Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 26 Lip 2015 18:28 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Nie moge zablokować karty. Muszę szukać
innych biletów czy ostatecznie bilety zostaną wysłane?

-- 26 Lip 2015 18:28 --

Nie moge zablokować karty. Muszę szukać innych biletów czy ostatecznie bilety zostaną wysłane?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
#22 PostWysłany: 26 Lip 2015 18:42 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7927
HON fly4free
tomasss napisał(a):
Otrzymalem takiego samego maila. Wiez pobiora 100euro ale biletow nie bedzie ?



Dokładnie tak, jeśli karte masz aktywną i środki na pokrycie tych 100 euro.
Obciążenie jest kryte ich regulaminem, który się akceptuje w chwili wysłania rezerwacji więc żadne charge backi tu niestety nie pomogą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:01 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
a moge zablokowac karte kredytowa? Skoro pobiora 100 euro to dlaczego nie wyślą biletów? Czyli ta firma nigdy nie zrealizowala zadnej transakcji biletowej ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:09 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Blokowanie karty nie ma sensu, bo transakcję z fluege.de przeprowadziłeś przed potencjalnym zastrzeżeniem. Firma ma prawo Cię obciążyć opłatami wg regulaminu, który zaakceptowałeś i jest to sprawa niezależna od dostawy biletów. Kiedy je kupowałeś i kiedy dostałeś maila?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
zrealizowała
czasem ktos jak ty ma problem z karta
wtedy trzeba nawiazac z nimi kontakt i zaplacic np. przelewem
jesli nie reagujesz na maila to za nie zrealizowanie rezerwacje pobieraja fee- 100 ojro

wyrób sobie porządną karte
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:23 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
potwierdzilem rezerwacje drogą mailową jednak nie otrzymałem informacji zwrotnej. Nie mozna sie takze do nich dodzwonic takze niewiem jak moge jeszcze sie kontaktowac niestety......
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:34 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Jeśli dostałeś taką wiadomość, jak w pierwszym poście, to mailem nic nie załatwisz. Masz jeszcze 2,5 godz. dziś, żeby się do nich dobić. Przez telegrosik.pl może wyjdzie Ci to taniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 26 Lip 2015 20:42 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
dzwonie pod podany numer i odzywa sie automat abym w zaleznosci od danej sprawz wybral 1 lub 2 lub 3 lub 4 jednak jak naciskam jakas cyfre nic sie nie dzieje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 26 Lip 2015 21:04 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Na TripAdvisorze jakaś kobieta napisała, że zamiast 0341 - 35575 85530 wybrała 0341 - 35575 855303, czyli dodała preferowaną opcję na końcu numeru i dopiero wtedy udało się jej dodzwonić. Może spróbuj tej samej sztuczki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 26 Lip 2015 21:52 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Próbuję ale sygnał jak gdyby numer był zajęty. Zobaczę jeszcze jutro. Ogólnie rzecz biorąc chciałbym wiedzieć na czym stoję czy ściągną mi 100 euro z konta i tyle. Czy za jakiś czas ściągną tez za bilety. Nie-wiem czy mam kupować jakieś inne bilety aby później się nie okazało że muszę płacić podwójnie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 26 Lip 2015 22:04 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7927
HON fly4free
Bez kontaktu z Twojej strony biletu ci nie wystawią, po prostu ściągną 100 euro "opłaty" i tyle
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 26 Lip 2015 22:09 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Napisałem im maila ze potwierdzam dlatego tego się trochę obawiam... Majac na myśli kontakt piszesz o kontakcie telefonicznym?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 27 Lip 2015 10:33 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Wiec nie da sie dodzwonic... nic nie odpisuja... Zamawiam dzisiaj nowe bilety mam nadzieje ze nie przesla mi z fluege.de
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 27 Lip 2015 16:28 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3878
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Mam nadzieję, że nowe zamawiasz już u innego pośrednika?
Nie wiem czy przed zrobieniem rezerwacji miałeś okazję zerknąć tutaj: ostrzezenie-przed-rezerwacja-na-fluege-de,11,71133&p=566460&hilit=fluege+ostrze%C5%BCenie#p566460

W każdym razie można by zlinkować posty z tematu do ostrzeżenia...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 28 Lip 2015 08:45 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Wiec. Wczoraj po 2 dniach prob, dodzwonilem sie do fluege.de i zmienilem forme platnosci na przelew. Po 1 h wyslali mi na maila dane do przelewu za co zaplacilem kolejne 20 euro. Zaplacilem wyslalem potwierdzenie i po kolejnej godzinie dostalem na maila potwierdzenie zamowienia i bilety elektroniczne wymagajace oczywiscie odprawy.
Naprawde odradzam kupowanie biletow z tego portalu...
Dziekuje za wczesniejsza pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 18 Paź 2015 16:27 

Rejestracja: 13 Sty 2012
Posty: 24
Hej,
Niestety przez swoją nieuwagę i chorobę dałem się dzisiaj wkopać w zakup u nich biletów do Tokio. Oczywiście transakcja nie przeszła i musze się z nimi skontaktować. Problem w tym że nie mam pojęcia jak ten numer wpisać : 0341 35575 85530 . Próbowałem z kierunkowym przed bez kierunkowego i za nic nie łączy.Z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 18 Paź 2015 16:30 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
krystiank napisał(a):
Hej,
Niestety przez swoją nieuwagę i chorobę dałem się dzisiaj wkopać w zakup u nich biletów do Tokio. Oczywiście transakcja nie przeszła i musze się z nimi skontaktować. Problem w tym że nie mam pojęcia jak ten numer wpisać : 0341 35575 85530 . Próbowałem z kierunkowym przed bez kierunkowego i za nic nie łączy.Z góry dziękuję za pomoc.


Wybierz innego pośrednika, tak bedzie najlepiej ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 18 Paź 2015 16:33 

Rejestracja: 13 Sty 2012
Posty: 24
krystiank napisał(a):
Hej,
Niestety przez swoją nieuwagę i chorobę dałem się dzisiaj wkopać w zakup u nich biletów do Tokio. Oczywiście transakcja nie przeszła i musze się z nimi skontaktować. Problem w tym że nie mam pojęcia jak ten numer wpisać : 0341 35575 85530 . Próbowałem z kierunkowym przed bez kierunkowego i za nic nie łączy.Z góry dziękuję za pomoc.

Tylko Ci złodzieje będą mnie chcieli obciążyć karą w wysokości 100e...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 18 Paź 2015 16:47 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Zablokuj kartę i raczej sobie nie poradzą z jakimkolwiek ściąganiem. Chyba ze masz juz blokade?

Mysle ze ten wątek jak i wszystkie negatywne opinie na temat fluege powinni powodować zeby omijać ta strone szerokim łukiem nawet jezeli bilet kosztuje mniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 18 Paź 2015 17:23 

Rejestracja: 13 Sty 2012
Posty: 24
Żadnej blokady nie mam bo tak jak ktoś pisał wcześniej oni próbują obciążyć kartę jako transakcja zawierana telefonicznie/korespondencyjnie. Mam dylemat bo z jednej strony zależy mi na biletach (a już nie ma żadnych dostępnych dla dwóch osób) a z drugiej strony boje się że i tak koniec końców ich nie dostane a moja karta zostanie tylko obciążona karą. Może ktoś się orientuje czy oni przed upływem 24h od swojego maila o nieudanej płatności próbują jeszcze raz obciążać kartę czy z automatu anulują bilet? Na stronie lotu rezerwacja w teorii wyglada na potwierdzoną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group