Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 02 Lis 2014 00:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 881
Punkty statusowe: 33
srebrny
Jak jest tylko blokada to spróbuj zadzwonić na infolinię banku żeby anulowali płatność.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#42 PostWysłany: 02 Lis 2014 01:14 

Rejestracja: 26 Lut 2013
Posty: 192
Punkty statusowe: 152
platynowy
Blokada widnieje, ale czy bank jest w stanie to uwzględnić jeśli na maila dostałem już e-tickety oraz fakturę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 02 Lis 2014 01:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 881
Punkty statusowe: 33
srebrny
Tego nie napisałeś - to telefon nie pomoże niestety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 02 Lis 2014 01:34 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 830
Loty: 1
Kilometry: 305
Punkty statusowe: 14
niebieski
Pozostaje ci zadzwonić w poniedziałek na infolinię Flipo i próbować, może uda się uprosić aby anulowali (zależy jeszcze w jak odległym terminie miałby się odbyć ten lot). Jeżeli osoba która nie może lecieć ma naprawdę arcyważny powód rezygnacji to może uwzględnią ale jeżeli nie dostał po prostu urlopu to żaden powód. Tak nawiasem mówiąc ubezpieczenie rezygnacji kosztuje jedyne kilkadziesiąt zł - ja zawsze wykupuję a skorzystałem tylko raz ale dzięki temu nie straciłem kilku tyś zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 03 Lis 2014 10:20 

Rejestracja: 26 Lut 2013
Posty: 192
Punkty statusowe: 152
platynowy
Dzwoniłem właśnie na infolinię, z rozmowy wynika, że za bilety które kosztowały 1800zł jest szansa na zwrot... 80zł. Czy naprawdę to jest maksymalna stawka? Czy żadne opłaty lotniskowe nie podlegają zwrotowi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 03 Lis 2014 12:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1221
Sprawdź warunki taryfy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 03 Lis 2014 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1063
Punkty statusowe: 9
Musisz sprawdzić taryfę i to dwojako. Po pierwsze jakie są składowe ceny w tej taryfie, po drugie jakie są warunki anulacji. Możliwe że zwracają tylko podatki, opłaty lotniskowe ale flipo odlicza od tego na pewno jeszcze swoją opłatę administracyjną i całkiem niewykluczone, że zostaje tego faktycznie 80 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 03 Lis 2014 21:13 

Rejestracja: 29 Sty 2012
Posty: 174
Punkty statusowe: 5
Jeżeli masz bardzo ważny powód to dzwoń do linii lotniczej. Czasami pokazują ludzka twarz.
Ja kiedys miałem w Lufthansie bilety kupione za bardzo niska cenę do Kolumbii i 2 dni przed wylotem okazało się że ze względu na chorobę teściowej nie możemy lecieć.
Z taryfy i zasad wynikało że zwrotu będzie może 10% wartości.
Po pierwszym telefonie na infolinię usłyszałem: kierownika nie ma - oddzwonimy jutro. Dzień później usłyszałem, że znów zadzwonimy jutro.... i myślałem, że to spychologia. Trzeciego dnia zadzwonił kierownik i poprosił o zreferowanie sprawy i następnie o wysłanie jakiejś dokumentacji med. teściowej. Finalnie zwrócili około 80% wartości biletów z tego co pamiętam. To było bardzo miłe doświadczenie szczególnie, że na wiele nie liczyłem w tym wypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 15 Mar 2015 13:22 

Rejestracja: 23 Kwi 2012
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Cześć,

Jakieś pół roku temu zarezerwowałem lot w dwie strony z Polski do USA liniami British Airways za pośrednictwem Flipo.pl. Podróż zaczyna się 19.03 (za 4 dni). Natomiast dzisiaj chciałem zrobić odprawę i na stronie British Airways natchnąłem się na informację o anulowaniu jednego z lotów, przy czym nikt nawet nie raczył mnie o całej sytuacji! Na nieszczęście jest odcinek międzykontynentalny i sytuacja wygląda nieciekawie.

(Pod)loty wyglądają tak:
1. Warszawa - Londyn
2. Londyn - Nowy Jork
3. Filadelfia - Chicago
4. Chicago - Londyn - ten odcinek został anulowany
5. Londyn - Berlin

Do flipo i British Airways zadzwonię dopiero jutro, bo dzisiaj nie pracują.

Idealną sytuacją dla mnie było by bez dodatkowych opłaty wybranie anulowanego lotu dzień później, ale pytanie co mogę z tym zrobić i co mi się należy ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 15 Mar 2015 14:01 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 68
Cześć

wyślij mi twój numer rezerwacji jak wiadomość tutaj na forum.

Dziękuje
Jacek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 15 Mar 2015 14:16 

Rejestracja: 23 Kwi 2012
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Jacek dzięki za odzew. Wysłałem Ci mój numer rezerwacji na PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 15 Mar 2015 15:49 

Rejestracja: 15 Mar 2015
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Mufozol, mam bardzo podobną sytuację ze znajomymi - udało Ci się uzyskać już jakieś informacje odnośnie zmiany rezerwacji od Flipo? Czy jest możliwość zmiany lotu na inny bez dodatkowych opłat i czy mamy w tej sprawie kontaktować się z Flipo czy z British Airways?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 15 Mar 2015 16:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 700
Loty: 78
Kilometry: 160 297
Punkty statusowe: 7
skontaktujcie się w tej sprawie z flipo
powinni bezkosztowo zmienić rezerwację (spróbujcie sobie znaleźć alternatywny lot, który by Wam pasował i im zaproponujcie)
Góra
 Profil Relacje PM off
Agletka uważa post za pomocny.
 
      
#54 PostWysłany: 15 Mar 2015 17:44 

Rejestracja: 15 Mar 2015
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
lagor, bardzo dziękuję za informację! Jutro będziemy dzwonić do Flipo i mam nadzieję, że uda nam się znaleźć rozwiązanie... A orientujesz się może, czy jeśli odwołane mamy dwa z trzech lotów, to możemy całe połączenie zmienić, czy tylko te dwa loty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 15 Mar 2015 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 769
Punkty statusowe: 63
złoty
To zależy czy te dwa odwołane loty po zmianie będą kolidować z tym trzecim nie odwołanym. Jak się skontaktujecie z flipo to dostaniecie propozycję lotów do wyboru. Przerabiałem to jakiś miesiąc temu przy zmienionych lotach.
Góra
 Profil Relacje PM off
Agletka uważa post za pomocny.
 
      
#56 PostWysłany: 15 Mar 2015 20:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 700
Loty: 78
Kilometry: 160 297
Punkty statusowe: 7
dokładnie, oni Wam pewnie zaproponują różne rozwiązania, ale dobrze się jest wcześniej przygotować i próbować zaproponować swoje... ;)
no zmiana musi być taka żeby wszystko razem się przysłowiowej "kupy trzymało" ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Agletka uważa post za pomocny.
 
      
#57 PostWysłany: 15 Mar 2015 22:17 

Rejestracja: 15 Mar 2015
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Uff... Dziękuję bardzo za odpowiedzi - ulżyło mi, że ktoś już przeszedł tę drogę i da to się załatwić bez dodatkowych kosztów! :)

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wyszukania swojej opcji przelotów: jeśli przewoźnikiem jest British Airways, a odwołane loty były z American Airlines, to mamy szukać tylko w ramach American Airlines? Może jest to głupie pytanie i to jedyna opcja, ale nie wiem do końca jak to działa, więc nie zaszkodzi zapytać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 15 Mar 2015 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 769
Punkty statusowe: 63
złoty
możesz szukać w ramach american airlines i british airways. obie linie należą do jednego sojuszu oneworld.
Góra
 Profil Relacje PM off
Agletka uważa post za pomocny.
 
      
#59 PostWysłany: 11 Kwi 2015 22:01 

Rejestracja: 20 Lis 2010
Posty: 170
Punkty statusowe: 8
To i ja chciałbym się podpiąć pod wcześniejszą wypowiedź Pani Kasi, otóż własnie zrobiłem rezerwację za pośrednictwem flipo.pl i również miałem do wyboru dwie opcje powrotu lot wieczorny oraz lot poranny następnego dnia, wybrałem lot wieczorny, gdyż nastepnego dnia - praca. Ku mojemu zdziwieniu na potwierdzeniu widnieje godzina nastepnego dnia rano! Niestety biura już zamknięte wysłałem od razu maila z prośbą o wyjaśnienie i czekam do poniedziałku, aczkolwiek korzystając z okazji, proszę użytkownika flipo.pl o źdźbło informacji. Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 12 Kwi 2015 20:13 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 68
bobek132 napisał(a):
To i ja chciałbym się podpiąć pod wcześniejszą wypowiedź Pani Kasi, otóż własnie zrobiłem rezerwację za pośrednictwem flipo.pl i również miałem do wyboru dwie opcje powrotu lot wieczorny oraz lot poranny następnego dnia, wybrałem lot wieczorny, gdyż nastepnego dnia - praca. Ku mojemu zdziwieniu na potwierdzeniu widnieje godzina nastepnego dnia rano! Niestety biura już zamknięte wysłałem od razu maila z prośbą o wyjaśnienie i czekam do poniedziałku, aczkolwiek korzystając z okazji, proszę użytkownika flipo.pl o źdźbło informacji. Pozdrawiam


Cześć

wyślij mi twój numer rezerwacji jak forum wiadomość

Dziekuje
Jacek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group