na niego jakaś gwarancje ? Czy szukać kolejnej bankowej promo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | tabo89 [ 18 Paź 2015 18:21 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Pamiętam że temat gwarancji był jednym z poruszanych po dostarczeniu tabletu bez karty gwarancyjnej, może znajdziesz w tym temacie, ja nawet wtedy napisałem do banku i nie mam już konta więc dostępu do tej wiadomości ale odpisali mi że gwarancja jest w serwisie Samsunga na podstawie numeru seryjnego. Ale czy rok czy dwa to nie pamiętam. Najlepiej sprawdź: Cytuj: W przypadku konieczności porozumienia się z Autoryzowanym Punktem Serwisowym proszę skontaktować się z Infolinią Samsung, Infolinia dla Klientów: 801 1 SAMSUNG lub 801-172-678 (koszt połączenia wg taryfy operatora) dla telefonów komórkowych +48 22 607-93-33 (koszt połączenia wg taryfy operatora) Infolinia dla Klientów B2B: 801 B2B SAMSUNG lub 801-222-726 (koszt połączenia wg taryfy operatora) Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 8:00-17:00 Która zależności od lokacji oraz rodzaju zgłoszonego problemu poda dane kontaktowe serwisu, który najlepiej odpowiada Państwa potrzebom. |
Autor: | zoli [ 29 Sty 2016 18:51 ] |
Temat postu: | Re: Galaxy Tab za założenie konta BNP Paribas |
Wpadł właśnie ostatni cashback za transakcje przez PayU w grudniu (dokładnie do 12.12). Tak więc konto do odstrzału. Po podwyżkach i zakończeniu programu cashback nie ma sensu utrzymywać tego konta. Tak więc kto jeszcze nie zamknął niech nie zapomni tego zrobić ![]() |
Strona 28 z 28 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |