Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 27 Lis 2018 20:22 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1239
Loty: 114
Kilometry: 156 105
niebieski
FemmeFatale napisał(a):
krystoferson112 napisał(a):
W praktyce poza UIA nie do wyrwania od ukraińskiej linii lotniczej, przerabiałem to z Bravo Airways, nawet agencje specjalistyczne olewają temat tego kraju. Ten link czytałem wcześniej i dotyczy właśnie tej firmy.


Link tak, ale dotyczy wszystkich. Na przykład Motor Sich to prawidłowo zaimplementował - https://flymotorsich.com/en/pages/rules :) Bravo Airlines zapewne również, skoro zmuszono ich prawnie. Zatem pozostaje Ci uderzyć do ukraińskiego sądu i nie powinno być większych kłopotów.

Dziękuje z całego serca za dobrą radę...ukraiński Sąd, to na pewno się powiedzie...znam ten kraj od lat...dziękuję ....
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#22 PostWysłany: 17 Gru 2018 16:36 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
Napisałem i przesłałem reklamację bezpośrednio do linii lotniczej UiA.

Zgodnie z pkt 29.5.2 Przepisów o przewozach pasażerskich i bagażu UIA , przewoźnik lotniczy jest zobowiązany rozpatrzyć roszczenie i powiadomić roszczącego o jego zaspokojeniu lub odrzuceniu w ciągu trzech miesięcy od daty jego otrzymania, jeżeli przewóz, w związku z wniosek został złożony przez tylko jedną linię lotniczą.

Za kilka miesięcy dam znać czy udało się coś ugrać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 15 Sty 2019 15:17 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
Cześć wszystkim :)
Wracam z informacją odnośnie rezultatu mojej reklamacji.
Zadośćuczynienia w postaci gotówki na konto nie dostałem ale UiA odpisało i zaproponowali mi 50% zniżki na zakup biletu. Treść pisma poniżej:

According to the UIA Passenger and Baggage Carriage Rules, which are designed with consideration of
the current International and Ukrainian legislation and with which you agreed during the ticket
purchasing, the financial compensation for the delay of the flight is not predetermined.
However, to keep your adherence to UIA, we offer you 50% discount of the ticket fare for your future
travelling on one of UIA scheduled flights. We do hope you will take advantage of the UIA discount and
thus grant us a chance to make up and prove UIA is a safe and reliable carrier. The discount while
purchasing your future ticket can be used once within a year:


Jeżeli komuś w przyszłości przytrafi się podobna sytuacja przynajmniej będzie wiedział na co może liczyć.
Pozdrawiam
Michał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 29 Sty 2019 20:57 

Rejestracja: 15 Sie 2018
Posty: 11
Zgodziłeś się na zniżkę? Pisałeś reklamację na ich adres na Ukrainie czy mail-owo?


Ostatnio edytowany przez marcino123, 30 Sty 2019 20:48, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 30 Sty 2019 12:18 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
Pisałem reklamacja bezpośrednio na maila customerrelations@flyuia.com (Reklamacja wysłana 17 grudnia, odpowiedź okolo 8 stycznia)
Narazie przyjąłem to co mi zaproponowali do informacji ale sprawdzam możliwości. Mam znajomą która może będzie mogła coś jeszcze podpowiedzieć bo jest w tych sprawach "oblatana" :lol: Jak coś sie uda ustalić będę dawał znać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 30 Sty 2019 21:04 

Rejestracja: 15 Sie 2018
Posty: 11
Czyli czasami odpowiadają na reklamacje i mail-e , ja napisałam do nich(flyUIA) w czerwcu i do dziś żadnej odpowiedzi (tydzień temu napisałam do ULC i czekam co mi napiszą)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 31 Sty 2019 09:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1366
Loty: 434
Kilometry: 623 989
niebieski
Dziś jest dobry dzień... a propos odszkodowania. Ja leciałem tym opóźnionym KBP-BKK z 31.10 (wylot 1.11). Dostałem maila z UIA o uznaniu odszkodowania... 600 euro :) bez łażenia po pseudo firmach.
Góra
 Profil Relacje PM off
Apocalipse lubi ten post.
 
      
#28 PostWysłany: 31 Sty 2019 10:17 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
Oooo :) Gratulacje!!!
A można wiedzieć na jaki punkt regulaminu się powoływałeś pisząc reklamację?
Co napisali w odpowiedzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 31 Sty 2019 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1366
Loty: 434
Kilometry: 623 989
niebieski
Na żaden. Napisałem po polsku i angielsku że w związku z opóźnieniem na trasie WAW-KBP-BKK jeden z odcinków był opóźniony o ponad 12h, w związku z czym na podstawie dyrektywy UE domagam się rekompensaty 600 euro. Dodałem że w związku z tym że opóźniony był odcinek KBP-BKK obowiązuje precedens (case Wegener vs. Royal Air Maroc: C-537/17) i tyle.

