Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Flipo.pl
flipo-pl,1568,104199
Strona 5 z 5

Autor:  Podróżnik nr 691 [ 12 Wrz 2017 13:50 ]
Temat postu:  Re: Flipo.pl

Dzięki wielkie za podpowiedź :)

Jeszcze tylko się upewnię czy dobrze wnioskuje że formalnym wnioskiem będzie również e-mail w którym poinformuje że rezygnuje z podróży z powodu zmian i poproszę o zwrot środków?

Autor:  boots [ 12 Wrz 2017 13:56 ]
Temat postu:  Re: Flipo.pl

Zacznij od emaila, ale w treści poproś o potwierdzenie jego otrzymania w zwrotnym emailu.
Jeśli będzie z tym problem, to jednak polecam wysłanie listu ZPO.

Autor:  radionx [ 12 Wrz 2017 14:08 ]
Temat postu:  Re: Flipo.pl

Nie wiem jak z rezygnacją, ale u mnie kiedyś też po zmianach zazębiła się przesiadka z lądowaniem. Napisałem do nich, że nie akceptuję zmian, bo taki lot jest niemożliwy i proszę o dokonanie stosownych zmian. W ciągu 2-3 dni dostałem nowe etixy ze zmienionym odcinkiem, który się zazębiał. Co prawda zmiany wydłużyły mi jedną z przesiadek z 2h do 26h, ale że było to akurat w NYC, to z radością przyjąłem jako stopovera do extra zwiedzania :)

Autor:  Flipo.pl [ 19 Wrz 2017 10:36 ]
Temat postu:  Re: Problemy z anulowaniem rezerwacji - Malaysia Airlines

Podróżnik nr 691 napisał(a):
Witam,
Zarejestrowałem się tutaj gdyż liczę na pomoc lub przynajmniej jakieś podpowiedzi odnośnie rozwiązania mojego problemu ze strony osób bardziej "oblatanych w temacie".

A więc od początku.
W lutym zakupiłem poprzez flipo.pl bilety z Zagrzebia do Auckland z przesiadkami w Londynie oraz Kuala Lumpur.

Wstępnie plan podróży do Nowej Zelandii wyglądał tak jak to przedstawia załączone przeze mnie foto.
W międzyczasie pozmieniały się godziny przylotów i odlotów o kilka, kilkanaście minut, co nie stanowiło dla mnie żadnego problemu. 15 sierpnia, otrzymałem natomiast informację że mój lot MH 001 został anulowany i proponują mi alternatywny lot z Londynu o godz. 10:35, który wydłużał czas przesiadki w Kuala Lumpur do ponad 15 godzin, ponadto wylot z Londynu wg nowego planu jest wcześniej niż przylot z Zagrzebia.
Takie rozwiązanie mi nie odpowiada i poprosiłem telefonicznie o anulowanie rezerwacji po tym jak z rozmowy dowiedziałem się że raczej nie powinno to stanowić problemu przy takiej zmianie lotów.
Niestety w tym momencie zaczęły się schody, gdyż czekam już 4 tygodnie a na infolinii flipo podczas ostatniej rozmowy dowiedziałem się żeby cała procedura anulacji ruszyła do przodu, potrzebna jest zgoda linii lotniczych a te z kolei nie chcą z tego co zrozumiałem klepnąć takiej zgody w systemie.
Kontaktowałem się też bezpośrednio z liniami, które mnie odesłały do pośrednika gdyż to u nich kupiłem bilety.

Sprawa utkwiła jak widać powyżej w martwym punkcie i nie wiem czy mam jeszcze jakieś (choćby prawne) możliwości działania czy po prostu pozostaje mi czekanie?


Witam,
nazywam się Timo, jestem pracownikiem działu marketingu flipo.pl
Od razu po przeczytaniu Pana postu, poprosiłem nasze Centrum Obsługi Klienta o konkretne informacje dotyczące powstałej sytuacji. Niestety nadal nie otrzymaliśmy potwierdzenia od przewoźnika o rozpoczęciu procesu anulacji. Dostałem jednak zapewnienie od naszego Supervisora, że do końca tygodnia otrzyma Pan nowe informacje na temat dalszego postępowania, które mam nadzieję rozwiążą sprawę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W razie jakichkolwiek dalszych pytań proszę do mnie napisać wiadomość na forum lub ew. na naszym koncie facebookowym Flipo.pl
Dziękuje
Timo

Autor:  Podróżnik nr 691 [ 13 Paź 2017 12:20 ]
Temat postu:  Re: Flipo.pl

Chciałbym poinformować, że mimo początkowo wielu nerwów i obaw, sprawa zakończyła się pozytywnie i pieniądze zostały mi dzisiaj zwrócone, dzięki wielkie @boots za pomoc :)

Strona 5 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/