Tu treść odpowiedzi:

Dear Mr. D......,
On behalf of Ukraine International Airlines (UIA), let us present our sincere respect and express our deep
appreciation for choosing UIA during your trips.
Primarily we sincerely apologize for all inconveniences you have suffered due to the flight irregularity.
We would like to assure you the one of Ukraine International Airline’s main goals is to remain a safe
airline. Therefore, the delays or cancellations of our flights occurs only in exceptional cases.
In this situation, to keep your adherence to UIA, we offer you the compensation in equivalent of 600 (six
hundred) Euro for the inconveniences.
In order to transfer the above compensation, please send to UIA customer relations department
(customerrelations@flyuia.com or 201-203, Kharkivske Road, Kyiv, 02121, Ukraine) your bank details
in the following order:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#30 PostWysłany: 31 Sty 2019 12:30 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
No tak bo wylot był z Warszawy a liczy się ostateczny czas dotarcia do miejsca docelowego.
Ja niestety leciałem w drugą stronę (tym samym samolotem) i dyrektywa w tym przypadku już nie obowiązuje.
Te 600 euro się należy bo nie zazdroszczę całej nocy na tym lotnisku w Kijowie :)
Ale dobra wiadomość jest taka, że jednak się ustosunkowują do tych reklamacji.
Miejmy nadzieję że kilku osobom udało się pomóc dzięki tym wpisom.
Powodzenia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 31 Sty 2019 12:43 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
za 600e to mozna kilka dni na lotnisku byc :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#32 PostWysłany: 03 Mar 2019 21:37 

Rejestracja: 12 Mar 2017
Posty: 302
Loty: 54
Kilometry: 160 144
@man122 I jak temat się zakończył ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 04 Mar 2019 10:27 

Rejestracja: 19 Lis 2018
Posty: 12
Tak jak pisałem 50% zniżki na lot UiA w ramach zadośćuczynienia. (lot Bangkok - Kojów)
Kolega wyżej leciał tym samym samolotem tylko z Kijowa do Bangkoku i dostał 600 EUR odszkodowania bo obowiązywało go rozporządzenie WE 261.
Tak wygląda sytuacja :)

Powodzenia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 11 Mar 2019 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2012
Posty: 41
magdalena123123 napisał(a):
Czyli czasami odpowiadają na reklamacje i mail-e , ja napisałam do nich(flyUIA) w czerwcu i do dziś żadnej odpowiedzi (tydzień temu napisałam do ULC i czekam co mi napiszą)


Czy ULC odpisał coś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 14 Mar 2019 00:49 

Rejestracja: 12 Mar 2017
Posty: 302
Loty: 54
Kilometry: 160 144
Wydaje mi sie , ze tez bede mial niebawem podobny problem.
Notorycznie opozniaja sie ostatnimi czasy loty BKK-KBV , a kolejny lot KBV-WAW odlatuje niestety bardzo punktualnie. Nie daje to praktycznie szansy zeby zdazyc na ten drugi lot.
Jesli tak sie stanie bede mocno probowal wywalczyc odszkodowanie.
To , ze lotnisko startu nie jest w EU nie powinno miec znaczenia mysle skoro lotnisko docelowe juz takowym jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 14 Mar 2019 07:02 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@Tenroh
To źle myślisz.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kravkrk lubi ten post.
Kravkrk uważa post za pomocny.
 
      
#37 PostWysłany: 14 Mar 2019 10:10 

Rejestracja: 15 Sie 2018
Posty: 11
Poniósł_Mnie_Melanż napisał(a):
magdalena123123 napisał(a):
Czyli czasami odpowiadają na reklamacje i mail-e , ja napisałam do nich(flyUIA) w czerwcu i do dziś żadnej odpowiedzi (tydzień temu napisałam do ULC i czekam co mi napiszą)


Czy ULC odpisał coś?


Nie odpisało jeszcze nic :(
Dziękuje za przypomnienie dziś napiszę do nich o status sprawy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 14 Mar 2019 16:49 

Rejestracja: 01 Sie 2014
Posty: 2
Właśnie przedwczoraj miałem taką przygodę wracając z Bangkoku. Przez opóźnienie pierwszego samolotu nie zdążyliśmy na lot z Kijowa do Warszawy. Dostaliśmy nocleg i bilety na loty na drugi dzień rano, ale czytając poprzednie posty, widzę że mogę tylko napisać do tych linii i zobaczyć co mogą mi zaoferować?


Ostatnio edytowany przez Abcn 09 Wrz 2019 00:09, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 08 Wrz 2019 22:28 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Coś zaoferowali?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 04 Sty 2022 23:17 

Rejestracja: 15 Sie 2018
Posty: 11
Czy wypłacili Ci odszkodowanie ???


joael napisał(a):
Na żaden. Napisałem po polsku i angielsku że w związku z opóźnieniem na trasie WAW-KBP-BKK jeden z odcinków był opóźniony o ponad 12h, w związku z czym na podstawie dyrektywy UE domagam się rekompensaty 600 euro. Dodałem że w związku z tym że opóźniony był odcinek KBP-BKK obowiązuje precedens (case Wegener vs. Royal Air Maroc: C-537/17) i tyle.

Tu treść odpowiedzi:

Dear Mr. D......,
On behalf of Ukraine International Airlines (UIA), let us present our sincere respect and express our deep
appreciation for choosing UIA during your trips.
Primarily we sincerely apologize for all inconveniences you have suffered due to the flight irregularity.
We would like to assure you the one of Ukraine International Airline’s main goals is to remain a safe
airline. Therefore, the delays or cancellations of our flights occurs only in exceptional cases.
In this situation, to keep your adherence to UIA, we offer you the compensation in equivalent of 600 (six
hundred) Euro for the inconveniences.
In order to transfer the above compensation, please send to UIA customer relations department
(customerrelations@flyuia.com or 201-203, Kharkivske Road, Kyiv, 02121, Ukraine) your bank details
in the following order:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Misiatek oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group